Ahoj rád bych zkusil gravel silničku jsem nikdy neměl.Pouze horské.
Proto jsem vyhlédl jedno z lacinějších
https://www.mojekolo.cz/…lride-200-2/
Pokud má někdo s tímto kolem zkušenosti tím lépe…
Ahoj rád bych zkusil gravel silničku jsem nikdy neměl.Pouze horské.
Proto jsem vyhlédl jedno z lacinějších
https://www.mojekolo.cz/…lride-200-2/
Pokud má někdo s tímto kolem zkušenosti tím lépe…
Hele a nebylo by lepší vyzkoušet jako vyzkoušet = půjčit si tesťáka?
Tady to je takový, no… Rozsah kazety 11–34 na jednoplacce je spíš vtip než rozsah.
40/34 bude v kopcích hodně bolet :)
To jsou takový převody na jezdění na kafe v Polabí.
Jak pro koho. Od Ženevského jezera až k Azurovému pobřeží jsem jel s jednoplackou 42×11–32 přes 20 alpských velikánů včetně Galibieru, Iseranu, Bonette… Určitě by to v pohodě zvládly i mraky dalších lidí (teda kromě tebe, ty bys s tím jezdil jen na kávičku v Polabí :-)
No tak jako ty :)
Nevím jestli je nejlepší cesta jít do toho nejlevnějšího co je na trhu. Ale zkus se mrknout na Author aura xr3 je trochu dražší, ale pomer cena/výbava je celkem fajn.
Ahoj, na vyzkoušení je super si skočit do Decathlonu a zadarmo si na pár dní půjč Tribana RC500 nebo RC520.
Minimálně na seznámení je to fajn.
RC 520 je super gravel za ty prachy. Hodit tam 38–40mm pláště místo nabízených 28mm a je to…
Ve specifikaci je max. 36mm
Hm, my tam dávali 34mm a místa bylo ještě dost. Těch 38 by imho prošlo.
Možná je to 36mm plus blatníky?
V popisu mají tento důvod:
Upozorňujeme vás, že montáž plášťů nad 36 mm může být při jízdě nebezpečná. Přestože prostor u vidlice i rámu umožňuje jízdu i s plášti o síle 40 mm, hrozí riziko, že jezdec zavadí botou o přední kolo a na kole se neudrží. Může se tak stát při nízké rychlosti v ostré zatáčce, vše závisí na velikosti rámu a nastavení kufrů nášlapných pedálů.
Na toe-overlap se dá zvyknout. Takže pohoda :)
Jeden kolega říká, že zvyknout se dá i na šibenici :-). Já si na Auře kopu do předního blatníku (bez něho je to OK), zvykl jsem si, ale klidně bych se bez toho obešel :-)
Ja si na svém CX vel.58 kopl jen jednou do předního kola, od té doby to už nedělám :))
Já to měl kdysi na silničce, vím že se to může stát a tak s tím počítám. Nevidím to jako problém :)
Jak kdo – já si po několikátém „kopu“ na Authora též nezvykl a rám šel kvůli tomu z domu. V kombinaci s tretrami velikost 48 (normálně mám boty „jen“ 45), to bylo nepoužívatelné (pro mne) a tak mi rám, kde by se mi to dělo, nesmí přes práh… :)
Váha je tragická, převody katastrofa. Za ten peníz musí být slušná bazarovka.
Váha není úplně snová ale převody se mi zdají v pohodě. 2×9 může stačit a 105 je asi bez debat.
Bazarovku bych klidně bral ale nejsou velikosti. Na svých 197cm s dlouhýma nohama je problém najít i něco nového, natož tak bazarovku.
Mít „standardní“ rozměry, bazarovky bych se nebál.
No já tam vidím 1×8, 40/11–34 a SH105 tam taky není :-)
Sorry, myslel jsem, že reaguješ na RC500 a RC520 :-)
1×8 je samozřejmě na prd, to souhlasím
Váhu vem čert, ale ty převody jsou čiré peklo.
Jj, na tom bych umřel z koce i do kopce… :-)
Ještě mě napadl kellys
Už ti sem dali toho Tribana. Je to úplně něco jiného a za stejný peníz.
Když se na to kouknu, tak je to docela fakt pěkný kolo.
Se mi vůbec nelíbí to ztenčení materiálu u toho rockmashine to nejde vyřešit konstrukčně jinak?
Co na začátek bazar, teď jsem koukal na cyklobazar a docela zajímavé kousky tam dává prodejce z Písku https://www.cyklobazar.cz/…heels-cycles. To by do začátku nemuselo být špatné ne?
Má někdo zkušenost konkrétně s tímto prodejcem?
Jaké ztenčení?
To kvůli tomu zadnímu kolu. odkaz máš nahoře.....
Jo, kámoš od něj v červnu bral silniční Merida scultura carbon na tiagře za 20k. Vozí kola z UK. Byl si pro ni osobně a říkal, že kluk v pohodě, na počkání přehodil lanka brzd, byli opačně. Ale jakou péči kolům před prodejem dá si netroufám říct. Podle mě vše vyčistí, co je KO vymění a prodává. Třeba kazetu jsme s kámošem sundavali snad hodinu, tu on dole mít nemohl.
Já bych se toho ani nebál, zajel bych si osobně, dává záruku. Takže bych si kolo doma rozebral, vše vyčištil. Ceny kol má zajímavý.
A nevíš, od koho to kupuje? Jestli to nejsou třeba čórky.
Tak i kdyby to byli čorky, tak to na sebe asi nepoví. Jen kámošovi říkal, že to vozí z UK. Stejně by řekl, že tam má někoho od koho kupuje a je vše v pořádku,nebo nějakou pohádku. Ale brzdy byli obráceně, takže to z UK je. Má inzeráty i na fb, takže z Čech to nebude
Škoda, že je tu mraky gravel vláken na výběr kol s konkrétními tipy…
Nevím jestli tě jízda na levným hliníku spíš neodradí.Na silnici dobrý, ale v terénu je materiál rámu a vidlice dost znát.
Kup si ale 2. kolo za 50k s tím, že nevíš, jestli bude gravel to pravé ořechové. To už to člověk musí myslet vážně a vědět, že to užije. Teda aspoň podle mě.
Ale zas dvě tuny těžký Gravel s převody 1×8 tě utvrdí jen v jednom = to nechceš
To bych nebral. Hlavně kvůli převodům – 1×8 je fakt úlet na gravel. Hmotnost odpovídá ceně.
Pokud mas 197cm tak Ti bude kazdy vyse doporucovany gravel maly, decathlon uplne… mam 200 a nedavno jsem to resil a na trhu mi vysel pouze Canyon Grail a Merida Silex. Z duvodu dostupnosti jsem sel do Meridy a spokojenost.
Tak proč ji prodáváš, není to ono nebo pořizuješ něco jiného?
Kolo je to super, jsem s nim spokojenej, ale puvodne jsem planoval ze prodam MTB a budu mit jen jeden univezal a to tenhle gravel. Nicmene jsem ted dal par ostrejsich vyjizdek kam bych se s tim gravelem nedostal a nechci o tyhle zazitky uplne prijit tak si ten MTB nechavam a pak mit k tomu gravel nedava moc smysl. Takze pokud se najde zajemce pujdu misto gravelu do cisty silnice. Ale pokud ne tak budu dal litat na tom, je to zabava.
Zdravím, já si letos v dubnu kupoval tohle:
https://www.bike-life.cz/…2019-/d34499
a jsem s tím spokojený. Jen koupeno u jiného prodejce. Mám na tom blatníky, nosic s brašnou(nevyhovují mi batohy) a super.
Jedna dle mého moc pěkná bazarovka:
Nebo superior?
Hlavně by sis měl ujasnit co od toho očekáváš. Jestli ježdění po cyklostezce do práce a z práce nebo víc. Jestli i terén nebo jen asfalt. Osobně bych se bál těch převodů. Mám gravel 1×11, 11–36, 40t a v prudkých kopcích je to tvrdý. Doporučuju začít někde jako Kellys Soot 50 a výš. Jinak gravel doporučuju všema deseti. Přeji hodně štěstí s výběrem.