Ahoj vsem, potreboval bych jen lehkou pomoc. Nevim kde bych nasel rozmery (geometrii) kol od GT?
Dival jsem se na jejich stranku a nenasel. Ja vim urcite hledam blbe.. :)
Pls hodte nejakej link..
Moc diky
Ahoj vsem, potreboval bych jen lehkou pomoc. Nevim kde bych nasel rozmery (geometrii) kol od GT?
Dival jsem se na jejich stranku a nenasel. Ja vim urcite hledam blbe.. :)
Pls hodte nejakej link..
Moc diky
gt zaskar www.gtbicycles.com/…g/detail.php?… gt avalanche www.gtbicycles.com/…g/detail.php?…
Avalanche:
www.bikecentrum.cz/geometrie.php?…)
Zaskar:
www.bikecentrum.cz/geometrie.php?…)
Na stránkách www.bikecentrum.cz jsou i geometrie i-drivů. Ale je to u modelů 2006. Předpokládám, že budou stejné jako modely 2007.
využijo tenhle dred, jaký max zdvih unese GT Avalanche? Aby to ještě bylo bezpečné (pro hlav.trubku) a jezditelné. Teď mám 100 a uvažuju nad zvýšením, jestli 120 už nebude moc?
dík
Mám 115, na bezpečnost při svých 60ti kilech nehledím a do kopce jezditelný to je, bo když už přijde větší kopec a začne se to zvedat, tak se zvedám i já a jdu pěšky, bo bych takhle dupat do toho dlouho beztak nevydržel :-D Odpověď stačí?
S torou na 130mm v pohodě, zatim nic nepraská, ale hoď si nižší představec, jinak na tom nepude jezdit. Kopce v pohodě, holt se musíš snažit a po rovině to má příjemnější geometrii-nebolej tolik záda a jede to kupodivu s menšim odporem(mám to natestěný)…
jasně, normálně tora 130 a mám to furt naplno, nic nepraská a je to super, míň nebrat :)
využiju tohoto vlákna…
prosím, kde najdu geometrii kol GT Force a Sanction?
Jsem asi fakt lama, ale nemůžu to najít:(
Nevíš? nezoufej … a zkus to tady. U každýho modelu máš vpravo nahoře nabídku která se zobrazí vpravo v tom uzoučkym sloupečku.
Díky moc! jsem slepec, hlavně že jsem to projížděl pořád dokola:)
Chci se zeptat, jak je odstupňovaná velikost rámů u GT force vzhledem k výšce člověka, samozřejmě vím, že je to dost individuální, ale zajímalo by mě, jestli bych třeba já mohl mít L, když měřím kolem 178. Teď mám avalanche v L a to je v pohodě, ale s tímhle nevím. Nikdy jsem na tom nejel, tak nemůžu soudit.
Mam 179 cm a sedlam Force velikosti L. Pri zjistovani spravny velikosti mi bylo na mail napsano, ze na me je M ideal. Vyzkousel jsem velikost L a je to na me akorat. Urcite bych pred koupi skocil nekam na test (ja obesel 3 kramy a koupil ve 4-tym :-) )
já jsem si to tak myslel, že by to mohlo být, protože toho avalanche bych mohl mít asi taky M, ale L mi vyhovuje. A vyzkoušet bych to chtěl, to je jasný. Jen jsem si říkal, že spousta lidí kupuje celopéra spíš menší. Tak dík :o)
Tak já mám raději právě menší kola a měřím taky 178 a mám odloženého Force v M-ku. Reigna mám taky M a ještě jsem tam hodil krátký představec a v poho i 100 Km štreky a jak zvednu vidli a sundám dolů sedlo, tak si i víc užiju řádění v lese:)
Ale já mám zase docela krátké nohy i ruce, to nevím jak jsi na tom…
GT force L výška 180 a sedí mi jedil jsem i I drive 5 v M trošku menší ale dá se taky
Myslím, že jsme se viděli na Loděnici v Děhylově a bavili jsme se tam o tom:)
Je to hodně individuální, sice mám o 2 centimetry méně, ale zkusil jsem si jak L-ko tak M-ko a M mi sedělo lépe, ikdyž i to L bych snesl, ale jak jsem psal výše, vyhovují mi raději menší kola, zvláštěpak, když je totak na ranici velikostí:)
to je možné občas se tam zastavím
jj jsme se tam abvili a porovnávali toho Force s Reignem.
Ja mam ruce i nohy prave docela dlouhy. Ale jak pises, je to o tom jaky kolo cloveku vyhovuje, kdyz je to na hranici velikosti
Tak tak, jak jsem psal, zkoušel jsem třeba i kola v L-ku, ale prostě jsem se na nich necítil a pokud jsem jezdil nějaké větší kolo, tak jsem tam hned hodil krátký představec a sedlovku s rovným zámkem. Je to strašně individuální a navíc by si měl člověk ujasnit co a jak chce jezdit. Třeba ten Force se dá postavit jak na svižnou jízdu, tak i na dravější biking. Já už prostě vím co mi vyhovuje a co ne a tak už v tom mám celkem jasno a většínou jdu na jistotu.
Mam 181cm a Force ve velikosti L. Velikost mi sedi, akorat jsem musel vymenit riditka za „vyssi“ original je Ritchey Pro Rizer (edice pro GT) cca 15–20mm sel jsem do Ritchey WCS Rizer cca 30–35mm – casto jsem riditka drzel jen konecky prstu. V nejake jinak pochvalne recenzi to byla jedna z mala vytek na toto kolo, takze asi nejsem sam.
Jinak viz http://www.bikecentrum.cz/faq.php
Jakou velikost rámu si mám zvolit?
Správná velikost rámu je naprosto zásadní pro uživatelský komfort a splnění funkce kola. Příliš velké nebo příliš malé kolo je náročnější pro ovládání a může být velmi nepohodlné.
Orientační vodítko:
velikost S: na výšku do 168 cm
velikost M: 168–178 cm
velikost L: 178–188 cm
velikost XL: nad 188 cm
Tyto hodnoty jsou však skutečně jen orientační. Není dáno, že cyklista vysoký 175 cm nemůže mít velikost L. Kolo je potřeba vždy vyzkoušet. S výběrem vám pomůžou ve vašem bikeshopu.
To říkám 178… přesně mezi kozy:-D
No, to je na pytel, před GT jsem měl artura v 19" a ten mě pasoval, ale avalanche mě taky sedí, no ale asi fakt budu muset zkusit oba a uvidí se.
já mám Avalanch L, měřím 184cm a sedlovku mám vytaženou 17 cm po zámek, takže bych velikostně taky snesl i M :)
kdy uz konecne lidi na B-F pochopi ze zalezi na dylce kola nikoli vysce.
k tematu – jezdil jsem i-drive4 v L mam 180 a nakonec jsem dal 120 predstavec – mam ale pomerne dlouhy nohy a ruce takze potrebuju delsi ramy
a ještě, si myslím že full by měl být trošku menší, i kvůli těm zdvihům
Ještě bych se chtěl zeptat, když už jsem vytáhl GT, tak jak je to s těma ložiskama u fullů, se kterýma bývá údajně problém a musí se pořád čistit a měnit a kdoví co ještě?
Jezdím 3 roky I-Drive 5 2.0 a ložiska jsem měnil jen jednou a to ještě jen u té spodní kyvky, které trpí víc, než vrchní.
Co se týče ročního servisu, tak letos jsem to měl rozdelané jen jednou, když jsem bika chystal na sezonu a v lednu ho rozebral, čistil a mazal. Od té doby jsem jen dotahoval čepy občas, nic víc. Najeto letos cca 3000 km na fullu. Možná o něco víc.
Majitelé GT Force! Mám dotaz jak se projevuje geometrie tohohle stroje v prudkých výjezdech. Nezvedá se ten předek?
Přeci jenom to kolo má výše těžiště díky systému odpružení a vyššímu bodu šlapacího středu.
Nemam s tim problem – myslim ze je to v norme – a to mam predstavec jen 70mm
Tiež s tým nemám problém a to aj pri zdvihu vidle 160 mm a 60 mm predstavci,to už musí byť sakra kopec,taký čo je problém aj na najlahšom prevode vyšlapať,ale aj tam sa dá s prenesením ťažiska,to už by však bol problém pri hociakom biku.
Uvažuji o GT Force,měřím 171cm,tak nevím jestli vzít M nebo S.S Skem bude trochu problém,skoro nikde ho nemají.Co byste doporučily.Dík
Měřím 183 a mám L, jestli ti to v něčem pomůže
Měřím 173 cm a mám M, mě se jezdí dobře, ale hlavní bude si ho vyzkoušet.
Spíš bych bral Mko. Doporučuji pak vyměnit pláště za nějaké jezdivější. Nevegaly fakt moc nejedou.
Díky za pomoc,pokuď srovnávám geometrii se svým nynějším HT tak délka je skoro stejná jak Force v Mku,ale délka sedlové trubky je zase o 3cm vyšší.No zatím to vypadá na M,ještě zkusím někoho sehnat z FM kdo má Mko na vyzkoušení.
Geometrii bych s HT vůbec nesrovnával. Měřím 187 a mám „M“, menší je hravější a dobře se za jízdy „vystupuje“, ale na větším se při drsnějších sjezdech budeš cítit bezpečněji, takže si musíš ujasnit na co ho chceš používat, to platí i pro ty pláště.Nevegal pro mě super, a pak si vyber :)
Ještě bych se rád zeptal,HT bývá delší než Full(120–140zdvih),nebo je to naopak,myslím hlavně horní ramovou trubku-měřeno horizontálně.
HT mám GT Zaskar L a ten je o poznání delší, než I-Drive 5 L 2.0. Ale Zaskar je XC stroj, který je obecně delší než třeba Avalanche.
Ano Kenda Karma 2.2 udělala z mého kola velmi hbitý stroj do terénu i na asfalt
Karmu 2.2 v kevlaru jsem taky měl na I-Drive 5. Docela jel, neměl problém ani v blátě. Jediné na co jsem si musel dávat pozor, tak v ostřejším točení v terénu se měly tendenci boční štuple žmolkovat a díky tomu jakoby plaval. Ještě mě při jejich koupi nemile překvapila hmotnost, váha 660 gr. je docela dost. Ale jinak to byly neskutečné držáky. Hodně vydržely, ani ostré kamení nebyl problém, nikde jsem neprořízl. Celkem jsem na nich mohl dát asi 3500 – 4000 km a neměl jsem při docela náročném ježdění problém s jediným defektem.
Tak tak…jezdím Gt Marathon Elite a z Nevegalu jsem nahodil Karma…zrychleni podstatný, ale jak je trochu mokro nebo to trochu klopís, tak to plave…
A k tomu rámu. Mám 191cm a mám XL, tak bych to viděl na to M…stejne budes ladit posed, až si na to kolo zvyknes!