Giant Faith 1 2010 vs Lapierre froggy 518 vs NORCO 2008 Six 2

47 nepřečtených
  • jest_cz

    Zdravim, jak svina. Přemejšlim o nějakym slušnějšim fr.biku. Potřebuju aby to něco vydrželo (občas bike-park, a samo i ten freeride). Nechci za rok kupovat zase novej stroj, takže bych chtěl krapet držáka. Pozn. Nejezdim žádnej extrem.. jsem jenom člověk!! HELP PLEASE. Díky. Jo, dole jsou odkazy na stroje který jsem si našel…

    http://dolekop.com/…e-froggy-518

    http://dolekop.com/…faith-1–2010

    http://dolekop.com/…faith-1–2010

    0 0
    • Vegan  

      Faith mel stejny problem jako Reign X praska spodni vahadlo v miste zuzeni u navarky na napinak, ale reklamace to resi.

      Jinak bych vybiral podle toho jak ti sedne lepe geometrie u FR atd..

      V kostce Maestro pri slapani tuhne ponekud vice nez Horst u Frogyny. A geometri musis posoudit jen a jen sam me prislo, ze frogyna je o neco prijemnejsi, ale na obou kolech jsem jen a jen sedel nikde jsem snima nejezdil.

      0 0
      • jest_cz  

        A co říkáš na 160mm zdvihu na předek. Ten Fox to pobírá kvalitou?

        0 0
        • Vegan  

          Zalezi co jezdis me na Reignu a doufam, ze i na reignu X ( nevidim duvod proc by to tak byt nemelo ) stacilo 160mm, ale nekomu uz to stacit nemusi a pak je asi idealni volbou napriklad Totem se 180mm. Ono totiz myt vetsi zdvih na 36mm nohach nez 160 povazuju z hlediska tuhosti za blbost.

          0 0
          • jest_cz  

            V tom máš asi pradu. Teď mám pika se 140 a nemůžu si stěžovat, ale abych pravdu řekl, tak v parku jsem s tím zatím nebyl … Zarazila mě ta info, že Reign X praská. To už ale musí bejt opravdu Hc, nebo ne? A co to norko. Slyšel jsem, že je u něho problémovvej ten přední trojúhleník v kterym prej taky lupá.. A jak na tom jsou ty bomberky? Nekroutěj se? Kámoš má 160 a na tu si ohledně kroucení stěžuje. Nemáte s nima podobné zkušenosti?

            0 0
            • pitos  

              co vím tak norco mělo problém s modely shore08.,tam to občas prasklo u té hlavy.rámy se měnily,nové jsou už dělané jinak.

              0 0
            • Vegan  

              U Regna X 2010 stejne jako u Faitha 2010 meli blbe udelane spodni vahadlo to praskalo a to celkem hodne rychle takze se to menilo a nove uz nepraska.

              Jak je na tom Norco to nemohu slouzit :) Nikdy jsem na nem ani nesedel.

              Bomberku jsem mel puvodne na Reignu X kteryho si ted preskladavam a tuhosti mi prisel stejnej jako FOX Van 2009.

              0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • gazman  

            Takže BOXXER s 200mm a 180 FOX jsou gumové? Nevím no.

            0 0
            • Vegan  

              dvoubrejle je zase o necem jinem preci jenom. To nelze s jedno krunkou srovnavat ani omylem coz jsme si mimojine overil v realu na dvoubrejli od Speslu ( na enduru tusim 2008 ) ktera sice moc nefungovala ale zato tuhost mela uzasnou.

              0 0
            • Vegan  

              BTW: kdyby to bylo jak pises tak by novej boxer mel stale 32mm nohy coz nema. Stejne by to asi bylo napriklad u totema kde by 40mm nemely vyznam atd… Ano s casti je to k vuli tomu aby se vaha udrzela v rozumnych mezich, ale proto ze vaha je u 180mm foxu 36mm slusna soudim, ze asi nestlutcovali steny vnitrnich nohou a nebo nepouzivaly diametralne tuzsi material ponevads by se to projevilo na vaze.

              0 0
              • gazman  

                Nový fox 180van je o 120g lehčí než totem se 40mm nohama,to není moc ne?Jinak dvojbrejle má od spodní korunky dolů stejnou tuhost jako jednobrejle to že se ti zdá tužší může dělat jedine nějaká ta gumovost spodní korunky u jednobrejle,trub­ka je trubka má furt stejnou pevnost ať jí uchytíš v jednom nebo dvou místech.Mysli.

                0 0
                • Vegan  

                  Nepochopili jsme se podle me prave to funguje tak ze kdyz mas 40mm muzes si dovlit je udelat tenci a stejne mas vetsi tuhost jako u 36mm ktere budou myt stejnou vahu jako ony 40mm nohy. Podle meho aby nekdo udelal 36mm nohy stejne tuhe jako 40mm nohy a pritom mely stejnou tuhost by ty 36mm musely byt tezsi. A ted nevim zda to popisu zpravne alej e to podle meho tim ze kdyz se snazis ohnout trubku o prumeru 40mm nebo trubku o prumeru 32mm nebo 36mm tak prave ten prumer hraje zasadni roli jakoby ve vnitrni pace ( a ted nevim zda to nepopisuji blbe ) proste pri ohybani takove trubky musis deformouvat druhou stenu ketra je dal a tim tam je vetsi paka a tak nepotrebujes takovou pevnost toho materialu jako takoveho. Je mi jasne ze toto jde prave pouzitim ine materialu a nebo zvysenim tloustky sten, ale podle meho je to horsi reseni jak zvetsit prumer. Samozrejmne to nemuze presahnout urcitou mez pac vnitrni nohy z tloustkou alobalu by asi tezko plnili svuj ucel. Snad pochopis kam tim mirim… Osttane na stejnem principu je podle me zalozeno vse co dava do OS pocinaje krky vidlic 1a1/2" pres sedlovky a konce riditkama. Mozna je cela ma uvaha spatna coz nevylucuji ale proste je to ma uvaha.

                  A jeste k dvojbrejlim tam podle meho hraje take paka kde spodni brejle pusoby jen jako jakysy bod okol ktereho se to deformuje a horni ktery to drzi. Zatimco u jednokorunkove vidlice se to muze snaz deformovat primo v tom spoji kdy trubka konci primo v korunce.

                  0 0
                  • goofy  

                    Ono hlavne zalezi na tuhosti korunky. Muzes mit nohy jak lesenovky, ale pokud je uchytis do mekeho proutku, tak s nima zamaves ani nevis jak.

                    Jinak pak dalsi vec je, ze kdyz zvetsis prumer nohou, tak ti naroste i material na vnejsich nohou. A to ne malo.

                    0 0
                    • fousek  

                      Ona se ta vidle stejne nakonec nejvic vakla v hlavovim, pripadne sloupku.(predo­zadne)

                      0 0
                  • gazman  

                    To co píšeš je v samozřejmě stará známá pravda,ale velký průměr nohou sebou nese ještě další věci jako dosti pravděpodobný větší pasivní odpor v důsledku větších třecích ploch,pak taky nárust všech ostatních rozměrů,vnitřních součásti a náplní a tudíž i váhy vidle jako celku.Myslím že ve finále to bude šul nul.Jinač FOX 40 má 3100g a BOXXER Team má 2980g,čímž dostává tvá teorie trochu na prdel a to je ještš možné že ta foxka je s ti strunou,což boxxer být nemůže.

                    0 0
                    • Vegan  

                      NJ ale take vim ze pred nejakou dobou Hanz menil tusim noveho Boxxera za Fox 40. Udajne kvuli tuhosti nebo kvuli tomu ze se bal ze ji zlomi nebo tak neco. Ale ostatne to se da najit i jinde v uzivatelskych recenzich kde se obcas vyskytuje neco ve smyslu ze FOX 40 je tuzsi… nerikam ze je to automaticky tim zem a 40mm nohy ale proste tim ze nekde je vim materialu a to muze byt onen rozdil ve vaze :)

                      BTW: neni to s temi pasivnimi odporama tak jako u brzd kde vetsi desticky nehraji roli ponevads plocha nema na velikost treni a tim i brzdny ucinek vliv :)

                      0 0
                      • goofy  

                        Ono srovnavat 32mm nohy se 40mm je celkem odvaha :-)

                        0 0
                        • Vegan  

                          novy boxxer ma tusim 35mm

                          0 0
                          • goofy  

                            Jo, ale on menil stareho Boxxera za Foxku, a pak presel na noveho Boxxera. Nevim o tom, zeby sel zpatky na Foxku

                            0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • gazman  

                        Na větší desky stačí tlačit méně a budou brzdit stejně jako menší desky na které ale budeš tlačit poměrně více.

                        0 0
                        • Vegan  

                          hele to je fuk hadame se o volovinach … tak stim skoncim ja

                          S hanzem je pravda ze teda jezdi noveho Boxxera tady jsem to mel pomychany ja.

                          A co si pamatuji tak tu byla kdysi davno ohniva diskuze ze na velikosti desek nezalezi ponevads treci plocha se nepocita. hajil jsem to stejne jako ty ale neuspel jsem.

                          A pac nemam chut ani cas se dal hadat tak jste vyhrali :)

                          DONE…

                          I kdyz ja byt to asi neumim presne vysvetlit zastavam nazor ze u jednobrejli bude temer vzdy pri stejne vaze vetsi prumer nohou myt vetsi tuhost :P

                          0 0
    • jest_cz  

      špatnej posl. odkaz. Vkládám ten co tu měl být… http://www.frbikes.cz/index.php…

      0 0
      • pitos  

        Six na Fr není určitě špatný bike ale škoda te vidlice.Jedině to do budoucna vyměnit a to rovnou za nějakou 180ku tak jak to mám já.

        Funkčně myslím neuděláš chybu s žádným tebou vybraným kolem.Osobně ale froggyho nemám moc rád,to kolo mi nesedí a navíc tam příjde 180ka.

        Asi bych vybíral mezi faithem a sixem s tím že bych vyměnil do budoucna na obou vidlici.

        0 0
        • jest_cz  

          Můžu se zeptat, proč nemáš rád frogáče?

          0 0
          • pitos  

            Prostě mi nesedí jeho geometrie což je individuální(pro mě to je takový autobus který není tak dobře ovladatelný ve vzduchu oproti jiným kolům) a navíc mám rád více prostoru nad rámem než froggy nabízí.

            Jinak co se týče funkce zadní stavby nemám připomínek,měl jsem ho možnost párkrát z kopce vyzkoušet(s totemem ve předu)a po této stránce spokojenost.

            0 0
          • Tomcat  

            Mě se taky nezdá považuju ho za těžký enduro než za lehký FR. V porovnání s Faithem to je jak dva boxeři s rozdílem dvou vah.

            Pokud ho neseženeš o dost levněji pomer cena výkon není nic moc, ale image dobrá.

            0 0
            • pitos  

              Tak jezdil jsem na všech třech kolech co jsou zde ve výběru(opravdu jezdil z kopce,ne jen seděl).

              Co se týče použití těchto kol tak myslím že rozdíly zase tak velké nejsou.Papírově nejvíce odolný by měl být asi ten Faith a potom six s frogynou tak zhruba nastejno.

              Faith má hodně podobnou geo jak six se 180mm vidlicí,kdybych nevěděl na který bike sedám tak bych si je možná i poplet.Celková robusnost těchto kol je hodně podobná,nikde se na materiálu moc nešetřilo.Faith natom bude ale ještě o něco málo lépe a navíc má o 1cm více zdvihu.

              Froggy mi jak už jsem psal nesedí,je to asi dobré kolo na které bych si snad i zvyknul ale osobně bych si ho dobrovolně nepořídil.

              Dneska bych bral pravděpodobně Faitha(s tote­mem).Six je starší model a nové se už nevyrábí a také bych uvítal vzadu 180mm na pružině,což je myslím na FR ideální.

              0 0
              • jest_cz  

                Ještě jeden debilní dotaz. Co ta pružina silnici? Mam to tak 60 off-silnice a 40 silnice. s tim froggym máš nejspíš pravdu. připadá mi víc jako Xc než Fr..

                0 0
                • pitos  

                  Tak ta frogyna jako xc zase není,jen mi přijde méně hravá a to mi u fr kola vadí.

                  Tvému dotazu jsem bohužel neporozumněl:)

                  0 0
                  • jest_cz  

                    Měl jsem na mysli, jak se taková pružina, např. u Faithu chová oproti vzduchu, při jízdě po asfaltu popř. při stoupáních.

                    0 0
                    • pitos  

                      Chová se na každém kole jinak, mě se třeba moje DHXko trošku houpe,když zapnu propedal tak už méně.

                      Jinak já na takových kolech nějak zvláště houpání při přesunech neřeším,většinou to lze omezit propedalem a také správnou technikou šlapání.

                      Ten Faith by se z těch kol mohl pohupovat snad nejméně(díky svému systému odpružení)ale to by ti mohl snad pořadit někdo jiný.Osobně mi mírné pohupování nevadí na žádném kole.

                      0 0
      • goofy  

        Kdyz uz six, tak tenhle je aspon peknejsi ;o)

        http://123kolo.cz/…urple-m.html

        0 0
    • fousek  

      Za me Froggy

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.