Dura Ace 10 speed 7900 vs Ultegra 11 speed r8000

18 nepřečtených
  • Pietros

    Dura Ace 10 speed 7900 vs Ultegra 11 speed r8000 má někdo porovnání a vyplatí se ještě investice do 10tkové Dury…

    0 0
    • Singlespeed  

      Vzhledem k předpokládané stále vysoké ceně staré Dury se to nevyplatí. Nové 11sp. sady jsou už zase o kousek dále.

      0 0
    • Vrci  

      Počkej na 12s. Sady jsem měnil vždy, když přibyly dvě rychlosti ve druhé nejvyšší sadě.

      0 0
    • 106Paja  

      Jako majitel 7900 říkám, že v dnešní době se už nevyplatí, leda by sis chtěl honit ego tím nápisem.

      0 0
    • Romancero  

      stejně zvláštní-něco funguje, je to kvalitní a vyzkoušené a jen kvůli tomu že si výrobce vymýšlí nové sady, musíte kupovat komplet nové řazení Ultegra 11 speed.včetně kazety.? Jaká tam je přidaná hodnota-jeden převod navíc,–to jako bude kvalitnější poježdění a pojede to rychleji?

      Podivná filozofie-ale evidentně výrobce a obchodník si určuje , co budete kupovat-tady „zákazník náš pán“ neplatí..

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Ježíšmarjadržte­měaťtomudebilo­viněconeudělám!

        Jezdil jsi někdy na silničním kole? Evidentně ne. Takže Ti mohu sdělit sladké tajemství, že ano, bude to lepší poježdění a ano, za jistých okolností bude jezdec rychlejší, protože bude mít právě o ten jeden krok lépe odstupňované převody. Nebo bude méně unavený, protože pojede blíže svého optima.

        Stačí se podívat na kazetu 10 a 11sp a rozestupy mezi pastorky, s 11sp 11–28 máš právě o ten jeden velký pastorek víc, oproti 10sp 11–25, s tím, že zbytek zůstal pořád stejně jemně odstupňován. Nebo, pokud budeš mít obě 11–25, tak ta jedenáctková bude prostě jemnější a snáze si vybereš optimální převod pro podávání maximálního/chtě­ného výkonu.

        Výrobce a následně obchodníci naštěstí vyslyšeli přání a potřeby uživatelů silničních kol. Kdyby naslouchali ignorantům, jako jsi Ty, tak bychom doteď všichni drtili fixky. Pardon, jezdili bychom na odrážedlech.

        0 0
        • milan.v  

          Ten patrně z cyklostezky nesleze…

          0 0
        • Romancero  

          aj aj aj..nějak jsem se dotkl tvých citlivých míst. A to jsem si vždycky říkal , že cyklisti jsou pohodáři…tak asi ne. Z tvé reakce usuzuji , že ti střílí 16 zubový pastorek na 12 kolečku-kazetě při prudším záběru. Jo to mě taky nasere…

          0 0
        • zarkow  

          Přesně tak, i jako nezavodní hobík s mizerným nájezdem bych přechod ze stávajícího 10s na 11s uvítal jemnější odstupňováni kazety v rozsahu co nejvíc používám, vadí mi skok 17–15 u kazety 11–28.

          0 0
          • Romancero  

            pamatuji , že když jsem před 30 lety jezdil pár pouťáků, tak jsem si poskládal šroubovací 6-kolečko..

            14,15,16,17,19,22– v kombinaci s převodníky 42–52 (53)-řazení Walther, rám F 1 a později Romet. Galusky cz…

            taky mě ten skok vadil

            0 0
          • Romancero  

            ale to mě právě vadí, že si nemůžu dokoupit pastorky , které potřebuju a poskládat si x kolečko dle svého!

            Dříve to šlo ..

            0 0
      • Singlespeed  

        U desítky byl klasický problém krátký tah lanka. Moderní rámy s vnitřním vedením řadicího lanka s mnoha ohyby a hranami při výstupu z rámu v kombinaci s 10 sp. silničním Shimanem byly pro spoustu mechaniků noční můrou. Shimano to vyřešilo prodloužením tahu lanka přehazovačky u 11 sp. sad přibližně na úroveň Campagnola a problém zmizel.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.