• colfik

    Prosím o radu. Vybírám svoji první silničku (doposud jen MTB). Odlehčená geo, takže „endurance“.

    Budget kolem 50k, karbon rám, Ultegra/105.

    Mám již vytipováno, ale možná někdo poradí i něco jiného nebo vypíchne přednosti některého z uvedených modelů.

    Stále trochu váhám, jestli kotoučové brzdy nebo ne. Váha 92 kg a nepočítám s pravidelnými výjezdy v dešti.

    Díky moc!

    Favorité:

    1.) Focus Paralane 8.9 na Ultegře R8000, cena: 50k

    Focus

    2.) Canyon Endurace CF SL Disc 7.0 na 105 R7000, cena 53k

    Canyon Disc

    3.) Canyon Endurance CF 8.0 na Ultegře R8000, cena 50k s váhou 7,46kg lákavá kombinace

    Canyon Rim

    4.) Orbea Avant M20 2019 na Ultegře R8000, cena 54k

    Orbea

    0 0
    • adam1  

      Tak pokud nebudeš vyhledávat déšť tak klidně V :)

      Můj názor ,že na silnici se až tak nebrzdí ,spíše se furt šlape/maká:) a silnice na V se mi více líbí/elegance ,servis taky pro V.

      105 taky fajn maká ,ultrgra lehčí

      Canyon je fajn -mám ,fokus taky vypadá ok toho si můžeš i prohlídnout /povozit u Přikryla.

      0 0
    • Výběr z produktů
      Cannondale Synapse Carbon 2 RL kolo, black pearl Skladem 1 kus

      savings Cannondale Synapse Carbon 2 RL kolo, black pearl

      89 199 Kč savings MOC 144 999 Kč

      TIME ALPE D’HUEZ DISC kolo, gloss carbon Skladem 1 kus

      Novinka TIME ALPE D’HUEZ DISC kolo, gloss carbon

      177 999 Kč MOC 228 999 Kč

      Isaac Vitron 105 kolo, galaxy blue Skladem 2 ks

      Isaac Vitron 105 kolo, galaxy blue

      od 61 199 Kč MOC 76 499 Kč

      Kellys ARC 50 kolo, modré Skladem 1 kus

      Výprodej -29% Kellys ARC 50 kolo, modré

      24 799 Kč -29% MOC 34 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Silniční)
    • šimlos  

      Já bych poradil kotoučové brzdy. Před pár lety jsem měl stejné dilema, nakonec si nechal poradit a jsem dneska za kotouče rád. Můžu porovnat sjezdy jak u nás i v Alpách s kotoučema a na klasice a kotouče jsou lepší, líp se dávkují, nebolí z nich tak ruce, jsou pro mne bezpečnější a pohodlnější. Další pozitivní věc je ta, že o nich celý rok nevím, na klasice jsem pořád něco dolaďoval. I když píšeš, že jízdu v dešti vyhledávat nebudeš – to asi málokdo, dešti stejně někdy neunikneš a tam ve sjezdu kotouče oceníš o to víc.

      0 0
    • Tovarik  

      Z Canyonů můžu za sebe doporučit model s kotoučema. Mám se starší ultegrou a rozdvojenou sedlovkou. Jinak je stejné a je to opravdu pohodlné kolo. Netuším, jakou maximální šíře plášťů lze dát na model s klasickými brzdami, ale z výroby tam jsou pouze 25mm oproti 28mm na kotoučovém, což pro pohodlí udělá hodně. Ostatní neznám, ale ta Orbea se mi také líbí.

      0 0
    • colfik  

      Díky za rady.

      Ještě jeden dotaz – kde nebo jak zjistím, jaké max pláště dokážu dostat do kola s klasickými V brzdami?

      0 0
      • UHU  

        vyzkoušet, plášť podle výrobců má jinou výšku a šířku, je třeba mít na výšku aspoň 3mm vůli

        0 0
        • zhuffa  

          Zeptám se asi hloupě – proč 3mm? Dávám občas do své silničky 30mm pláště. Jsou úplně natěsno. Zatím jsem problémy neměl, ale když se dovím, co by být mohlo, rád se jim vyhnu.

          0 0
      • nomecz  

        ale obecene pocitej ze u endurance modelu je to na rafkach vetsinou 28mm, cest vijimkam

        0 0
        • jonti  

          Vic nez 28mm neprojde bezpecne pres brzdy bez ohledu na ram.

          0 0
        • colfik  

          28mm je ok, ale u většiny modelů s V brzdami je v základu 25mm a nejsem si jistý, jestli bych tam 28 mm dostal právě.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • lazy commuter  

      Na tu Orbeu máš ještě nějakou další slevu? Vidím tam cenu 65K po slevě…

      0 0
      • karel d.  

        Orbeu tady v Čr dělá pár prodejců a stojí za to je obeslat. Ta cena bude jistě nekde ještě nižší. Sám jsem řešil nedávno Orcu, takže vím, ze je to možné.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.