• tomfree

    Tak ač jsem to původně nechtěl,po telefonátu,který jsem absolvoval s člověkem s Trinnity,se musím podělit se svou zkušeností,udělal jsem u nich 3 objednávky,po­každé chyba,a dnes když jsem říkal,že se o svou zkušenost podělím s lidmi s b-f tak mi bylo řečeno že ho nějaké přihlouplé bike-forum vůbec nezajímá a že se tu řeší stejně samé p......y a to mi dodalo,omlouvám se za založení těm které to rozhořčuje,ale musel jsem si nějak ulevit.

    0 0
    • rhapsody  

      ale ze mel pravdu ;D

      ne vazne, s trinnity ma devadesat procent lidi dobry zkusenosti vcetne me, takze bych to nevidel tak hrozne, spis proste jedna z mala chyb :)) btw vubec si nepopsal co byl za problem

      0 0
    • roud  

      zkus kupkolo mam tam už za sebou objenavky asi za 50litru a nikdy se mi nestalo že by něco pokonily + samozřejmě super eny :)

      0 0
    • Jirik123  

      no jo uz je to tu porad dokola, zadnej shop neni 100% dokonalej. ve vsech jsou jen lidi a ty delaj chyby.

      0 0
      • camron  

        To nikdo nepopírá, spíš jde ale podle mě pisateli o to, jak se ten chybující k té chybě postaví.

        0 0
        • tomfree  

          Jo přesně o tohle mi jde,e-shop používám jelikož nemám čas shánět věci v kameňáku a jednu chybu omluvím,ale tři po sobě ne,dvakrát přišlo něco jiného,jednou se lišila cena už potvrzené dodávky a hlavně píšou že dodávají do tří dnů,jinak kontaktujou zákazníka,vždycky to trvalo minimálně 10dní a dokud jsem sám nezavolal tak se nikdo neobtěžoval poslat jakoukoli zprávu.

          0 0
      • Opice  

        Já za sebe to vidím také trochu jinak a rozhodně nebudu omlouvat jejich nedokonalost…

        Ale když,…ale ale, vždy je nějaké ale.

        Nejvíc mne nasírá když z bikerky-holky udělaj dementku která se snad spokojí s tím, že jí přijde sice nový ale šišatý kotouč, že jí místo přední samostané objednané bílé blikny a červené samostatné, dorazí balení dohromady (levnější) zadní+přední a z toho přední žlutá bez jakékoliv svítivosti. Že objednané brzdy které dorazily byly již ježděné a jsou zavzdušněné.., aj. Přičemž nikdy neupozorní že objednávka se nerovná s odeslaným zbožím.

        K někomu si to dovolí a k někomu již ne…

        Asi si vedou databáze zda se s tím ten onen, nebo ta smíří, či také podstoupí mašinérii reklamace a odeslání zpět.

        Ale to jsou Češi…, náš zákazník, náš pán není. Obávám se že České e-shopy se naplňují lidmi, kteří chtějí jen vyrazit peníze z těch které považují za hlupáky. Určitě je lepší, ikdyž dražší zajít do kameňáku, ikdyž to také není na 100% že bude vše OK.

        0 0
        • goofy  

          No.. Hlavne v kamenaku mnohdy neni to co chci sehnatelne…

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Dados  

      Tak už u nich asi nebudeš objednávat, viď? Je to jednoduchý, taky jsem se tady jednou rozčiloval ale je to k ničemu. Pokud je dotyčnej v Trinnity blbec, tak nic nezmůžeš. Objednej jinde a budeš mít klid – já už objednávam u jinýho shopu a pohoda. Na tohle si budou muset obchodníci zvyknout, nejsme blbý stádo a pokud se hodlají chovat k zákazníkům jak prasata, tak je to jenom k jejich smůle. Každá mince má ale dvě strany, i zákazníci se umí chovat jak trubky – z vlastní zkušenosti :)

      0 0
      • tomfree  

        Ne nebudu,rozčílilo mne taky proto že mám vlastní firmu a podobnou věc bych si nikdy nedovolil a slíbený termín je mi svatý a na tom stavím.

        0 0
        • Dados  

          Jak já ti rozumim :)

          0 0
        • rhapsody  

          je hlavne dobre ze si to sem dal, pokud bude vic takovych pripadu, lidi si pak rozmysli kam chodit a kam ne, a obchodnik na to i treba minimalni ztratou zisku doplati

          0 0
          • Dados  

            Ale vždyť jo, nejlepší reklama je ta, která se šíří mezi lidma – a tu si v podstatě dělá každej obchodník sám. A bejt to můj zaměstnanec, kterej se takhle choval k zákazníkovi, měl by asi trochu *******.

            0 0
    • TinkTink  

      Necet jsem celej text, ale mam tudle zkusenost – dokud jsem bral samostatny dily, tak nikdy zadnej problem..jsou sice celkem drazi, ale nikdy jsem zadnej problem nemel. Letos na jare jsem si od nich objednal cely kola – resp. dily vcetne vypleteni…vsechno doslo v pohode, akorat ten vyplet…kvalita jedna basen…nerovnomerne napnuty draty, samozrejme po jedny vyjizdce se to zacalo ozyvat a po 3 mesicich sly vyplety do kytek. Nutno podotknout, ze jsem to neresil..nemel jsem cas to vubec nekam posilat apod, od ted uz ale radej vyplitam v ebikeshopu, kde mi vyplety udelali kvalitne, z Trinnity jedine dily…

      0 0
    • nooski  

      Trinnity se musím zastat, pokud si nehodlám ničit nervy, tak objednávat v trinnity trinnity. Kupkolo taky není špatné. Velo plzeň taky naprostá pohoda. O špatných e-shopech taktně pomlčím.

      0 0
      • ice  

        presne tak, odber osobne a nikdy nebyl problem

        0 0
        • Roxyman  

          No akorát že od roku 2007 se dost věcí možná změnilo..tohle je dost starý téma…

          0 0
    • kesu  

      ja nakupuju u hnoje,protoze si dycky pokecám,všechno funguje a ješte se tam pokaždý pobavim:D

      0 0
    • hradman  

      pozitivní:

      ahoj, tak ze své zkušenosti. WWW.koloshop.cz – tam jsem naprosto spokojen protože jsem tam nakoupil už za 40 tis. a mám tam studentskou slevu. jinak dodavají zboží do konce 2 dne. v pondělí ráno objednal v uterý v 5 vyzvedával na poště. Koloshop je v Teplicích a já bydlím na okraji Prahy. no jinak maj i ceklem výběr.

      negativní:

      jinak s eshopy jsem tak 50na50..třeba jsem objednával ledničku(20000) a oni mi řekli že si ji musim nejprve odjednat přes net, vyplnit zdlouhavý formulář a  pak mi řeknout jestli jí maj na skladě. no a druhou špatnou mám tu že jsem objednal křovinořez (10000) z kunovic a on už se dvakrát celý povolil a to znamená po třetí ho tam poslat na reklamaci :-(

       
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.