Dura Ace 10 speed 7900 vs Ultegra 11 speed r8000 má někdo porovnání a vyplatí se ještě investice do 10tkové Dury…
Dura Ace 10 speed 7900 vs Ultegra 11 speed r8000 má někdo porovnání a vyplatí se ještě investice do 10tkové Dury…
Vzhledem k předpokládané stále vysoké ceně staré Dury se to nevyplatí. Nové 11sp. sady jsou už zase o kousek dále.
Počkej na 12s. Sady jsem měnil vždy, když přibyly dvě rychlosti ve druhé nejvyšší sadě.
Jako majitel 7900 říkám, že v dnešní době se už nevyplatí, leda by sis chtěl honit ego tím nápisem.
stejně zvláštní-něco funguje, je to kvalitní a vyzkoušené a jen kvůli tomu že si výrobce vymýšlí nové sady, musíte kupovat komplet nové řazení Ultegra 11 speed.včetně kazety.? Jaká tam je přidaná hodnota-jeden převod navíc,–to jako bude kvalitnější poježdění a pojede to rychleji?
Podivná filozofie-ale evidentně výrobce a obchodník si určuje , co budete kupovat-tady „zákazník náš pán“ neplatí..
Ježíšmarjadržteměaťtomudebiloviněconeudělám!
Jezdil jsi někdy na silničním kole? Evidentně ne. Takže Ti mohu sdělit sladké tajemství, že ano, bude to lepší poježdění a ano, za jistých okolností bude jezdec rychlejší, protože bude mít právě o ten jeden krok lépe odstupňované převody. Nebo bude méně unavený, protože pojede blíže svého optima.
Stačí se podívat na kazetu 10 a 11sp a rozestupy mezi pastorky, s 11sp 11–28 máš právě o ten jeden velký pastorek víc, oproti 10sp 11–25, s tím, že zbytek zůstal pořád stejně jemně odstupňován. Nebo, pokud budeš mít obě 11–25, tak ta jedenáctková bude prostě jemnější a snáze si vybereš optimální převod pro podávání maximálního/chtěného výkonu.
Výrobce a následně obchodníci naštěstí vyslyšeli přání a potřeby uživatelů silničních kol. Kdyby naslouchali ignorantům, jako jsi Ty, tak bychom doteď všichni drtili fixky. Pardon, jezdili bychom na odrážedlech.
Ten patrně z cyklostezky nesleze…
aj aj aj..nějak jsem se dotkl tvých citlivých míst. A to jsem si vždycky říkal , že cyklisti jsou pohodáři…tak asi ne. Z tvé reakce usuzuji , že ti střílí 16 zubový pastorek na 12 kolečku-kazetě při prudším záběru. Jo to mě taky nasere…
Nestřílí, nemůže. Jezdím zatím 9–11sp systémy, desítky převažují.
dají se sehnat náhradní pastorky na tu jedenáctku jednotlivě ?
Přesně tak, i jako nezavodní hobík s mizerným nájezdem bych přechod ze stávajícího 10s na 11s uvítal jemnější odstupňováni kazety v rozsahu co nejvíc používám, vadí mi skok 17–15 u kazety 11–28.
pamatuji , že když jsem před 30 lety jezdil pár pouťáků, tak jsem si poskládal šroubovací 6-kolečko..
14,15,16,17,19,22– v kombinaci s převodníky 42–52 (53)-řazení Walther, rám F 1 a později Romet. Galusky cz…
taky mě ten skok vadil
ale to mě právě vadí, že si nemůžu dokoupit pastorky , které potřebuju a poskládat si x kolečko dle svého!
Dříve to šlo ..
Samozřejmě, že si můžeš poskládat svoji kazetu. Ta možnost tady je…
Miche a BBB to nabízí ne?
Ano, přinejmenším Miche.
U desítky byl klasický problém krátký tah lanka. Moderní rámy s vnitřním vedením řadicího lanka s mnoha ohyby a hranami při výstupu z rámu v kombinaci s 10 sp. silničním Shimanem byly pro spoustu mechaniků noční můrou. Shimano to vyřešilo prodloužením tahu lanka přehazovačky u 11 sp. sad přibližně na úroveň Campagnola a problém zmizel.
Nebo to mechanik vyřešil bovdenem v jednom kuse až k přehazovačce.