• JanN

    Hledal jsem, ale moc informací jsem nenašel, zřejmě je to relativní novinka? Tak tedy – poradil by mi někdo s vhodností uvedených plášťů pro mé ježdění? Případně bych byl rád i za jiné doporučení.

    Jsem rekreační cyklista, 65 kg, kolo Felt QX 80, při jízdě se občas kochám, občas zaberu (na 50km průměr 23) při 375 metrů stoupání/klesání), podle trasy a času. Jezdím převážně silnice, většinou (i strašně) rozbité okrsky, ale občas se mi tam přimotá polní cesta nebo nějaká ta stezka. kdo zná třeba trasy podél Vltavy mezi Řež – Máslovice. Mám to tak 75 % asfalt, 20 % nezpevněné a 5 % těžší terén (občasná nutnost, ne záliba). Jezdím si výlety 40 – 100 km. Třeba teď se chystám na cyklotrasu 8100, ale i Krkonoše, Šumava…

    Hledám nové pláště (včera mi bouchlo přední kolo), ráfek mám WTB DX 23 622×17c, doporučené šířky pláště 25 – 52mm.

    Vybral jsem si Schwalbe G-One Allroad 622 × 35 (700×35C), předpokládm, že do toho nějakou odlehčenou duši. Pokud si odmyslíme vyšší cenu, je to pro mé účely dobrá volba? Ještě jsem našel Maxxis Re-Fuse 700×25 kevlar, jsou o dost lehčí (papírově), ale nevím, zda jsou tak odolné na píchnutí/proražení jako ty G-One. A také podle vzorku si nejsem jist, jak se budou chovat na šolině a nezpevněných cestách.

    Mohu se zeptat na Vaše zkušenosti a názory? Díky

    0 0
    • JFtryall  

      Jestli se ti vejdou, tak ber rovnou 40 mm verzi a idealne je voz bez dusi. Rozdil v rychlosti neni zadny a urcite se hodi mit objem navic. Odolne jsou dost a neni problem i lehci mtb teren s rozumem.

      0 0
      • JanN  

        Díky za tip. A to je taková výhoda to předělat na tubeless? Přemýšlel jsem o tom, ale když čtu o provedení nebo foukání, nevím, nepřišlo mi, že by výhody převážily nutné další investice a pracnost. Fakt je to tak úžasné? :-)

        0 0
        • CzechJoker  

          Není to až taková výhoda. Můžeš sice foukat menší tlak, ale pokud jezdíš na 75% asfaltu, tak to stejně nevyužiješ.

          Tyhle pláště mám čerstvě na gravelu, ale zatím jsem je nevyzkoušel v akci.

          0 0
          • JFtryall  

            Lepsi valivy odpor vyuzijes vsude. Navic GOne je celkem odolny plast a neni duvod ho zpomalovat dusi, kdyz krasne drzi na bezdusich. To pak nema uplne smysl kupovat takhle drahy obuti. Plast ma pak i lepsi poddajnost a lepe jede i pri nizkem tlaku. O cvaknuti duse, ani nemluve.

            0 0
            • JanN  

              Díky, teorii samozřejmě znám. Ale spíše mne zajímalo, nakolik je to přínosné v praxi. Jednou dva či dvakrát týdně si vyjedu ven okolo baráku, obvykle hoďka až dvě, 40–50 Km. To se snažím trochu šlapat jako trénink. A to jen když je hezky. No a jednou týdně nebo jednou za 14 dní si dám něco delšího pro radost. Opět jen když je hezky. Osm let jezdím na nějakých pláštích za pár korun. No a když tak čtu, co vše je potřeba na bezduše, tak se mi do toho fakt nechce. Na to kolo jsem, kromě občasného máznutí řetězu a výměny zadního pláště, 8 let nesáhl. Přemýšlel jsem i o lepší vzduchové vidlici (RST Vogue Air-TRL), tam moje je zřejmě nefukční, při nějaké ráně asi zapruží, normálně se ani nehne, je nějaká tvrdá, ale když tu čtu ten nesmyslný servisní opruz, asi se na to vykašlu. Na kole chci jezdit, ne abych ho jak blázen pořád oprašoval a servisoval častěji, jak auto. Takže vidlici nechám, pláště koupím za pár korun nějaké obyč, když jsem na tom odjezdil 8 let, asi to tak špatné nebude. Na mazlení mám manželku, psa a děti, ne kolo :-)

              0 0
              •  

                Máš recht, mám g oné s dušema a pohoda

                0 0
              • JFtryall  

                Aha. No tak to neres. :-D kazdy kolo vyzaduje udrzbu, jinak to je spatny. Bezduse jsou dneska standartni vec a pomuzou tu jizdu zkvalitnit. Zvlast na dobrem obuti je skoda vozit kus butylu a zpomalovat se.

                0 0
                • JanN  

                  Jasně, ale ta práce navíc oproti současnému stavu nesmí být samoúčelná. Pokud dám novou vidlici a bezduši a po ujetí na novém 100 se budu cítit jako po ujetí 60 dneska (nebo za 4 hodiny dám místo 80 třeba 100), není co řešit, klidně to kolo budu opečovávat každý měsíc. Takže tam směřoval můj prvotní dotaz – bude posun v kvalitě a snížení námahy tak velké, aby se vyplatilo do toho investovat tolik času a námahy? Nebo to jako občas jezdící hobík objektivně ani nepoznám a bezduše a další tuning je spíše psychologická záležitost?

                  0 0
                  • JFtryall  

                    Nevim o jake namaze se mluvi. Jestli je predelani na bezduse namaha, tak jizda na kole musi byt cire utrpeni, jen co vyjedes z domu. :-)

                    0 0
                    • satch  

                      Jako taky by mě zajimalo o kolik je ta výhoda nižšího valivyho odporu. Jestli jsi to třeba netestoval pro zajímavost s wattmetrem.

                      Pocitově to sice jede líp atd., ale kdyby ty tmely už konečně byly nějak seriózně funkční…

                      0 0
                      • CzechJoker  

                        Asi tak: místo 100 g duše tam máš 100 ml mlíka. Duše se nehejbá, mlíko ano. A teď mudruj o valivém odporu :-)

                        Bezdušáky mají svoje pro i proti a vždy se najdou fanatičtí zastánci jedné i druhé varianty. V případě prořízlého pláště jsou ale nahraní nakonec všichni…

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Mudruješ tu akorát ty o valivém odporu. Jak je to doopravdy je dávno mnohokrát změřené, např.

                          https://www.bicyclerollingresistance.com/…-butyl-tubes

                          Pouze latexová duše se téměř vyrovná bezduším (a to nejen valivým odporem, ale i pohodlím a gripem), ale to neustálé dofukování každý den je daleko větší opruz než se starat o bezduše.

                          Problém je deformace materiálu, ta navyšuje valivý odpor.

                          Nepatrný nárůst valivého odporu za mléko tam je, ale to je v podstatě zanedbatelné (také změřené). A hlavně kdo nechce, tak tam mléko vozit ani nemusí (stačí dát třeba jen 40ml nebo i méně u vhodných TLR plášťů na počáteční zatěsnění a nedoplňovat, což znamená, že tam velmi brzy není nic).

                          0 0
                          • Singlespeed  

                            Tyhle testy koulení plášťů po válci asi nemají v reálu valnou vypovídací hodnotu, bych řekl. Křivky jsou jen pro jednu zátěžovou hmotnost a jeden typ válce. V reálu může být vše trochu jinak. Méně nahuštěný bezdušák, který pod jezdcem při šlapání mnohem více pracuje (houpe se – každá deformace materiálu, jak jsi psal, zvyšuje valivý odpor) a více nahuštěný „dušák“ nemusí mít zejména při jízdě do kopce po hladším povrchu až tak odlišné valivé odpory. Ale tohle asi nikdo nezměří a metodiky budou zjednodušené a tendenční jako zprávy o Trumpovi v Americe a někteří jim i přesto budou slepě věřit :-).

                            0 0
                            • JFtryall  

                              Jasne v kopci na top povrchu asi rozdil nebude nijak extra velky, ale vlastnosti a chovani obuti bez duse jsou jinde. Foukat stejny tlaky na dusich a pokouset se jezdit v terenu skoro nejde. A kdyz mas odolnou dusi, tak ta 100g fakt nevazi a je to uz znat v akceleraci. V dnesni dobe nechapu, ze nekdo uvazuje o top obuti a da tam dusi za 5 korun. :-)

                              0 0
                              • Singlespeed  

                                Do duší vždy vyšší tlak než do bezduší, to je jasná věc. Ovšem v koulecích testech se valivé odpory podhuštěného bezdušáku a více nahuštěného dušáku moc neliší. Znatelý rozdíl je jen při srovnatelných tlacích, ale v reálu se vozí tlaky odlišné.

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                                • MlokCZ  

                                  Problem je v tom, ze bezdusaky se nevozi podhustene, ale naopak s dusi je to nutne vozit prefoukane pokud se aspon obcas jezdi i nejaky teren a nejen krokem.

                                  0 0
                                  • TheJD  

                                    To zalezi ciste na tom, jestli jako zaklad beres duse, nebo bezduse. V privnim pripade jsou bezduse podhustene a v druhem duse prehustene…

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Ani ne. Tady nejde o srovnání těch tlaků mezi sebou, ale o srovnání s vhodným provzním tlakem pro dobré chování v terénu.

                                      Když jezdím bezduše, tak foukám takový tlak, který považuju za ideální pro celkové chování kola (tedy chování v terénu, žvejkání pláště, valivý odpor, atd.).

                                      Tedy tlak použitý bez duší považuju za tlak, který je akorát, ani podfoukáno, ani přehuštěno.

                                      Když jsem jezdil ještě duše, tak jsem cíleně musel přefukovat. Chování v terérnu se mi vůbec nelíbilo na tak vysokém tlaku, ale jiná možnost nebyla. I s tím přefoukáním jsem to občas cvaknul (a tak třeba zrušil jeden zadní ráfek následně v šutrech – zničený byl v jiných místech než původní cvaknutí duše), ale byl to takový kompromis kdy se na tom ještě aspoň nějak dalo jezdit a cvakání nebylo časté. Takže jsem měl mizerná jízdní vlastnosti v terénu a současně ještě cvakal. No neber to…

                                      0 0
                              • JanN  

                                Na to je jednoduché vysvětlení – ne každý je specialista, aby znal všechny finesy a byl schopen vyhodnotit i všechny drobné rozdíly, které v cyklosportu mohou přijít v úvahu. A právě proto se ptám na foru na doporučení a zkušenosti :-) Třeb by píšeš o tlacích, terénech, kopcích… Kolo nafoukám jednou za sezonu, aby, když ho palcem zmáčknu, bylo tvrdé, a to je vše. A přesto jezdím. A silnice versus terén? Třeba nedávno jsem jel Praha – Říp. 80 porcent silnice, někde hezká, někde tankodrom. A někde to prostě z asfaltky sjelo a jelo se po polní cestě, pár km šotolina, pár km lesní travnatá cesta. Naprostá většina cesty rovina, ale vyšlápl jsem si i ten Říp až nahoru a dolu jel po červené, co je spíše pro trail/bmx. To samé třeba Krkonoše – jedeš 70 procent asfalt, něco rovina, něco kopec, a pak to tam máš najednou pár cest štěrk nebo vyskládané kameny, pár míst míst lesní cestu s kořeny, kameny…

                                I když je teoreticky vše v rozporu, je potřeba něco univerzálního, a to všetně foukání a podobně, určitě třeba nebudu pod kopcem měnit tlaky. A jezdí se vše na pohodu. Všichni tady máte pravdu, i v ostatních forech a příspěvcích jsou zajímavé a hodnotné věci, ale pro hobíka je dost těžké určit, co ještě má význam, a co už ne, protože pokud nejezdíš na hranici, tak se to stejně neprojeví..

                                0 0
                                • Kalic  

                                  Když nechceš řešit takovou základní věc jako na jaký foukáš tlak, tak je nesmysl uvažovat o tom, jestli mít (lehčí) duše nebo jestli je tadyten plášť lepší než jiný.

                                  Když prostě věci nechceš optimalizovat aby se na kole jelo co nejlíp a co nejrychleji, tak to prostě nedělej a jezdi tak jak dosud, nevidím v tom problém.

                                  0 0
                                  • JanN  

                                    Proč? Nechci optimalizovat za každou cenu. Ale prostě mi odešel plášť a musím koupit nový. Tak proč si nekoupit rovnou něco lepšího, pokud by to mělo lepší vlastnosti? A ty optimalizace? Aby se „optimalizace“ vyplatila, musí mít rozumný poměr pracnost/cena/pří­nos. Na placebo a „lepší pocit“ toho mám za sebou poměrně už dost. Takže jestli je rozdíl mezi plášti 10 %, není co řešit, dá se lepší plášť. A jestli je rozdíl mezi s duší a bez duše jedno nebo dvě procenta, ale je to spojeno s dalšími financemi a prací, není co řešit, dá se tam duše. Takže zlepšení ano, ale ne za každou cenu, kolo je spotřební věc k používání, ne domácí mazlíček. Tedy alespoň pro mne, protože když vidím některé z diskutujích, mám pocit, že kolo je středobod života a prostředek seberealizace :-) Ne, opravdu, když pojedu na celodenní výlet 100 km, mi nezáleží na tom, zda to pojedu o pět minut déle, nebo že kolo bde mít o 150g více, když stejně mám nacpané sedlovky zbytečnostmi :-)

                                    0 0
                                    • satch  

                                      Ještě taková drobnost, ty lepší pláště se rychleji sjíždí než obyčejný s tvrdou směsí…

                                      0 0
                                      • JanN  

                                        To, co tam mám teď, jsem na zadku měnil asi po 1500 km. Na předku bouchla po cca 2000.

                                        0 0
                            • jIrI___  

                              Tak nějak. Vozil jsem duše, pak dlouho bezduše a nedávno jsem zase přešel zpět na duše, protože bezduše mi přinášely více starostí než radostí. A že by se mi nějak výrazně změnily průměrné rychlosti, pocit z jízdy apod.? Ničeho takového jsem si nevšiml. Pro hobíka je prostě přínos bezduší diskutabilní a zejména tady na B-F je ten přínos ohromně zveličovaný.

                              0 0
                            • MlokCZ  

                              Na valci funguje dobre srovnani pro stejny tlak, to je overeno merenim v realu. Srovnani ruznych tlaku na valci nefunguje, to je take merenim z realu uz overeno (na valci s narustajicim tlakem valivy odpor klesa, coz v realu neni pravda).

                              Ty jsi presne vybral z testu to, co v realu neplati. Tedy to prifoukani duse v realu nezachrani.

                              Na druhou stranu ten rozdil valiveho odporu zase tak velky neni, zejmena pri pouziti lehkych dusi.

                              Bezduse se take vozi predevsim kvuli tomu, ze se to nemusi prefukovat jako duse a chovani v terenu je pak jinde. A to samé pohodlí, to je nepatrne vetsi i pro stejny tlak a ten nizsi pak udela rozdil obrovsky.

                              0 0
                              • Singlespeed  

                                Z tvého příspěvku (v reálu s klesajícím tlakem valivý odpor klesá) pro někoho může vyplynout, že prázdný plášť má nejmenší valivý odpor :-). Zjevně je to složitější a nedá se takto zevšeobecňovat. Pokud srovnání různých tlaků na válci nefunguje, tak jaký je ten správný referenční tlak, při kterém je srovnání valivých odporů při koulení pláště po válci nezkreslené? Naměřené valivé odpory na válci nemají žádnou vypovídací hodnotu, v reálu jsou přece naprosto jiné, navíc i průběhy křivek jsou podle tebe přesně opačné.

                                0 0
                                • Martin  

                                  Ježdění na prázdných gumách je přece b-f #trend

                                  0 0
                                • MlokCZ  

                                  Stačí srovnat prostě na stejném tlaku, který není moc vzdálený reálně ježděným tlakům. V odkazu jsou měření, která odpovídají cca 70kg jezdci a zadnímu kolu.

                                  Takže smysl má srovnání v postatě jen pro 25psi a 35psi (já pro sebe si beru vždy srovnání jen pro 25psi, ale dejme tomu, že mírně přifoukat ještě není úplný úlet), 15psi běžně u neměřil (to je jen v tom jednom testu a už je to tlak i pro reál moc nízký mimo některé specifické situace). Ty další přefoukané hodnoty ani nemusel měřit (což sám i autor v dříve ještě otevřeném fóru psal, že měl začít na začátku měření už na nižším tlaku a ty nejvyšší ani nemusel měřit, ale už pak nechtěl opouštět metodiku, když s ní už měl změřeno více plášťů).

                                  Prázdný plášť samozřejmě nemá nejmenší valivý odpor, ale v podstatě je to stejně dané jinými faktory jak nejméně se dá rozumně ještě foukat.

                                  K tomu znovu dávané srovnání pro silniční pláště

                                  http://trstriathlon.com/…ua-poertner/

                                  a stačí vzít reálnou situaci, kdy se ne zrovna málo najezdí i po horším asfaltu a už tak vychází ideální tlak z hlediska valivého odporu už tak nízko, že ani nejde použít je to pak stejně limitováno jinými faktory.

                                  Tedy v podstatě se dá pro většinu běžného ježdění foukat vždy co nejnižší tlak je možné tak, aby nedocházelo k přílišnému žvejkání plášťů v zatáčkách (což třeba znamená, že pro příliš úzké ráfky je to už i jen z tohoto důvodu přefoukané více než je potřeba) a aby nedošlo k ničení ráfků (ani bez duší se nemůže jít s tlakem neomezeně dolu, i plášť se dá cvakntou v extrému a ráfek zničit prvním nárazem o překážku taky).

                                  V reálu to sedí s měření na válcích pro stejný tlak, k tomu už jsou k dispozici měření z wattmetru z reálu, která vycházejí ± stejně. Tedy vždy zafungovalo to, že když měl jeden plášť menší valivý odpor na válci (při stejném tlaku), tak měl pak menší valivý odpor i v reálu. Jen neseděl ten rozdíl vždy úplně přesně stejně (tedy nebyl rychlejší o přesně stejnou hodnotu jako při měření na válci).

                                  0 0
                                • JFtryall  

                                  Tak urcite rozmezi vhodnych tlaku existuje. Je potreba to ladit az na konkretni kombinace a povrchy nebo styl jizdy. Ja konkretne na HT a nejakych 56mm pneu davam na univerzalni jezdeni rozmezi 1.2– 1.4 a 1–4–1.6. Kdyz jedu ciste asfalt, tak davam vetsinou kolem 1.6–1.8 do obou kol.1.8 byva absolutni limit, je to beton a ta pneu se nechova dobre uz na hrubsi ceste a lepe proste nejede.

                                  0 0
                    • JanN  

                      Tak o jednorázovou práci asi nejde, ale není to úplně zadarmo a co jsem tak pochopil, tak ani nejde na to pak dva roky nesáhnout. Když to na půl roku odstavím, co s tím na jaře? Dolévat další mlíko?

                      0 0
                    • Goratrix  

                      „Nevim o jake namaze se mluvi“

                      Tak napriklad pre nas co byvame v bytoch a nemame zahradu alebo garaz to moze byt dost velky problem… neviem si predstavit ako by som riesil bordel okolo mlieka do plastov doma…

                      0 0
                    • Marskatin  

                      Třeba finanční námaze, když nemá vhodná kola.

                      0 0
                  • plzakj  

                    Zalezi jak moc trpis na defekty. Jestli ne, tak to neres.

                    0 0
                    • JanN  

                      Kolo jsem koupil ve 2011 a zatím neměl defekt ani jeden.

                      0 0
      • JanN  

        Tak bezduše jsou vyřešené. Jako bezduše se prodávají ve verzi za skoro 1700,– Kč, do čehož nejdu. Kupuji verzi Perfomance za 1000,– Kč, ta ve variantě bezdušové není.

        0 0
        • MlokCZ  

          Kam na ty ceny chodíš?

          První odkaz co našel google TL-E verze pod 1000Kč

          https://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

          i když tedy zrovna není 40mm skladem.

          Nebo z Německa skladem za 900Kč

          https://www.bike24.com/p2143271.html

          Dát 1000Kč za performance verzi by byl opravdu dobrý úlet…

          0 0
          • JanN  

            Jo, já vím, že existují, ale je to oficiální dovoz? Možná se pletu, ale nemá Schwalbe na pláštích kódy, podle kterých je je možná identifikace prodejce (existuje evidence, komu co dodali)? A mám pocit, že prodejci musí udržovat nějaké ceny. A právě aby ta identifikace prodejců nebyla možná a nevystavovali se postihu, někteří kódy odstraňují. A pokud kód takto vybrousíš, je v tom místě plášť zeslabený a poškozený. Takže ano, ceny existují nižší, ale můžeš zaručit, že ty pláště jsou i s originál kódy a není do nich nijak zasahováno? Mimochodem, třeba stejný systém má například gumotex ma člunech… :-) Ale třeba nejsou mé informace přesné.

            0 0
            • MlokCZ  

              To nejsou nepřesné informace, ale informace naprosto mimo mísu. Kolik jsi takových plášťů opravdu viděl a ne jen někde četl příspěvky typu JPP?

              PS: Bike24 prodává výhradně krabicové verze (o nějakém vybrušování kódů vůbec nemůže být řeč), Koloshop má také pokud vím snad vše (minimálně všechny Schwalbe, co jsem tam v poslední době bral) také krabicové verze (a samozřejmě zase nemůže být vůbec žádná řeč o nějakém vybrušování kódů). Koloshop bude vozit pláště ze zahraničí (a dost možná to je od německého distributora, ale nemám přesné zákulisní informace, tedy je to možná ze stejného zdroje jako bere bike24), proto má super ceny.

              Prodejci co to berou v Imexpo z české distribuce jsou mírně dražší, asi třeba Kupkolo aktuálně bere pláště z české distribuce (a pak mívají cenu kolem 1200Kč u plášťů, které jsou k sehnání za 1000Kč). Pořád to ale není ani náhodou 1700Kč.

              Pokud vůbec nějaký takový případ kdy existoval, tak to bylo opravdu ojedinělé a v minulosti a nevím o jediném českém eshopu, který by to v současnosti dělal. Já tedy takové pláště neviděl ani nikdy v minulosti v objemu zhruba 200+ kusů plášťů, co jsem kupoval pro sebe nebo svoje okolí z mnoha eshopů.

              Ale nakupuj kde chceš, pokud se ti líbí platit za plášť skoro dvojnásobek…

              0 0
              • JanN  

                Tak zrovna kupkolo má ty G-One Performance za 800,– Kč. Plus poštovné a problémy s případnou reklamací. Od ofiko distributora od Imexpa budou za litr a ještě mi je namontují a odservisují ráfky (jeden lehce hází). Takže ano, díly mohu mít levněji, ale upřímně – doba, kdy jsem honil každou korunu a patlal se se vším sám, u mně už pominula. I když díly o něco přeplatím a budu kupovat od českých distubutorů, zaplatím o pár stovek navíc, ale ráno tam tam kolo a odpoledne ho vyzvednu, mám vše hotové, se zárukou, kousek od domu… Neplatím za ty pláště, platím za celkovou službu a čas. Opravdu se raději pojedu projet, než abych strávil půlden montáží. Takže to ber tak, že si připlácím za více času a zbavení se starostí :-)

                0 0
                • Kalic  

                  Jestli je zde řeč o performance verzi, tak s klidem můžeš koupit o polovinu levnější pláště a budeš na tom podobně. Evolution/Microskin verze s šířkou 40mm za litr je dobrý kup, vozím je a jsem spokojen. Bez duší, samo.

                  0 0
                  • Kalic  

                    … a ještě jedna poznámka – podle toho co a jak jezdíš tak bych řekl, že optimál pro tebe (rychlost + pohodlí) je MTB 29 HT, eventuálně narvat na toho tvýho crosse co nejširší pláště co se vlezou (klidně s jemným vzorkem).

                    0 0
                  • geronimo.1  

                    Tohle mě zajímá. Chystám se osadit G One Allround 35c a na to moje šudlání jsem si říkal, že performance za cca 45€/pár bude stačit. Evo jsem našel nejlevněji za 80€ a to je prostě moc:) Navíc nemám v plánu jít do bezduší, takže o důvod míň, proč brát Evo. To jsou performace takový jebky?

                    0 0
                    •  

                      nejsou, někteří už s dušema zapomněli jezdit:-), mám je s dušema a jsem spokojenej, šířka 40mm

                      0 0
            • Vilém  

              Koupil bych ty nejdrazsi co najdes, jedine tam je 100% jistota. To ze budou mozna hazet atd, to je detail.

              0 0
              • JanN  

                Nechápu, co tím chceš říct?

                0 0
                • Vilém  

                  Ze hledas problemy tam kde nejsou. Ale klidne si priplat, kdyz z toho budes mit lepsi pocit.

                  0 0
    • jatichy1  

      Jezdim 35 verzi na Gravelu za mě spokojenost Pohodlné, odolnost proti defektům bych řekl dobra, jsou tiché, docela dobře jedou, po 3k km jsou již viditelně ojeté spuntiky na zadnim. Drží dobře ale do náročnějšího terénu nejsou, ty špunty jsou dost malé.

      Jezdím tubeless nahazovani bez problémů dílenskou pumpou. Tlak drží i bez mléka, neprosakuji.

      0 0
      • CzechJoker  

        Dneska jsem se na mokrém asfaltu vyhýbal šnekovi a musím říct, že v tomto losím testu jsem cítil nepatrnou stranovou nejistotu – málem to ustřelilo.

        0 0
    • detoxy  

      Tak mám na g-one najeto asi 4500 km a začal mi ucházet zadní plášť mezi patkou a rafkem, je tam i malá boule. Vypadá to jako by byla prodřená patka. Zkoušel jsem to už podlepit, ale čas od času to nečekaně uteče. Tak přemýšlím, jestli nahodit duši a dojet ho, nebo rovnou koupit nový. Nebo máte nějakou radu?

      0 0
      • TheJD  

        Jesli je tam boule, tak to muze byt cvakle o rafek.

        0 0
        • detoxy  

          Je a mám pocit, že se zvětšuje. Právě přemýšlím jestli ta duše má vůbec cenu.

          0 0
          • detoxy  

            Tak je to jasné, mám prodřený plášť.

            0 0
            • JFtryall  

              Ten uz ma to nejlepsi az sebou. :-) Dojezdil bych chvili s dusi, jestli utika hodne a vyhodit.

              0 0
            • TheJD  

              Vaha a tlak? Ty bocnice docela dostaly zabrat.

              0 0
              • detoxy  

                Váha 72, tlak tak 2,5baru. Asi se mi to podařilo na trailu v Jedovnici, protože od té doby se to začalo objevovat.

                0 0
            • jIrI___  

              I takhle sjetého pláště bych to vůbec neřešil a odložil ho do popelnice.

              1 0
              • detoxy  

                JJ, už jdu objednávat druhý. Ale zase kdyby nebyl na boku prodřený, tak by ještě 3000 určitě dal. Škoda.

                0 0
    • JanN  

      Děkuji všem za tipy a rady. Nakonec jsem zakoupil Schwalbe G-One Allround Evolution – TLEasy na bike24.com Doručení bez problém, pláště také, již vyzkoušeno, vše na jedničku.

      0 0
      • sparrow_cz  

        Bude foto?

        0 0
        • JanN  

          Foto čeho? Jako foto toho pláště? Normální plášť, takový černý, s puntíky a nápisem…

          0 0
          • sparrow_cz  

            Ne foto pláště stažené z Googlu, ale foto tvého kola s novýma pláštěma. Jinak bych vlákno považoval za marketingový pokus (čerstvý přázdný profil, vítězný eshop atd..).

            0 0
            • JanN  

              Ale to je moje foto, foceno dnes. Chceš k tomu snad přiložit dnešní noviny???? Tak ty bohužel nemám. Mohu ti udělat nějaké hezké zátiší s těmi floxami, co jsou v pozadí :-)

              0 0
    • Elektronik743  

      Ahoj, použiju vlákno pro svůj dotaz týkající se tohoto pláště. Sehnal jsem grevla na kterém jsou G-one allround 40mm, ale jaksi je nedokážu blíže identifikovat, co je to za verzi.. Nyní na nich žádný nápis, který by se chlubil použitou směsí (addix nebo superground), ani číslo TPI, ale za to je na nich taková červená značka TLE. Takže evolution to nebude určitě. Takže performance? U těch na netu někde uvádějí TLE, někde ne.

      0 0
      • Pikaču  

        To máš fuk ne. Mas to tubeless a to je nejpodstatnější.

        A ze by tam nebyl ani jeden napis bych se i hádal :))

        0 0
        • Elektronik743  

          Přísahám, že není :D možná na patce, která je v ráfku, ale jsem líný to sundavat, abych se podíval, nebo to vážil.

          Každopádně takto s dušema mě moc nenadchly, určitě v blízké době půjdu do bezduší, tak mě zajimalo, když už to budu předělávat, jestli je u těch dražších nějaký citelný rozdíl kromě hmotnosti a ceny.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.