Takže konečně jsem se dostal ke srovnání tlumič s Boost valve a bez. Konkrétně na rámu AMS Pro, k dispozici dvě kola, jedno s RP23 2009 s CT střed a druhé s RP23 s Boost valve s velocity tune M. Použitý tlak pro boost valve neznám.
A ukázalo se, co jsem tušil, že tak bude, Boost valve je u RP23 slušný kurvítko.
Varianta s CT střed je znatelně citlivější a to jak při otevřeném tlumiči, tak při zapnutém propedalu.
Mimo chrtí full s prioritou, aby to jelo bych se Boost valve vyhnul. Ještě ho testnu na Stereu až dorazí, ale dle tohoto testu už je téměř jisté, že tlumič půjde hned do TF tuned na úpravu a vykuchání Boost valve.
Kdo má další zkušenosti s tlumiči s Boost valve, tak sem s tím a prosím s uvedením velocity tune a pokud je znám, tak i ten interně nastavený tlak (ten ale asi k dohledání u většiny značek nebude).