• Adam1985

    Prvně se omlouvám za téma, které má do cyklistiky daleko. Stala se mně taková věc – že se mně v pravém předním podběhu objevily olejové skvrny. Manžety na poloose jsou OK. Zdroj bych tipoval někde v nárazníku – jak končí nárazník a napojuje se plastový podběh pravého předního kola, tak tam je to od oleje (jakoby v tom nárazníku bylo uložené třeba chladič oleje??? – že by zdroj?) Píšu to jen tak informativně, jestli jste někdo něco podobného neviděli..zitra jedu na konzultaci k mechanikovi, tak ať vím, na co se připravit. Tajně doufám, že je to jen např. povolená páska, co drží olej. hadici – stalo se to poprvé a únik oleje není nikterak dramatický, jen je trochu zastříkaný ten podběh + ta olej. skvrna na to přechodu (nárazník/podběh). Jo a je to Fabia 1.4 TDi. Díky za eventuelní nápady. Adam

    0 0
    • Bender382  

      v tomhle místě má octavia intercooler, fabia bych si tipnul že by taky mohla…uvidíš u mechanika

      0 0
      • Adam1985  

        Je to dost možné, že to bude stejné – moc díky za radu! To by mohla být jen ta hadice, ne?

        0 0
        • tomfree  

          Pokud toho oleje není nějak moc,tak bych to vůbec neřešil,prolínající olej kolem chladiče stlačeného vzduchu je poměrně normální jev i u daleko renomovanějších značek.

          0 0
          • assassin  

            mno akorat to muze naznacovat ze uz to maj loziska turba za sebou a dostava se do sani vic oleje nez by melo…

            0 0
    • kuba.kuba1984  

      Škodovky nebrat… Včera mi řekli, že u 2 roky stare Octavie RS je zadřený turbo normální, prej únava materiálu :-/

      0 0
      • Adam1985  

        Já si nemůžu stěžovat – zatím mám za 5 měsíců 10tis. km a vše OK. Počáteční obavy o spotřebu oleje u TDi – PD se objasnily novým těsněním pod nalévací víčko oleje a je po problému – trochu to prosakovalo a za určité km se to naskládalo. Mám combi s faceliftovým interiérem (i exteriérem, ale málokdo si toho všimne – kulaté mlhovky, novější zadní lampy), r. v. 06, kolo se tam vejde, jezdí to do 5l/100km (jezdím hlavně sám), je pravda že ve čtyřech lidech už do kopce ta 1.4 nejede tak, jak v jednom, ale podvozkově je to supr a že je to masovka, tak to je mně celkem ukradené!:-)

        0 0
        • assassin  

          zajimalo by me jak se pozna ten super podvozek, nedavno se mi snazil majitel nove fabie ukazat jak mu to jede a v ostre prave mu ulitl zadek tak ze to bylo opravdu vyrazne videt, rekl bych ze to ridice mohlo dost vydesit, ja za nim stejnou stopu a stejnou rychlost a zadnej naznak ztraty adheze (sice vozidlo trosku jine kategorie, ale stejne pak nechapu ty reci o super podvozku)

          0 0
          • BigKarel2  

            Moh mít na hovno gumy…

            0 0
            • assassin  

              no bylo to auto takove te „asistencni sluzby“ ty hyeny jak se prijedou nazrat jak se nekde objevi bouracka, nova fabie.. pochybuju ze jezdi na protektorech a jeste jiny vpredu nez v zadu, ja jel na celkem ometenejch cca 5 let starejch zimakach

              0 0
              • Adam1985  

                Myslím tím to, že při mé normální jízdě auto sedí pěkně (mám zánovní pneu, tak to má taky svůj podíl), prostě se mně v tom autě dobře jezdí – např. oproti stejně staréme Scenicovi, který mně došel jak kačena – neustále se to houpalo…ale zase to mohlo být o kusu (tlumiče atd.). Takže asi tak – jsem spokojený a to je hlavní!:-)

                0 0
                • assassin  

                  jj prave neco jako bych si po sobi20 koupil nakej obyc author pevnak a napsal sem recenzi o tom jak je to super kolo se skvelejma jizdnima vlastnostma protoze se mi na tom dobre jezdi… tim nechci rejt do tebe, to myslim spis obecne, umi to napsat i novinari a pritom treba me osobne prijde ze to auto jede stejne bidne jako vetsina jeho konkurentu, spis hur:)

                  0 0
                  • mr.antik  

                    Máš něco proti author pevňáku? Jinak nová fábie vs stará (podle mých pocitů, nejsem odborník) je na tom hůř co se týká podvozku.

                    0 0
                    • assassin  

                      co ja vim tak je stejnej.. + o neco vyse teziste.

                      proti authoru nic, ale tak nejak se to bere mezi majitely lepsich kol ne?

                      0 0
      • marszy  

        Má ten to model chlazení turba vodou?

        0 0
        • Adam1985  

          To bohužel nevím…

          0 0
        • tomfree  

          Tenhle motor určitě ne a nevybavuji si diselový VW s turbem chlazeným vodou.

          0 0
          • marszy  

            přidření turba se stane po velké tepelné zátěži a následném vypnutí motoru když nedojde k vychlazení turba při volnoběhu.

            0 0
            • xshreck  

              Není to spíš že si sedne osa, která se může pak vlivem vysoké teploty ohnout, tím se vyosí lopatky které budou házet, turbo začne blbnout protože to tam bude vaglat a tím se „zadře“?

              0 0
              • Adam1985  

                Jakože je něco s turbem? Motor jede pořád stejně beze změny – nebo nějakého cukání, či slábnutí výkonu. Turbo snad ne. Motor nechávám běžet po zastavení vždycky cca půl minuty a nadoraz nejezdím – norm. jízda okolo 100km/h.

                0 0
                • marszy  

                  Né to je reakce na KubaKuba.

                  0 0
                • tomfree  

                  Oni tu už neřeší tvůj problém,ale ******** RS.

                  0 0
                • TREK6700  

                  Fabia je nesmrtelná teta. Mám už čtvrtou( služebák ) a na každé přes 150tis km. A to stylem podlaha od 0km do odevzdání. ( a v létě i v –25 ) Starší model byl lepší, jak podvozek, tak spotřeba. Teď mám 1,4 tdi pd rok 08 najeto 145tis a je to první fabka která mě nechala už dvakrát stát = odtah. Pokaždé prasklá hadice. Voda a nafta. No už konečně bude Octavia a motor s normálním počtem válců. :-)

                  0 0
                  • Adam1985  

                    Takže nová „nic moc“? A ta se mně moc líbí, jen je ještě dost drahá, tak sečkám na starším modelu.

                    0 0
                    • TREK6700  

                      to sečkej, a hlavně nekupuj 3válec. Je jedno jestli ropa nebo benzín. Je to vážně sračka a hodně to žere. Nejlepší motor a podvozek všech dob pokud jde o Fabia, tak je to Facelift první verze motor 1,9 tdi slabá verze. Spotřeba na pohodu do 5ti litrů a to se dnes počítá!!!!!

                      0 0
                      • BigKarel2  

                        nežere..a jede pěkně…jen ten 3 válec v naftě vevnitř šíleně duní…

                        0 0
                      • marszy  

                        Facelift se dělal od jakého roku?

                        0 0
                      • alinceb  

                        Já teď mám funglovku 1.2TSI 63kW Combi…najeto 300km :) zatím se mi ten motor líbí, až na tu spotřebu (průměr 7L). No co, platí to firma – neměli být škrti a rovnou koupit Oktávu 2.0TDi…:D

                        0 0
                        • marszy  

                          Na ten motor jsem zvědav co vydrží.HTP byla omyl motorů.

                          0 0
                          • alinceb  

                            Když šéf řekl Fabia, tak sem se modlil, aby to nebyla HTP. Z tohohle mám ale radost. Jen se bojim, abych nepřidřel to turbíčíčko na tom malém motůrku…:D

                            Jinak dneska na dálnici sem se chvilku zapomněl a přišlápl plyn a hned tam bylo 160km/h. Tak sem zase zpomalil. Normálně jezdim do 3500ot., jak se to při zajíždění má…:)

                            0 0
                      • assassin  

                        spotreba 5 litru to se dnes pocita? vidim to opacne, je posledni moznost jak si zajezdit s poradnym motorem.. nez ruzni zeleni ekoteroristi velke objemy zakazou a benzin dojde…

                        ja si teda kdyz jedu nekam dal nevezmu TDi se kterym bych jel za 5 ale druhy auto a jedu za 10, vykrik ceske techniky se sedackama jak sutr a brucici diesel ze kteryho mi huci v hlave uz po 50km… to je dobry tak jako sluzebak a jezdit s tim po stavbe:)

                        0 0
                        • alinceb  

                          Očividně máš jiný pohled na věc, než většina „normálních“ lidí. Já bych 2.5L apod. benziňáka živit teda nechtěl. Včera jsme s kolegou jeli Liberec-Plzeň v Octávě 1.9TDi a když pominu nesnesitelnou rezonaci čehosi ve 2500ot., tak to bylo docela v pohodě…;)

                          0 0
                          • Bomba+  

                            Jinými slovy: Sice je to malý, zato je to hlučný.

                            0 0
                            • alinceb  

                              1.9 IMHO moc malá není…;) Ta moje 1.2TSI ale vypadá jak motor ze sekačky a to turbíčíčko jak zahradní šneček…:D

                              0 0
                          • Vilém  

                            Jediny co na vetsich obsazich v benzinu je nakladnejsi, je ruceni. O tolik vic nez treba 1,8 to nebere a vykonu je mnohem vic. A vykon se hodi. Nedavno jsem absolvoval asi 1300km na zatah 4litrovym autem a spotreba byla naprosto v poho, na to, ze jsme meli prumer tak 170–180.

                            0 0
                            • alinceb  

                              OK spotřeba znamená co?:) Průměr 170–180? Na 1300km? A ty ještě žiješ? Takovou rychlostí se dlouhodobě nedá je, protože neudržíš pozornost…nelakuješ nás trošku?;)

                              Jezdil sem se 4.2L Vortecem a spotřeba moc v pohodě nebyla – žralo to i trávu kolem cesty…

                              0 0
                              • Vilém  

                                Ja neridil, ridici to problem nedelalo je zvykly. Bylo to na zatah s asi hodinovou prestavkou na obed a tak 20min na tankovani. OK spotreba byla cca 12,5 – 13l. Ten prumer jsem ted prepocital a bylo to min, mas pravdu, dela to cca 160, ale to nam srazil az prijezd na uzemi CR a SK.

                                0 0
                                • raceman  

                                  jojo, 13 l je fakt minimalni rozdil oproti treba 8mi litrum.. :D

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    a které auto žere při 170 8 litrů? a

                                    0 0
                                    • McBlacky  

                                      TDI 2,0 103KW šestikvalt, třeba v tý O2

                                      0 0
                                      • JMT  

                                        170 tempomat nastavenej v pruhonicich… a vsadim se ze v Brne budes mit spotrebu tak 10l/100km.

                                        0 0
                                        • McBlacky  

                                          to bych se i vsadil. Na D1 ale tuhle rychlost na tempomat nedáš často ani v noci.

                                          0 0
                                          • JMT  

                                            Nechci to tu rozvadet ale jde to… :-( stacej dalkovy a blinkry :-( uz si fackuju…

                                            0 0
                                            • JMT  

                                              Jeden z duvodu proc slo to auto pryc…jezdilo hrozne a nezralo nic… svadi to ke zbytecnemu zlobeni…a kolo se tam neveslo na vejsku :-)

                                              0 0
                                      • kubad  

                                        Zapomeň ten motor tu mam v jinem aute :-)

                                        0 0
                                        • McBlacky  

                                          na rovinatý trati to dá. Až budu mít zase cestu Praha-Turnov v dobu kdy bude volno, vzpomenu si na tebe.

                                          0 0
                                          • JMT  

                                            Co osumdesatka v MB ? :-)

                                            0 0
                                            • McBlacky  

                                              tu už zrušili -nepochopil jsme to, pruda to byla velká. ted je tam opět 110

                                              0 0
                                              • JMT  

                                                no stejnak 170–110=60 a to je vice nez 50, takze kdyz te zmerej a nedej boze zastavej tak ses bez papiru. Tak to asi nechame bez dukazu, me je to stejnak burt :-) Nerozlozenej sjezdak se na vejsku do oct stejnak nevleze :-D

                                                0 0
                                      • xshreck  

                                        Ty nás asi taháš za noc :-) podle PP jsem s 2,0TDI 103kw měl na 200km trase ze které byla 120km dálnice kde jsem jel 160–180 celou dobu průměrná kolem 6,5.

                                        Nech si to zkontrolovat. A byla to čtyřkola, takže ještě nějaká váha navíc a plné auto

                                        0 0
                                        • assassin  

                                          aaa dalsi vyznavac TDI kultu, 180 furt za 4 nafty:)

                                          mame doma 81kW oktu prvni generace, kdyz jedu dalnici 180–200 ..tzn trvale plyn na podlaze, tak je tam prumerna podle pocitace pres 8litru, 4kolku ma stryc..stejnou a ma tam cca o litr v prumeru vic nez predokolka…

                                          PDcka a commonraily urcite zerou vic nez ty stary mechanicky TDI… takze 160–180 trvale za 6,5..bych videl spis na 160 trvale a sem tam zrachleni na 180 …

                                          0 0
                                          • xshreck  

                                            :-) nejmíň jsem jel na hory se 103kw za 5l tam … za 4,5l zpátky. Zima, sníh. Uplně předpisově.

                                            S benzínem to je o litr až dva víc, podle toho co to je zač.

                                            Nejsem vyznavač TDI, TDI mi seděly dycky líp jak benzíny.

                                            0 0
                                            • assassin  

                                              jo to uz je relativne normalni hodnota, ta stara predokolka tdi dokaze jet i pod 4 v extremnich pripadech… kolem tech 4,5 – 5 pri dodrzovani rychlostnich limitu..

                                              0 0
                                          • kubad  

                                            při 180km/h mám na okamžité spotřebě hrubě přes 10!!!

                                            průměr se možná stlačí k 8 ale to je tím že takhle nejde jet celou cestu, a pak záleží v jakém je to autě, jaké gumy a jak je auto naložené,

                                            0 0
                                            • assassin  

                                              ja na 180 vetsinou kus jedu s rucickou na 20litrech na sto, ale pak to uz tou rychlosti „klouze“ s rucickou na 6ti, s tim ze semtam to zase trosku popzenu a v tu chvili to zas ukazuje na 20apod.. v prumeru se ale pri tehle jizde do motam kolem 10ti, coz mi neprijde tak zly, kdyz jedu kolem predpisu tak se stejne pod 8,5 nedostanu, tak proc jezdit na spotrebu:)

                                              0 0
                                              • kubad  

                                                osobně nevidím jediný důvod proč jezdit u nás na dálnici rychleji než tachometrových 140

                                                0 0
                                                • kuba.kuba1984  

                                                  Hmmm, ja jo. Prázdná dálnice, celkem slušný povrch… Proč bych nejel trochu rychleji? Liberec-Praha, Olomouc-Ostrava, to jsou úseky kde se to v dobrou hodinu kdy není provoz dá jet slušně a bezpečně přes 160

                                                  0 0
                                                • pepek  

                                                  Záda, bezpečnost? Když jedeš pomaleji, musíš furt do pravýho pruhu a tam to drncá a navíc je to tam nebezpečný

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    mě to nedrncá, proto sem si pořídil auto které mám :-) a při téhle rychlosti zase tak často uhýbat nemusíš

                                                    0 0
                                                  • pepek  

                                                    Asi jezdíš spíš na jih. Zkus někdy Vyškov, případně kolem Jihlavy. Něvěřím, že existuje auto s podvozkem, které tam vyfiltruje ty Himaláje.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    skus velké houpavé SUV :-) konečně sem zjistil k čemu ty auta sou

                                                    0 0
                                                  • pepek  

                                                    Proto jsem napsal „s podvozkem“. Podvozek typu „Dětský kočárek“ nemůžu, skončil bych brzo v příkopě.

                                                    0 0
                                                  • kubad  

                                                    taky sem si to myslel, a bránil sem se téhle katagorii, vždy sem jezdil auta se sníženým podvozkem a nizkoprofilovýma gumama :-)

                                                    0 0
                                                  • JSt  

                                                    aji pri trosku rychlejsi jizde zalizam doprava, jak jen to jde. drzim se tim ve stavu bdelosti. kdyz to sypu furt jen v levym, usinam…

                                                    0 0
                                                • JMT  

                                                  Je fakt ze rychlosti nenazenes… odzkouseno mnohokrat… Co mam ted velkou kravu tak uz sem taky zvolnil…mozna proto jsem ji i bral… :-)

                                                  0 0
                                                • Bomba+  

                                                  Děkujeme.

                                                  0 0
                                                • assassin  

                                                  jak kdy, kdyz to provoz dovoluje jedu klido rychlejs zere mi to plus minus stejne furt, tak kdyz se vezu kratsi dobu je to plus. kdyz je provoz a souvislej pruh tdi zavodaku v levym co v pravidelnych intervalech zrychluje na 160 pak brzdi na 80.. tak to jedu 90 mezi kamiony.. skoda nervu a paliva..

                                                  0 0
                                                  • kubad  

                                                    dřáv sem tak +/- jezdil taky, ale nestojí mě to za ty nervy kdy tě někde na rovině změří.

                                                    takže sem trochu zpomalil, a těch pár minut fakt neřeším

                                                    0 0
                                                  • JMT  

                                                    Loni v lete jsem to meril s pritelkyni (ona passat 2,0tdi 103kw/ja oct 2,0tdi prej 120kw) Vyrazili jsme z Benatek ve stejny cas spolecne, sraz ve Wagrainu (bikepark, cca 100km pred Salzburgem) Ona podle predpisu, spis tak tech 120 po dalnici a ja vicemene co to jelo…po ceste oba cca hodku v zacpe pred Katchbergem…a ve wagrainu jsem si nedal ani pivo a byla tam…takze jsem ji dal treba 10-max 15 min na 450km a ona spotrebu cca 5,5, ja kolem 11…asi tak.

                                                    0 0
                                            • pustipav  

                                              Naprosto stejna zkusenost… se stejnym motorem, OII. 2×4

                                              0 0
                                        • JohnyDoe  

                                          Ty vado, to vsichni porad cestujete pres nemecky dalnice, nebo jak? Kazdej druhej tu lita minimalne rychlosti 160kmh:)

                                          0 0
                                          • assassin  

                                            160 po dalnici je v urcitejch hodinach po dalnici bezna rychlost… spis tak jedou ti nejpomalejsi

                                            0 0
                                        • JMT  

                                          Nesmysl, nemozne.

                                          0 0
                                        • jIrI___  

                                          Tomu nevěřím, máme 1,9 TDi 4×4 a při dálničních 130 km/h je spotřeba 7–8 l/100 km. Když jsem jednou v pomýlení smyslů chvilku jel 160 km/h, tak ta okamžitá spotřeba se pohybovala kolem 10 l. Jasně, máš silnější motor, ale prostě se mi nechce věřit tomu, že by to byl až takový skokový rozdíl. A jet za 4,5–5 l, ani náhodou. A to jezdím podle předpisových rychlostí. Kolem 5,5 l, to už se po rovinatých okrskách dá.

                                          0 0
                                      • assassin  

                                        mnooo moc tomu neverim, zalezi na provozu a na tom jestli se pojede spis 180 nebo spis 200 .. ale pri tej rychlejsi jizde mi to prijde spis ze to poleze vejs nez na 8 (taky je otazka kolik oktavka sezere opravdu proti udaji na palubaku, znam par kousku co kecaj i o vic jak pul litru)

                                        navic moderni benzinak.. treba dole zminena 325i v danem tempu pojede za 9 :) dotycnej ma ty trojky dve, 325i a 318d (uz ta nova 105kW) a s jeho stylem jizdy zerou obe hodne podobne…

                                        0 0
                                        • kesu  

                                          nevěřím, že 325 jede ve 180km-200/h za 9 litrů aktuální spotřeby. Ono to sice fakt moc nežere ale nevěřím tomu. Nejel jsem sice v tý poslední ale všechny předchozí žraly víc (teda ta předposlední byla 330) a to je vždycky přes deset. Ono je něco jinýho spotřeba na 400km a něco jinýho aktuální

                                          0 0
                                          • Bomba+  

                                            Přesně tak…z diskuze je jasně patrné, že kluci maji nastaveny na pocitaci prumernou spotrebu, ne aktualni. Pak tu hazej hausnumera :-)

                                            Ja mam 1,9TDI PD 130HP, prumer cesty Praha-Ostrava mívám kolem 7,9–9,0 l/100km podle toho jak to ženu, ale běžně pod 140 tacho jedu po dálnici málokdy, jedu z okraje Prahy na okraj Ostravy, takze 99% dalnice…

                                            0 0
                                            • jIrI___  

                                              Konečně nějaké reálnější číslo.

                                              0 0
                                            • kesu  

                                              s passatem 130ps jsme jeli na hory do itálie, dvě auta,stejně obsazená, střídali jsme se kdo jel první. Na dálnici když to šlo tak 160–180, nějaký kolony.

                                              Octavia 1,8t 150ps měla 8,6l/100km

                                              passat 1,9tdi 130ps měl 7,7/100km/h

                                              A věřím, že při takovýhle jízdě by mohla ta 325jet za 9–10 ale ve městě to člověka sežere is botama.

                                              jenže todle je údaj k ničemu, ve městě jede tan passat za 7–8 a oktávie která je lehčí za 10–11.

                                              0 0
                                              • assassin  

                                                jo to ze pri prevaznem mestskem provozu nepojede ten trilitr za 9 sem psal… pisu ze pri vetsich rychlostech zere v porovnani s ostatnimi slabsimi motory ktery na danou rychlost jedou na pokraji sil vyrazne mene…

                                                0 0
                                              • assassin  

                                                navic srovnani tech aut je mimo, celkem jednoduchej motor kolem 2l s preplnovanim vs nejmodernejsi trilitr, s variabilnim casovanim jak vyfuku tak sani, bez skrtici klapky – variabilni zdvih ventilu atd + rozdil aerodynamiky e92 ze ktery nekouka ani antena, vs passat nebo octa.. tam je proste jasny ze ve velkejch rychlostech to bawo bude zrat min.

                                                0 0
                                                • Bomba+  

                                                  Kolik dělá anténa na spotřebě ? :-))))

                                                  0 0
                                                  • assassin  

                                                    no mozna se budes divit, ale pri 180–200kmh uz bude prut anteny nezanedbatelnej odpor… pokud je se stejnym pristupem na tom aute udelanejch vic detailu tak se to pak na odporu vzduchu podepise dost vyrazne a to ze kolem 200kmh uz je odpor to zasadni co ma vliv na spotrebu to je snad jasny…

                                                    kdyz kouknes na podvozek te e92 tak je zakrtovanej ze je skoro uplne bez nerovnosti..

                                                    na oktavce kdyz odpadne (jak je obvykle) ten plast pod motorem.. nebo jen nakej uchyt a trepe se tak to snizi maximalku i o 20kmh…

                                                    0 0
                                                  • Bomba+  

                                                    A to je mereny fakt nebo dojmologie? (mam na mysli tu antenu)

                                                    0 0
                                                  • assassin  

                                                    antenu primo jsem nikdy nezkoumal, ale neco malo aerodynamiky jsem na VS delal, a treba vyplety kridel u dvouplosniku co jsou dve ocelova lanka krizem jsou neskutecna aerodynamicka brzda, obal ve tvaru profilu dela uz vyraznej rozdil…

                                                    jasne ze samotna antena nezpusobi ze auto zere ve 200 o pul litru vic, to by se ta energie musela nekde ukazat (antena by mela 200 stupnu treba:) ) ale ono 100gramu na vidlici taky nikoho nezachrani… ale kdyz je kolo poskladane z komponentu co je kazdej o par gramu tezsi…

                                                    0 0
                                                • kesu  

                                                  aerodynamický odpor bmw E92kupe je cx = 0,31 což je totéž jako oktávie kombi 1. Což je mimochodem odpor asi tak cihly. I volvo S80 mělo 27 takže bych to bmw do výšin netahal. A co se týká spotřeby a technologie motoru. Ono při tědlech otáčkách je to stjenak pořád o účinnosti spalování a kolik ti ta účinnost dá?-1–2%?

                                                  Ale je jasný že při rychlosti 180km/h budou ty auta žrát podobně. Ale ve městě jsou prostě tyhle třílitry mimo. z tědlech posledních bmw jsem teda nejezdil trojku ale jak 545 tak i 650 který jsem měl půjčený žraly jak tank. Jo, při 160 na dálnici je to fajn ale při městským provozu s častou akcelerací ej to šílený. Ono to sice má slušný hodnoty spotřeby ale to je daný jiným způsobem měření kterej se ted dela labolatorně..

                                                  0 0
                                                  • assassin  

                                                    to cx mas odkud? me to nesedi, v oktavce ve 200 rves aby te slysel spolujezdec, v e92 se ve 200 normalne bavis.. pochybuju ze takovej rozdil v aerodynamickym hluku muzou delat dve auta se stejnym Cx…

                                                    no spotreba 545 a 650 ve meste? to uz sme od srovnani s osobakem s 1,9tdi trosku jinde ne? navic to zrovna nejsou moc auta do mesta.

                                                    0 0
                                                  • kesu  

                                                    tady:

                                                    http://www.automotorevue.cz/…ech-kol.html

                                                    já rozhodně nesrovnávám takováhle auta s 1,9tdi jen říkám, že bych si kvůli spotřebě ve městě rozhodně nic takovýho nekoupil. To už radši 3,0tdi. Spíš jsem ale chtěl říct, že údaj o spotřebě na nadrž kterou projedeš na dálnici je úplně k ničemu. Osobně když jedu stejně rychle jen při jedný jízde se rozjíždím na těch 160–180 plynule a pomalu a při druhý tomu šlapu na krk a jedu nadoraz tak to udělá třeba dva litry. Proto to neberu jako ukazatel.

                                                    0 0
                                                  • assassin  

                                                    moc tomu udaji neverim (spatnej zdroj, preklep) podle wiki (ikdyz samo nemuzem brat wiki jako neco extra zarucenyho – ael tu tabulku uz jsem videl i jinde a hodnoty u aut na ktery sem koukal sedely):

                                                    http://en.wikipedia.org/…_coefficient

                                                    je u e90 0,26–0,30 a tipuji ze 0,26 je hodnota u kupe a 0,3 u kombi

                                                    0 0
                                            • assassin  

                                              vadi ti ze pri rychly jizde to TDI zere jako velkej benzin? proto ti prijde ze je to nemozny? jak rikam dotycnej clovek ma ty auta dve podobna (jine karosarske varianty) 1,8d a 3,0i a pri jeho stylu jizdy zerou plus minus stejne… jasne ten trilitr ve meste a pri jizde podle predpisu bude zrat znatelne vic nez ten diesel.. ale jak pisu, ne ze ten velkej benzin zere vzdy min, ale pri jizdach na velkou dalku a vetsima rychlostma na tom muze bejt podobne.. nebo i lip…

                                              ja treba jezdim autem jen o vikendech a na dalku tak mi to vyhovuje, do mesta jezdim mhd, popojizdet v kolonach s 2,8 starym benzinem je nesmyslnej napad…

                                              0 0
                                              • kubad  

                                                lidi strašně kecají o spotřebách, se s tim smiř

                                                0 0
                                                • Bomba+  

                                                  Jeste vic o ni kecaji vyrobci ve svych materialech pro zakazniky :)

                                                  0 0
                                          • assassin  

                                            jo beru prumer treba od posledniho tankovani.. to je to co u nej vidim na palubaku, a vim ze spotrebu neresi a jede porad stejnym stylem…

                                            okamzita je ruzna… z kopce, do kopce, akcelerujes.. obcas mi pri 160 ukazuje ten analog k dvaceti, nekdy 6 .. kdy mam brat ze ukazuje tu opravdovou hodnotu? podle me je ten prumer za nakou delsi trasu takovej normalnejsi.

                                            0 0
                                  • Vilém  

                                    Tak jak se to veme. Nikdo o 8l nepsal, nebo jsem to aspon nepostrehl. Na dany jiszdni styl a opakovanou jizdu na max, mi opravdu v pohode ta spotreba prijde. Posuzoval jsem to podle toho, ze sam jezdim 1,8, ktera ma nejakejch 120k a bere tak 9l. Pokud bych s takovym autem mel jet furt nad 150km/h, tak to jednak stale nejde a jednak by to zralo asi vic nez ten 4l. Nemluve o tom, ze kdyz na to ve 200 slapnes, tak te to furt zabori do sedacky a jede az do omezovace. Kamos jezdi C5 3l a bere mu to v prumeru max o 1,5l vic jak me, vykonu ma minimalne 1× tolik.

                                    Takze osobne priste vemu neco s vetsim obsahem.

                                    0 0
                              • assassin  

                                ono casto lidi pisou „prumer 180“ kdyz se snazi trvale jet po dalnici 180… az po prepocitani jim dojde ze skutecnej prumer je nizsi… ale je to tak pri urcitem stylu jizdy .. tzn treba kdyz clovek jezdi rychle ..se ty spotreby dost vyrovnavaj az pak slabsi auto zacne zrat vic nez to silny…

                                nedavna zkusenost, novy bmw 3,0 a novy mondeo 2,0, obe auta jeli spolu stejnou trasu … pomerne svizne a ten dvoulitr zral asi o 3l vic…

                                0 0
                              • cabbage  

                                Proč? 160 je skvělá klidná cestovní rychlost.

                                Navíc to v ní žere míň než kdybych jel 110.

                                0 0
                          • assassin  

                            jo vetsina normalnich lidi se nechala marketingem zcela oblbnout a kupuje si stale nova a pritom stale nicemnejsi auta bez toho aby je potrebovali a jeste dal siri blud typu ze je to vyjde levneji, ze je to ekologisctejsi, spolehlivesjsi atd… ale me to celkem vyhovuje byt „nenormalni“

                            0 0
                            • mr.antik  

                              V tomhle máš rozhodně pravdu. Ale ať si lidi dělaj co chtěj. Blbý je, když se toho chytne chytrolín komisař EU a začne diktovat a vymýšlet teorie o gramech CO2 a podobně a přitom sám jezdí v 2l Passatu.

                              0 0
                              • assassin  

                                takovou sockou v bruselu nikdo nejezdi:) ale vidim to taky tak, regulace z mist kde o tom nemaji moc paru.. viz predpisy na CO2 … automobilky vyrobi maly moturky s preplnovanim, v otackach kde se meri CO2 plni 0,0nic tlakem male emise atd.. byrokrat spokojenej, ze v praxi se casto jede v rezimu kdy motor plni turbo o 106 a zere to vic nez neco vetsiho atmosferickyho uz urednik nevidi…

                                0 0
                        • McBlacky  

                          Pokud jedeš víc jak 100, což na dlouhý cestě prakticky skoro pořád, tak hluk motoru v OII a OII facelift zdaleka přehluší jiné hluky. kolem 140–160 už ani nepoznáš co máš za motor…

                          nejznatelnější je hluk tdi v městském provozu, to je fakt pruda

                          0 0
                          • assassin  

                            jo aerodynamickyho kravalu je v oktavce taky dost.. :)

                            nejde ani tak o hluk toho motoru, ale ten diesel bruci na nakejch nizkejch freq, dost mozna uz mimo slysitelnej rozsah, ale spoustu lidi z toho boli hlava.. me teda jo..

                            neco jako jet nekam dal v hundrtce na zadnich sedackach :)

                            0 0
                            • mr.antik  

                              Myslim že to nejde od motoru ale od podvozku, přijde mi to jak od pneu, tvrdá kastle a pak to může způsobovat nějaký vibrace v určitejch rychlostech. V tomhle mi přijde oktávka dost špatná.

                              0 0
                          • JMT  

                            Nerekl bych, ac sem mel tu moju oct rad tak me ten nafta-kraval sral velice, v 1,8tsi je to o mnoho lepsi i kdyz jedes rychle (rychle je u oct na tacho 180 a vic) Ale zas ta spotreba je silena…

                            0 0
                            • McBlacky  

                              kolik pro zajímavost žere ve 150?

                              0 0
                              • JMT  

                                To 1,8 tsi ? To bohuzel nevim :-( vzdy kdyz sem tim jel tak sem to drzel na podlaze…ale pri rozumnym jezdeni to tak hrozny nebude…do 10 to bude urco.

                                0 0
                              • kesu  

                                stará 1,8t žere při 160 tak 8,5–9,5litru na palubnim počítači.Při dlouhodobý jízdě rychlostí 160 se dostanu pod 9 ale musí to bejt rovina a hlavně aby to bylo plynulý jakmile tomu začnu šlapat na krk tak to pak leze. Nový Tsi žere malinko míň

                                0 0
                              • Plechovka  

                                Ve 150 nevím, ale ve 200 …

                                0 0
                • pepek  

                  Tak to asi budou pavouci. Když jezdíš do stovky, tak ty potvory se nenechají vyhnat ven a žerou tam ty hadice.

                  0 0
              • marszy  

                nezahreješ motor na provozní teplotu a budeš tomu šlapat na krk nebo to po dvou hodinové masírce na dálnici vypneš na benzínce hned a je pomalu a jistě vyděláno.Ještě je hodně názoru co se týče oleje v motoru.

                0 0
                • Adam1985  

                  K motoru se chovám s úctou, takže prasárny typu doraz po startu nedělám. Olej je tam Castrol SLX 5W-30.

                  0 0
                  • assassin  

                    kazdopadne je to podle specifikace ta longlife brecka… takze jestli to menis ve zkracenem intervalu nalil bych tam nakej „normalni“ olej a ne tuhle vodu…

                    0 0
                • Adam1985  

                  K motoru se chovám s úctou, takže prasárny typu doraz po startu nedělám. Olej je tam Castrol SLX 5W-30.

                  0 0
                  • marszy  

                    vzal bych cyklostár nebo jinak prostředek na odstranění oleje a umyl všechno od oleje a pak po jízdě pohlídnul odkud to teče.Pozoruješ ztrátu oleje v motoru na měrce?

                    0 0
                    • Adam1985  

                      Úbytek minimální – ono to začlo dělat zřejmě tento týden. Teď jsem celkem jezdil, asi tisíc km za týden. A včera jsem si toho všiml, že je ten podběh mírně od oleje – teď bude auto zase chvilku odpočívat, tak bude čas to řešit. No, su zvědavý, co zitra vyřešíme…

                      0 0
                  • tomfree  

                    Pokud jezdíš na prodloužený interval 30000km tak je to fuk co tam liješ,huntuješ to stejně a pokud normální 15000km tak jsou to vyhozené peníze za drahý olej.

                    0 0
                    • marszy  

                      30 000km na olej ?Ten už je mrtvej při 10 000km.

                      0 0
                    • Adam1985  

                      výměna po 15tis. km

                      0 0
                      • marszy  

                        to doporučuje výrobce. Docela bych si udělal test na kvalitu oleje po 15 a 30tis km.

                        0 0
                        • tomfree  

                          To není třeba v ústavu pro paliva a maziva už to dělali a pokud se vůz pohyboval ve stížených podmínkách,jako stavby,prašnost atd,tak byl olej hotový v 7500km,v nor­málních podmínkách vydrží těch 15000km,ale 30000km by vydržel snad jen ve Švýcarsku při dálničním režimu.

                          0 0
                          • marszy  

                            Co je to normální podmínky.Pokud motor jezdí cca 50% město na cukačky tak se ani 10 000km olej nedožije:-)

                            0 0
              • marszy  

                spíš přidřeš ložisko na ose turba.

                0 0
                • Pumsc  

                  tak,tak,jelikož osička turba běhá na olejovým filmu,když hned vypne motor,olej neproudí a „škvaří“ se na místě…

                  0 0
            • tomfree  

              To ano,já reagoval na tu 1,4PDv té fábii,to že do toho někdo zapletl octavii RS jsem si všiml až teď a tam je úplně jiný motor a ty turba mají svoje problémy a ty se odvíjejí od toho,jestli to je ten starší typ s motorem PD nebo novější common rail.

              0 0
              • marszy  

                Jako ,že PD a CR má jiný turbo?

                0 0
                • tomfree  

                  Jako že u CR vychytali přetrvávající problémy s nastavováním geometrie lopatek.

                  0 0
              • BigKarel2  

                Z toho si nic nedělej…Někdo se tu ptá na třívalcovej traktor od Škodovky, a o několik příspěvků dál se bude řešit proč se s 6.5litrem v H1čce nedá jezdit pod 5litrů na 100kiláků… :)

                0 0
              • kuba.kuba1984  

                Já jsem jen zanaříkal, že už obecně žádnou škodovku nechci. Je mi fakt jedno, jestli je to ložiskem, osou nebo lopatkama. Podstatný je, že od auta za třičtvrtě mega čekám víc, než že se po dvou letech začne rozpadat. A to skoro nejezdím po městě, jen delší cesty.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • assassin  

                  to je problem vsech turbem preplnovanejch aut… a hlavne jejich majitelu, nechovaj se jak je navod k obsluze nabada… velka zatez pred ohratim motoru, po zatezi zadne dochlazovani turba na volnobeh…

                  nektere moderni motory dochlazuji trubo elektrickym cerpadlem i po vypnuti motoru, ale idealni to taky neni a doporucuje se chvilka behu na volnobeh i tam…

                  0 0
                  • alinceb  

                    alinceb

                    0 0
                  • kubad  

                    zase nedramatizuj, kvalitní oleje mažou i když motor není plně zahřátý, a dochlazování turba? proboha stačí po sjetí dálnice než člověk zaparkuje, najet pár km s lehkou nohou na plynu

                    0 0
                    • assassin  

                      jak sem psal vejs, ty na podlaze po peti vterinach stat nebudes.. po startu v –10C rano.. ale znam lidi co to bezne dokazou…

                      oleje sice pokrocily ale naroky na ne taky.. pokud je to naky 5w30 a ma uz nakrouceno 25tis tak toho asi taky moc nenamaze…

                      0 0
                      • cabbage  

                        Zas když startuju ráno v –10 tak mě čeká 3–5 minut škrábání kdy motor běží..

                        0 0
                        • Bomba+  

                          Staci mit vyhrivana predni, zadni okna a zrcatka…oskrabnes bocni a jedes.

                          mimochodem mi prijde krajne neohleduplne treba v sedm rano nastartovat auto lidem pod okny a pet minut skrabat okna…

                          0 0
                          • kuba.kuba1984  

                            Anebo jako každý slušný člověk udělat kšefr firmě Webasto :)

                            0 0
                          • cabbage  

                            No tohle starování mám spíš 6 ráno:-P

                            vyhřívaný přední bylo v mondeu – skvělá věc, jne nefunguje na 5–10cm sněhu.

                            0 0
                          • alinceb  

                            Záleží co máš za auto… moje skoro není slyšet:)

                            0 0
                            • Bomba+  

                              Ale smrdi dost…nekteri lide, i ja, radi spime i v zime s pootevrenym oknem. A smrad nedokonale spalene smesi studeneho motoru po ranu je fakt hnus.

                              Uz jsem mel s jednim mym najemnikem i vystup kvuli tomu…

                              0 0
                          • AsiJura  

                            A jaké teda navrhuješ řešení? Jezdím do práce na 7, a když je třeba tak prostě škrábu se zapnutým motorem, abych nějak rozumě odjel, ani mi nepřijde že by to bylo nějak hlučné. Možná to bude tím že už v 6 přijíždí k obchodu kamion s nákladem:)

                            0 0
                            • Bomba+  

                              Co treba skrabat bez zapnuteho motoru? Neni to slozita uvaha?

                              0 0
                              • AsiJura  

                                To by se mi ta plečka nevyhřála než bych dojel do práce, ale tak naštěstí mi nikdo říct nic nemůže, omlouvá mě ten kamión a o pět minut později autobusy.

                                0 0
                          • assassin  

                            jo u nas ve dvore rano tohle delaj tak 4lidi, vsichni TDicka a rtachot slusnej… BTW kdyz rano koukam na auta co si pres nas satelit sinou ve fronte do prahy tak 5minut skrabani (ometani snehu) tomu nedava skoro nikdo.. maximalne pruzor v celnim skle a zbytek neresi…

                            benzinovy motory nejsou pres ty moderni okna skoro slyset…

                            0 0
                  • JSt  

                    vem to z praktickeho hlediska. vyrazim z prostredka mesta. pomalu ctvrt hodky, procekam na semisich nez se vymotam ze statlu a to uz ma motorek 90 stupnu, nez mu zacnu slapat na krk. pri prijezdu ma zas ty semafory na vydechnuti ;-).

                    0 0
                    • pepek  

                      Jsou lidi, co bydlí u cesty, že. Já možu vyrazit z chalupy a dát podlahu hned. (první barák v dědině) Dojezd je při 140kph (bo ta poslední zatáčka se tak dá), zalomit to na zahradu a zastavit motor . . . a je to.

                      0 0
                • alinceb  

                  Při předání auta si nedával pozor, tak teď neplač, že ti kleklo turbo…

                  Mně bylo při předání zdůrazněno, že prvních pár km auto nemám honit, aby se zahřálo a po dojetí ho nechat chvíli zchladit. Sice mám benziňák s turbem, ale to bude stejné i u nafty. S turbem můžeš takhle najet půl milionu a nebo taky jen 30 tisíc…

                  Jelikož máš RS, tak si s tim předpokládám lítal jako kanec, takže se pak nemůžeš divit. Nestěžuj si na Škodovku, chyba bude IMHO mezi volantem a sedačkou…;)

                  0 0
                  • kubad  

                    problém je ve škodovce a ne v řidiči, je spousta značek která má na tohle záruku 5 let, a pokud vyloženě auto nehoní jak kanec, a i kdyby tak to musí turbo vydržet!

                    0 0
                    • alinceb  

                      Pokud si koupil Octavku RS, která na to záruku 5 let nedává, neřídil se dle příručky (tj. nenechal auto zahřát ani zchladit), tak je to prostě jeho problém…to se na mě nezlob, ale je to tak…

                      0 0
                      • kuba.kuba1984  

                        Borec, jako asi jo, někoho baví si sednout do auta, nastartovat, čekat pět minut než se zahřeje, pak dojet a čekat zas 5 minut než zchladne… Mně ne, je to kus plechu na odvoz z místa A do místa B. Nechápu proč to u pasata šlo, a u škocny ne-

                        0 0
                        • Pumsc  

                          protože škodovky jsou skládaný ze zbytků vw+audi:)

                          0 0
                        • assassin  

                          pasat s preplnovanym motorem je ± to same, jestli dostaval kotel a vydrzel tak spis stesti na kus… nebo nebyl to starsi model? ono sice se to vsechno furt jmenuje TDI ale ta technologie se vyviji a z traktorovityho neznicitelnyho motoru se stava dost slozitej a choulostivej motor.. treba na kvalitu paliva atd…

                          0 0
                          • kuba.kuba1984  

                            Model z roku 2008… dneska jsem byl pro káru v servisu, a na turbu se prej urvala nějaka nadržka či co, prej že normální vada materiálu :-/ U dva roky staryho auta, co na to rict? Škoda, simply shit :)

                            0 0
                            • JMT  

                              Mam zkusenosti ze Skodovka uznava vetsinu zavad ktery jsou z duvodu toho, ze je spatne neco jinyho nez ridic. (a to i po zaruce) takze paklize to po tobe chtej cely cvaknout tak je to asi jasny, mily simplyshite… :-/

                              0 0
                              • Bomba+  

                                Navic u VW koncernu funguje dobře kulance.

                                0 0
                              • kuba.kuba1984  

                                Aha, takže myslíš že jsem si cvičně odkrytoval celej spodek auta, utrhnul tam nějakou nadržku nebo něco takovýho a zase to zakryl :)?

                                0 0
                                • JMT  

                                  Tezko rict…rs ma velky kola a jesli jezdis neprimerene rychle po rozbitech silnicich tak se to treba uklepalo :-) Jesli to fakt neni tvoje vina tak si urcite vydupej kulanci, ze to sevis nechce takle resit neznamena ze Skodovka ti ji neda.

                                  0 0
                            • assassin  

                              no ja si teda myslim po tom co sem par tehle koncernovejch aut videl odstrojenejch ze je to uplne stejny, vw jako skoda…

                              BTW kamarad dela ve VW a nedavno resili vymenu nake praskle hadice s chladici kapalinou u q7 … nahradni dil 140kc, oprava pres 20 musel ven motor… ostatne u koncernu celkem bezna vec nejaka vada rozvodu na motoru 3,0 tdi .. rozvody ze zadni strany motoru.. motor musi i z prevodvovku z auta ven na tu opravu… takze to si s tim simply shit nevyberes…

                              (jo a kulance na keramicky kotouce u S8/R8 kus minimalne za 60tis/kus resej celkem obvykle.. audi se na tech kotoucich nepovedly naky srouby… no vubec bych nebyl nasranej ze mi popraskaly kotouce na kare za 3mega…)

                              0 0
                      • kubad  

                        sorry ale auto ktere se sype po 2 letech je šrot, a jak ty výš jak s tím jezdí?

                        nějak si nedovedu představit že jde auto ihned po plné zátěži odstavit, vždy máš nějaký klidný dojezd než zaparkuješ

                        0 0
                        • pepek  

                          No např: když doletí na pumpu na dálnici a zhasne to . . .a jiné.

                          0 0
                  • kuba.kuba1984  

                    Já nebrečím, já jen konstatuju že je to krám :). Kupovalo se jich do firmy 6, 4 už mají problémy (ložisko, u mně turbo, náprava…)… Prostě krám. Předtím jsem měl passata a po 180 tisících no problem. A jezdím pořád stejným stylem. Jako škodovka pro cestu na chalupu a zpět asi dobrý, ale na větší ježdění to není :)

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • JMT  

                      OCT 2,0tdi 4*4, najeto 190kkm, dost honeno po nemeckych dalnicich a vubec dost svizne jezdeni, ale nechal sem ji vzdy zahrat, vzdy schladnout a vzdy jsem se vyhnul vsem diram co slo, vzdy vervaDiesel nebo jine kvalitni palivo.. Vysledek ? pravidelny sevis, pneu a jedna sada tycek do stabilizatoru (cca 300kc) tot vse.

                      0 0
                      • alinceb  

                        Je to o přístupu, to je jasný…nadávat na Škodovku protože je to Škodovka je IMHO nesmysl…

                        0 0
      • couffy  

        Váha vzduchu 1.8 20v odchází ,normální závada ,nebrat

        0 0
      • pepek  

        No tak těmto řečem opravářů se dá asi věřit tak, jak předpovědi počasí pro východní provincie v televizi.

        0 0
    • xshreck  

      Odkrytuj motor, může to být spousta věcí – dám pár příkladů .-) Fiat bravo – děravá hadice od turba, trošku fluše olej. Nevím ale jak je to dělané u těchhle aut… To pochybuju

      A u naší ochcávy se uplně rozdrolila hadice, co byla zavedená k víčku kam se dolévá olej – z ní taky trocha oleje chcalo a byl cítit i benzín.

      Takže bych si auto odstavil, popř očistil, něco najel a podíval se odkud to chčije … Třeba ti prokousali mravenci vanu :D

      0 0
    • esti  

      Turbodmychadlo poháněné výfukovými plny je spotřební zboží.Jedná se pouze o to ,jak jeho životnost co nejvíce prodloužit.Takže bych to vůbec nedramatizoval a v žádném případě nehaněl konkrétního výrobce.

      0 0
    • kubad  

      jo a čekat kdy nějaký čert s plácačkou vyskočí, nestojí mě to za to abych byl někde o 5 minut dřív

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Bomba+  

        Cert s placackou? Kdys ho na ceskych dalnicich videl naposledy??? Vzdyt ty svestky maji povoleno jezdit jen Passaty, a to jeste jen pri dopravnich akcich, jinak je dalnice od techto darmozroutu cista jak slovo Bozi…

        0 0
        • kubad  

          tam kde jezdím jsou pravidělně, a pašíka s bradavkou potkávám taky skoro každou jízdu

          0 0
          • Bomba+  

            Tak napis kde, at si dame pozor, ne?

            0 0
          • assassin  

            tak to je smula, jezdim celkem malo.. spis vikendy, mimo spicku (cca 15tis rocne) a potkavam je minimalne. za posledni 4 roky jsem platil jednou za 70 v obci (v mem rodne vesnici :) ) a predtim taky asi jeste rok zpet taky asi 64 v obci…

            oboje jsem jel na pohodu a kecal se spojuzdcem, kdyz jedu rychle tak davam bacha na kazdy auto atd a zatim vzdy jsem radar ubrzdil… je teda fakt ze kdyz mijis pasika a vidis mu zadnim oknem tu kameru na okne a dobrzdis to nez si predn nim tak si lehce pripadas jako vul, zes to nenesl hrdine a i policajt hrozil, ale co nadelas:) jo a mysleno starej pasik s bradavici, to ze novej meri jinak vim

            0 0
            • Bomba+  

              Jak meri novy Passat?

              0 0
              • alinceb  

                Laserem a porovnává svoji rychlost a rychlost měřeného objektu. Měří dopředu i dozadu, i auta v protisměru a to na celkem solidní vzdálenost…

                0 0
                • assassin  

                  laserem to neni, je to zcela pasivni mereni… objekt pred i za snima kamera a rychlost dopocitava software, predpokladam ze ze zmeny rozmeru vuci rychlosti k referencnimu (policejnimu) autu…

                  kdyby to byl laser fungovala by na to rusicka (ktera je sice ilegalni ale lidi ji vozi) ale nefunguje…

                  0 0
                  • alinceb  

                    Nové a vylepšené zlo. Někdo mi říkal, že je to laserem a že proti tomu žádná účinná obrana není…

                    0 0
                    • JSt  

                      obrana je uplne jednoducha. staci jet predpisove ;-)

                      0 0
                    • assassin  

                      mel napul pravdu… obrana neni ( teda je – jet predpisove, nebo davat pozor na passaty) proti laseru (treba pistole co s nima meri MP) neni legalni obrana, ale nelegalni rusicky na to funguji… a jezdi s nima prekvapive dost aut.

                      0 0
                      • alinceb  

                        hoď link…:) nerad platim extras…;)

                        0 0
                        • jIrI___  

                          Stačí jezdit slušně a nic extras platit nemusíš ;-)

                          0 0
                          • alinceb  

                            Takovéhle rady mám nejradši…kor od člověka, co jezdí jen minimálně, čili rychlejší jízdou moc času neušetří…

                            0 0
                            • kubad  

                              jezdi slušně

                              0 0
                              • alinceb  

                                O tom nepochybuju…to mpIII taky jezdil slušně a podle předpisů a pak najednou postnul fotku, jak se jeho ochcávka válí ve škarpě…;) I když to nebude Jiříkův případ…to je tvor klidný, vyrovnaný, smířlivý a nenáročný – ještě klobouk a na hlavu a bude to ideál…:D

                                0 0
                              • Bomba+  

                                Nikdys nepřekročil rychlost?

                                Tyhle moralisty miluju…

                                0 0
                                • kubad  

                                  tebe taky miluju :-) aľe nestojíš mě za odpověď

                                  0 0
                                  • Bomba+  

                                    Takže překročils. :). Tak tu tak blbě nemoralizuj.

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      tvá logika je silně pokroucená, jinak rychlostní předpisy porušuju denně pokud tě to zajímá.

                                      už má poznámka nahoře kterous mě pochválil mimochodem to dokazuje, tachometrovích 140km/h je určitě párk km přes limit

                                      0 0
                                      • Bomba+  

                                        Denně? Tak to jsi tedy horší než já. Proč pak teda jiné moralizuješ??

                                        0 0
                                • alinceb  

                                  David překračuje povolenou rychlost jenom na kole…;) :D

                                  0 0
                              • cabbage  

                                Jezdit slušně a podle předpisů jsou često protichůdné požadavky..

                                Resp. jediná neslušná prasata, která mě kdy na silnici ohrožovala, jela pod limitem.

                                0 0
                            • jIrI___  

                              Neradím, jen konstatuju. Tatík za 30 let aktivního řízení všeho možného (jednu dobu velice častého) nedostal za rychlost ani jednu pokutu a překvapivě žádné domluvené schůzky nepromeškal. Když se chce, tak to jde. A jak už bylo psáno výše, tou rychlou jízdou člověk ušetří času míň než by se zdálo. Borce frčícího po úzké okresce sto třicet kvůli tomu, že si vyjel o 10 min později než měl, mám rád asi stejně jako 2 silničáře jedoucí vedle sebe :-D. Jen s tím rozdílem, že mě ti silničáři za zatáčkou nesloupnou takovým stylem jako spěchající boreček v autě, který si neumí naplánovat čas.

                              0 0
                              • Bomba+  

                                Knížecí rady :-)))

                                Zkus někdy pracovat v obchodní firmě, mít na starosti projekty a vedení lidí. Při sebelepším time managementu se pravidelně dostáváš do časového stresu a spěcháš. Taková je doba.

                                Jen ten, kdo takové situace nezažil tu plácá takové knížecí rady…

                                0 0
                                • alinceb  

                                  Asi tak…kolikrát za to člověk nemůže, ale časová tíseň ho nutí a firma to vyžaduje, takže co se dá dělat…?

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    jezdit slušně, a né jak prase :D

                                    0 0
                                    • alinceb  

                                      Já jezdim slušně…ale rychle…;) A poslední dobou ani moc rychle ne, bo do 1500km to musim zajet…:)

                                      0 0
                                • jIrI___  

                                  Tak pokud je člověk kvůli práci nucený porušovat jakékoliv předpisy a ohrožovat ostatní, pak je něco špatně.

                                  0 0
                                  • alinceb  

                                    Celá tahle doba je asi špatně, ale lepší už to nebude, milý Mirku (Dušíne)…:/

                                    0 0
                                  • Bomba+  

                                    Prosim tě, nejdřív si tu praxi vyzkoušej, ano?

                                    0 0
                                  • JSt  

                                    mas pravdu.

                                    0 0
                                  • pepek  

                                    Proč tady furt meleš o tom, že někdo nepřijede o 10 min dřív? O tom to přece vůbec není. Já si třeba zajedu klidně 30km a vynechám dálnici, abych měl ten fun. A když ho nemáš, tak jezdi vlakem a možná trochu ušetříš.

                                    0 0
                                • JSt  

                                  nesmysl. mas telefon, muzes zavolat, ze se o ctvrt hodky zpozdis. jen hledas omluvy pro rychlou jizdu. je to tak, ze tim nic moc nenazenes, naopak muzes ztratit.

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    přesně tak

                                    0 0
                                  • Bomba+  

                                    To víš že joooo, amatére. Až budeš v presu a bude ti na včasném příchodu záviset půlka záměru a zdrží tě něco jiného důležitého, tak pochopíš…notabene nevěřím, že byste vy dva šulíni neměli podobnou zkušenost.

                                    Proto já na dálnici s rychlejšími auty nemám problém, nikdy nevím jaký důvod ti lidé ke spěchu mají a nějakým moralistickým blokováním levého pruhu „abych mu ukázal“ u mne nepřipadá v úvahu.

                                    Když si loni doma dcerka poranila dáseň a krvácení nešlo zastavit, taky jsme s ní letěli do Krče autem rychleji než povolených padesát, protože mi na pohotovosti řekli, že to na záchranku není a doktor ke mně nepojede. Označil bys mě za megahovado? Při tvém IQ asi ano.

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      až někoho zabiješ tak tě určitě bude hřát myšlenka žes dotáhl půlku záměru k úspěšnému konci fakt superahlavně že máš omluvu.

                                      a tvé nadávky svědčí o tvé inteligenci tak se nenavážej do druhých a chovej se slušně, to ale ty neumíš, anebo se snažíš zase vyprovokovat někoho?

                                      0 0
                                      • Bomba+  

                                        O čem svědčí tvoje

                                        nadávky ? O slušném vychování á la Kája Mařík? Anebo to zase ukazuje, jaký jsi pseudomoralista? :-)))

                                        0 0
                                    • JSt  

                                      zastavi te fizli, zamer v prdeli a jako bonus flastr a bodici ;-). v tomto pripade bys urcite bral do ruky telefon a alespon tu pracu bys zachranil ;-). je to komedie, co tu pises. ;-)

                                      taky nekdy autu slapnu na krk, ale je to ciste pro zabavu. je fajn, ze treba praha-brno stahnu o pul hodiny, ale jako nutnost bych to nikdy nevydaval ;-))).

                                      0 0
                                      • Bomba+  

                                        Tak to víš že se to může stát. Ale pravděpodobnost je v našich podmínkách 0,0000001 %. Komedie to mozna pro tebe je, ale az do chvile, kdy se do podobne situace sam dostanes. Vsadim se, ze nejsi takovej format, ze by ses tu k tomu priznal.

                                        0 0
                                        • JSt  

                                          tady jde o to, jak tebou nastinenou situaci resit. neprimitivnejsi je pridupnout plyn k podlaze ;-).

                                          ted me omluv, musim odejit. nestiham :-DD.

                                          0 0
                                          • Bomba+  

                                            Takze treba kdyz jsem vezl to dite s krvacejici pusinkou, mel jsem jet pomalu a nechat ji trpet?

                                            Omlouvam te. Ale ne kvuli tomu, ze jsi pryc, omlouvam tvou hloupost.

                                            0 0
                                            • JSt  

                                              uz jsem nejakou chvili zpet ;-).

                                              o kolik minut jsi ji to trapeni zkratil? mohla to byt i desetileti :-)).

                                              0 0
                                              • Bomba+  

                                                ten tvuj druhej radek je tak hloupe napsanej, ze na to nejde reagovat…az se nejaka nestastnice rozhodne mit s tebou dite, tak ji lituju…na pohotovost urcite pojedes padesat. Nebo radsi min, vid…

                                                0 0
                                                • JSt  

                                                  aha. starou mas histerku, proto jsi musel vezt okamzite strelhbite svista k dokecovi. teda tak tomu tvemu, dost dobre mozna fiktivnimu, prispevku rozumim ja :-).

                                                  0 0
                                                  • Bomba+  

                                                    No…co k tomu dodat. Snad jen, ze jsi hloupej jak daleko vidis. Vic s tebou asi nema smysl ztracet cas.

                                                    0 0
                                            • kubad  

                                              svou hloupost omlouvat nemusíš a že si nedokážeš svého potomka uhlídat je tvůj problém, pochybuju že by ti to uznali jako argument kdybys někoho cestou sundal.

                                              0 0
                                        • kuba.kuba1984  

                                          Neřeš to, jsou lidi co nepochopí, že někdy fakt spěcháš, že se fakt nedá vymlouvat telefonem, a že ten kdo chce jezdit nečím lepší než 1.2HTP je holt sem tam ve stresu :)

                                          0 0
                                          • Bomba+  

                                            Ja v tom stejne sejtim i kus zavisti…jsme ve stresu, ale vydelavame.A to se v Cechach neodpousti.

                                            0 0
                                      • alinceb  

                                        Jestli to nebude proto, že nepracuješ na pozici, kde by ses účastnil jednání, na kterých je dochvilnost přinejmenším slušností, pokud ovšem není vyloženě vyžadována. Prostě jsou chvíle, kdy to jinak nejde. A z lidské hlediska je taková rychlá jízda omluvitelnější než lítání pro zábavu…;)

                                        0 0
                                        •  
                                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                          0 0
                                        • JSt  

                                          na tos prisel jak, ze nemusim byt na jednanich v konkretni cas? ;-)

                                          o tom mluvim furt. ty si tu rychlou jizdu potrebujes nejak omluvit, proto to svadis na casovy press (kteremu se da vyhnout). ja si nemam co omlouvat, proste zabava ;-).

                                          0 0
                                          • alinceb  

                                            Prostě to někdy jinak nejde…už sem byl v situaci, kdy sem potřeboval během 2 hodin zajet na 2 místa, která jsou od sebe vzdálená 60km, přičemž na každém místě jsem měl strávit zhruba 45 minut a jízda dle mapy.cz trvá 50 minut…jednoduchá slovní úloha…:) To sem jel fakt hrot, abych to stihl…

                                            0 0
                                            •  
                                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                              0 0
                                            • JSt  

                                              cas jsou penize, ze ;-). zkusime drobnou anabazi…

                                              koupis si vec, na kterou nemas prostredky? cas se neda pujcovat ;-).

                                              0 0
                              • assassin  

                                ale tak jsou lidi co jezdi trochu rychleji protoze je to bavi… ty nedelas nic podobneho?

                                .. pokud te auto objede bezpecne a proste jen misto 90 jede 130, kde je problem? pokud dotycnej jede rychle ale tam kam vidi a nikoho neohrozuje (ale je fakt ze nekdo se cejti ohrozenej ikdyz nema duvod, casto v mediich bejva zaber, motorka predjizdi na prehlednym useku auto pres plnou a u toho komentar jak vsechny strasne ohrozuje) jet rychle se da i relativne bezpecne… samo stejne ridic kdyz pojede pomalu tak to bude bezpecnejsi, ale zase je kupa ridicu co jsou nebezpecnejsi i pomalu.. nejsme holt vsichni stejni…

                                0 0
                                • jIrI___  

                                  Nedělám, já tuhle rychlost pro zábavu nechápu, stejně tak jako nechápu tuning, atd. Ale beru, to každý má nějaký jiný koníček. Někoho baví oprasit turisty v lese na biku, jiného lidi kolem cest autem (obrazně) :)

                                  0 0
                                  • Bomba+  

                                    Kdes přišel na to, že jet rychle znamena nekoho oprasit??? Kdyz jedes v pravym svych 90 a ja kolem tebe profrcim 160, tak ti to muze byt uplne jedno.

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      160 na okreskach. To si teda mega hovado

                                      0 0
                                      • assassin  

                                        co je po megahovadu, ja jen abych vedel:) ted sem jednu projizdku s klukama prospal, ale 2 imprezy, wrx a sti, sx200, 323turbo 4×4 a vykuchana korola.. zvedly plnici tlaky, nektery zaramovany a na semislikach… tam na tehle rychlostech teprve zacina legrace.. ale je fakt ze ve 2 rano uz tolik lidi po okreskach nepotkas:)

                                        0 0
                                        • jIrI___  

                                          To je přesně ten důvod, proč chodím v noci z hospody raději složitě lesem než pohodlně po cestě. Na té cestě (do kopce lesem, zatáčky, nový koberec), si totiž místní tuzeři rádi zkoušejí vyždímat maximum ze svých kár a je jasné, že v takové 3 hodiny v noci asi nečekají, že na krajnici někdo půjde. Byť nosím připlou blikačku na zadní kapse od kalhot a baterku v ruce.

                                          0 0
                                          • assassin  

                                            hele ono tuzeri a jejich zavody nebo ozralove a jejich cesta z hospody ve 2rano po okresce… prast jako uhod, ja se radsi svezu nez zleju… pri trose smuly se pruser stane pri obojim, nejbezpecnejsi je to doma u TV.. ale to zas by me asi nebavilo..

                                            0 0
                                        • Bomba+  

                                          Asi Gigahovado,ne? :-)

                                          0 0
                                    • JSt  

                                      nemuze. kazdy treba hned nepozna/objektivne nemuze poznat, ze jedes skoro jednou tak rychle jako on a ty se pak budes vztekat, ze ti tam vjel…

                                      0 0
                                      • pepek  

                                        Hele, viď. . . . už toho nech, nikdo ti to nevěří :-)

                                        0 0
                        • kesu  

                          http://www.antiradary.net/antilaser/

                          někde ti to namontují jako multifunkční parkovací zařízení takže si to můžeš dát i do nákladů, ale chce to přední i zadní..

                          0 0
                        • assassin  

                          kamarad to bral odnekud ze zahranici, ale auto uz nema (750 V12 biturbo samodomo:) ) a uz to je nakej patek…

                          ty antiradary.net co dava dolejs kesu odkaz, tak jezdim kolem nich a maj to tam na kazdym aute, casto i ne moc skryte namontovane.. kabely zpod kapoty k „multifunkcnimu“ zarizeni:)

                          0 0
                • pustipav  

                  Za posledni 2 cesty Pha – Morava jsem potkal passata 2× a z toho jednou chytil rychle jedouci auto prede mnou…

                  Osobne z toho mam respekt, radeji nez za pokutu si koupim neco na bika, i kdyz v nekterych pripadech je 130 opruz (kdo zna usek od Vyskova do Kromerize…)

                  0 0
      • assassin  

        ja taky jezdim rychle jen pro zabavu, ne na cas.. a obvykle mimo dalnice, na dalnici to moc zabava neni…

        v pripade nouze uz se nakej cas nahnat da, z Jincu do Prahy udelam rychlou jizdou treba proti memu otci co jede podle predpisu i vic jak ctvrt hodiny rozdil (cely to je cca 70km) ale je fakt ze tam je cca ctvrtina cesty po okresce nez ve Zdicich najedu na D5 a asi nejvetsi rozdil udelam tam.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.