Tak co říkate na vizi Hans-Christian Smolik a budou na takových žiletkách jednou jezdit i chrti ? www.canyon.com/…t001_en.html
Tak co říkate na vizi Hans-Christian Smolik a budou na takových žiletkách jednou jezdit i chrti ? www.canyon.com/…t001_en.html
pokud si pamatuji, tak hercules dělal před pár lety fakt celoodpruženou silničku. a na paris-roubaix byly občas k vidění cannondaly s headshockem.
Softtail nepovažuji za fulla. Zmiňovaný Hercules to byla jiná
dává to smysl ikdyž do fula to má ještě daleko…
A co bys čekal na silnici? Zdvih 200?? myslím, že tohle je supr nápad. Stačí pár mm propružování a hned je jízda po českých, ne vždycky ideálně rovných, silnicích pohodlnější o xx%.
tj, ale mam pocit, že silnicím někdy nestíhá ani moje ESka…
Jo, je to dobrý nápad.
to ma nakou popivnost na mereni vykonu, nebou sou ty kliky jenom neuveritelne hnusny ?
ano ma:)
já tam žádnej tlumič nevidim. nejsou to jen karbonové vložky?
ne, elastomerový
1.5cm zdvihu, ocelové spirálové pružiny + elastomer,specifická syntetická pouzdra
otazka je proc si neco takoveho porizovat, od doby co jezdim na karbonovem ramu bezne nerovnosti neresim, diry v asfalu o ktere clovek muze cvaknout to stejne nezachrani, takze otazka zni k cemu to je dobre ? (paris-roubaix vetsina lidi moc casto nejezdi)
souhlas…
No, sice mám taky karbonový rám, sedlovku i oblouky, ale i tak si oproti biku připadám jak na kostitřasu. Myslím, že rozumně vyřešené odpružení v řádech několika mm není špatný nápad. Rád bych se na něčem podobném někdy projel.
Hracka na vystavy aby bylo o cem povidat.
Treatt
rasto
Otázkou je, jak se to bude chovat třeba při jízdě ze sedla. Od silnice očekávám naprosto okamžitou reakci na šlápnutí do pedálů, pokud se to bude snad nějak pohupovat, tak šup s tím do škarpy.
Když někteří popisují o kolik se jim kimácí karbonové sedlovky tak těch 15mm nemusí být skoro postřehnutelné…
Jenže sedlovka nemá nic společného s tuhostí rámu a celkovou odezvou na šlapání. A nikdo mě nepřesvědčí že monostay, který navíc ještě bude obsahovat nějaké pružící prvky bude stejně pevný jako klasické zadní „áčko“, to byl důvod proč jsem se zbavil Authora se zadní karbonovou stavbou – při záběru ten zadek lítal ze strany na stranu. Když v pohodě jezdím po šutrech na HT rámu, proč bych měl mít nějaké zadní odpružení na silnici? Od toho jsou karbonové sedlovky, správná a pohodlná sedla, kvalitní kraťasy a popř. širší zadní plášť. Rám na silničce nemá co pružit!
tohle bude asi volba pro pohodlné statříky, kterým to asi moc vadit nebude, takových zákazníků je taky dost.
hm – a to je pravidlo ze ked je monostay tak to nie je zrovna pevne? … alebo to je od vyrobcu k vyrobcovi – teda ze author to moc „neumi“?
Není to pravidlo, mnostay naopak může rázy přenášet více a přitom mít tuhost do strany horší. A nemyslím si že jenom author tohle neumí, ono je rozdíl mít rám z jednoho kusu materiálu, nebo nějaký vlepovaný karbon a u patek miniaturní šroubečky.
Sam jazdim cestu a na nerovnosti som si uz zvikol. Odpruzenie na ceste je uplne zbytocne. Male nerovnosti mi vobec nevadia a pri velkych by mi to aj tak nepomohlo. Len to spati bicykel.
na ****
kvalitne sedlo a dobra omotavka… inak na ceste teda ziadne odpruzenie nepotrebujem, aj po sto km sa citim pohodlne.