• Balik123

    Zdavim, mam MTB. A chtel bych ho nejak vylepsit. Dle domluvy se znamym by bylo asi nej vymenit kola (mam celkem tezky) jelikoz usetrena hmotnost se nejvice pozna prave na kolach. Jinak osazeni myslim ze nemam spatne. Jen ty kola me ted tiži.

    No a co me zajima? ani ne tak moc jaky kola (to uz se nejak vymysli ale spi zda auto ventilek nebo galuskac. V okoli kazdy vozi neco ale nikdy jsem neslysel pro a proti.

    Tak jaky je vas nazor? a proc preferujete to a nebo to?

    Diky

    Anketa: Co je lepsi galuskac nebo autoventilek?

    17x
    27%
    0 0
    • rasto  

      galuskac vypada lepe a i lepe se fouka. kdyz koupis redukci (25,–), muzes foukat i na benzinkach.

      0 0
      • Hurka  

        nesouhlasím, autoventilek se fouká lépe, ten galuskáč nesnáším, přes redukci to furt někde uniká, bohužel moje ráfky mají otvor pouze pro galuskáč :-(

        0 0
        • Venda  

          Tak si ho zvěč vrtačkou. Já to tak udělal pro aotoventilek kvůli No tubes.

          0 0
        • borda  

          proč to foukáš přes redukci?

          0 0
    • Matts.  

      Na bike mám auto, tie fúkam na benzínke,kde aj skontrolujem tlak. V rezerve jedine galuskáč, kvoli fúkaniu. Táto kombinácia mi najviac vyhovuje.

      0 0
    • pitos  

      Sice převážně používám ty galuskové ale jinak mi to je jedno. Do zadního ráfku strčím jakýkoliv,ve předu bohužel jen galus., což může být v případě potřeby rychle ho sehnat problém. Vysoké tlaky nepoužívám,žádný rozdíl tam pro mě nebude.

      0 0
      • pitos  

        …a na benzínkách kolo zásadně nefoukám,nevidím důvod.

        0 0
    • bohy  

      Já bych si koupil ráfky s klasickým autoventilkem. Galuskový do nich dáš taky když budeš chtít a žádný problémy to nedělá. Mám několik kol s galuskovými i autoventilky a radši mám ty s auto. Nemusím pořád vytahovat redukci…

      0 0
    • Venda  

      Kup si na autoventilek, pak tam můžeš dávat oba dva. Někde daleko od civilizace se to může hodit. Obráceně to nejde. Jinak oba fungujou podobně je to úplně jedno.

      0 0
    • MlokCZ  

      Podle mě je to úplně jedno. Když koupíš ráfek na autoventilek, tak tam dáš obojí, když na galuskový, tak není problém díru zvětšit. Jediná zásadní výhoda větší díry mi přijde v tom, že v nouzi, kdy mi dojdou duše mě může pomoct někdo další ať už mám duši takovou nebo makovou.

      0 0
      • Milenius  

        Na pomoc ostatnich neni dobry se spolehat, je lepsi si pomoct sam, nahradni dusi a lepeni je treba mit sebou porad a v kazdym cykloshopu dnes duse galuskovyma ventilkama maj, takze zadny problem

        0 0
        • MlokCZ  

          Taky netvrdím, že na to spoléhám, ale víc jak jednu duši a lepení na vyjížďky nevozim a vozit nebudu. A mě se to sice nestalo, ale už jsem několikrát zažil, že na jedno kolo na naší jedné vyjížďce jedna duše + lepení nestačila (ale v průměru to vždy stačí, nikdy se nestane, že by to potřeboval každý) a navzájem jsem si duše pučovali. A takhle to řešíme všichni, co v partě jezdíme, každý si vozí tu svojí jednu duši a v případě, že je třeba, tak si je půjčíme (a na to se v naší partě spoléhat tedy můžu naprosto bez problémů). Ale ne každý vozí galuskovou.

          A obchod nepomůže, ty v lese nejsou a když náhodou na trase projíždíme nějakou civilizací, tak je to stejně skoro vždy o víkendu. Na týdenní a delší akce samozřejmě vozím duší více (tam vozím i rezervní pláště a další rezervní věci).

          0 0
    • kali222  

      měl jsme vícekrat ráfky na galuskovej:-( popravdě ho nesnášim:-) spousta minipum mi fouká divně(vyzkoušel jsem 7 typů značek/jednak vylety a 3 svoje-ale přiznávám, žádná špička)a autoventilek bez problemů, tak nevim no

      0 0
    • study  

      galuskáč je hezčí

      0 0
    • dydy  

      Já mam radši autoventilek, ale na současnym bajku (a samo i silničce) mam galuskovy a auto neprojde rafkem. Ale kdyz nekde pichnu a dofukuju malou pumpickou, tak galuskovy vzdycky totalne ohnu a kdyz foukam kompresorem, tak musim pouzivat redukci. Takze mi pripada lepsi auto.

      0 0
    • fluider  

      Podla Schwalbe treba na galuskovy ventilok pouzit aj rafik pre tento typ a navyse tu upevnovaciu maticu, co je na nom netreba zatahovat prilis tuho, pretoze dusa sa v plasti posuva a ventilok potrebuje priestor. Ak sa ma vetilok prilis posunut (vo velkej diere) a je moc tuho zatiahnuta matica, tak sa poskodi vlepenie ventila v dusi a mas neopravitelny defekt. Preto jediny problem tohto typu vidim v tomto. Pumpu by si mal nosit stale so sebou a predavaju sa pumpy pre viacero typov ventilov.

      0 0
      • Genarito  

        já měl za to, že se pohybovat duše nemá… Matici utahuju na max a nikdy jsem s tím problémy neměl. Je tedy fakt, že nepodhušťuju

        0 0
        • martt  

          ja tu maticu vobec nepouzivam, imho je zbytocna

          uz roky

          0 0
          • MlokCZ  

            Přesně tak, nejen že je zbytečná ale dokonce skoro nebezpečná. Také je nevozím.

            0 0
    • cernys  

      Já sem přešel na galuskáče a sem maximálně spokojenej. Autoventilky se na trase blbě hustily a pořád utikaly, s galuskáčema nemám problém

      0 0
    • goofy  

      Nechapu co mate porad za problemy s foukanim autoventilku? To se mi zada u me jako jeden ze zasadnich rozdilu – lip se fouka, nehrozi ohnuti, utrzeni. Mam 5 roku starou Vello pumpu a nikdy jsem nemel nejmensi problem.

      0 0
    • Marasek  

      Taky nevim co porad mate s tim foukanim. Mam obyc. pumpu za par supu a nikdy jsem nemel problem nafoukat kolo. Taky mi nic neutika, nikdy jsem ventilek neurval ci neuohnul (coz se bezne u galuskacu stava) a to, ze galuskac lip vypada – to je vec nazoru a urcite nejpadnejsi argument proc galuskac:D Taky do rafku prinejhorsim narvu i ten galuskac (coz jsem jednou, kdyz jsem chytl defekt a nemel nahradni dusi, musel udelat). A navic nemusim vozit nejake specialni udelatka, abych mohl v pripade nouze nafoukat u benzinky. Tak fakt nevim co ma galuskac za vyhody:D

      0 0
      • Marasek  

        Jo a mam autoventilek, kdyby to nebylo z prispevku nebylo zrejme;-)

        0 0
    • wroum  

      na silnicku galuskac kvuli uzkejm rafkum a vsude jinde jedine autoventilek. lip se fouka a nehrozi ze ulomis ten sroubovaci curacek pri pumpovani (stalo se mi nekolikrat). navic kdyz pichnes tak si muzes pujcit jakoukoliv dusi a ne jen s galuskacem jak by to bylo v opacnym pripade.

      0 0
    • Nikolka  

      vozím galuskový, protože mi nic jiného nezbývá, ale kdysi jsem vozila autoventilky a vozila bych je i teď, kdybych mohla a to čistě jen proto, že se na ně dají sehnat různé čepičky :D :D

      0 0
      • goofy  

        Proc ti nic jineho nezbyva? Nevidim duvod je nevymenit.

        0 0
        • Nikolka  

          nechci do toho vrtat, to radši budu jezdit s galuskovým ventilkem :)

          0 0
          • wroum  

            ceho se bojis? myslis, ze u rafku na autoventilek premluvil vyrobce galuskovej rafek aby roztah diru? prevrtal sem uz troje rafky na autoventilek a nikdy nebyl problem – neni totiz proc.

            0 0
      • wroum  

        vrtacku mas? jestli si dobre pamatuju tak sem to delal 8mm vrtakem, s galuskovym bych nedokazal zit :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.