• Vlk9

    Zdravim

    Mel bych dotaz. Chystam se ted na dva tydny do Jeseniku na Ovcarnu pod Pradedem. Nevite jestli je nekde v okoli pujcovna, kde bych si mohl pujcit fatbike? Na netu se mi nezadarilo nic najit, ale je mozny, ze jen blbe hledam. Diky

    0 0
    • 4.ever1  

      Zdravím, také se nyní chystám na Ovčárnu pod Pradědem.

      Nevíte někdo o nějaké půjčovně fatbiku v okolí.

      Našel jsem půjčovnu pouze v Karlově za 750 Kč za den.

      Díky za info

      0 0
    •  

      Dejme tomu, že pokud bude sníh tak na tom může bejt sranda, ale jinak když jsem na tom jel tak mi to připadlo jako hračka pro děcka. Docela mi ale imponuje myšlenka s 27,5+ něco v podobě 2,8" balónů, jen asi na to nejsou rámy. Na 29" rám to nebude košer, aby vše sedělo, a 142×12, 1,5" hlava. no nic se mi nevybavuje, pomozte mi najít odpověď. :-D

      0 0
      • Dejv94  

        Nevím co přesně chceš, ale co třeba Cannondale Beast of the East?

        0 0
        •  

          No jasný to je přesně ono co se mi ještě zamlouvá, ovšem nabídka co googluju špatná, jako to bsa je out nebo proč tam všude cpou střed na lisování?

          0 0
        • MI.KU  

          Jj nebo levnější CUJO – taky má 3.0"

          0 0
          •  

            Jo, myslím sehnat samotnej rám samo hlínu, 142×12, 1,5" a bsa.

            0 0
            • MI.KU  

              Samotnej rám se ti od Cannondale určitě nevyplatí – kup nejlevnější konfiguraci a prodej z toho vše co se ti nehodí.

              0 0
            • Manzak  

              Sonder Transmitter

              0 0
      • MI.KU  

        PS jinak aktuálně to už na mtb moc nevidím ale kdybych jednou zas kupoval nové tak full mě neláká zato tyhle HT se širšímu plášti do 3,0" ano – valit se s tím v lese přes kameny kořeny s tím ze mi to jen tak něco nerozhodí ;)

        0 0
      • Petr L2  

        Do většiny 29" rámu 27,5 ráfek s +pneu 2,8" normálně dáš

        0 0
    • d  

      Pro info, aktuálně je trasa Ovčárna – Švýcárna dobře sjízdná i na normálním MTB. A bude asi až do neděle.

      Ovšem pozor na volně pobíhající psy a (velmi) malé děti, boby, sáňky, kočárky, vykuřující pěší turisty roztažené po celé šířy trati včetně stop, v poměru tak 10 : 1 vůči běžkařům, dále smradlavé skútry, zásobovací rolby bez stopovačů a další radosti běžné na tamní jediné účelové komunikaci.

      0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, oživím toto vlákno.

      Bublina fatbiků, zdá se, splaskla a pro změnu se rozjela jiná (např. gravel biky) :-).

      Poměrně i dost výrobců ustoupilo od výroby těchto tlusťochů (např. Author, RM, Superior, Spešl snad taky).

      S ústupem výroby a možná i fun efektu zřejmě souvisí docela dobrý výběr těchto kol na bazoši a někdy i za velmi solidní ceny. Už dříve mě koupě lákala, ale nechtěl jsem za to vysázet xx tisíc, zjistit, že mě to po měsíci už nebaví a prodat to se ztrátou několika tisíc. Když by člověk pořídil zachovalý kus a ještě k tomu za slušnou cenu, tak by v případě prodeje tratil jen pár procent, což bych byl ochoten již akceptovat.

      Problém je, že s ústupem výroby a trendu, je malá možnost si kolo vyzkoušet… Dokonce i Spešl už málokde půjčuje. Sice jsem Fatbike jednou testoval, ale bylo to už cca před dvěma lety a jen na jeden den, tak bych si to rád ještě jednou osahal.

      Prosím, nevíte, kde by se dal Fatbike (jakéhokoliv výrobce) v Praze půjčit? Googlil jsem celý večer a v Praze jsem na nic nenarazil. Spešl jedině někde na Východě. Scott taky mimo Prahu, Author je už out, neboť i s výrobou přestal. Teoreticky by mohl Mongoose, který se mi i líbí (cenou a vybavením), ale na žádnou půjčovnu jsem nenarazil… :-(

      Díky moc za případné info.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Raf  

        cafe calabrone zkus

        0 0
        • Lachtis  

          Dík, koukal jsem na ně. Problém je, že prodávají kola 4ever a Superior, a obě tyto značky fatbiky již neprodávají :-(. Tak i pochybuji, že by měli testovačky, ale optám se.

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • tomfree  

        Ono,pokud si to chceš vážně užít,tak alespoň mě to vychází tak,že v zimě se nedá jezdit,když je čas,ale kdy na to jsou ideální podmínky,za minulou zimu jsem na tom dal něco přes 1000km a bylo to většinou přes týden,protože ideální stav je tak –5 stupňů a slunečno,když oskar nesvítí,tak je fakt kosa.

        0 0
        • Lachtis  

          Já docela vybavení mám, od teplého oblečení (i treter) až po výkonná světla. Třeba loni jsem jezdil i při mínus 10 a více. Sice nejezdím extra dlouho, třeba hoďku a půl, ale to bohatě stačí.

          Vím, že sněhové podmínky bohužel s nížinách nejsou ideální, ale ono i do bláta je ten Fat dobrej. Krásně to všechno projede a jak je to jednoduché, pevná vidle, atd., tak v podstatě člověk jen očistí pohon, mázne řetěz a jezdí se dál.

          Nepopírám, že i v takových podmínkách se nedá jezdit s běžným kolem, obutým na širších pláštích, ale když bych sehnat něco pod dvacet, co najelo 100 – 300 km (takových bývá docela dost) v perfektním stavu, tak to nemusí být špatná volba. Navíc případný prodej (kdyby to nebavilo) by již neměl být tolik ztrátový…

          0 0
          • Tuplak  

            Pod 20 můžeš mít i nového. Pravda základní vybavení, ale zase nic tragického:

            http://www.mojekolo.cz/…gus-sport-2/

            Případně lehce nad 20 s už poměrně slušnou výbavou:

            http://www.mojekolo.cz/…-argus-comp/

            0 0
            • Lachtis  

              JJ, o Argus-ech vím, ty jsou opravdu za velmi pěkné peníze a comp je již i slušně vybavený.

              Uvidím, jak se rozhodnu, ale spíše mě láká koupit něco „ojetého“, třeba nedávno dokonce byl Author SU-MO, měl prý najeto 100 km, bez škrábanců, z fotek vypadal opravdu, jak nový, se zárukou atd. a chtěl za něj 14 tis. Kč.

              Uvažoval jsem o něm a než jsem se rozhoupal byl fuč.

              Nicméně věřím, že podobné kusy se zase objeví a po něčem takovém bych skočil

              0 0
              • Tuplak  

                Jenom teda u těch Argusů je kapánek problém s náhradními díly. Třeba dostat z dodavatele/pro­dejce náhradní patku, tak to je nadlidský úkol, prakticky neřešitelný. A u vyššího modelu s pevnýma osama, tak osa rozměru 190 mm se dnes už moc nevidí. Nyní mají skoro všechny nové modely osu 197 mm.

                0 0
          • tomfree  

            Jezdit fatbike na čemkoli jiném, než na sněhu si nedokážu představit a hlavně bahno vzhledem k problematické instalaci blatníku,to fakt nechceš, párkrát jsem dojížděl když tál sníh a to co jde od těch kol,to se fakt nedá,pro takové používání je určitě lepší nějaký 27+

            0 0
            • jIrI___  

              Není to tak dávno, co se tu někteří lidé rozplývali nad tím, jak je fatbike super i na běžné maratony :D

              0 0
              • novas752  

                A ono ouha. :) A co okolo toho bylo povyku, před třema lety byly tlusťoši úplně všude (výstavy, testy, testování, kdesi, cosi), a najednou nic.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • tomfree  

                Stejně tak by se hodně maratonů dalo zajet na cx kole a taktéž se dá žít bez elektřiny,ply­nu,centrálního vytápění :-)

                0 0
            • Tuplak  

              Ale tak tragicky bych to neviděl. Jezdím na fatbiku celoročně ve všech podmínkách a je to v pohodě. Právě u bahna tam žádný extra problém nevidím. Během chvilky většina opadá.

              A třeba nyní na podzim, kdy je v lese plno listí a nevidíš, po čem jedeš, tak najet s fatbikem na nějakou haluz, vjet nečekaně do díry atd. žádný problém.

              0 0
              • vlasto  

                Presne tak. Ja uz se v horach na dvoupalcovky vracet nebudu.

                0 0
              • Lachtis  

                Ač fatbike nemám (možná jen zatím), tak s tímto souhlasím. Když jsem to před dvěma lety testoval, tak sníh nebyl, bylo bahno, a to pořádné, neb v prosinci místo deště ch.alo. A já si to vzal do těch největších s.aček a bylo to v pohodě.

                Fatbike určitě není univerzál, je to doplněk a když se pořídí za rozumná peníz, tak bych jej bral.

                0 0
                • pumpy  

                  Fatbike sem mel pujceny na sumave a na snehu parada, potom sem loni take o nem zacal uvazovat a nakonec rozhodlo to ze nebydlim v horach (jinak bych ho asi koupil) jako druhe kolo mi tak suprove slouzi plusko s 3 kama gumama (Brno vysocina) a na leto je to super 29" priblizovadlo. Do terenu za zabavou pak beru fulla.

                  0 0
      • fkada  

        Eurobike Praha -trek

        0 0
      • Tuplak  

        Ahoj, pokud jsi zatím nekoupil žádný fatbike a jdeš po co nejnižší ceně, tak by tě mohla zajímat tato nabídka.

        0 0
        • Lachtis  

          Ahoj, díky, zatím koupeno nic nemám a po testování Author Su-Mo jsem na rozpacích, neboť mě příliš neoslovilo. Tím, ale netvrdím, že ostatní na tom budou stejně, ale od mého rozhodnutí, tj. koupě fatbiku mě to celkem odradilo.

          Ještě čekuji cyklobazary, kdyby se tam objevilo něco zajímavého (lépe osazeného) za dobré peníze..

          0 0
          • Tuplak  

            Otestuj to, až bude sníh a uvidíš :)

            0 0
            • Lachtis  

              To je jasný, že na sněhu to bude jiná, jenže problém je v tom, že sníh je u nás v posázaví poslední roky zcela mimo realitu. Nebo je jen trochu a chvíli a jsou z toho spíše břečky, než-li sníh :-(.

              Na hory nejezdím, takže to odpadá. Fatbike jsem chtěl spíš pořídit jako bahnivého pracanta. Ještě to úplně nezatracuji a jelikož jsem magor a v čestlicích jsem našel výprodeje fatbiků od Kony, tak se na ně asi ještě půjdu mrknout :-). Ale cenově jsou trochu jinde no…

              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Kolik do toho chceš dát?

                0 0
                • Lachtis  

                  To je spíš jen takový vrtoch, ale ty Kony Wo jsou designově fakt povedený fatbiky a mají i dobré osazení…

                  Původní cenový strop jsem si dal ideálně do 20k.

                  0 0
                  • Raf  

                    Na tý testovačce jsem v zimě absolvoval jeden závod, oproti Sumu nebe a dudy (Sumo max na výlety, žádný fun faktor).

                    0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, děkuji všem, co přispěli do diskuze a zejména těm, kteří i přihodily návrhy na možnosti testování!

      Již mám pár kusů vyhlédnutých a zkusím je otestovat.

      Nicméně ještě bych se chtěl zeptat, ale ideálně přímo majitelů fatbiků či lidí, co na nich skutečně jezdili… Přečetl jsem všechny možné (české) recenze o těchto kolech, zejména o Argusech, SU-MO, a Avalanche. Právě druhý zmiňovaný tj. Author Su-mo mě docela láka. Jednak je fajn, že je z oceli, která je (údajně) méně náchylná na změny teplot (oproti třeba hlíně) a druhak se teď dá koupit nové za velmi dobré peníze (i klidně kolem 18 tis. Kč). Navíc výbava mi nepřijde až tak tragická.

      Nicméně za tu cenu je jasné, že tam kompromisy jsou a v tom mám trochu problém, neboť o fatbicích až tolik informací nemám. Z recenzí jsem vyčetl, že třeba širší gumu, např. 26×4×8 či 4,5 do rámu nedostanu, takže musím mít „jen“ 26×4. Pak, že tam nejsou pevné osy, ale v této ceně a účelu kola mi je to fuk. Osazení Deore je cajk a dvoupřevodník v kombinaci s 10r kazetou beru jako plus. Brzdy Tektro, no beru plus, že to jsou mechaniky a co si pamatuji, tak na Fatboy byly také a problém s účinkem jsem neměl (mám cca 80kg).

      Bohužel, zde na foru jsem nikoho se SU-MO nedohledal…přesto bych se rád zeptal, zda s ním máte nějaké zkušenosti? Je to dobrá volba s ohledem na aktuální ceny, nebo je lepší jít třeba do Mongoose?

      odkaz na SU-MO: http://cz.author.eu/…6-ua42871402

      Díky

      0 0
      • Tuplak  

        V cenové relaci kolem 18 tisíc máš základního Mongoose. Author má lehce lepší osazení. Mechanické kotoučovky nejsou vůbec nutnost. Jezdím v zimě s hydraulickýma a naprosto bez problémů. Co se týče těch širších gum, tak to bych neřešil. Ty 4,00 jsou již dostatečně široké, to se neboj :) Nicméně podle fotek minimálně vidlice má dostatek prostoru pro širší gumu.

        Jedinné co je potřeba zvážit, že tyto nejlevnější fatbiky nemají tapered hlavu, takže kdyby tě to chytlo a zvažoval jsi upgrade na odpruženou vidli, tak smůla. Tapered hlavu má až vyšší model Mongoose.

        0 0
        • Lachtis  

          Ahoj, děkuji za příspěvek. Je pravdou, že ty mechaniky nutností, jak píšeš, v našich končinách nebudou. Taky jsem jezdil hydrauliky na HT26 v zimě i při –10 a nikdy jsem problémy neměl. Ty kola očekuji v krámu, ale kdybych to koupil, tak určitě změnu řešit ihned nebudu, ale do budoucna je to dobré vědět.

          S tou vidlicí mě to nenapadlo, nicméně upgrady neplánuji.

          Chtěl bych to mít jako „doplněk“ k mým primárním bikům, které nechci rasovat v zimě (sněhu a soli) a v blátě. Tedy pro použití řekněme od listopadu do února/března.

          0 0
          • Tuplak  

            V tom případě je celkem jedno, který si vybereš. Jsou to dost podobná kola. Tak asi které ti nabídnou za nižší cenu.

            0 0
          • nomecz  

            možná bych ještě prouzkoumal jestli to jde ubezdušit, když jsme teď ze sousedem dělalii jeho 27,5+ trail HT tak šel o kilo dolů| (ty duše byli fakt cvalíci) a kolo znatelně ožilo při jízdě do kopce u plnohodnotnýho tlusťocha to bude možná ještě víc

            0 0
      • matbiker  

        Do suma jsem nakonec gumy 4,6" dostal, po svěrákoformu zadní vidle, ale je problém ten, že má zadní nábu jen 170mm, takže na nejměkčím převodu jde řetěz pouze pár mm od pláště. A je obrovský rozdíl, mezi gumama 4" a 4,6". Brácha má Arguse a má dvoje gumy, zimní a letní, já teď na Bůčkovi jezdím celoročně 4,6".

        0 0
        • PatrikKalista  

          S tím naprosto souhlasím. Sám mám Salsu Mukluk s 26×4.0 a jel Šediváčkův long jsem jel na 26×5.0 a rozdíl je to neskutečný. Prostě, kdo to nevyzkoušel neuvěří :-)

          0 0
      • Anatol J.  

        Dobrý den,

        měl jsem možnost si vyzkoušet a najet si něco na fatech, strašně mě tato kola chytla, je to fakt něco jiného, hlavní přednost je opravdu dobrá průchodnost čímkoli a velké pohodlí, takže teď jezdím věci, o kterých se mi naprosto nikdy předtím nesnilo /ale jasně, na Tour de France ani honění kilometrů to není, ikdyž 80km v horách dávám vpohodě, dřív bylo 50max/. Ale proč píšu. Author Su-Mo nebrat, to fakt ne!!! To s dobrým fatem opravdu nemá co do činění, a s velkými díky jsem jej promptně vrátil, na něm se to fakt nedalo. A ke gumám…vyzkoušel jsem vícero, pod 4,5" opravdu to nemá cenu......Skutečně čím větší, tím lepší v tomto případě platí.......Vee 4,0" oničem, klouzavý, Maxxisy na Su.Mo totálně o ničem, Schwalbe 4,8 dobrý, ale výhradně do sucha třeba v létě, teď na podzim se v terénu totál ztrácí, jedou asi nejlíp z toho co jsem měl, ale nesmí to (cokoli) být mokré), Specialized 4,6" jsou zatím asi top, mají sice poněkud tvrdší boky, což se mi moc nezamlouvá, ale zas nepamatuju že by něco nevyjely......takže tak......hezké ježdění!!

        0 0
    • jannk  

      Budu nejaky cas mezi vanocnimi svatky ve Frydku-Mistku a uplne to tam neznam. Pochopitelne chci aspon 1–2 dny venovat kolu a na silnici se mi tam nechce: mam si privezt sve HT a najit si tam neco smerem na Lysou nebo ma smysl si tam pujcit fat bike (nikdy drive jsem na tom nesedel) a najit nejake fat-bike friendly trasy? Mate mistni prosim nejake tipy?

      0 0
      • Anatol J.  

        Dobrý den,

        nějaké fatbiky (netuším jaké, zahlédl jsem je tam jen zběžně) půjčují ve sportu v Ostravici.....Při sněhu a směrem na Lysou doporučuji trasu Ostravice – z Zbuja – Ivančena – Zimný (to celé po lyžařské trase, bývá někdy i urolbovaná) – Lysá a zpět Lysá – Zimný a pokračovat po neznačené „vrstevnicovce“ směrem k přehradě, málokdo ji zná, je to celou dobu z kopce, takže i při dosti sněhu není problém sjet a dost tam teď káceli, tudíž jsou pěkné výhledy, jen pozor na zvěř, jsou to takové osamocené končiny......

        0 0
        • jIrI___  

          V Ruma Sportu v Ostravici mají tlusťochy od Rock Machine, půjčovné je tuším kolem 600 Kč na den.

          0 0
    • romachain  

      Přifařím se s dotazem. Dostal jsem nápad a nevím, jestli je to reálný. Uvažuju, že bych si pořídil fatbike (třeba tohle: https://www.cyklobazar.cz/…-caad-3-2017 ) a na léto že bych na to sehnal druhej set kol na „normální“ gumy. Otázka zní, jestli se tam vleze 29". Idea tak je, že bych měl dva v jednom, fatbike na zimu a fullHT na léto…

      0 0
      • PatrikKalista  

        Vleze, podívej se na google.com. FATBIKE 29. Dokonce se do některých vejde i 29+. Vypadá to divně, ale vejde. Akorát bych doporučil koupit si FATBIKE, kde se vlezou kola 26×5.0, tj. zadní stavba 197 mm, ne 177 mm. Je to nebe a dudy na tom jezdit.

        0 0
      • Sunshine 29  

        Vejde a bude to moooooc krásný :)

        0 0
      • vinca  

        Já tady : Krampug

        0 0
    • Leon®  

      Zdarec. Borci uvažuju o koupi fatbiku Author Su-mo má s ním někdo zkušenosti? Tady někdo psal zápornou recenzi, ale to je jeden z mnoha co jsem četl tak za tu cenu (17 500) je to skvělá volba. Nejsem náročnej jezdec, ale láká mě blbnutí na sněhu a v terénu se to prej taky neztratí. Líbí se mi jak materiál (ocel) tak barva :-)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Roxteedy  

      Dnesni cesta vzdusnou carou prez pole.

      0 0
      • Petr L2  

        Obecně proti elektrice nic nemám, ale fatbike na elektriku je fakt extrém, to už bych zařadil mezi pracovní stroje jako čtyřkolky a čekal, že to budou fasovat myslivci. Tahle fotka by vedle probíhající debatu o ježdění v běžecké stopě dostala na úplně jiné obrátky :-)

        0 0
        • Roxteedy  

          Na normalni ebike jsem jeste mladej. To chci, az mi nebudou stacit sily. Ale u tlustocha jsem poslechl radu zkusenejsich a jsem za to rad. Elektro davam vetsinou na 2 z 5 a tak kompenzuju zvysenou namahu na fatbikovi a jezdim cca jako na normalnim kole. Mam ho jako doplnek na litani se psem.

          A konkretne v hlubsim snehu je to nutnost. Tam bych se nadrel jak vul a asi by mne to nebavilo. Je mylna predstava, ze ebike je jak motorka. Nadres se tolik, kolik chces.

          0 0
        • novas752  

          Me to na fatbiku dava asi nejvetsi smysl. Kompenzuje to vetsi namahu na tlustsich plastich a ve snehu a redukuje to poceni.

          0 0
          • Roxteedy  

            Jo, presne.

            Poceni mi nevadi, pohyb je zdravej. ale v hlubsim snehu bych to fakt tezko uslapnul. Nechci jet krokem. Alespon 15+ kmh i ve snehu po poli.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • ihik  

      Když jsem tady četl reakce na různé fatbiky a nespokojenost se SuMo, dovolím si radu pro všechny, co fatbike vybírají. Zaměřte se i na použité kliky a Q-faktor klik. Asi s tím nic neuděláte, ale může to být potenciálně problém a investice do budoucna. Sám jsem řešil. Q-factor použitých klik dvojplacky byl 222 mm, což v zimě ve „winter boots“ nevadilo, ale v létě a při delších vyjížďkách v tvrdších tretrách bylo pocitově dost nepříjemné. Nakonec jsem vyměnil kliky za jiné, které mají Q-factor 202 mm a bylo to dost laborování a shánění. Aby byla zachována průchodnost řetězu kolem pláště 4.8 i na největším pastorku, moc variant klik nepřipadalo v úvahu. I když mám zadní náboj 197 mm, použil jsem kliky RF Aeffect 170 s jednopře­vodníkem s offsetem 6mm otočeným na druhou stranu. Ve finále by stačil otočený 3mm offset, tak příště. Teď je řetězová linka zbytečně ven.

      Třeba to do budoucna někomu pomůže. Na zahraničních fórech se to docela řeší a už jsem zaregistroval, že někteří výrobci na to začínají také dávat důraz.

      0 0
      • 2. Bóďa  

        To si mě docela vystrašil…

        Všechno už mám připravené, jen vyrazit. Bohužel kliky Aeffect 190. Mají naprosto tragickou linku- vychází mi to sotva na čtvrtý pastorek.

        Po přečtení jsem už už chtěl objednat s osou 170, ale zkusil jsem zacvaknout letní tretru do pedálu a od zadní stavby to mám tak 5 mm k botě… :((

        Se pochlubím, jestli budu trpět. :D

        0 0
        • ihik  

          Řetězovou linkou bych se netrápil. Ta u tlusťocha nikdy nemůže vyjít doprostřed. Mám to taky tak nějak (jak jsem psal, mohl by být převodník s menším offsetem blíž k ose) a kupodivu to vůbec nepadá z největšího kolečka při točení zpět. Tlusťoch má delší zadní stavbu, tak se tím ten úhel zmenší.

          Ale uvidíš v reálu se 190, já kvůli tomu měnil kliky a to mi na tom dvojplacka vyhovovala víc (v létě používám s 29" kolama k vození prcka na tyči, abych si nekurvil Sparka).

          Ale asi budou lepší užší kliky – existujou nějaký podložky pod pedál, abys ho posunul dál od kliky, nebo trochu můžeš hýbat kufrem. Ale blíž ho bohužel nedostaneš.

          0 0
          • 2. Bóďa  

            Copak to já koupil správné kliky – i se na tenhle rám montují. Ale bohužel s botou 46 už vzadu škrtám patama o rám… Střihnu na tom pár hodin v kuse a uvidíme. :)

            0 0
            • ihik  

              Co máš za rám? Vozím taky 46 zimní boty (a že jsou sakra velký), ale škrtání problém není. Občas ale cítím, že mě ve sjezdech mlátí řetěz po botě, což se na běžným biku moc nestává.

              0 0
              • 2. Bóďa  

                Cube Nutrail. S Aeffect 190 mm je to v poho, ale kdybych chtěl užší 170, tak bez šance. A platformy + pohory ještě horší…

                0 0
                • Atilla  

                  Kup pedály s delší osou a máš Q factor hned. Třeba crankbroothers SL

                  0 0
                  • Petr L2  

                    Dělaji se i nástavce na osu pedálu

                    0 0
                    • Atilla  

                      Nevím jak moc je to spolehlivé řešení

                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
        • ihik  

          Tady ještě užitečnej link

          https://www.raceface.com/…ainlines.pdf

          Hlavně na straně 3 je uvedena kompatibilita klik s různými náboji.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Delkim  

      Tohle mi dneska pobavilo :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Martin  

      Onuce, tohle musíš mít!

      https://www.facebook.com/…15095542368/?…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • ezo35  

      Ahoj, nemáte někdo na vyhození pláště Schwalbe Jumbo Jim 4.8" nebo 5", popřípadě nějak změřit. Potřeboval bych vědět jestli si mi vejdou do mého rámů a vidlice na kolo z mého profilu. Dík.

      0 0
    • Kosarius  

      Ahoj,

      taky se přidám.

      Půjčovna fatbiků, která funguje teď přes zimu v okolí Orlických hor?

      Díky

      0 0
    • Renda69  

      Malinko oživím. Dá se někde půjčit fatbike? Hledal jsem, ale spíše el. což nechci. Rád bych v zimě otestoval. Letos jsem byl Abertamy u Klínovce a ještě pojedu k Lipnu.

      0 0
    • M1R3K  

      ahoj, chci si pujcit fatbike na vikend na Sumavu. Co jsem googlil, tak pujovny dost vymizely. V praze pouze Neklan sport ma jedno a jsou v Krkonosich a Jizerkach.

      Nevi, nekdo o dalsich?

      A nebo neni ochotny nekdo svuj fatbike pronajmout (tento patek az nedele) ?

      diky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.