jen tak mám takovej dotaz, teď koukám na stránky Tufa a jedna MTB galuska stojí kolem 3 500,– při váze 450g … co na to říkáte?
jen tak mám takovej dotaz, teď koukám na stránky Tufa a jedna MTB galuska stojí kolem 3 500,– při váze 450g … co na to říkáte?
No jestli más galuskové MTB ráfky, tak asi nemas jinou volbu :-( Pokud ti jde o znacku, tak zkusenost z plastovkou CXC1 je velmi dobra. Myslim teda funkci ne cenu. Obrovský rozsah tlaku je fajn.
Kup si radši Continental SpeedKing Supersonic 2,10 maj něco kolem 400 gramů a sou to normal pláště a nejsot tak ukrutně drahý :O)
Ja řikám: A to se vyplatí… :-)
No já bych do toho i šel, ale je to strašně drahý a ještě bych k tomu musel mít ty jejich spešl ráfky :-( Takže nic!!
já bych to koupil, i ty ráfky ale za podmínkou, že mi někdo 80% zaplatí !
Jo tak to bych taky bral :D Jenže to se asi nestane!!
pro toho kdo na to ma proc ne, cena tufo kol je ale tak moc vysoka ze pro hobika je to unreal…
já mám na singlespeedu ty plášťovky / snad už se ani nevyrábí z důvodů málo univerzálního použití s rúznými ráfky/, vážily 610 gr a co se týká jízdních vlastností považuji je za nedostižné.problém nastane při defektu většího rázu / nejčastěji proříznutí/, kdy už tmel nestačí na zalepení díry a zvenčí se to opravit prostě nedá. to je podle mého jediný vážný nedostatek.když jsem je kupoval byly taky výrazně levnější 1500–1700
Co k tomu hodit este silniční kazetu, myslim že pak to este o hodne zvýší účel tech galusek.
když na to máš tak proč ne, má to spoustu výhod a jednu velkou
nevýhodu,
vetší defekt a jedeš po ráfku, v terénu výměna ani oprava asi nehrozí,
a cena je jiná liga :-)
opravit se to v terenu da. Chce to ale trochu sily :-) Kdyz to neni nalepeny, je to jen o trochu pomalejsi nez vymena normalni duse.
jasan – pokud vozíš náhradní :-) lepení taky není problém dnes sou na to spešl lepící pásky. Ale vozit náhtadní půlkilovou a poměrně neskladnou MTB galusku taky nic moc Vozím na silnici galusky – takže postup je mě naprosto jasný