Ahojte, mam problem s hustenim cestnych dusi s galuskovym ventilom a pumpou LONGUS.
Pumpu zahaknem do ventilu a ono to vobec nejde fukat. Neviem co mam robit.
Dakujem za odpovede.
Ahojte, mam problem s hustenim cestnych dusi s galuskovym ventilom a pumpou LONGUS.
Pumpu zahaknem do ventilu a ono to vobec nejde fukat. Neviem co mam robit.
Dakujem za odpovede.
Občas se vyplatí odšroubovat čepičku ventilku.
a povolit matičku
A pak trochu ufouknout krátkým zmáčknutím.
Prd duse je vadna-reklamovat. :-)
Tule část jsem myslel, ale je fakt, že čepička se spíš říká tý další krytce…
ludia kde ku kazdej cipovine okamzite najdete fotku?
na internetu
aha.
znáš www.google.cz ?
Tady je vyukova animace
Pak uz jen staci, kdyz kliknes na obrazky…
Normalne to reklamuj vadna duse.
:-)
nicméně nick sis zvolil dobře:)
To bezpochyb :).
Ta šíře jeho problémů je ofšem podivná: od kadence a vytrvalosti počas trningu, palčivé otázky: compakty x klasika, přes nekvalitu Sramu na TdF až po nemožnost praktického nafoukání duše. . . ?
klobouk dolu, to je záběr
Přečetl jsem si tvůj příspěvek, odskroloval zpět nahoru na jeho nick a poprskal jsem si monitor, fakt dík :D
Cierny klobucik odsrobujem aj maticku.
Takze dusa? Ta dusa bola spolu s bicyklom.
Jj dusa obrat se na prodejce.
Duše nebrat !!!
tak tak
Dakujem velmi pekne.
Myslel som, ze to je v pumpe.
A co im mam konkretne povedat?
Řekni, že jsi tele
Spatny ventilek
O.K.
Este raz velmi pekne dakujem.
Este by som mal jednu otazku trocha mimo. Predavaci mi hovorili, ze sedlo sa da posuvat predo zadne. Mne sa podarilo len odmontovat sedlo a nastavovat sklon. To co som myslel,ze sa da nejako posuvat je tam prilepene alebo to tak aspon vyzera. Da sa naozaj sedlo posuvat dopredu, dozadu?
asi máš pivotal
To je co?
Dá.
Sedlo má dole lyžinky, které se upínají do zámku sedlovky. V tom místě by se to na lyžinkách mělo dát předozadně posouvat, když povolíš nějakej šroub v tom zámku na sedlovce. Leda by to byl jiný systém, který neznám.
Jj ma spesl system ten se jeste musi povolit zevnitr sedlovky :-)
To jako opravdu, nebo si děláš srandu? Nějak mi nedochází smysl, proč by to tak bylo řešené… Nemáte někdo 400mm dlouhý imbus? :-D
mam – 4ku 5ku i 6ku :)
jak bych jinak nastavoval polohu sedla… to da rozum
Chápu to správně, že je tam normálně 6ka imbus, který je zajištěn pojistkou na 5ku imbus, která je zajištěna pojistkou na dva 4ky imbusy? To vypadá, že se to za jízdy jen tak nepovolí – patrně jedno z nejspolehlivějších řešení.
To by som musel byt teraz pri bicykli, co nie je teraz mozne a neviem si to ani predstavit. Nevadi.
Mam ist este na garancnu prehliadku, tak tam sa ich to opytam a budu mi mozno moct nastavit aj ukazat, dufam.
Este raz velmi pekne dakujem za to, ze je to v dusi. Na to by som neprisiel. Dobru noc.
jedine že by bola naprd tá longus pumpa.
tak se jich nezapoměon optat na ty ventilky jestli je máš v olrajtu
Vetsinou to jde ale bez typu sedla a sedlovky se neda poradit.
Dojdi tam s duší a pumpou a prostě řekni, že ti to nejde nafoukat – buď bude vědět, co děláš špatně, nebo ti tu duši vymění. Předpokládám, že s tebou nebude chtít kvůli duši *******, když sis u něj koupil kolo…
…že pumpa ten vzduch moc stlačí a neprojde ventilkem
Pokus jsi koupil duši bez vzduchu, tak reklamuj. Musí tam být, je to součást výrobku.
možná to byla nějaká lite edice, jenom duše bez vzduchu…
ja by som radšej predával iba vzduch bez duše
chceš konkurovat firmám jako je Linde technoplyn?
tak zarobiť by sa na tom mohlo.. napumpujem napríklad tatranský vzduch do duše a budem ho predávať v ostrave v zime v čase smogu (len ten vzduch, tzn. vypustím ho zákazníkovi do xichtu). v budúcnosti bude viac než polovica jeho ceny tvorená spotrebnou daňou, z ktorej sa následne bude platiť daň z dane, tzn. DPC (daň z pridanej ceny)
No byl tu jeden, co si vzduch do jedné duše účtoval na 30 kaček :)
:-)
budu hádat – velký O? :-D
Tehdá ještě v plné síle a rozmachu :o)
Třeba hustil speciálními plyny..
Svými?
Tak to by bylo dražší, toho by si cenil víc. :))
No to si snad děláte prdel:D:D:D:D:D:D:D chudák..
Já měl pár dní zpět ten stejnej problém při defektu na vyjížďce. Slunko pařilo jak sviňa, nikde žádnej stín. Nachystal jsem si teda pumpičku, z které tekla voda místama, kde by měla nasávat vzduch. Mám pocit, že to tam nateklo z bidonu. Nešlo to prostě napumpovat, jako kdyby ten vzduch byl nestlačitelnej (asi za to mohla ta voda). Chytl jsem rapla a hodil s ní jak s krikeťákem – možná ještě líp. Pak jsem si uvědomil, že stála 500,– a že jsem 30 km od domova, tak jsem pro ní došel. Možná jsem ten ventilek zasunul moc, ale už 3× jsem s ní letos pumpoval a pokaždé bez problému. No pak se to povedlo trošku nahustit, tak jsem vyjel. Chytl mě protivítr jak prase, takže si dovedete představit, jak jsem se asi cítil..://:D
Nejsi sám komu to napoprvé nešlo. Mě před dvěma měsíci taky ne. Po odšroubování krytky se musí povyšroubovat takový ten malý tentononc navrchu, taková ta matička (jak se tomu vlastně správně říká??). Mě dělalo problém pochopit, ře musím upravit pumpičku – předtím jsem s ní foukával motoventilky, tak jsem musel rozdělat koncovku pumpičky, otočit tu gumičku co byla uvnitř užším otvorem směrem ven, smontovat a pak to na ten galuskový ventilek už šlo. Ale napřed se mi povedlo vypustit všecek vzduch z duše.
To je ale správný postup. Starý vzduch musí nejprve pryč, aby měl ten čerstvý místo.
tak tak,novy vzduch je rychlejsi
Klíďo bych tam i ten starý nechal, jenže von né a že prý vyfučí ven. Tož co jsem s ním měl dělat. No připadal jsem si úplně méněcenný tragéd, ale nakonec se to zdařilo.
Ahojte, tak, je to mojou nesikovnostou.
Vsetko teoreticky ovladam ale mne to proste nejde.
Boli by ste niekto, prosim vas, ochotny aby ste mi vysvetlili, ze v com by som mohol robit chybu? Pripadne ake boli vase zaciatky? A cim sa to zlepsilo, ze vam to uz ide?
Dakujem za odpovede
Tak polopatě,odšroubuješ černou čepičku,která je na ventilku,když ji tam nemáš neřeš,pod ní je zlatá matička,která je na závitu,který vede z ventilku,tu povolíš až na doraz,zmačkneš tuto matičku a upustíš trchu vzduchu,nasadíš pumpu na galuskový ventilek a pumpuješ,po dosažení požadovaného tlaku sundáš pumpu,zatočíš matičku,nasadíš čepičku.HOTOVO.
hlavni je umyt si pred tim ruce ;-)
Není ti souzeno, holt si tu pannu nenafoukneš.
Máš pumpu naštelovanou na Presta ventil, nebo na Schrader ventil?
zacatky? odsrouboval jsem ventilek, promackl, nasadil pumpu a napumpoval. od te doby se nic nezlepsilo ani nezhorsilo. jde to furt stejne lehce :-)).
Tak si vem vrtak 8mm převrtej si rafek a dej si tam duši s autoventilkem a budeš mit klid ja jsem to tak na biku udělal.
Člověku, co ještě neumí ovládat pumpičku bych vrtačku neradil.
Je vůbec s podivem, že pochopil princip šlapání, brzdění, zatáčení…
nevím co pochopil,ale jeho záběr témet je obdivuhodný, viz výše JakeF
Jj, je to taková Onuce ve slovenském provedení…:-)
na Onuce zdaleka nemá,ten řešil problémy podrobně a konkrétně,ale tohle
Tak, musíme počkat, nějaké vývojové stádium ještě může přijít…
Bohužel u mě stejný posun…
Kruci, máš toho plný internet . Hledej.
Muj zacatek byl ten, ze jsem mel pumpicku nastavenou na autoventilek a ze se musi v pumpe otocit gumovy valecek a jeste prehodit plastovy stred jsem netusil. Trocha hrani to spravila :-)
ja jsem na tom byl tak samo nicmene jsem gal. ventilek pouzival ctyri roky potom jsem to v ramci unifikace predelal na auto krome silnice.