• agentrizek

    Ahoj, měl jsem asi po 50km na novém plášti defekt na kamenech v lese (Maxxis Crossmark II). Plášť je zevnitř jako nožem říznutý a zvenku nejeví nejmenší známky poškození v místě defektu, je to přímo uprostřed pod běhounem. Je tohle u defektů normální, nebo jak se to mohlo stát? V duši díra cca 1.5×1.5mm. Mám takový plášť podlepit (starou duší? lepení na duši? duct tape?), nebo jezdit bez podlepení? Foukal jsem ho před defektem na 2.2 baru, foukat víc/míň? Díky za rady

    0 0
    • Espen  

      Normálně podlepit lepením.

      0 0
    • Esi  

      Podlepit flekem na duši a jezdí normálně dál.

      0 0
    • theedge  

      U defektů je normální úplně všchno …

      0 0
    • Markony  

      Já to nechal podlepot v pneuservis sice se natom dalo jezdit lepené místo šlo cítit pak jsme stejně koupil nový plášť.

      0 0
    • blackboy007  

      Příště si kup např. Maxxis Ardent Race Exo 3C nebo Continental Cross King ProTection TLR

      0 0
      • Ludweek  

        jj, ten Conti je fajn, už ho mám vzadu docela sjetý a za tu dobu jen jeden defekt – trn ze zemědělského stroje, to by propíchlo cokoliv. Jinak nic a to nejsem zrovna lehká váha, je snad určen i pro elektrokola, tedy měl by toho snést hodně, proti nějaké ultralight šlupce.

        0 0
    • plzakj  

      Podlepit lepenim na duse, ale jak jsou presekany ty vlakna, tak je mozny, ze se ti to tam bude rozvirat a bude se delat boule. Ja takhle seknul grevl plast 2× po 500km… jedem drzi, druhej jsem vyhodil.

      0 0
    • scota  

      Zakladem je nevyjíždět bez ochrany ;-)

      Takže Maxxis EXO, nebo Continental Protection.

      0 0
    • madhence  

      Podlepit, jezdit, neřešit. Píchneš znovu, otázka není zda, ale kdy. Časem přejít na bezduše.

      0 0
      • Esi  

        Tak tak, tohle by vyřešil knot a za 2 minuty jedeš dál :-)

        0 0
        • agentrizek  

          Omlouvám se za svoji neznalost, doplňující otázka, knotem se to řešit nedá, když je tam duše?

          0 0
          • Esi  

            Ne, tak jako tak musíš zalepit tu duši a mezi pláštěm a duši by ten knot překážel a asi by to dělalo bouli

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • blackboy007  

      Continental Cross King 29" Performance kevlar taky odolnější plášť

      0 0
    • vit.sklenar  

      Zdar, ja resil nedavno to same, jen ten slic byl asi vetsi a uplne skrz. Sesil jsem to reznou niti, podlepil kouskem bocnice stareho plaste, protoze ta je pevnejsi nez flek nebo kus stare duse (je to vyztuzene tkaninou) a lepil jsem i z venku, ale to odpadlo. Od te doby najeta nejaka ta stovka a vse ok. Ty bys nemusel myslim ani šít. Jestli nemas stary plast na vystrizeni kousku bocnice, tak v Dekaci maji sadu na lepeni bezdusi za par kč. Je v tom prave ten pevnejsi flek a vulkamizacni lepidlo.

      0 0
      • blackboy007  

        Kolik km si měl najeto

        0 0
      • agentrizek  

        Podle vzorku je to také Maxxis, nebo něco jiného? Jedná se v tvém případě také o nejlevnější verzi pláště?

        Já zatím šití a lepení zvenku nemám v plánu, až ven to řízlé není a staré pláště stejně nemám. Koupil jsem samolepky na pláště od Parktool, to by pro mé účely snad mohlo stačit a chvilku vydržet. S defekty jsem při koupi levných plášťů a použití duší počítal, ale že rovnou po 50 km na prvním kamínku v lese tohle, no asi zkrátka mé klasické štěstí :D

        0 0
        • vit.sklenar  

          Je to Specialized Ground Control, verze Control, coz je asi stredni ochrana. No je to o stesti. Od te doby jsem projel vsemoznym marastem a nic, tuk tuk. Tak at ti to taky drzi.

          0 0
      • Thomasek  

        šikula ;-)

        fakt dobře spravený

        0 0
    • blackboy007  

      Plášť Continental Cross King SL 29" ProTection

      Prvotřídní závodní a trailová pneumatika, která kombinuje bezpečné podržení v zatáčkách s lehkou charakteristikou.

      Všestranný a samočistící profil, který se dokonale přizpůsobí jakémukoli povrchu.

      Vynikající odolnost proti propíchnutí díky bočnicím ProTection TubelessReady.

      Vynikající přilnavost, vysoký kilometrový výkon a efektivní odvalování díky směsi BlackChili.

      Rozměr: 29×2.2 (55–622)

      Rozměr: 29×2,3 (58–622)

      Ochrana: Protection TubelessReady

      Patka: kevlar

      TPI 4/240!

      Směs BlackChili – zlepšuje valivý odpor o 26% a poskytuje o 30% lepší přilnavost, delší životnost. Směs/plášť vyrobený pouze v Německu!

      TECHNOLOGIE: PROTECTION

      Maximální tlak: 4.5 BAR65 PSI

      Hmotnost: 640–745g ( dle rozměru )

      OZNAČENÍ SL – SILVER (STŘÍBRNÝ) NÁPIS!!!!

      TYTO PLÁŠTĚ JSEM KOUPIL V PROSINCI 2020 ZA 990 KČ ZA KUS ROZMĚR 29X2,30

      0 0
      • Pentaroth  

        To je reklama??

        0 0
      • JachymP  

        Tento plášť jsem taky koupil, po 1500 km mi začal prochcávat, tak jsem ho ještě chvíli jezdil a pak rád vyhodil a vrátil jsem se zpět ke spolehlivým Maxxisům ;)

        0 0
    • RapMan  

      Já dopadl takto , fotku jsem poslal i prodejci, ti mi napsali ať jim to pošlu na reklamaci a plášť mi vyreklamovali…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • hustolez  

      Ahoj, využiju vlákna. Někde jsem říznul bok pláště continental grand prix, má najeto asi 600km, škoda ho vyhodit, dá se s tím něco dělat? Respektive, když na tom ještě něco najedu, je velké riziko, že to celé praskne? Je říznutých pár vláken. Díky za názory.

      0 0
      • Tomcat  

        Nenazval bych to jenom jako blok a jenom pár vláken

        0 0
      • novas752  

        Takhke řízlej silniční plášť je na výhoz. To fakt nechceš aby ruplo někde ve sjezdu.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • hustolez  

        Díky za rady, nejde ani tak o prachy, spíš je mi líto vyhodit nový plášť z nového kola, ale už je objednaný náhradní.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.