• Krajic007

    Ahoj,

    máte někdo pls zkušenost s vrácením zboží z e-shopu bikeinn.com?

    Rád bych si tam objednal tretry, ale nejsem si jistý velikostí, a tady si je bohužel nikde moc nezkusim, jelikož váham mezi 47 a 48 :-\

    Důvodem pro tento shop je jednak cena tak i dostupnost právě velikosti 48…

    Kam se posílaji vratky z tohoto shopu? Je to na českou adresu nebo do zahraničí? Kdyby mi boty nebyly tak ať nedám majlant za balík zpět.

    Dík :-)

    0 0
    • Fazzy  

      Nejlepší je řídit se obchodními podmínkami prodejce, který má každý eshop na svých stránkách.

      0 0
      • Krajic007  

        Děkuju za poučení…

        To se samozřejmě obvykle snažím, ale u zahraničního shopu to právě může mít své úskalí a do jisté míry nepředvídaná specifika, tak se raději ptám na reálné zkušenosti.

        Každopádně díky za reakci.

        0 0
        • Fazzy  

          To nebylo nic posměšnýho. Nicméně ze zkušeností vím, že všechna ta úskalí bývají v těch podmínkách popsány. Do jiných německých obchodů už jsem věci vracel a vždy to bylo na jejich náklady bez jakýchkoli problémů, stačilo dodržet jejich postup.

          0 0
          • JachymP  

            Tohle se ale posílá do Španělska nebo kam. Doprava zpět jde GLS když to řešíš přes jejich Return order, je to zhruba za 200 Kč. Když platíš Paypalem, tak ti pak ty peníze za dopravu vrátí Paypal.

            0 0
            • Fazzy  

              Aha nejak sem to mel spojeny, ze sou to nemci.. Nicmene i Spanel to urcite ma vymysleny, viz. jak pises.

              0 0
              • Krajic007  

                Pánové, děkuji za reakce. Nakonec jsem to chtě nechtě dle poznámky Fazzyho přelouskal v angličtině v „terms and conditions“ a platí zřejmě info od JachymP. :-)

                0 0
    • Kouba_2005  

      Vracel jsem tam tretry před dvěma lety a z ČR dle komunikace s nimi nejsou schopni poskytnout voucher na dopravu. Vyřešil jsem to tak, že jsem dodací adresu, na kterou mi boty poslali, přepsal v nastavení účtu na pobočku německý pošty hned za hranicí a to už kupón na dopravu zdarma vytisknout šel. Jelikož to mám na hranici 6km, tak jsem to pak bezproblémů z tý německý pobočky odeslal zpět a prachy mi vrátili.

      0 0
      • Krajic007  

        Ok, moc díky, tohle info jsem potřeboval.

        0 0
        • Kouba_2005  

          Asi by se to dalo domluvit, kdybys potřeboval, jestli to nemáš na hranici co by kamenem dohodil. Pošta u nás je za úplně jiný peníze :-) Kdyžtak SZ.

          0 0
          • Krajic007  

            Děkuju za nabídku. Nicméně aktuální podmínky jsou už snad jiné, viz výše. :)

            0 0
    • Atilla  

      Takže to není úplně nespolehlivé? Nikdy jsem tam nic nekupoval na trust pilot to má hodnocení 3.8 a třeba Chain reaction má 4.5.

      0 0
      • JachymP  

        Mám tam už přes 5 objednávek. Občas něco déle trvá i když to maj skladem, někdy tím myslí skladem u dodavatele, ale není to tam napsaný. Cena za dopravu se paradoxně zvyšuje s počtem položek i když jen mírně. Taky jsou dost slabý kontakty – nemají telefon. Jinak ale ten eshop funguje normálně, včetně vracení, nikdy jsem neměl problém. Je to propojený ještě se snowinn, dressinn + další inny, takže se to dá v jedné objednávce mixovat. Mají tam dost širokej sortiment a stabilně dobrý ceny, v akcích občas hodně dobrý.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.