• GTBlack

Poraďte, může se nějak poškodit tlumič Fox Float R, když vlítnu do terénu s maximálně utlumeným odskokem a dostane to ránu. Zatím se mi to ještě nestalo, ale rád bych věděl jestli tam nějaké nebezpečí je, kdybych zapoměl povolit odskok – do výstupů ho běžně tlumím.

0 0
    • panaczek  

nemuze, ty si opravdu na vyjezdy do kopce menis nastaveni odskoku???

0 0
    • BB  

urcite ne, tyhle tlumice se davaji jako lehka varianta i na kola do opravdoveho terenu (napr. SC Nomad), takze musi neco vydrzet.

0 0
      • GTBlack  

Bohužel musím. Když jedu do kopce, nebo frekvenčně na silnici tak to fakt dost plave a pohupuje se. Byl jsem i u prodejce a zkoušel jsem stejné kolo s jiným tlumičem (taky Fox Float R) a při stejném tlaku byl o dost tvrdší a při jízdě to neplavalo – tak jsem to reklamoval. V tlumičích nejsem odborník, fulla mám docela krátce (GT IDX 2.0). Ale ten můj tlumič je asi nějaký vadný – 1.reklamace byla, když se totálně vcucnul dovnitř a teď je zase i při větším tlaku měkký. Myslím, že to bude asi objemem oleje.

0 0
        • BB  

tak to je divne, GT I Drive se od slapani nepohupuje, zkousel jsem se na tom projet a nejake plavani jsem vubec nepocitoval.

0 0
          • smallbrother  

trochu se při šlapání hýbe, ale žádná tragédie když sedíš klidně. Proti pohupování teď používám tohle. :)

0 0
            • GTSpeed  

Sice reaguji trochu pozdě, ale co je to za úpravu na tom tlumiči. mohlo by to být zajímavé i mém FOX Float R. Co to obnáší ?

0 0
            • palkac  

tak nejen u canyonu leze barva z ramu :-)

0 0
        • filipes  

Mel jsem stareho floata, a kdyz uteklo trosku oleje, tak posledni cm chodu byl netlumeny a kolo se hrozne rozhoupavalo. Ale ne tim ze by tlumic byl mekky, ale byl malo utlumeny, takze z kazdym slapnutim se vic a vic zhoupnul.

0 0
        • Vilém  

Neni to spis stylem slapani?Holt na nekterejch kolech se to projevi vic, kdyz clovek „dupe“ do pedalu.

0 0

Nová reakce na zakládající