• meikyq

    Zdravím… uvažuji o koupi SR Epicon 2008 dokud jsou… Chtěl bych aby měl regulaci tlumení a byl na V s možností upgradu na kotouče… můj favorit je zatím tenhle : http://www.kupkolo.cz/…-V_4114.html

    ALE- píšou u něj, že je jak na V tak na diskové, ale na fotce zřetelně nejsou kolíky na V… nemáte ho někdo nebo nevíte jak to sním je? Abych ho neobědnal a pak se na něj mohl jen dívat :-/… Nebo nějáký jiný návrhy na vdli v podobný cenový kategorii?

    Díky za názory…

    0 0
    • jIrI___  

      Nebylo lepší ohledně těch čepů zavolat do kupkola? Jinak bral bych raději letošní Epicon, má lepší váhu, Al vnitřní nohy a je hezčí :)

      0 0
      • Papuča  

        iba 100 kc rozdiel a 5 ks na sklade hned na dodanie…

        0 0
        • meikyq  

          Díky za tip… vubec jsem si v zápalu hledání výhodné ceny v 2008 nevšiml, že i nějákej 2009 stojí skoro stejně :-) Tak tedy půjdu do toho 2009…

          0 0
    • meikyq  

      Jo a ještě me napadá jedna věc… Kdybych třeba časem chtěl přejít na kotouče, co s těma kolíkama na V? Bude to škaredý jako noc pokud tam budou jen tak trčet…Nezkoušeli jste je někdo nějáko uříznout nebo tak něco? Nebo s kotoučema radějí novou vidli?

      0 0
      • kubad  

        čepy na V čka se dají vyšroubovat, ale pořád to na vidlici bude vidět, pokud chceš řešit kotouče popřemýšlej jestli není vhodná doba řešit to kompletně

        0 0
        • meikyq  
          Jo, tak to je v pohodě celkem :-) No já si teď myslim že s V brzdama vystačim v pohodě, ale kotouče jsou přeci jenom.. každopádně na kole vypadaj pěkně :-) Ale asi zkusim vyržet s V pač teďkon na obojí nemám a nechce se mi čekat… jen ještě k tomu vyšroubování čepů… vygooglil jsem toto :

           

          Čepy na brzdy

          <span style=„font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman“;">Nikdy neodstraňujte čepy na brzdy typu cantilever nebo. Jejich případné odstranění přenechte odbornému servisu. Místo odstraněných čepů je třeba našroubovat speciální šrouby s těsnící úpravou závitu. Jednou vyšroubované šrouby již nelze znovu použít a je třeba je nahradit novými.

          Je to z návodu od nějáký vidle od MARZOCCHI… máte někdo tucha co to je za spešl šrouby?

          0 0
          • kubad  

            to sou kecy toho si moc nevšímej, spousta lidí to nechává volně, případně dáš trochu siloknu, plastovou záslepku, nebo ty šrouby, mají je tuším na cykloprofi

            0 0
          • zifer  

            spesl sruby su take co sa len zasrubuje namiesto tych co tam boli na vecka aby tam nebola diera a u starych marusiek drzali vidlu po kope.

            0 0
            •  

              jj, starý marušky (některý byly ze dvou kusů, tam ty šrouby musely být, na nových vidlicích nic špatnýho nehrozí, vyndat čepy a dát plastovou záslepku (koupil jsem tam nějaký záslepky v auto/moto prodejně (měli tam plno záslepek různých rozměrů)

              0 0
          • Vilém  

            No nevim kde jsi toto vyhrabal, ale je mozny, ze je to jeste z dob, kdy bombry nemely spodni nohy z jednoho kusu. Tak pak po odstraneni cepu doslo u vzduchovych vidlic k oddeleni spodnich nohou a jejich spojovaciho mustku. Misto cepu se tam musely dat spesl srouby.

            0 0
            • meikyq  

              Jasný … tak jo …Nebudu to brát vážně… prostě jen něják zacpat díru aby to vypadalo a nechytalo se tam bláto… Vyhrabal jsem to jednoduše.. do googlu jsem dal : vyšroubování čepů na v brzdy. A byl to druhej odkaz na nějákej wordáckej doc… ale nechápu kde se v tom mém příspěvku vzaly ty nesmysli za slovy- vygooglil toto: až po – čepy na brzdy.. o:)

              0 0
    • hawk  

      Caute, ja si tiez planujem kupit takuto vidlu ale neviem sa rozhodnut ci kupit stary model SR Epicon 2008 alebo kupim novy 2009. novy model nema vnutorne nohy čierne čo asi bude dobre lebo nebude s toho schadzať farba ako u stareho modelu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.