• gu-staff

    Ahoj, po 17 letech strávených na fullu (viz můj profil) bych rád pořídil nový bajk. A i když na kole jezdím, v problematice se moc nepohybuju, na trhu je toho milion a nedokážu nějak rozumně pohledat. Na moji postavu (184 cm, 85 kg) hledám velikost L (19"). Moc se mi líbí 4ever Scanner race, který se dá do 80K sehnat.

    https://www.4ever.cz/…ta-4108.html

    Nedokážu posoudit kvalitu komponentů, posledni roky prostě jen jezdím a vůbec nesleduji, co a kde a za kolik.

    Kolo bych rád co nejlehčí, určitě HT, s kvalitními komponenty. To je asi tak vše, co teď dokážu říct ohledně požadavků.

    Za každou radu děkuji předem.

    0 0
    • jeniiiik  

      Tak za tyhle peníze bych se 4everu vyhnul. Jsou zajímavější značky.

      1 0
    • MTBIKER doporučuje
      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré Skladem 2 ks

      Lapierre Edge 2.7 27,5 kolo, modré

      od 14 199 Kč MOC 17 699 Kč

      Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré Skladem 1 kus

      Výprodej -37% Lapierre Edge 2.9 29 kolo, modré

      11 099 Kč -37% MOC 17 699 Kč

      Lapierre Edge 3.7 W 27,5 dámské kolo, fialové Skladem 1 kus

      Výprodej -19% Lapierre Edge 3.7 W 27,5 dámské kolo, fialové

      12 999 Kč -19% MOC 19 999 Kč

      • theedge  

        Za 80k HT z bazaru vylítaný od nějakýho závodníka ? Proč ?

        Za to si koupí krásný nový kolo.

        2 1
    • Tomas_82  

      Toho 4e bych za tyhle peníze určitě nekupoval, nedávno jsem někde viděl Trek Procaliber 9.8 za 82000Kč, nebo koukni na Canyon Exceed, nebo tady bazar, ale s plnou zárukou:

      https://eshop.skisportdrapela.cz/…-0-29--2022/?…

      0 0
      • squalo  

        Pánové trochu rozumu :D . Jeden radí ojetý kolo za 80k, další kolo s neboost rámem. Nemá teď Canyon nějaký slevy?

        0 0
        • Tomas_82  

          Píše že jen jezdí a moderní trendy nesleduje, tak nevím, proč by mu neboost rám měl vadit, funkčně tam moc rozdílů nepozná…

          2 0
          • theedge  

            možnost servisu, upgradu a kompatibility do budoucna ? :-) Svoje starý kolo měl spoustu let, tak si teď po tolika letech má koupit zase technicky starý kolo ?

            0 0
            • Tomas_82  

              Servis určitě do budoucna nebude problém…

              0 0
              • zirecek  

                A když si budeš chtít koupit nové výplety?

                Koupit neboost rám v této cenové úrovni je úlet.

                0 0
                • Tomas_82  

                  Není žádný problém koupit kola/náby na klasické pevné osy. A pokud to neboost kolo vyjde výrazně levněji, opravdu nevidím důvod do něj nejít…Někomu na tom doopravdy nezáleží. Ale samozřejmě pokud chceš za své peníze to nejmodernější pak samozřejmě boost a nejlépe toho Treka/Scotta/Spešla

                  0 0
                  • jeniiiik  

                    Přemýšlej trošku do budoucna..může se stát, že mu rám třeba za tři roky prdne. Stále bude v záruce. Nový dostane aktuální model s boostem. A je zbytečný trabl s kolama. Výrobce totiž po dvouleté záruce nemusí řešit kompatibilitu komponent. Prostě dá nový rám a starej se.

                    4 0
                    • zirecek  

                      On to chápat nechce, asi vlastní neboost rám, tak na tom trvá.

                      Stejně jako nechce vidět, že delší dobu mají boost rámy i méně předražené značky jako Canyon nebo i ten Decathlon. Každý nemusí mít Treka či Spešla.

                      1 0
                      • Tomas_82  

                        Já to nemyslel nijak ironicky, sám mám Procalibra s boost rámem, v letošních slevách to byla celkem rozumná koupě… Jen prostě píšu, že boost rám není úplná nutnost a s trochou štěstí na něm zase může odjezdit spoustu let.

                        0 0
                        • theedge  

                          Sám máš Procaliber, tak proč mu furt cpeš výběhovej model s mrtvým standardem ?

                          Ty by sis to na novým kole za 80k v 2023 koupil ?

                          0 0
                          • Tomas_82  

                            Já to ale nikomu necpu, doporučil jsem mu Procaliber nebo Exceed a toho Krosse jsem uvedl jako levnější příklad.

                            0 0
                    • Tomas_82  

                      To nevím, s takovou situací jsem se nesetkal, spíš bych předpokládal, že pokud nebudou mít kompatibilní rám, nabídnou spíš finanční vyrovnání, ale tvou variantu nevylučuji, možné to je.

                      0 0
                      • jeniiiik  

                        V případě prodloužené záruky a nedostupného ,,stejného,, rámu zcela běžná praxe. Veselo bylo dříve, když přislo více nových standartu skoro najednou nebo ob generaci. Boost, tapered, metrické tlumiče. To bylo super dostat nový rám, ale nepasovalo ti prakticky nic. Ještě dál třeba místo šroubovací osy pressfit nebo naopak, jiný průměr sedlovky a mohl si skládat nové kolo. ;)

                        0 0
                        • Tomas_82  

                          Tak pokud s tím máš takovéhle zkušenosti, tak chápu, že chceš to co je aktuálně nejrozšířenější. Blbý je, že nové standardy mohou přijít kdykoli, navíc teď když prodeje kol klesají, tak aby to něčím oživili:-)......

                          0 0
                      • novas752  

                        Většinou dostaneš prostě aktuálně vyraběný rám, jinak tak maximálně slevu na nové kolo.

                        0 0
      • Kakobot  

        Souhlasím Trek Procaliber i Canyon Exceed se dají v současný době sehnat za super peníze a jsou to super kola.

        Nebo pokud si nepotrpíš na značce mrkni na https://www.decathlon.cz/…_/R-p-330242?…

        0 0
    • theedge  

      Než se tu začne hrnout návrhy na spousty kol, tak bys měl napsat co na tom chceš jezdit a co od toho kola očekáváš. Pohodlí / vs závodní sportovní posed. Teleskopická sedlovka atd.

      Když naspíšeš že co nejlehčí kolo, tak se sem začnou hrnout závodní XC stroje se sportovním posedem bez teleskopické sedlovky s nízkým zdvihem. Bylo gut napsat nějaký představy – na kole jezdíš, tak by to neměl být takovej problém.

      Za 80k už jde koupit pěkný kolo, ale kategorií kol s různým zaměřením je hodně – už to není jako před 20ti lety.

      0 0
      • gu-staff  

        Jasně, chápu. Posed sportovní, teleskop jsem nikdy nejel, takže nejspíš bez, lehký HT chci hlavně pro to, že jezdím teď spíš s dětmi, tzn. že už nedávám takovou divočinu, jakou jsem si mohl (byť na starém, ale pořád slušném) fullu dovolit. A když přesednu na manželčino o 3 Kg lehčí kolo, tak úplně cejtim, jak letim dopředu, což na I-Drivu platilo hlavně směrem dolů, ale nahoru už je to trochu dřina. Takže bych upřednostnil hbitý stroj, před nějakým pohodlím. Máknu si rád, ale smysluplně, už ne na skoro 15 Kg kole.

        0 0
        • theedge  

          Jak píše dole skaj – zkoušej. Obejdi si krámy a kola vyzkoušej ať z toho posedu nejsi překvapený. Co se ti bude cca líbit tak se tomu podívej na geometrii a z podobných kol vybírej.

          Za 80k se dá koupit i použitelný full, a to jak to jede je hodně o pláštích. To že nejaký nový kolo letí proti tomu tvýmu není překvapení – moderní 29 proti starým 26 fakt jedou.

          Ten tvuj 26 full je už fakt velká historie a dnešní kola jsou úplně jinde.

          1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      2 0
    • skaj  

      Kiukam na tvoje kolo, a napada me spousta otazek:

      1. Mas srovnani mezi modernimi fully a ht? Nechci rozporovat vyber ht, pokud ses si jisty, ale minimalne bych se na obojim projel. At pak nejsi zklamany, ze to drnca. A pokud ho zase planujes na 15 let, tak ti mozna jednou zada podekuji.
      2. Nehon se za chimerou lehkeho kola. V rychlosti udela vetsi sluzbu vyber top plastu nez dve kila na vaze… Ostatne dotedka si zadne lehke kolo nepotreboval.
      3. Ten 4ever fakt ne. Pokud chces nej pomer cena vykon, koukni na Decathlon, treba tohle https://www.decathlon.cz/…_/R-p-330242?…

      dale Kellys, Canyon. Pokud chces napis na ramu, ale komponentove horsi kolo koukni treba na Trek Procaliber.

      1. Ale hlavne – zorientuj se v geometriich horskych kol. Za tyhle penize uz jsou zavodni geo s hodne prisnym posedem (natazeny, nizko riditka), ktery te muze neprijemen prekvapit pri prechodu z toho soucasneho.
      1 0
      • gu-staff  

        Super. Díky. Zajdu si něco projet do obchodu. Neplánuju kolo na 15 let, jen mi trvalo moc dlouho dozrát k rozhodnutí se toho mýho zbavit. Je to starožitnost, ale pořád jsem si říkal, že počkám, až třeba praskne rám, nebo něco, co by mne donutilo se rozhoupat. Mám to kolo rád. Ale už ho zároveň mám tak nějak dost :-)

        0 0
        • skaj  

          To kolo bylo ve sve dobe skvele, sam jsem ho jezdil. A prodaval jsem az loni (jo, ja ho jeste prodal:), a to uz se na nej hodne dlouho jen prasilo. Mel jsem ho fakt rad, ve sve dobe to byl super allmountain (mel jsem 150mm vidli).

          Jeste jeden postreh me napadnul – prave ze s detma muzes mit klidne i enduro kolo Cimz nerikam, ze si ho mas koupit, jen ze to tempo uslapes na cemkoliv.

          0 0
    • Brunox  

      Furt geometrie,geometrie to všechno se dá doladit sedlovkou s různým offsetem.Před­stavcem s různou delkoů,uhlem a řidítkama s různou geometrií.Nemyslím si že geometrie sama o sobě jde tak poznat leda tak ve sjezdu ale to je o zvyku.To více pozná širší ráfky tam je stabilita poznat..Úplně nejlepší je si nechat dlouhý krk vidlice a pak libovolně měnit výšku představce.

      1 5
      • theedge  

        Doladovat nevhodnou geometrii offsetem , dlouhym krkem vidlice a predstavcem atd. je nesmysl. Nerad nikomu nesmysly kdyz tomu nerozumis.

        3 0
      • skaj  

        Hele sorry, ale pises uplne nesmysly. Sparvna geometrie, zjednodusene tedy “jak ti to kolo je”, je uplny zaklad.

        0 0
      • zirecek  

        Geometrie je základ. Zejména z pohledu toho, co cyklista jezdí/chce jezdit a na čem jezdil předtím.

        0 0
      • raw 4  

        Když myslíš..Blbost ti vyvracet nebudu..

        1 0
      • snas89  

        Blbost.

        Geometrie kola a dobry ram je zaklad.

        1 0
      • cyklista86  

        Jak pisou ostatni. Koupit si nevhodnej ram a pak to kolo uplne dojebat extremama pro nastaveni idealniho posedu je uplnej nesmysl.

        0 0
    • pocestny  

      Tak ten 4ever, Kross a bazar to je asi blbost. Rockrider (s AXS a karbon koly), Trek Procaliber 9.8 a Canyon Exceed 7 zní o dost rozumněji. Jinak nic? Taky by mě to zajímalo.

      0 0
    • gu-staff  

      Ještě mi povězte; ten 4ever je špatný obecně, nebo jen tenhle model je předražený, nebo co je špatně? Je to tím, že je to rám někde z Tchajwanu a na tom navěšené komponenty? Není to tak obecně u většiny značek? Z toho, co čtu, tak mi přijde srovnatelný třeba se Superiorem, na který jsem také koukal, a většinou ho chválí… teď řeším jen kterým značkám se mám dopředu vyhnout a proč.

      0 0
      • vt  

        Obecne mas pochopitelne pravdu.

        Ale osobne bych za 80k uz chtel neco overeneho od tradicniho vyrobce, ktery aspon predstira nejakou snahu o vyvoj a posouvani mtb dopredu. Neco jako Procaliber, Scaplel HT, Lector atd.

        Vyhoda je i, ze je jezdi tisice lidi na svete, taze sehnat reference, problemy atd je jednoduche … 4E vydim tak 2krat do roka :-)

        3 0
      • pocestny  

        ohledně toho 4Everu, tak za mě teda není technicky v ničem zajímavý (kromě XTR přehazovačky, která je ti k ničemu) a není ani hezký. Přitom za 80k můžeš mít značkové kolo, některé i s karbonovými koly. Nechápu, z jakého důvodu bys měl uvažovat o tom 4everu?

        Rockrider s AXS a karbon koly až na průměrný rám je to fakt luxusní bike

        loňský Canyon Exceed CF 7 za skvělou cenu 60.000

        případně koukni na letošní Exceed CF 7

        loňský Trek Procaliber 9.7 za 72500kč a letošní bude určitě možné sehnat do 80.000 Kč.

        A jak jsem psal, podíval bych se ještě na Specialized Epic, nebo na Scalpely.

        ___

        • GHOST Lector bych asi vynechal (model Essential je dost vojebaný za 70k, a model Universal za 87k taky moc nestojí za řeč, ale možná jen nevidím, v čem by to mohla být výhodná koupě)
        • Scott Scale 920 je za cca 87000 Kč sice má vychytávky jako kábly integrované v hlávku, ale jinak je to poměrně bídně vybavený bike. Nechtěl bych ani starší model ve slevě.
        • výše zmíněný Trek Procaliber 9.8 jsem našel nejlevněji za 95.000 Kč, tak buď špatně hledám, nebo už slevy nejsou
        0 0
      • cyklista86  

        Dam priklad mas 100 litru na spolecnici a kamos se te pta co je spatneho na te holce co stoji tamhle u benzinky.. :D

        1 0
    • BB  

      Mě na tom kole nepřipadá nic špatně, co nedokážu posoudit je zda odpovídá cena. To jestli je to známá značka nebo dokonce inovativní značka, na to bych se vykašlal.

      0 0
    • radekhk  

      Zdravím,

      připojím se s dotazem, ať nezakládám nové vlákno. Plánuji výměnu svého hliníkového XC HT za karbon, rovněž XC HT. Rozpočet do cca 100K. Podmínkou je boost osa, UDH patka, nosnost 100 kg + váha kola, prostor na 2 bidony (při velikosti rámu L) a co největší schopnost tlumit vibrace a nerovnosti v rámci kategorie HT (vlastnosti jako u fulla nečekám). Zatím mám ve výběru Procaliber a Scalpel HT. Na Procaliber čtu jen samou chválu z hlediska pohodlí. Máte někdo srovnání, jak je na tom v pohodlí Scalpel HT proti Pocaliberu, případně jak si Scalpel HT vede v porovnání s průměrem kategotie HT? Jde mi o schopnost pohlcovat nerovnosti a vibrace, s geometrií problém nemám. Uvítám tipy i na jiná kola splňující požadavky. Osazení komponenty neřeším, co nebude vyhovovat, časem vyměním.

      0 0
      • Tomas_82  

        HT chceš kvůli jednoduššímu servisu? Pokud bys na HT trval, v pohlcování nerovností je Procaliber fajn, ale do fulla to má samozřejmě daleko. 9.8 se dá koupit s přehledem do tvého limitu a osazený je ok

        0 0
        • jeniiiik  

          Ghost Lector taky, ne každému sedne vzhled, není nejlehčí, ale funguje to super. Lapierre Prorace je taky celkem pohodlné kolo.

          0 0
          • Tomas_82  

            Lectora jsem taky zkoušel, ale Trek mi subjektivně přišel o trochu lepší. I když to mohlo být podvědomé, Lector se mi právě moc nelíbí:-))

            0 0
        • radekhk  

          Jezdím v okolí Hradce Králové, takže placka. Ve všední dny trasy okolo 50 km, o víkendu si to z HK rád prodloužím do Orlických hor, nebo směr Choceň, případně Dvůr Králové nad Labem a to už najedu 100 až 150 km. Jezdím asfalt, polní a lesní cesty. To je pro mě největší terén. Dříve jsem zvažoval gravel, ale u stávajícího HT jsem změnil pláště, přidal vnitřní rohy a úvahy o gravelu mě přešly. Preferuji hlavně pohodlí kvůli zádům a předchozímu zranění zápěstí.

          2 0
          • Tomas_82  

            Právě na těch polních a lesních cestách bys nějakého XC fulla kvůli pohodlí docela ocenil. Koukni třeba na Canyon Lux.

            1 0
      • BB  

        .„… a co největší schopnost tlumit vibrace a nerovnosti v rámci kategorie HT“ , moje zkušenost říká, že u HT nejlépe pohlcují vibrace správně nahuštěné bezdušáky. Karbon spíše kvůli odolnosti, opravitelnosti, hmotnosti, …

        2 0
      • popokatepetl  

        Je to takové schizofrenické zadání. Předpokládám váhu těch 100kg.

        100k za HT je dost, i když dneska je doba zvrácená.

        Mít 100kg tak je snaha o superlehké kolo zbytečná, skoro až kontraproduktivní.

        Vzal bych fula, třeba níže zmíněného luxe nebo něco jiného.

        0 0
        • radekhk  

          Vzhledem k mojí hmotnosti gramařit určitě nebudu. Rozpočet 100k je dán úvahou nad Procaliberem, kde se nabízejí 2 možnosti.

          1. Koupit levnější specifikaci a za ušetřené peníze přehodit kolo na AXS, případně poladit nějaké další komponenty.
          2. Koupit 9.8 a už na to nesahat.

          U Procalibera vidím největší hodnotu v kvaltním rámu, který má převážně pozitivní hodnocení.

          Když se dívám na fully, tak poměr cena/výkon je nejlepší asi u Luxe. Vzhledově se mi dlouhodobě líbí Epic EVO, který by přicházel v úvahu jen s nějakou slevou, ale i tak v nižší, tedy horší specifikaci.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • unfiny  

      Mít takový rozpočet jdu do XC fullu Canyon Lux. Zamknutý to jede jako HT a rozbité polňačky, sjezdy i technické výjezdy je radost jezdit. Taky jsem byl neustálo zastáncem HT a zarputile odmítal full, pořád koukal na váhu, až mě to drncání přestalo bavit a skončil jsem u fullu.

      1 0
      • Gru  

        Zamkneš a jede jako HT? Ale no táák. Plno lidí co po dlouhé době sednou z Fullu na HT tvrdí pravej opak. Že to HT letí neskutečně proti Fullu. Je fakt že do té doby každý říkal to stejné. Obhájit si ten fůl asi nějak musí

        0 0
        • ladys  

          Z 15kg fullu asi ano. Tedy pokud sednou na 9kg HT.

          0 0
        • popokatepetl  

          Mám fula i HT, hmotnost +/- 200g stejná. Samozřejmě že 9kg HT bude o pár vteřin nebo minut na vyjížďce rychlejší, ale méně pohodlné a zábavné. Pokud se bavíme o závodech, 60kg borci a honbou za časem tak to lze diskutovat.

          0 0
        • Edwin  

          Asi je to i o výkonnosti. Já jezdím na silničkogravelu dost podobné (pohodové) průměry jako na fullu, který nezamykám. Vyzkozušeno na cca 20 km trase do práce, která je skoro celá po asfaltu a cca 1 km po polňačce. Tzn. že samotný HT ani aero posed má velice zanedbatelný vliv. Ano, pokud někdo točí 300W, tak se to pak asi projeví více.

          0 0
    • pocestny  

      Další tip kolem 80.000

      radon-jealous-9.0

      1 0
    • pocestny  

      Další tip kolem 80.000

      BMC TWOSTROKE 01 THREE

      nádherný bike, ale má jenom základní záplety… ale kuwa ten je neskutečně krásný

      1 0
      • theedge  

        jo to je fakt pěkný

        0 0
        • andy97  

          Mám ho v červený, a sem spokojený.

          2 0
          • theedge  

            XC kola nejsou moje krevni skupina ale tohle je fakt peknej ram.

            0 0
          • pocestny  

            Zajímalo by mě, jestli se dá sehnat hranatá teleskopka. Jen tak ze zvědavosti.

            0 0
            • TK75  

              Asi vlozka není problem

              0 0
              • andy97  

                Bude to tak

                0 0
                • pocestny  

                  Wow, pěkně

                  0 0
                  • Robishek  

                    Je to standardní bmc D-shape sedlovka. Mám jít na jejich silnici a teď jsem kupoval tenhle ram a dá se dokoupit nebo řešit redukci ale to se ochudis o “benefit” pruzeni co by to mělo umět a navíc je fakt hezká. Jiná věc je teleskop.

                    0 0
                • jeniiiik  

                  Další potencionálně vrzajici pitomost.

                  0 0
            • andy97  

              Dá se. Viděl sem dost fotek BMC twostroke s teleskopkou. Např. Dtswiss, Crankbrothers a určitě další značky budou mít taky.

              0 0
            • andy97  

              Dá se. Viděl sem dost fotek BMC twostroke s teleskopkou. Např. Dtswiss, Crankbrothers a určitě další značky budou mít taky.

              0 0
          • zdenek  

            Pěkná barva.

            0 0
          • J1RKA  

            ten drzak na garmina je z alika? jinak nadherny kolo, mam pro BMC slabost, ale jejich FULL je za nesmysl

            0 0
          • Lachtis  

            To jsem nemel videt, twostroke je pecka a k memu fourstroku by vylozene slusel :-). Asi to BF zablokuji

            0 0
            • Cyklofanatic  

              Když jsem viděl tu fotku, hned jsem si na tebe jako milovníka BMC vzpomněl, až mi bylo divný, že se neozýváš :-D.

              1 0
              • Lachtis  

                To vis, potrefena husa… :-D. Uz jsem kdysi o twostroku premyslel, ale musim si dat pohov :-D

                1 0
                • andy97  

                  Sem ho kupoval v Litvě, tam to mají za pěknou cenu. https://www.velonova.lt/…lack-15097-1

                  A musím říct, že z kopce to jede neskutečně dobře. Úplně jinak jak ten Silverback. Ta geometrie je fakt dobrá :D

                  0 0
                  • Lachtis  

                    Tak to je jasny, ze dolekopcom to bude lepsi. Ale pohodli asi musis citi rozdil ne? Neverim, ze to bude stejne. V tomhle je superspeed fakt pecka ht, asi jako procaliber od Treku, ale u silvouse pracuje jen matros, kdezto Trek ma uz ficuru k servisovani a pripadnym pazvukum…

                    1 0
                    • andy97  

                      Asi jo. Ale ten rozdíl zase není tak markantní. U BMC zase hodně pruží ta “D” sedlovka když je vysunuta dost.

                      0 0
    • adam1  

      Dej si strop 60k např.něco od canyonu cokoli dražší je na mtb kde to je vše spotřebák je zbytečné ,ale když na to máš /chceš to tak cokoli :))

      1 0
    • volumed  

      Za 90000 by som posunul toto.

      0 0
    • gu-staff  

      Tak nakonec mi jede tohle:

      https://www.canyon.com/…-7/3128.html

      Maj teď akci s dalšími 10% dolů, a za 54K už mi to přišlo i líto to nevzat, byť jsem si ho nezkusil. Přinejhorším mám těch 30 dnů na vrácení. A za ušetřené love můžu vesele upgradovat.

      5 0
      • Cyklofanatic  

        Moc dobrá koupě. Snad bude sedět. Zřejmě si bral L, a tam už je docela vysoký standover, to jediny by mohl být trochu problém pokud nemáš moc dlouhý nohy.

        0 0
      • lokosanek  

        Čau, těch 10% dolů bylo jen když si to kupoval nějaká jednodenní akce, nebo si měl nějaký slevový kupon. Díky

        0 0
        • Lachtis  

          Bylo to na kola v sekci Outlet, coz jsou i kola pouzita a mohou mit nejaky ten sram… ale jsou tam i kola netknuta.

          0 0
        • gu-staff  

          Ona už tam sleva byla díky outletu na těch 60K, a 21.-23.6. byla akce dalších 10% dolů.

          0 0
          • pocestny  

            Nemáš zjištěnou hmotnost těch zápletů Reynolds?

            Reynolds TR289c

            Reynolds TR309c

            0 0
            • Kakobot  

              Tady je na to celý článek s recenzí – https://bikerumor.com/…bubba-x-hub/

              0 0
              • pocestny  

                No ale v téhle recenzi chybí to písmeno „c“, to může mít jinou specifikaci.

                Jsou tam 2 jiné sady: mají 1435g a 1540g, které se liší v nábojích. fajn okay, předpokládám, že ani s označením „c“ nebudou špatné.

                0 0
                • Kakobot  

                  Jasný, ale až na konci článku se nacházejí TR 309/289 a předpokládám, že specifikace je dost podobná, ne-li stejná.

                  0 0
    • Simi82  

      V podstatě za ty samý peníze jako moje outletová 6 kupovaná v září loni. Myslím, že dost dobrá koupě, když ta barva není problém.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.