F100 RL těsnění vzduchového pístu

11 nepřečtených
  • o.ndra3

    Zdravím, dostala se mi do ruky vidlice FOX F100 RL ročník 2004. Přišlo mi, že nechodí úplně hladce, a tak jsem ji rozdělal, abych ji vyčistil, namazal a tak.

    Vnitřní nohy se ve vnějších pohybují zcela hladce, ale jako zdroj drhnutí jsem identifikoval těsnění vzduchového pístu. I když je vše namazáno, píst se v noze nepohybuje lehce. Může to být tím, že je těsnění potřeba vyměnit? Opotřebované těsnění zpravidla hůře těsní, ale může „těsnit“ i moc? Nebo vás napadá něco jiného? U Reby mi vzduchový píst chodil v noze vždy jak po másle.

    Pokud by to vyřešila výměna těsnění, dá se v ČR koupit samostatně nebo jen v sadě za 500 Kč? Přece to nebudu objednávat z UK, když to stojí dvě libry (http://www.winstanleysbikes.co.uk/…rks_Air_Seal)

    Díky.

    0 0
    • o.ndra3  

      Nikdo nic?

      0 0
    • Concorde  

      Tohle by mě taky zajímalo. Mám tu na servis přidrhávající foxku a zdroj přidrhávání je ona manžeta na pístku, pomůže výměna nebo kde je problém? Tlak neztrácí a namazané to je dobře…

      0 0
    • kliiima  

      Připojuji se do klubu, koho by to zajímalo. První rok mi to vidlice nedělala, ale bohužel jsem jí poslal na servis ke Švecovi a od té doby ztratila citlivost a navíc se mi na obou nohách objevují stopy, jak to někde dře

      0 0
      • o.ndra3  

        Pokud jsou ošoupané nohy, tak to asi dře mezi vnitřními a vnějšími

        nohami. Tedy

        buďto jsou stíráky suché (může pomoci kolo na nějakou dobu postavit

        na vzůru nohama)

        nebo je v levé spodní noze málo oleje (patří tam asi 20–30 ml podle

        modelu)

        nebo pokud je těsnění vzduchového pístu špatné, tak může docházet

        k nasávání oleje ze spodní nohy do vzduchové komory

        nebo se tam dostala nějaká špína.

        Každopádně shození nohou by mělo ukázat příčinu. Mě a asi Concordovi chodí vidlice, pokud v ní není vzduchový píst krásně, ale už když jej tam zasouvám, tak to jde ztuha.

        0 0
        • kliiima  

          Jak jsem psal, mám u vidlice po zásahu servisu 2 problémy. 1. že se mi dřou nohy (obě) a 2. že není citlivá ze začátku zdvihu. Projevuje se to tak, že když zabrzdím na semafor, pustím se řídítek a chytnu semaforu, vidlice zustane zasunuta. Až poté, co za řídítka trhu, vyjede zpět.

          Vidlice a tlumič bylo to jediné, co jsem si nechával servisovat, ale po poslední zkušenosti si už opravdu budu doma servisovat úplně vše.

          0 0
    • kliiima  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • kliiima  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • kliiima  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.