GT 08... že by návrat ke kořenům?...

26 nepřečtených
  • Tomcat

    GT 2008 Peace 9R a Peace 9R multi vypadají fakt gut, jen si to zaslouží trochu lepší komponenty.

    www.mtbs.cz/…7gt29_cl.jpg content.mtbr.com/i­mages/Tradeshow/14/35­0/prodimg7.jpg www3.gtbicycles­.com/GTFiles/Pro­ductImages/2697_625­_medium.jpg

    Rám ani vidle podle všeho není hliníkací.

    Anketa: Koupíte ho...

    ano
    2x
    13%
    0x
    0%
    ne
    8x
    53%
    0 0
    • nadrazak 2  

      Pěkné kousky,škoda že nejsou na véčka.

      0 0
    • rasputin  

      Jako já nejsem nějaký extra příznivec GT a mám rád 26bike,ale dost se mi líbí ten nový carbonový Zaskar, ale ty Peace vypadají taky dobře, ale bohužel to není tak úplně má krevní skupina…

      0 0
    • blue  

      peace byl v modelový řadě už letos

      0 0
    • favorit.  

      moc se mi libi. Akorat jiny brzdy, hydrauliku, a k tomu jinaci kliky a moc by se mi libil…

      0 0
    • dancing dog  

      čichám, čichám ocel, mňam… jenom na tu pevnou vidli bych si už asi těžko zvykal…to modrý se mi vyloženě líbí…

      0 0
    • dancing dog  

      eště poznámka- kdyby prodávali jen ty rámy,tak snad neodolám a odložím plánovanýho fulla na neurčito

      0 0
      • Lister  

        to by byl holý nerozum :-)

        0 0
        • dancing dog  

          ty ho máš vlastně celkem krátce, off topic- je to vážně tak skvělý, ten full, stojí to za to?

          0 0
          • Misiak  

            horekopcom je to obcas na maslu, ale akonahle sa kopec preklopi tak sa mi huba nasiroko roztiahne od ucha k uchu… :)

            0 0
            • dancing dog  

              vím, 1000× omílané… je to do kopce tak špatný, dost ted čtu,jak inteligentní systémy zadního pružení /skoro/ vše vyřeší…

              0 0
              • krhac1  

                proč je to špatný do kopce?

                0 0
                • dancing dog  

                  jo, sorry, chybí tam otazník- myšleno asi takhle: " je to do kopce fakt tak špatný?"

                  0 0
              • Misiak  

                tazko narovinu povedat ci je to horsie alebo nie. ful ma lepsiu priestupnost terenom-cize prejdes aj znacne rozbity usek, ktory by mohol byt na ht problemovy. hacik spociva v tom, ze bajk cez tie prekazky neprejde sam od seba a treba ho cez ne pretlacit a to stoji sily. dalsia vec je ze na ful das poriadne gumy a tym zas utrpi tvoja rychlost na rovine, kde zas musis prekonavat valive odpory… v konecnom dosledku je to len a len na tebe ci das prednost rychlosti alebo pohodliu. urcite by som si pred kupou skusil pozicat nejaky riadny ful a pojazdit. bo mozme ti tu robit kazen, a pritom lepsie je raz vidiet ako 100× pocut. za seba poviem ze ful urco neboli vyhodene peniaze, ta jazda je o niecom inom ako na ht. ja som spokojny :) (mam 160/150)

                0 0
                • dancing dog  

                  o.k., díky. Rozhodně bych dal přednost pohodlí, sem už starší pán a jezdim pro radost a pohyb, ne pro nějaké chiméry. Ať si závodí kluci z FTVS aspol., takový ty mladší Bořkové z Rafťáků… /samozřejmě nic ve zlém, nic osobního ke komukoliv../

                  0 0
                  • Misiak  

                    ful je super vec. pozicaj a otestuj, nech si trocha vyjasnis ze aky druh by ti vyhovoval (epic by ti bol zjavne na 2 veci) a sprav si radost. nebudes sklamany. ale rataj s tym ze je to stale len bicykel a bez slapania to nepojde ;)

                    0 0
                    • delfyn  

                      přijde mi že každej srovnává HT na úzkých pláštích a s malým zdvihem a full , ale když dám pořádný balony na HT s nižším tlakem tak si pohodlí užiju ve spojení se skvělým sedlem dostatečné. Samozřejmě záleží v jakým terénu člověk jezdí, mě HT zatím vyhovuje na vysočině, možná půjdu opačným směrem a dám pevnou vidlici:)))

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Každý upřednostňuje něco jiného a nic proti tomu.

                        Z mojeho pohledu HT s pořádnými balóny na nízkém tlaku je vlastně pak výběr toho negativního z obou variant. Pohodlný jako full to není ani náhodou ať tam dáš pláště jaký chceš a současně to ztratí tu výhodu oproti fullu, že to lépe jede.

                        0 0
              • MlokCZ  

                Ne, do kopce to není vůbec tak strašný. Do kopce to není totiž strašný ani trošku. Pokud ano, tak si dotyčný nevybral vhodného fulla na jeho ježdění.

                Do kopce to je pro mě stejné nebo lepší než na HT. Pokud je velmi lehký povrch (od asfaltu po pěkný tvrdý povrch bez překážek), tak někdy přepínám na propedal a v tu chvíli to jede téměř jak HT, rozdíl je v podstatě jen ve váze (cca 1kg navíc oproti stejně vybavenému HT). Jakmile přijde trošičku rozbitá cesta a nemusí to být nic technicky těžkého, dejme tomu šotolina, kde jsou občas malé kamínky (kolem 2–3cm) a v tu chvíli se mi výjezd už jede lépe než na HT. Samozřejmě tohle platí pro pohodové ježdění, pokud budeš někde na závodech, pojedeš fakt rychle a budeš do toho hodně dupat, tak se full bude pohupovat o malinko více a už může být znatelné, že musíš vydat energii navíc. Při mojí pohodové jízdě a celkem solidním kruhovým šlapáním se i při otevřeném tlumiči (jak ho i jezdím skoro pořád) kolo pohupuje jen minimálně a ztráty energie jsou minimální.

                Misiak má pravdu s plášti. Ty dělají mnohem více než samotné ztráty energii zadním odpružením (tedy minimálně pro dobře zvolené svižnější XC fully do těch cca 140/140mm). Pláště jsou ale nezávislé na fullu, to je na každém jestli upředností pořádné drapáky pro lepší vyblbnutí v těžším terénu nebo raději něco trošku rychlejší aby to jelo. Pro příklad, s kombinací Albert/SS nemám problém, stále to jede docela dobře a přitom v terénu se s tím dá už slušně. A nejvíce znát, že ty pláště nejedou tak skvěle jako třeba RR/RR je ve větších rychlostech na tvrdém povrchu nebo dokonce na asfaltu, tam to na chrcení není. Pokud se ale jezdí na pohodu, tak není problém nikde.

                Pro srovnání: Vyjížďky kolem 100km, které celé vedou terénem, ale z 90% lehčím terénem s pěknými cestami a které by nebylo problém jezdit na HT, tak tady bývám unavený velmi podobně jako dříve na HT (kde jsem vozil i rychlejší pláště). Na fullu musím vydan o něco málo více energie, ale zase na druhou stranu nejsem unavený z otřesů. Na fullu si to ale užiju nesrovnatelně více, na HT jsem často takovou vyjížďku ani nechtěl dojíždět celou terénem (i když nebyl nijak těžký).

                0 0
    • ydaho  

      jamajka export ? ale pěkný, vybral bych si

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse