• sonhud

    Zdravím,

    začalo mi klepat ve vidlici asi v polovině zdvihu. sundal jsem vnější nohy a zjistil:

    1. vše je jako nové :)
    2. negativní pružina naráží do spodku nohy když vidlici lehce nafouknu,

    tedy není tlačená pořád ale jen v prvních cca dvoutřetinách zdvihu. předpokládám že by to tak mělo být, že v té poslední třetině už neplní žádnout funkci?

    1. klepání způsobuje to že se negativka odpojí od dorazu na vnitřní noze

    a pak když se zas na něj „nalepí“

    dotaz:

    má se negativka odpojit od dorazu na vnitřní noze nebo s ní má stále zůstat v kontaktu a vytvoření mezery má dojít u pístku? a má tam vůbec zůstat vůle nebo to má být pořád vše v kontatku?

    rozdělával jsem to včera a neměl jsem 24 klíč abych mohl spodní doraz vnitřní nohy oddělat, chci to udělat dnes tak mě zajímá jestli s tím nemáte nějaké zkušenosti. díííky za odpověď. PŘIKLÁDÁM OBRÁZEK

    J

    0 0
    • kyl  

      Ten doraz co máš na fotce mám jako gumové kolečko které dovolí negativní pružině akorát roztažení a drží ji na místě aby nelítala na pístnici.Mezera se mění akorát mezi tímto gumovým dorazem a maticí uzavírající spodek nohy.prostě asi je v dorazu tak velká díra že negativka zůstává dole a pak při návratu ze zdvihu klepne o horní doraz.Mezera mezi pístkem a vrchem negativky je daná zajišťovacím kolíkem a nemění se po celou dobu zdvihu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.