Zdarec chlapy.Mám dotaz na ten triad u Spešlu FSR XC pro 09.jde vyměnit za jinej foxáckej?A např. jakej?Všude se píše,že to má Spešl extra,tak se se chtěl poradit.Asi tady dostanu kopr,ale ptám se!Díkec.
Zdarec chlapy.Mám dotaz na ten triad u Spešlu FSR XC pro 09.jde vyměnit za jinej foxáckej?A např. jakej?Všude se píše,že to má Spešl extra,tak se se chtěl poradit.Asi tady dostanu kopr,ale ptám se!Díkec.
S jiným Ti te´d neporadím, ale zeptám se.
Proč ho měnit? Chodí parádně, tak jen pro zajímavost…
máš recht chodí parádně!jen,tak do budoucna hej?
Myslím, že je úplně zbytečné takto uvažovat. Pokud nemáš bike moc starý, jako že ne, když ho máš rok a tlumič v podstatě zajetý, tak není důvod ho měnit, pokud vyhovuje jeho funkce.
určitě by to chodilo s libovolným Fox tlumičem s PP laděným na medium. Koneckonců to je Triadu naznačený. Ale mám 2009, nevím jak nové foxy, tam je to už zase jinak.
Jistota by byla i RP23, to jde nastavit dost variabilně.
pokud sedne délka, asi to problém nebude,
díky.nechám ho tam.mě jde jenom o to,jakej jinej tam pujde.
Dneska při pokusu o přepnutí polohy páčky na tlumiči jsem zjistil, že se hýbe volně a žádné polohy nemá. Tak zastavím a koukám, že „probublává“ olej a je to celé takové povolené. Tlumič funguje dál, ale nejde zamknout. Nešlo jen tak sednout na vlak a dojet domů, tak jsem dojel po vlastní ose (bez problémů) a teď řeším, co s tím. Setkal jste se s tím někdo? Bude to drahý? :)
Mám ho asi tři roky a najeto má cca 3000 km. Jen čistím a silikonuju.
normálka, pod páčkou štelování je malý gumový o-kroužek. Přes něj to vychčije – je to doslova kurvítko a podle mě záměrná vada konstrukce, zdaleka nejslabší místo na jinak solidním tlumiči. Já s tím jezdil ještě tři dny, když se to stalo. V podstatě to přestane tlumit a nefungují polohy open-PP-lock.
Pokud máš dobrý servis opraví ti to, ale v ČR to kromě Švece dělají tak 2–3 lidi (výměnu toho malého kurvítka, což není součást ´kompletního´ servisu u většiny lidí co tvrdí, že fox umí). Každopádně počítej s tím, že kdokoli to bude dělat, tak ti vymění celou servisní sadu včetně gufer a práci na tom není taky zadarmo. Vyměnit to solo moc nejde, pro demontáž je třeba tlumič zahřát a to poškodí některá těsnění.
S cenou ti neporadím, shodou okolností si jdu pro svůj opravený dneska :) ale já mám trochu jinačí dohodu na servisní ceny.
Kdybys to nechtěl posílat ke Švecovi, napiš mi mail a já ti dám kontakt na člověka co to dělal mě (V Praze).
Já servisuju FOX u Bikelive. Zatím spokoojenost, jestli umí servisovat Fox Kurvítko netuším :-)
Díky za radu. A má po těch 3.000 km cenu platit kompletní servis, nebo je to na tlumič málo kilometrů a stačí vyměnit kurvítko? Pokud stačí vyměnit kurvítko, pošli mi prosím kontakt na toho tvého člověka z Prahy.
Mám ten tlunič napevno, ale zdá se, že po vypuštění vzduchu se dostanu k imbusu, který je zezadu (na fotce) a půjde to rozdělat bez demontáže zadní stavby.
A pro sichr – před demontáží kolo umeju. Včera jsem byl na singlu a zatím nebyli lidi. :)
možná jsem to nenapsal dobře, ale to kurvítko právě nevyměníš aniž bys nevyměnil pár dalších věcí – díky tomu zahřátí pro demontáž-, takže to znamená komplet servis.
Taky se mi to u Triadu stalo, vyřešeno posláním do Bikelive, cena nebyla nijak hrozná, kolem litru se vším všudy. Další servis (běžný repas) už byl jen za 3 stovky – bonus za „věrnost“, takže spokojenost :-)