• Ptak666

    Zdravim Vas, chtel bych se Vas zeptat jaky mate nazor na znucku Ghost a na typ ASX 5500. Jsem uplny zacatecnik a rozhodl jsem se pro toto kolo diky jeho vzhledu. Vim asi jsem uplny idiot kdyz vybiram podle vzhledu ale nevim na co jineho bych mel koukat. Urcite bych chtel jezdit vsude mozne po lesich a v terenu. Proto jsem se rozhodl pro full. Taky bych mel otazecku kterou jsem nikde na internetu nemohu najit je ta, jaky je rozdil mezi svyslim tlumicem a podelnym?! Ma to nejaky konstrukcni vliv nebo to tam vyrobce hodil jak se mu to hodilo? Budu rad za kazde info. Diky

    0 0
    • Azmir  

      Pěkné kolo, na základních, ale funkčních komponentech, jehož cenu zbytečně zvyšuje foxka, raději bych se podíval jinde, sice nepíšeš za jakou cenu ho můžeš mít, ale pokud si někde kolem těch 35–40 tis. tak existují určitě lepší kusy. Rozdíl mezi svislým a podélným tlumičem je v jeho uložení, nejde to tak obecně říct, většinou každá firma to dělá jinak, různý počet čepů, různé systémy a podobně, těžko říct co je lepší.

      0 0
    • b58  

      Ghost ASX je sázka na jistotu, Fox sice cenu zvyšuje, ale zase ten chod… Co se týká uchycení tlumiče, nedá se jednoznačně říci, jaký systém je lepší nebo horší, záleží na zdvihu, typu přepákování, geometrii rámu atd. atd.. ASX se dělá už nějaký ten rok, kdyby nefungovalo nebo se neprodávalo, určitě už v nabídce není. Najdeš technologicky vyspělejší kola, ale tohle je sázka na jistotu:)

      0 0
      • Azmir  

        Počkej to chceš jako říct že fox má jako nějaký super chod jo? Pár jsem jich jel a myslím že třeba Rock Shox nebo i epicon mazaný olejem bude do chodu o dost lepší.

        0 0
        • swinx  

          =oD

          0 0
        • jonti  

          Jedna vec je odtrh, jina vec je prubeh krivky sila/zanoreni. V tom treba epicon docela ztraci a u RS zalezi na pomeru nastaveni pozitivni a negativni komory.

          0 0
          • MlokCZ  

            Pokud jde o upravený Epicon, tak do určité míry může být průběh upravený dle požadavků jezdce. Navíc v tomhle hraje poměrně velkou roli vzhodná negativka pro danou hmotnost jezdce (což u upraveného je, u neupraveného bude ok jen pro někoho).

            A proč by měl zrovna ztrácet? Přeci každému sedí úplně jiný průběh. Rozdílné tlaky v komorách u RS nic nevyřeší (tím buď přijdeš o zdvih nebo o citlivost). A k tomu stejně 2013 modely už ani nejsou dual air.

            Tím netvrdím, že má Epicon průběh lepší. Obecně lepší průběh prostě neexistuje a záleží na preferencích každého.

            Mně třeba u RS nikdy průběh u téměř žádné vzduchové verze nevyhovoval ani trochu. Vyjímkou byly některé u-turn modely, ale i u nich bych si dnes dokázal představit lehce jiný průběh.

            Pokud bych si měl vybrat průběh v originálním stavu, tak pro sebe daleko raději sáhnu po průběhu jaký má Epicon než třeba Reba.

            Oproti tomu ale beru, že někomu jinému zase sedne daleko více průběh třeba té Reby nebo Reconu.

            0 0
        • MlokCZ  

          Hlavně ta Foxka je tam v RL verzi, tedy to nejhorší co se týká citlivosti co tam od Foxe může být.

          Chtěl jsem teď hlavně napsat, že u tlumiče to považuju za plus, že tam je Fox. Teď ale koukám na specifikaci ASX 5500 a tlumič tam je X-Fusion, tak nic no :-)

          0 0
    • BigKarel2  

      mam taky nějakej z rámů ASX a musim uznat že není špatnej ;)

      0 0
    • ghostik  

      Mám ASX 5100, 2010 a nemůžu si stěžovat. Jaký chceš brát ročník? Když si ghosta regneš na stránkách, tak máš na rám 5 let záruku, coš poteší :) Zadní stavbuj funguje dobře, je spíš citlivá, ale houpání není nijak strašné, kdyby ti to vadilo, šáhneš na páčku tlumiče a je to. K vidlici se nebudu vyjadřovat ale mám radši RS. Slušný prodejce by ti mohl nabídnout výměnu za vidlici podobného hodnoty. Pokud by si chtěl něco tunit, tak stejně jako u jakehokoliv fullu doporučím vyměnit vložky tlumiče za ty nové foxácké.

      0 0
      • ghostik  

        Jinak si myslím že jelikož se ten rám jako ASX prodává od roku 2009, předtím jako AMR a myslím že nějaké problémy nebyly. Takže jestli se ti líbí proč ne. Cenu posoudí ostatní

        0 0
    • K2  

      ASX (AMR 5100 z roku 2008) jezdím a spokojenost.

      Z mého pohledu hezký lehký funkční rám…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.