Gravel s rovnými řidítky Marin DSX1 vs Marin DSX2

63 nepřečtených
  • JaaKoo

    Cena za DSX 1 je26 000 kč oproti 32 000 kč DSX 2. Kola se liší jen kazetou Sunrace11 speed 11–51 oproti Deore 12 speed 10–51. Je to možné? To je sunrace o tolik horší? Jinak rám stejný,oba karbonová vidlice.

    https://gravelbike.cz/…riditky.html

    https://gravelbike.cz/…riditky.html

    1 0
    • kubad  

      tak hlavní rozdíl je 11 a 12 sp. pak další drobnosti ve výbavě – ono se to nasčítá

      0 1
    • MTBIKER doporučuje
    • scalar  

      Gravel s rovnými řidítky :-))) Tak kdy už přijde celoodpružený gravel s rovnými řidítky a 2,2" plášti?

      3 1
      • VojtaXY  

        Za chvilku https://www.ninerbikes.com/mcr-9-rdo/ zatim jenom berany a pouze 2"

        0 0
      • JaaKoo  

        Dle mne nejlepší kdo nechce odpružemou vidlici a a nemá už záda pro berany.

        3 0
        • kubad  

          říká se tomu MTB s pevnou vidlicí už pak :D

          1 1
          • JaaKoo  

            ale to se snad ani nedá sehnat

            0 0
            • ZDRI  

              To máš pravdu, ale dá se snadno nechat postavit na míru…

              Dnes jsem ho přivezl – karbon rám,vidle, řízení, sedlovka, Newmen kola, SLX/XT, váha lehce na 9 kg. K čemu elektrokolo, tohle letí samo i bez motoru :-)

              8 0
              • borda  

                Krásný!

                0 0
              • POC74  

                Kolik cm máš od středu kliky k zemi?

                0 0
                • ZDRI  

                  Jestli myslíš vzdálenost osa klik/země, tak ta je cca 30 cm (na pláštích 2,25").

                  0 0
              • JaaKoo  

                nádherné

                0 0
              • Markony  

                Jen ta vidlice budeš s toho vyklepaný jako Startka .

                1 0
                • Melvin  

                  Já občas vozil karbonovou vidlici i na závody a to byla doba 26er. S 29er to nebude problém. Jinak samozřejmě odpružená to není, ale zase to do kopce letí.

                  0 0
                  • Markony  

                    Letí to ano ale co ruce ?

                    0 0
                    • Melvin  

                      Tak záleží co jezdí. Já mám najete na cyklokrocse přes 16 tisíc a ruky pořád fungují. Na biku, kde jsou širší pláště je to ještě víc v klidu. Horší byla hliníková pevná, kterou jsem měl na zimáku. Ale jinak souhlasím, odpružená je lepší. Napadá mě, že možná hraje roli i váha jezdce. S mými 65 kg působí na ruce daleko menší váha na řídítka, než u někoho s 80 nebo 100 kg.

                      1 0
                      • ZDRI  

                        Přesně… Klasická obecná virtuální moudra, bez reálné zkušenosti, bez znalosti konkrétního uživatele. Každý má přeci jiné parametry a jiné uživatelské zadání.

                        V této konfiguraci (dost udělají i pružná karbonová řídítka, pořádné ergogripy, pohodlné sedlo) je to na 90% tras naprosto OK a těch 10% prostě přizpůsobím rychlost a techniku jízdy terénu. Přijde mi to smysluplnější, než co kolem sebe permanentně vidím – těžké odpružené biky, na kterých lidi velkou většinou jedou po zpevněných cestách a do skutečného trailu se vůbec nepodívají. Samozřejmě – čest výjimkám, tam má odpružení smysl.

                        Melvin – přesně tak – mám 170/62. Navíc slušnou fyzičku a techniku jízdy, takže není problém zvednout zadek ze sedla a spoustu nerovností přeskočit, objet, utlumit Jenomže to se nikomu už nechce, cyklisté strašně zlenivěli a zdegenerovali (e-biky, tlumení, atd.).Vidím to krásně u kamarádů na technice jejich jízdy. Proč pracovat celým tělem, když mohu sedět jak bůček v pekáči, ať za mě maká kolo…

                        PS: Dnes jsem to zvážil – milé překvapení – vč. těžkých obyč pedálů a těžkého pohodlného sedla Ergon – 9,1 kg. Ale víc než celková váha je strašně znát lehký, pevný, obratný předek a kola Newmen, fakt to jede… Ještě snížit hlavu a nasadit delší 100 mm představec a bude to dokonalé :-)

                        1 1
                        • Lišák  

                          co kolem sebe permanentně vidím – těžké odpružené biky, na kterých lidi velkou většinou jedou po zpevněných cestách a do skutečného trailu se vůbec nepodívají.

                          A ty po těch trailech jezdíš a nepotkáváš je tam? Pokud jezdíš po těch zpevněných cestách, tak je samozřejmé, že je tam potkáváš. Nějak se k těm trailům (a zpět) dostat musí. :-)

                          2 0
                        • zirecek  

                          Většina lidí už nemá potřebu v hrubším terénu jezdit full HT. Zažil jsem s tím dost srandy, ale člověk spotřebuje hodně energie a dříve přijde únava, jak je rozbitý. To je realita. Samozřejmě je to o volbě terénu. Osobně už nechrtím, jezdím více na pohodu.

                          Tahle vidle bude jako sbíječka. Dobře se mi jezdilo na ocelové nebo karbonové Pells (kovová korunka, rovné karbonové trubkovité nohy). Takové vidle chodily výrazně v předozadním směru, tlumily slušně. Tenhle dlabaný karbon bude beton, :⁠-⁠).

                          0 0
                        • J1RKA  

                          Zajimava teorie

                          0 0
              • Slyther  

                Musím souhlasit, mám podobnou samostavbu

                1 0
                • Lišák  

                  Taky musím souhlasit. Prostě gravel s rovnými řídítky.

                  0 0
                  • POC74  

                    To by se mi líbilo také :) vyzkoušet pořádnou pevnou carbonovou vidlu… Toseek je top china, spokojený?

                    0 0
                    • Slyther  

                      Kolega s váhou kolem metráku ji vozí už delší dobu a je spokojený, já po pár stovkách km taky, akorát v zatáčkách si občas cinkne kotouč, ale to bude tím, že tam je QR a ne pevná osa

                      0 0
        • zirecek  

          Říká se tomu MTB HT nebo také krosové či trekové kolo, :⁠-⁠).

          Ale ano, někdo chodí na farmářský trh, někdo na tržnici.

          1 1
          • Georrge  

            Mtb s pevnou, trek, kros, fitness… Nazvu uz myslim mame dost :D

            0 1
            • scalar  

              To no, ale gravel se od těchto kol odlišoval silničními řídítky :-)

              1 1
        • sy35  

          Letos má karbonovou vidlici i Dual Sport 5 od TREK: Dual Sport 3 generace 5

          0 0
      • heavyn  

        Hlavní rozdíl oproti MTB je, že vepředu máš kliky s převodníkem 42 zubů, to na většinu MTB nenasadíš.

        0 1
    • roman 3D  

      Nenech se odradit neznalými, gravel či pseudogravel s rovnými řídítky a k tomu vnitřní rohy, velmi pohodlné než být skrčenec

      0 0
    • Indian  

      chtěl jsem toho černého s tou 60kou foxkou, nakonec jsem usoudil, že Gravel s rovnýma řidítkama je kočkopes a koupil XCčko

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • borda  

        No kdysi se tomu říkalo „celopevnak“, třeba singular Swift byl super kolo. Ale pokrok (a marketing především) halt nezastavíš. Halt je to „flatbar gravel“ :).

        1 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • TJK  

      helou boys, nevideli jste to nekde skladem ve velikosti S ??

      0 0
    • F1L  

      Ahoj, rád bych oživil a poptal se na zkušenosti s těmito Mariny? Máte někdo, jste spokojeni? Jak těžké to má záplety? A celková váha kola?

      0 0
      • F1L  

        Zvažuji jako náhradu za celopevné HT29, kde mi vadí výš položený střed, příliš masivní vidlice (kdybych obul úzké pláště) a RU. Neřešili jste někdo podobné dilema? :) Dík.

        0 0
      • F1L  

        případně i alternativy k Marinu jsou vítány :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.