Caute. vedeli by ste mi zhruba poradit za kolko by som asi mohol predat moj bajk v profile? Co sa tyka bazaroveho predaja tak s tym ja nemam vobec ziadne skusenosti, tak aby som ho zbytocne nepredrazil, pripadne nepodcenil. :)
Caute. vedeli by ste mi zhruba poradit za kolko by som asi mohol predat moj bajk v profile? Co sa tyka bazaroveho predaja tak s tym ja nemam vobec ziadne skusenosti, tak aby som ho zbytocne nepredrazil, pripadne nepodcenil. :)
Moc ti neporadim, len sa chcem spytat ze preco ho predavas?
Predavam ho preto lebo mam chut na hardtail. a navyse mam chut na novy bajk. tento som mal rok co je u mna cas vymeny za novy.
Som myslel ze Epic je taky odpruzeny hardtail:) Nebodaj sa ti zda makky?
podle stavu, ale 60 – 65 tis. Kč Karbonovej Epic jsem zatím na www.cyklobazar.cz neviděl.
podle stavu a osazeni… ale karbonove epiky – jen ram ma cenu tech 60.000 :)))
ale nový rám, jetý kolo za 100 000,– si už nikdo normální nekoupí. U použitýho kolo je cena tak třetinová z původní a za to se to dá prodat.
za 20 000kč ti ho vezmu hned :-)
Dám 21 000.-
Já bych neměnil, sice sem se vozil jen na Al ale stejně ne :-)
ja tomu taky nerozumim. carbonu se bojim (prijde mi to krehke, neprakticke na prevoz) ale prechod na HT mi neni jasny.
ohledne ceny: zaloz tady aukci a uvidis…
BTW: existuje v CR neco jako ebay ? pokud ne, je na case, aby se toho nejaky podnikavy teenager zbehly v IT chytil.
technologie pro platby existuji, karty v CR jsou celkem rozsirene, podle me tomu nic nebrani
špatně zařazeno :-)
existuje www.ikup.cz
nebo aukro.cz/
Ja 21 500:))
69 tis. CZK je asi max. Podle mne je to psychologická hranice kolik někdo dá ze jeté kolo. Možná v Německu nebo Rakousku (máš to kousek) by se prodalo snáz. Nevím jestli třeba někdo docení tu Tvoji „hodinářskou“ práci s brzdama. ;)
Každopádně držím palce při prodeji! Kolo je to krásný …a i ty Sudety se na něm dají „v pohodě“ objet. :) Nový kolo snad horší nebude.
BTW: fotky ze Švýcarska zatím nedorazily! Asi někde bloudí. :)
Asi bude lepší prodat na díly. Část můžeš použít na stavbu HT a zbytek prodat.
ram beru!! .. jaka je velikost?
velkost je M
hmmm .. to je male :(
Pepic, Ty si hovado, taky bajk predavat
Prodejní ceny ještě bude záviset na tom, jestli je ten bike s papíry o koupi, nebo ne (=je kradený) Trochu nechápu nškoho , kdo si koupí kolo téhle kategorie a zjistí, že mu nevyhovuje. V těchto případech ho většinou vezme obchod , kde byl koupený do komise a nabídné zvýhodněnou cenu na nový bike. Tak naschvál – jsou k tomu doklady, nebo to je čorka z německa, rakouska?
nějak tak, koupit si kolo za x desítek tisíc a pak přijít s tím, že mi nesedí velikost, tak to nevím … to bych si před kupovaním napřed dobře odzkoušel:)
no pokud aspoň lehce tuším, tak v ČR byl karbonový Epic prodán pouze jeden kus a to rovnou od dovozce v Nupakách do rukou Trunschky, takže pokud to není dovoz ze zahraničí, tak bych měl malé pochybnosti nad původem kola. Ale pokud samozřejmně doloží doklady o koupi, které budou originální, dalo by se to prodat. Cena max do 69 tis. Jestli ho však bude prodávat na díly, tak bych se o ten rám i zajímal.
Æert vem morálku, základem je dobrá cena rámu :) Některé typy lidi se mi živit nachce ani s vidinou výhodné koupě…
Vím o dalším co byl prodaný loni – stavěno na zakázku.
a kde psal pepic neco o tom, ze mu nesedi velikost?
ja zas nechapu, ze nekdo neni schopnej pochopit, ze existujou lidi, co kola stridaj jak ponozky… kdyz na to maj, je to jejich vec a prijde mi uz docela trapny, jak hned kazdej zacne vykrikovat o kradenym kole, kdyz se nekde v bazaru objevi nejakej drazsi kousek… inkvizice hadr
a jak chce ocenit kolo když nenapíše že k němu jsou papíry? Jestli kola střídá jak píšeš, tak asi moc dlouho ho nejezdil a bude asi na něho záruka ne a potom taky podle toho bude stanovená cena ne? Jesli mu je to jedno, tak ať ho hodí do příkopu nebo ho někde může opřít a jít v klidu dál…aspoň můj názor:)
dobra volovina, co jsi napsal ..
Ještě, že si nekupuju nový kolo každý rok (i když bych třeba i chtěl) aby jsi mě mohl napadat, že jsem to kolo co mám někde ukradl. Když tady někdo má 5 kol za rok (nebo 5 mobilů nebo 3 auta nebo …) tak sice nechápu proč a jak to dělá (prostě ho to asi baví) ale ani mne nepapadne si myslet, že je zloděj.
nic sa neboj fotky sa nestratili. ale chyba je u mna ze som uplne na to zabudol. ale mam na to super vyhovorku: uz ked som ti isiel chystat cd-ecko tak som sa zrazu ocitol v nemocnici a hups uz ma to potom nenapadlo. Ale napravim sa a poslem to uz konecne. :)
Výmluva dobrá ......ale vzhledem k tomu, že jsme si psali naposledy když si už byl „po nehodě“, tak zkus jinou. :))
sakra! a ja som si bol isty ze to zdrzanie ma za nasledok moje zranenie. to si mi zobral poslednu nadej ako sa z toho vysekat. tak potom uz to znaci len jedno ze som flakac ako svina :( a uplne som na to zabudol. :( no nic vidim ze ti to cd-cko budem musiet poslat aj s niakou bonbonierou. :)
ver tomu ze je hodne lidi co to kolo muzou koupit ofiko,rok na nem jezdi a jeste ho prodat se ziskem…myslis ze je ty lidi co to po roce menej to kupujou za normalni ceny.kazdopande me dost vadi zavist ktera tu z nekterejch cisi
Tu možnost koupit mám třeba taky, ale asi nějak nevěřím tomu, že se to dá po roce prodat se ziskem. S mírnou ztrátou nebo na nulu to asi jo ale určitě je to i o štěstí – každá věc má svého kupce. Taky by mě zajímalo „čím tu závist zalévají“ – že jim tak pěkně roste. :)
bajk je samozrejme legalne kupovany. mam aj doklady a urcite by mi aj dali v predajni niaky list ze som ho tam naozaj kupoval.
puvod kola je samozrejme veci moralky…
jen ze vstupuju do diskuse ponekud z jine strany:
zajimaly by me ty karbonove ramy, mate s tim zkusenost ? mne prijde ze to bude nachylne na ranu ze strany do trubky (napriklad prevoz vice kol v aute). na ciste zavodeni asi super, ale na hobby ne az tolik. nebo se mylim ???
Vydrzi. Jak kterej ram jak kterou ranu, jasne, ze je potreba si dat trosku pozor. Na druhou stranu kolo bych nikdy ramem o nejakej roh baraku apod. neoprel, ani kdyby bylo z jakyhokoli materialu. Jizdou se ram jen tak neposkodi :o), v pripade poradnyho padu je to bud a nebo stejne jak u hliniku. U prepravy kol si myslim, ze pokud si svych veci vazis, das si stejnej pozor na kolo, at je vyrobeny z cehokoli.
svych veci si vazim, ale nechci byt jejich (smesnym) otrokem. tudiz pokud bych musel ram balit do hadru pokazde, kdyz davam do auta vic kol, tak se mi to nezda jako prilis prakticke. mam Epica hlinikoveho a jsem celkem spokojeny. karbon je samozrejme velka frajerinka, kterou bych si udelal radost, ale bojim se prave toho, aby to nebyla spis headache. dalsi vec je upinani do drzaku nosice… tam bych se ten karbon taky bal poradne utahnout…
nakonec je to ale jedno, tuhle sezonu si urcite karbon nekoupim, nebot na to nemam cas a moje kolo souzi dobre, tak proc dalsi (nota bene skoro stejne :))).
Ve všech bodech co jsi psal by byla Tvoje starost zbytečná.
Měl jsem karbonový kola dvě (první byl Mongoose lepený do spojek – rozlepil se) a TREK Y50 vydržel od 1997 do teď. Předpokládám, že vývoj se nezastavil a tak bych se toho nebál. „Kytara“ ani nemá trubky a i když párkrát dostala ránu z boku, tak bez následků. Při převozu se tomu fakt nic nestane – pokud Ti kola neulítnou ze střechy. :) Kdyby byla nižší cena nebyla nutností ta vidle – koupil bych si karbonový „S“ Enduro.
este co sa tyka toho predaja. tak ho predavam preto lebo mam proste chut. bajk bol super a do konca aj velikost ramu :) takze niesom ani sprosty ze som si zle vybral bajk, nie je ani kradnuty, len proste mam ho uz rok a tak je cas na zmenu. komu sa to zda divne tak nech sa paci s tym ja uz nic nezmozem. a keby nieco da sa dohodnut aj na samostatnom rame. staci sa mi ozvat na moj sukromny mail, ktory mam v profile.
Nazdarek, ten co tady přišel s tím dotazem jsem já. Nezávidím, přeju, vím že jdou kola koupit hlavně v USA za mnohem zajímavější ceny než u nás, ale zase na druhou stranu je si potřeba dát pozor na ty, kteří sem ze zahraničí vozí kradené kola. Kamrádovi ukradli K2-ku (Měl podobnou jako já) a sháněl jeté celopéro přes inzeráty v cykloservisu, nakonec se přes tři inzeráty na různá kola (SC, Cannondale a Specialized) s různými čísly dovolal na stejného člověka, který mu je nabízel se slovy, že jsou dovezené z venku, že doklady k nim lidé kteří je prodali nedali a ať bere nebo nechá být…snad i přiznal, že by na dovolenou do Rakouska či Itálie s nimi moc nejezdil, ale že za tu cenu se to přece vyplatí. Dále jsem se jednou bavil diskusí na jednom slovenském bike serveru, kde se zvedla hromada protestů, po té co se rozšířila fáma, že se budou kontrolovat na slovenském Dh kontrolovat čísla rámu. Proti užívání si různých kol nic nemám, jen mi ta forma přišla trochu nezvyklá.
pocuj nepracoval si nahodou istu dobu v bajk shope v biskupiciach? cisto zo zvedavosti, mam taky dojem ze sme sa raz stretli na asfaltke z race smerom k slivovi-isiel si s kamosmi niekam do marianky a ja som cakal na kolegu…
vies co aj ja mam taky pocit ze som tam volakedy brigadoval. :) a to stou mariankou snad nemyslis vazne! ved to je na mna daleko ako by som sa tam ja dostal na turystyckom bajku? :)
no nefim, to je otazka na teba :) ja len viem ze ked sme s kamosom dosli do krcmy v marianke na namesti tak tam bola particka ktoru som stretol na spominanej ceste a bol tam clovek na karbonovom epicu s brainom. este si pametam ked sme sa stretli na asflatke, tak tam nejaky jeho kamos tlacil bajk ze dostal krc a on okolo neho robil koliecka a potom ma pozyval ze ci nejdem s nimi pojazdit. teda ak si to bol ty, ja si totiz pametam len ten karbon-epik :)
aha tak na tu situaciu si spomynam :) a skoda ze si snami nesiel bolo super! hlavne tie kamosove krce :)
hah, poznam take vyhovorky ked nestiham :D musel som zist dole z kopca do race pre kamosa, nejak mu to neslo (asi som to nemal robit, dost na mna nadaval ked som ho hnal hore), inak by som isiel v pohode. nabuduce ;)
a skoro by som bol zabudol. co sa tyka krehkosti carbonu (aspon u tochto ramu neviem ako inde) tak jedine HA HA HA HA! viac nemam co dodat. ale pozor neodporucam jazdit v letelebo by sa mohol roztopit! :) :)
si tak listuju novym Pelotonem…a hele :-) (foceno mobilem:-()
V jaký souvislosti to tam je?
report ze SportPrague Jízda jedině s ochranou Majitel tohoto „Spešla“ se o svůj skvost náležitě stará. Dokonce až tak, že nejvíce ohrožená místa skryl před prachem a špínou neoprenovou ochranou. Mazlík pak posloužil jako demonstrace návratu americké značky Lizard Skin na náš trh. Byla to snad jediná pořádná bikerská premiéra na pražské akci. Vystaveny byly nejrůznější gripy, včetně objímkových, neoprenové ochrany tlumičů a vidlic, ale také rukavice či chrániče.
to pepic: já bych měl o tvé kolo zájem, nebo třeba jen o rám…dej mi prosím vědět, zda je ještě na prodej, díky. Ty chceš přesedlat na HT a já zase na full, záda už mi zase nadávají…