Prosím o informaci o stavu tratě na dlouhem Drásalovi. Řeším jaký dát pláště. Díky
Prosím o informaci o stavu tratě na dlouhem Drásalovi. Řeším jaký dát pláště. Díky
Co tam máš na výběr?
Jety mitas scyla nebo novy tufo xc11. Mitasky jsou rychlejší a lehčí. Oboje bezdušové.
Otevřené úseky maximálně zavlhlé a to ráno, momentálně je spíše dusno. (bylo dlouho sucho, tak to buď odteklo, nebo zmizelo dolů) Je celkem vítr, takže to schne. No občas v lesním úseku kaluže, ale bahno nebylo. No dnes je tady teplo, ale predikce je ochlazení a silnější severní-severovýchodní vítr tak asi hřejivka bude potřeba, nicméně kopečky zahřejí dostatečně:-)
Díky za podrobné informace. Jako trať Drásala znám a vím, že je tam dost úseků bahnitých, které po takových deštích tento týden asi opravdu jen oschnou na povrchu a jakmile tam projede tolik bikerů, tak to asi bude pěkná bahenní lázeň. Samozřejmě k tomu bude třeba připočíst ty úseky po těžbě, což po kalamitě bude asi více rozježděné než bývalo kdysi – nemáš o tom přehled, jak to vypadá v lesích? Samozřejmě vím, že je ještě zákaz vstupu do lesů, tak těch informací asi moc nebude.
Nicméně taky řeším obutí a nevím, jak se rozhodnout, co dát dopředu a co dozadu. Mám k dispozici:
Zatím u mě vede kombinace Nobby Nic + Gila. Gila by měla být odolnější vůči průpichu atd, takže asi dozadu a Nobby Nic dopředu kvůli vedení směru v blátě apod. Jen nevím, jak Gila na zadním, zatím jsem ji měl na předním pouze a tam si ve slotě nevedla úplně špatně (např. loňská blátivá Šela byla OK). Jak Nobby Nic na zadním? Není to brzda?
Btw. jezdím to vše jako bezduše ;-).
Jde mně tedy zejména o Nobby Nic – jestli raději dopředu, nebo dozadu. Díky za postřehy! :-)
L
No hele, jednak jsem tam kousek včera byl sám a zbytek mám od známých…jasně mohl by se najít kousek kde tahali dřevo, ale jinak je to jak jsem psal.
Sám mám obuto fastrak (starý) přední, renegade zadní a nebudu nic měnit:-). S nad jen pokud by ještě něco na radaru bylo jinak mám na druhým zápletu na předek rubena charybdis…samé užovky, tak nevím zda jsem ten správný posuzovatel:-)
Jen snad nobby nic je už hodně, RRalph bych dal ten předek (píšeš, že je novější) a ten Ikon zadní. Pokud máš bezduše a bylo by bláto můžeš ubrat tlak.
Ještě k počasí – momentálně naproti na terase se sousedka s kamarádkami opaluje a na slunci je 30° :-) – Zlín
Aha, takže taková bahenní lázeň to nebude? Se fakt divím podle toho, jak pršelo tento týden.
Ten RRalph vepředu mám trochu obavy… No ještě uvidím, ale díky za pozitivní zprávy! A to nejen kvůli té sousedce s kamarádkami – jsou v plavkách? :-)
Předpokládám, že jsou to plavky:-)…není to tak blízko a kukátko nemám:-)…no prostě mladý holky no:-)
Zdar, tak jsem nakonec nechal RRalph vepředu a vzadu Ikon a byla to výborná volba, celkově docela sucho, jen pár mokrých míst a kaluží ke spestření. Dnešní závod byl luxus
Jen ta předstartovní taška byla ostuda, jen papíry, montpáky a duše :-0. Kdysi to bývalo úplně na jiné úrovni, vybavuju si třeba velmi kvalitní kšiltovku s vyšitým nápisem „Drásal“ (nosím ji dodnes). Minulý týden v Sůľově za cca 330 Kč startovného byl gel, termix v tubě, velká tyčka Nutrend, plechovka Redbulu, duše, samolepka, dva nové bidony…
Tak ono je to v režii KPŽ, takže se není co divit. Ta mašinérie kolem něco stojí, na druhou stranu to zázemí je na úrovni. Mně by stačilo, kdyby tam byla nějaká samolepka, magnetek s logem, jinak gely a tyčky máš na občerstvovačkách, na co to tahat. Nicméně duše je k ničemu, když vozím bezduše a navíc dávali jen 29 a to já nejezdím. Ale montpáky se určitě někomu budou hodit. Hele Termix v tubě – od Ekomilku? Že si to lajzli dát chlazený výrobek, to je vždy problém… Jinak bych uvítal si dokoupit unikátní tričko apod., ale to v režii KPŽ je o ničem… Jinak startovné 650 na 117 km mně přijde ok, ale když za podobné peníze se mám přihlásit na 55 km trať, to je už je dost silné kafe…
Ten Termix v tubě by mě na delší trasy docela bodl.
Tak určitě, chlazený termix ke startovnému je přesně to, kvůli čemu na závody jezdím. Možná bude lepší obětovat 10 korun a termix si koupit v krámu, jen ho nezapomeň nechat aspoň 2 dny venku, aby to pak mělo na těch delších trasách ten správný efekt, věřím, že pak poletíš jako drak :D
Já osobně oceňuji, že za startovné dostanu přesně to, co očekávám od závodu, tedy perfektní organizaci a odpovídající služby. A to na Drásalovi platí. Tašku plnou nesmyslů, ze kterých stejně půlku vyhodím, opravdu nepořebuji… nehledě na to, že nic z těch nesmyslů není zadarmo, jak si snad někdo myslí. Jestli někomu chybí müsli tyčinka nebo gel od Nutrendu, může si zastavit na bufetu a nabrat si toho plné kapsy. Mimochodem každý dostal v cíli fakt pěknou finisherskou medaili.
Vzpomínka na dávné doby, kdy se nešetřilo :-)
Ty nesmysly poskytuji sponzori ne pořadatel.
Startovne jde poradateli plne.
+100
+101
Ježíš, teď to vidím, psal jsem z telefonu narychlo v muzeu – samozřejmě „by mně“ …
Jinak to bylo v nadsázce … :o)
..... nebo mi…;)
Tak gratuluji:-). Já to měl o kousek rychleji než loni, jen na morál byl ten vítr a i chlad…tedy pro mne:-). No tak příště ještě rychleji:-).
Dík:-). Jaký jsi měl čas? Já 7 hodin a 7 minut, cíl být pod 7 hodin tedy nevyšel, tak příště ;-)
Měl bych mít 6:49, no mohlo to být lepší, ale v hlavě se mi to nějak „bloknulo“ a štval mne ten vítr a pořád jsem potichu nadával na počasí a křeče:-)
Tak to je dobrý čas, já byl limitován zdravím, pořád se nemohu jaksi doléčit. Ale mně naopak počasí vyhovovalo, ten vítr mně přišel většinou času v zádech a jinak jsme jeli ve skupince za sebou ;-). Spíš jsem se kvůli tomu zdraví nějak podvědomě šetřil a čekal, kdy mně dojde a ono nedošlo. Příští rok to bude hluboko pod 7 hodin! :-)
Byl to můj první Drásal (117km trasa), zážitek teda paráda, i když jsem téměř chcípl :-)
Borec tam zlomil kolo vejpůl, šel po svých, ale kolo po hromadě držely asi jen bovdeny.
Byl to i muj prvni drasal a pecka. Ta trat proste nema chybu. Ten borec se zlomenym kolem ho zlomil par metru predemnou o strom. Zvedal sem ho ze zeme a kolo posouval z trati, karbon to nedal…
Muj prvni Drasal (117km) a pocity rozporuplne. Profil mi sedi, delka taky, ale je to nuda. Az na par singlu a tezsich pasazi to je prevazne asfalt, sotolina, sem tam ostry makadam. Nebezpecne a prime sjezdy, kde se obcas nahle objevy pulmetrovy rigol tak akorat na kolo. Po lesni kalamite byly nektere cesty dost rozryte od lesaku.
Urcite je lepsi Malevil ci Extrem Bike Most…jsem zvedavy na Sudety.
Tak ta letošní kalamitní těžba naopak pár „zajímavých“ úseků přidala. Jinak 100 kiláků po singlech není ani na těch Sudetech. Z tohodle pohledu tam bude pro tebe prvních 40–45 kiláků ještě větší nuda :)
No a zbytek trati mu vynahradi tech rychlych prvnich čtyřicet km.
„asfalt, sotolina, sem tam ostry makadam.“
No jo, no, holt to je realita a tak to v Hostynkach proste dopadlo. Zlate devadesate roky.
Nejen zde. To je jen přechodná doba. Brzy lesáci cesty přemění na asfaltky, jak už to je třeba v Krkonoších nebo v Jizerkách.
Tak je tu doba gravelu. Takze cesty budou konecne gravel specific :-).
Nějaký fotky : https://www.zonerama.com/…lbum/4438515
Supr fotky, dokonce jsem se i našel, díky! I detaily super!
Parádní fotky, lepší než ofiko.
Čau, nenašel někdo na trati 117 km klíče a pumpičku? Po cestě mi praskla podsedlová brašnička a část obsahu mi povypadávala :-) Za ty klíčky bych byl vděčný. Dík
Tak malou černou pumpičku, asi Airbone jsem po cestě viděl, klíče ne. Nešlo hned zastavit…nezvedal jsem ji.
to je ona :) kde to zhruba bylo? Asi už tam stejně nebude
No, tak to musím popřemýšlet…
Pokud by to bylo někde kolem Tesáku, Trojáku můžu se tam mrknout.