Přemýšlím,že bych vyměnil kola a podmínka do budoucna je redukce na 15mm osu!Obije kola mě zaujali a přečetl a našel sem o obou dost,ale nevím pro který se spíš rozhodnout,cenově je to dost podobný,skoro stejný? Co by kdo poradil,bral?
Přemýšlím,že bych vyměnil kola a podmínka do budoucna je redukce na 15mm osu!Obije kola mě zaujali a přečetl a našel sem o obou dost,ale nevím pro který se spíš rozhodnout,cenově je to dost podobný,skoro stejný? Co by kdo poradil,bral?
fulcrum bych zkusil :)
Já jsem pro DT, víc drátů, lepší servis.
vic dratu je argument o nicom, nic tuhsie jak fulcrumy asi neni (skusenost + vysledky x testov kde kade, myslim take kde aj nieco naozaj merali).
servisovatelnost – jak sa to vezme, ked mas par dratov vo forote tak to neni problem, zahnat ich ad hod chvilu trva rovnako ako ine nahr. diely (pokial zrovna nebyvas napr v breclavi) a moc lacne to teda neni.
Dráty na ty DT swissy koupíš všude, stojej pár korun, když jeden drát praskne, celkem v pohodě dojedeš dál. U Fulcrumu už je to horší, pokud to prdne na levý straně, tak je vymalováno, můžeš jít na vlak (mluvím z vlastní zkušenosti).
U těch DT rozhodně nebude problém s tuhostí.
Navíc tyhle fulcrumy mají přes 2 kila, takže žádnej zázrak.
Pro mě jediný plus je možná cool efekt, ale i to je spekulativní.
Ale je to každýho věc. Já jen prezentuju svůj názor. Já mám prostě radši klasický záplety alá DT.
Takže ty si mysli co chceš, já si myslím co chci.
Navíc tyhle fulcrumy mají přes 2 kila, takže žádnej zázrak – podla katalogu 1915, DT 1945
ku zbytku – tvrdil som snad nieco ine? :-)
U DT hmotnost cca sedí. Fulcrumy dle praxe pár gramů přes 2 kila.
Ale to je to poslední co jsem řešil.
jako ze fulcrum dle praxe ma o 100g viac jak v katalogu? mam dvojo a sedi to +/- par gramov.
jasné dráty s přímou hlavičkou v naprosto atypické délce mají všude trolooo :D
Koukám zatím mi nikdo moc nepomáhá :D nějaký zkušenosti od více uživatelů?
Na bf nikdo nejezdí kola přes 1500g natož něco co má 2 kila, si na špatné adrese :o)))
Jako v čem bys ještě víc chtěl pomoct?
Pojedou oboje cca stejně, tuhost bude ± stejná. Fulcrum má dražší dráty, oboje maj průmyslový ložiska.
Takže z toho vychází kup si jaký chceš, nejsou to žádný nějaký extra kola ani jedny, ale nejsou to ani uplný šmejdy.
Já osobně bych něco málo přidal a zaplet bych ráfky wtb frequency, novatec nebo sram X9 náboje, sapim race dráty a bylo by to o něco lehčí a bezproblémů použitelný na bezduše.
+1
je fakt ze ked uz fabricke zaplety tak vyssi level, inak je s tym naozaj viac otravy jak uzitku.
všichni by vždy přidávali něco málo,jak tak koukám :D :D :D maajkee: když už takový záplety jak radíš na nábojích sram či novatec,četl jsi,že to chci konvertovatelný na 15mm osu? to abych si vyplétal pak další kola..
Však novatec dělá přímo přední náboj 3 v 1, sram X9 koupit přední na 15ku a nechat udělat adaptér. Každopádně by rovnou pořešil vidlici a rovnou dal nějakej náboj na 15ku.
to budou záplety pro dvě kola,tak proč bych řešil vidlici??
když koupíš x1900, budeš je mít v předu na 15 a zadek 14212. Součástí balení je pak sada koncovek s klasickýma upínákama. Model 2014 už má na zadním 4× ložisko 6902, takže nába bude tuhá dost, rotor už má i 3 praporky.
omlouvám se ty X1900 jsou 2013 a předek je ru/15mm a zadek taky ru