Předem se omlouvám, pokud to už někde je, já jsem to bohužel nenašel.
Jednoduchá otázka: V čem je RM5 lepší než RM10? (vyjma hmotnostního rozdílu ve prospěch RM5)
Předem se omlouvám, pokud to už někde je, já jsem to bohužel nenašel.
Jednoduchá otázka: V čem je RM5 lepší než RM10? (vyjma hmotnostního rozdílu ve prospěch RM5)
V případě již existujícího vlákna prosím o odkaz na toto vlákno.
RM10 má kulaté dráty, nekalíškované ráfky, hnusné náboje, zadek je na 2× ložisko + 2× konus.
díky, budu pokračovat:
čemu vadí kulaté dráty? čemu vadí nekalíškované ráfky?
hnusné náboje- tomu rozumím :-)
v čem je horší 2×ložisko plus 2×konus proti 4×ložisko?
Jen je to asi levnější výrobně, těžší kvůli lacinšímu materiálu a proto je to levnější celý. Vypleť si nejlevnější ráfek na nejlevnější náboj obyč drátama za dvě kačky, sám doma. Eště dále ušetříš. Ale ruku na srdce – nebude to jaksi úplně ono.
zvuk RM5 při volnoběhu můžes používat místo zvonku :))
lidi na to stejně nereagujou, pískající avidy taky ignorujou, ideální je písknutí jezdce to kupovdivu funguje :))
Ideální ještě prošlápnout dozadu, nestalo se mi aby někdo neuhnul.
Anebo styl Olkyc :D
mě to nepomohlo už nesčetněkrát a to ten ořech řve jak sviňa :))
a me to jezdi porad potichu ;D nejde ani slyset ze jedu.
Tak tak, sice to jsou jina kola, ale neuhnou…
Kubo, ty ještě žiješ? :) Na čem těď vůbec jezdíš, ještě máš toho strašího Trance?
Pokusím se sem vstoupit ještě s jednou otázkou: chci se zeptat, zda je veliký rozdíl mezi ořechem a ložisky na RM3 a RM5?? Uvažuju o trojkách, ale je to stále dost peněz a RM5 jsou za tu cenu celkem dost chválené. Tak mám dilema.. Díky
Nevím jak velký je mezi nimi rozdíl, po stránce kvality, ale RM3 jsou připravené pro UST, mají kulaté dráty, RM5 ploché a RM3 jsou lehčí. Dále je to otázka, jak jsou oproti RM5 RM3 zatěsněné.
Já UST nemám a neuvažuju o nich a šel jsem do RM5. Pár stovek gramů navíc mi nevadí a na to moje ježdění to stačí :)