Máte, prosím, někdo zkušenosti s tímto bikem?
http://www.gtbicycles.com/…n-Carbon-Pro
Můžu si ho dovézt za zajímavý peníz, ale neznám nikoho kdo by GT jezdil a poreferoval.
Máte, prosím, někdo zkušenosti s tímto bikem?
http://www.gtbicycles.com/…n-Carbon-Pro
Můžu si ho dovézt za zajímavý peníz, ale neznám nikoho kdo by GT jezdil a poreferoval.
mam HT GT ZASKAR EXPERT vše xt,ritchey wcs,dt swiss maximalní spokojenost váha cca10kg :-)))))
Ten odkaz je ale na fulla, ne HT :))
ja chtěl jen napsat,že gt je celkově dobra značka aspoň pro mě snad mi bude odpuštěna moje drzost si tady přihřat polivčičku s mym HT :-)))
… budiž ti odpuštěno :))
Jezdim GT Force1 3rokem a naprosta spokojenost.
Jednoznačne doporučuju! Jezdim hliníkovej rám a zrovna dneska jsem se bavil s prodejcama, ze bych radsi neco delsiho a ti mi potvrdili, ze carbonovy Marathony jsou trochu delsi…a system odproženi je skvelej. Resp. Me to proste sedi…sedlal jsem na Test Festu hodne Fullu a proste Marathon byl pro me nej…jde o zvyk, ale me to sedi jak prdel na hrnec. Já bych to bral…obvzlášť, pokud to je za nejakou zajimavou cenu
Jezdil jsem přes 3 roky GT I-Drive 5 s větším zdvihem 130/130. Výborný stroj, jezdilo se na něm skvěle, výborně fungovalo odpružení. Navíc oproti třeba čtyřčepu není třeba tolik používat páčku propedalu, ten systém je udělaný tak, že při třeba asfaltovém přesunu se tlumič skoro nehne a „zamyká“ se. Přitom při najetí na překážku je citlivý a ochotně jde do zdvihu, i když tohle dost záleží na tlumiči. Prostě dobrý a jezdivý stroj.
No díky všem za postřehy. Já jsem koukal na starší vlákna o GT a dost tam strašili o různém vrzání a nutnosti častého čištění čepů. Tak jsem byl trochu nejistý, ale snad to nebude tak horké…
Ano,ale kdyz udelas 1–2 do roka rozborku i-drivu a kvalitne maznes,tak nemas problem.Udela ti to kazdy dobry servis,nebo s kvalitnim naradim sam.Dulezita vec,je take maznout zadni patky ze vnitr.
A to jako vydrží namazaný i třeba po 60km v dešti, blátě a následném mytí? Kdybych se k tomu choval jako k HT na dovolené, tak mi to vrže jak vrata od chlíva :-)
Já jsem čepy čistil vždy jednou za rok. Pokud nejezdíš vyloženě v blátě nebo v potocích, tak problém nebude. Pokud jezdíš v náročnějších podmínkách, tak bude dobré ještě třeba v polovině sezony čepy rozdělat, vyčistit a promazat, ale rozhodně to nemusíš dělat po každé 60 km vyjížďce, jak píše dole :).
Pokud nejezdíš vyloženě v blátě nebo v potocích, tak problém nebude.“
To znamená , že musíš objíždět i kaluže :-). Reagoval sem na to kvalitní mazání, jediné co v tom systému je třeba „mazat“ jsou ty čtyři ložiska, bo jak je známo tak masnota lape prach a co je s podivem tak i voda ji má ráda. To co tam patlaj na videu v GT není mazivo. Jo a já chci jezdit potokem i třeba pak těma písky u vás, když už mi to tak GT ulehčuje.
jezdim v tom i v blate a kdyz to mam porádne namazany a utazeny jak to ma byt, tak na tom najedu 1500km a nesáhnu na to…takže je to jen o tom, jak se k tomu kdo chova a jak to servisuje!
Jsi strašný rejpal. Pokud jezdíš na fullu, tak je snad jasné, že vše potřebuje údržbu i to HTčko. Tak mě nechytej za slovíčka a nepřekrucuj to.
Tož to se omlouvám, nemyslel sem to zle, jen „uděláš to jednou či dvakrát za rok, nebo po tolika a tolika km. je prostě zavádějící.Mě to vrzáni potkalo hned při prvním výjezdu, jedna kaluž a panika co sem s tým porobil, no a on nějaký šlendriján nebo to byl číňan, kdo ví. Teď dávám na dosedací plochy pastu a můžu ho i umýt :-)
Sihomaje,cislice budu urcite porad pouzivat.Ja myji sve GT i nekolikrat za mesic a cepy MAZU 1–2 do roka,opakuji 1–2 do roka :D
Tak to byl bohužel asi ten horší případ, opravdu tu několik lidí řešilo vrzání po první delší vyjížďce. Já jsem naštěstí takovou smůlu neměl. Sice jsem se potůčkům a brodům moc nevyhýbal, ale prostě mi I-Drive nevrzal. Něco málo bláta bylo snad vždycky na nějaké vyjíždce, nikdy nebylo všude úplně sucho. Poslední 2 roky stačilo dělat servis čepů jednou za rok a to jsme najel na fullu cca 3000 km za rok.
Na druhou stranu tu má dost lidí třeba Force, jezdí za každých podmínek i v blátě a v mokru a vrzání taky nijak řešit nemusí. Asi ten systém GT už má trochu vychytaný.
Jako musis počítat s určitou udržbou…ale ta je u všech fullu vetsi nez u HT. KDyz se o to budes starat neni v tom problém. Čistím to jednou za 1000–1500km a neni problém…nesmis do toho pálit vodu Wapkou, to pak bude vrzat…ale ktery kolo ne…
jj, wapkou na čepy fakt ne. U mě servisní interval byl cca 2500–3000 km. Bláto fakt vyloženě nevyhledávám, i když většinou jsem na fullu čistý nejezdil :).
Můj bike snů :)
Jezdil jsem na něm – na testovacím – a je to super kolečko, šel bych do něj hned!
Mě by tedy naprosto zásadně vadilo umístění košíku na láhev a i kdyby to fungovalo sebelíp, nikdy bych si ho nekoupil.
Já jsem s tím neměl zas až takový problém. Na kratší výjezdy nebo i na delší v Chřibech, kde je dostatek studánek, jsem jezdil jen s flaškou v dresu. Nebyl problém po 30 km zastavit u studánky a doplnit vodu. Do Bílých Karpat nebo Vizovických jsem bral vždycky vak. Tam moc studánek není, kopce jsou delší a prudší. Na celý den bych si asi jen s flaškou nevystačil.
Ale jo, spousta lidí jezdí s kejmlem, já bych však nemohl mít kolo bez láhve, kejml mi prostě vadí, čili to zní dost srandovně, ale takové kolo má u mne plot :-)
No zas tak zly to není :), ale máš recht víc jak 14 dni to tam taky nesnesu, taky proto ho asi nedělají na vození vody.
sem zapoměl
Teď mne určitě majitelé tohodle biku sestřelí (a nedivím se), ale při zkušební projížďce v rámci Test Festu mi řízení tohoto kola přišlo živý až vratký. Jsem holt zvyklej na jinou geometrii a na tomhle biku jsem se málem rozsekal v první zatáčce …
… jinak bike je to krásnej a funkce zadní stavby byla (co jsem z toho 10km testu poznal) přesně jak píše marapara výš.
Co jsi měl pujčené Force? Já jsem jezdil I-Drive 5, předchůdce a přišel mi živý tak akorát. Bike totiž neměl tolik podkoplou vidlu a neměl takový hlavový úhel, takže kolo bylo tím pádem parádně obratné a hravé, dalo se otočit na malém místě. Sice v hodně rozbitých sjezdech byl někdy živější, musel jsem pořádně držet řídítka, ale třeba proplétání mezi stromy byla zábava. Taky jsem měl půjčeného loni Sensora 1.0 a ten už tak hravý nebyl, asi podkoplejší vidla.
Teď mám Spešla SJ FSR a ta hravost a živost mi někdy chybí. Má podkoplejší vidlici a je to znát. Při jedné z prvních vyjížděk do zamrzlých Chřibů jsem na něm měl málem problém objet padlý strom. Moc místa na vytočení tam nebylo, celkem málo a k tomu další stromy. Sice jsem to vytočil, ale na I-Drivu bych s tím neměl zdaleka tolik „problémů“ :). Jinak je fakt, že zase klidnější v rozbitějších sjezdech. Ona každá mince má 2 strany :).
presne tak? co jsi mel? marathon je hravouckej a force zace hezky drzi…treba já jsem na test festu na GT trefil vsechny zatáčky a na Specialized Epic comp ze vsech vyletel:D
Karbonovej Marathon. Spoustě lidí to určitě vyhovuje a neměnila by, na mne to bylo přes limit …
zajimavý:D tak kdyby vsem sedelo jedno kolo, nebylo by na co koukat a byla by to nuda
zajimavý:D tak kdyby vsem sedelo jedno kolo, nebylo by na co koukat a byla by to nuda
Chtel bych se zeptat, jestli se da sehnat klic na odsroubovani cepu(mnohohran) nebo jestli je nejaka nahrazka a kde by se dala koupit.
Diky vsem za radu