• kejmi

    čau bikeři, planuju nákup nových pláštů. Jezdím cca 50% silnici (do práce), 50% terén ve volným čase. Co si myslíte o těhle pláštích? http://www.kupkolo.cz/…ka_4325.html rád bych plášťe s malým valivým odporem a aby podržely v lese na suchu. Kdyžtak napište co si o těch Hutchinsonech myslíte a případně poraďte něco jiného. Díky moc za všechny reakce.

    0 0
    • Vilém  

      Vozim Pythona v dratu na prednim kole biku, na kterem jezdim do prace. Dal jsem ho tam protoze moc nehuci na pevnem podkladu a pekne se odvaluje. Jakmile s nim vjedes do neceho mekciho, tak to je ale semtam adrenalin, vzorek se bahnem rychle zanese. Jako zadni plast na tomto biku mam Larsen TT, taky z duvodu dobreho odvalovani. Na blate ap je na tom jeste hur nez ten Python.

      0 0
    • scret  

      na sucho do lehciho terenu super guma, na silnici taky, muzu doporucit… rychlej plast, defekty prumer, hmotnost no jde to, ale nic extra… do bahna nebo mokrou travu ne ee:)

      0 0
    • littlebiker  

      Na sucho dobrá guma, ale přesně ten model na který odkazuješ se mě docela rychle sjel, tak sem koupil Michelin XC dry za 450kc/kus v kevlaru a koupím je znova, jízdní vlastnosti stejné, né li lepší, jezdím na nich celý rok. zatím mám půlku vzorku (střídám přední a zadní abych je sjížděl rovnoměrně) a to sem na nich naletal 2× víc než na pythonu.

      Ale na silnici se odvaluje trošku hůř

      0 0
      • kejmi  

        DÍKY VŠEM za rychlý reakce. Jak tady píšeš, že se celkem rychle sjedou-kolik km jsi cca najel? Jak už jsem psal v prvním příspěvku-do práce jezdím silnici, a kdyz je cas, tak vlítnu do lesa. V bahně skoro vůbec nejezdím (jsem „gaučák“:). Spíš potůlka po lesních cestičkách – v suchu-jehličí, kořeny. Ted tam mám Maxxis IGNITOR, a do práce se dřu jak prase. Takže to tedy vidím na ty Hutchinsony..... Za další rady předem dík.

        0 0
        • littlebiker  

          Asi záleží na tom na kolik je nafoukáš. Toho pythona sem trošku podhušťoval. Možná je to tím. už si přesně nepamatuju kolik km sem na něm najezdil, ale víc jak 4kkm to rozhodně nebylo.

           
          0 0
    • jonti  

      Za tu cenu velmi dobra guma, celkom pohodlna a v terene podrzi prekvapivo dobre, dal som na nich aj malevil v dazdi a nebol s nimi problem, hoci ich hlavna sila je za sucha. Odpor na ceste tiez primerany, do uplneho zjazdenie s nimi v pohode davam vzadu cez 5000km.

      0 0
      • kejmi  

        jde mi fakt jen o silnici a suchý lesní terén. Aby to proste trochu jelo. Jak sem již psal: mám Maxxis IGNITOR a hrůza. Jak kdybych jel pořád do kopce:)

        0 0
        • jonti  

          Zober to tak, ze su to gumy, minimalne vzor, na ktorych boli mnoho krat vyhrane svetove pohare a majstrovstva sveta a olympiada, takze ten vzor zrejme prilis pomaly nebude.

          0 0
    • littlebiker  

      Ale jestli jezdíš do práce čistě jenom po silnici, tak se neboj koupit čistě jenom slicky. Ale nebude tě to bavit přezouvat :)

      0 0
    • michals1  

      Pro jizdu po silnici se mi osvedcilo pouziti plaste Continental Town & Country 1,9.

      Vyborne se odvaluje a ma dlouhou zivotnost. Na predni kolo se vsak moc nehodi.

      0 0
    • Flegmatik  

      Na to, co chceš s nimi jezdit je to takový ideální kompromis. Po silnici celkem jedou slušně (případně je trochu přifoukneš). V térenu jsou taky OK, slušně tlumí i odvalují. Šotolina, písek, není problém. Na mokru se ale s nima taky dát jet, to se neboj ;-) Dělala (možná se ještě dělá) verze Python Air Light, která byla o něco lehčí, než tyhle, přitom měla drát. Ale MRC High mají na hranách o něco vyšší vzorek.

      0 0
    • kejmi  

      a co jeste tento plášť? http://www.bikestore.cz/…r-26x190.htm cena + – stejná… doporučili byste ty hutchinsony nebo spíš Maxxis Larsen TT? dík za reakce

      0 0
      • jIrI___  

        Larsen TT je použitím vhodnější spíš na silnice a suchý terén bez písku. Na asfaltu bude o kapku rychlejší než Python. Pokud nejezdíš v mokrém terénu, bral bych já osobně raději Larsena TT.

        0 0
        • scret  

          ja teda nevim, ale podle me se larset tt docela zvejka…oproti pythonu…

          0 0
          • kejmi  

            hmm tak teď jsem teda fakt nerozhodnej… jestli maxxis nebo hutchinson… Chci proste rychlej plášť, aby podrzel na suchu v lesním terénu. Asi bych se přiklonil nakonec k těm maxxisům, jestli jsou rychlejší.

            0 0
            • jonti  

              Uz sa o tych maxisoch pisalo viac, podla mna rychlejsie nie su, su hlavne dost netypicke plaste, male stuple sa na zadku dost ohybaju a je to neprijemny pocit, urcite to na rychlosti neprida. Mne na asfalt pridu rychlejsie pythony, po miernom zjadeni urcite. Tie maxxisi lepsie pojdu v lahkom tvrdom terene mimo asfalt a napriklad aj na luke, kde tie male ostre stuple drzia ako pribite.

              0 0
            • scret  

              nemudruj a vem pythony:) chybu s nima rozhodne neudelas! pohodlny jsou dostatecne, rychly taky, vydrz standard…

              0 0
              • teepeex  

                to jsou vazne informace jak od dementu sorry

                python neni rozhodne plast na 50% zatizeni na asfaltu

                vyhodis ho za 600km

                dalsi informace netreba

                0 0
                • přišlapávač  

                  no nevim, ja ho mam jakou nouzovku (python air light) uz asi tri roky a uz ma najezdeno pres 4 000 km dost na silnici a myslim ze jeste neco zazije, beru si ho na dovoleny, kde nechci sjizdet lepsi plaste… takze vyrazy typu „informace  jak od dementů“ myslim nejsou na místě, většina lidí prezetuje vlastní zkušenost.

                  0 0
                  • teepeex  

                    me to je jedno, kupte si kdokoliu pythona na silnici a poserte se z toho

                     
                    0 0
                    • přišlapávač  

                      já jen nechápu způsob Tvého vyjadřování…ale to je Tvoje věc, jak s lidmi jednáš.

                      0 0
                      • teepeex  

                        ja jenom setrim prachy nekomu, co o pythonu nema ani paru .) right?

                         
                        0 0
                        • scret  

                          to je zvlastni, vsem tu python vydrzi docela dlouho, jenom podle tvyho mineni se okamzite sjede… kolik na nem mas najeto ty?  uz jses tady behem asi 3 prizpevkku dokazal predvyst… ale zatim nepadl ani jeden tip na podle tebe dobrou gumu…

                          0 0
                          • teepeex  

                            no jasne vsem python vydrzi dlouho, bys me vazne rozesmal, ma proste mekkou smes a vzorek mizi na asfaltu pred ocima, hlavne vzadu

                            ja se skoro ve vsech poslednich dredech o gumach angazuju, doporucuju plaste Maxxis Ranchero v kevlarovy verzi eXC

                            tomuhle klukovi chci usetrit zklamani z vyhozenejch penez, to je asi tak vsechno co bych mel k temhle ultradrzakum;)

                             
                            0 0
                            • kubad  

                              co sem odjezdil 2 sady pythonu UST a 1 sadu Airlight v kevlaru tak výdrž byla +/- stejná jak obdobné pláště jiných značek, takže bych do nich klidně šel znovu – žádný problém s životností sem nějak nezaznamenal

                              0 0
                              • teepeex  

                                ty tu platis pomerne za autoritu,

                                takze doufam, ze sis vsiml, ze autor threadu zminuje 50% podil asfaltu

                                formulace „+/- stejna jak obdobne plaste jinych znacek“ je obecne spravna, avsak nic nehovori o tom, ze podobne plaste, budou zrejme z podobne mekke smesi, ktera na zivici proste mizi

                                 

                                hadat se nebudu, at si k tomu napise kazdy svoje a at si koupi co chce :)

                                0 0
                                • kubad  

                                  Vysoká odolnost střední části běhounu s efektivním přenosem síly a zvýšená přilnavost bočních partií nabídnou jezdci jistější ovládání i vyšší výkon jak na tvrdém, tak na sypkém podkladu

                                   

                                  Právě že ten střed je z tvrdší směsi a té životnosti bych se opravdu nebál myslím že v klidu 2–3t km i s tím velkým podílem asvaltu dá

                                   
                                  0 0
                            • scret  

                              stale jsi nenapsal kolik mas na nem najeto!:) tzn. rozesmat te klidne muzu, ale argumenty ti jaksi chybej…

                              a pokud mas pocit ze python ma uprostred behounu nejak obzvlast mekkou smes, sahni si treba na Conti MK, ta vylozene lepi:)

                              0 0
                            • scret  

                              koukam abych se bal jestli vubec dojedu z vyjizdky domu:)) nebo bych nemel pro jistotu jezdit vubec po asfaltu…

                              0 0
                              • Flegmatik  

                                Nebo si vzít s sebou dva pláště náhradní, kdyby se ti projížďka protáhla a vzorek se ti sjel tak, že ti začne prokukovat duše :)

                                0 0
                          • přišlapávač  

                            ale tak třeba zase zastavovat na asfaltu smykem je pro někoho efektní ;-)

                            0 0
                        • scret  

                          takze to mi spis prijde „vazne informace jak od dementu sorry“ :)

                          0 0
                • scret  

                  tak to je zvlastni, ja mam na nem najeto cca 800km,  50/50 teren/silnice a je jak novej…

                  to bude asi nejspis tim jak skacu moc bunny hopu:)

                  0 0
                  • teepeex  

                    :)) jasny

                    hele a ted tu o jenickovi a marence

                    0 0
                    • scret  

                      o cem bys chtel koho porad tady presvedcovat?:) ja jsem s vydrzi maximalne spokojenej, klidne az budu mit na zadnim na nem najeto 3tis.km muzes se na nej prijet podivat:))

                      0 0
                      • teepeex  

                        kolego nechci byt hruby,

                        pythony jsem sjel po necelym tisici, v terenu me uz potom nepodrzely,

                        navic uz je po boji, ten co se ptal na radu si ty super pythony kupuje,

                        tak si pak muzete vrkat spolu jo?

                         
                        0 0
                        • scret  

                          ok, nechame toho:)

                          kazdy mame jine zkusenosti, nechci se prit o tom cim to je… mozna hmotnosti jezdce? ja mam cca 75kg… muzu nafotit i treba kamosuv zadni, nalitano ma uz dobrych 3tis.

                          ale jak pises, vybrano uz je… a necht potom posoudi zakladatel vlakna…

                          0 0
                          • pepek  

                            Co furt řešíte, dyť ani ten číňan neuvaří každý den stejnou směs. Přece to pak nevyhodí. (O možnosti nekvalitních napodobenin se tady už taky psalo)

                            0 0
    • dedasurovec  

      asi 2týdny zpět jsem ho taky koupil, zatím přezul jen v předu,  na sněhu a v bahně nic extra, ale po asfaltu jedou oproti původnímu WTB exiwolf daleko lépe

      0 0
    • siafu  

      na takovy pouziti mam Karmy v nejvyssi verzi. Pythony mi pripadaji na dnesni dobu zkratka tezke :(( takze o nich ani neuvazuju:). Karmy jsou rychlostne asi tak na urovni Racing Ralpha 07. Po vetsinu roku (v Brne mimo zimy) ale na konec jezdim kombinaci Karma vpredu a Furious Fred vzadu

      0 0
      • Vilém  

        Ty porad gramaris, ale co ty maticky na ventilcich? co ty sroubky na kosik? dobrejch par gramu bys mohla usetrit:)

        0 0
        • siafu  

          pod gramarenim si predstavuju HTecko max. do 9 kg (jako ne s pevnou vidli), to, co mam ted, neni pro me zadna gramarina, jsou tam naprosto standardni komponenty, proto takovy kraviny jako srouby na ramu fakt neresim a do budoucna vahu ani snizovat nejak nehodlam, takze se furt bude motat kolem 9,5 kg. A nevim, proc mam v dnesni dobe kupovat XC plast s vahou nad 500 g, kdyz mohu mit Karmu, Racing Ralph a treba neco od Contiku na podobne urovni. To by me zajimalo, o kolik bude takovej Python rychlejsi nez Karma ci RR 07. Navic mi Karma pripada i rychlejsi nez RR 07. A ze by byl Python jeste rychlejsi nez Karma, nevim, nevim…

          0 0
      • Flegmatik  

        Nechápu, proč mu mj. i na silnici doporučuješ takovýhle kostičky? Do terénu to ještě beru, ale bude-li jezdit 50 % silnici, tak mi tyhle Karmy nepřijdou zase tak super. A určitě budou dost hučet :-)

        0 0
    • kejmi  

      diky Všem za rady a připominky. Po pročtení všech Vašich příspěvků a dalších recenzí kupuju ty pythony… diky všem za čas

      0 0
      • Seadat  

        Jak pises 50 na 50 silnice  teren –  jako pythony jedou hezky, na predku trosku nejistota na mokru, bahinku v lese, jinak  dobry plaste, ale uz bych je nechtel –  tenhle rok sem vyzkousel  Maxxis CrossMark a taky vpredu a vzadu a muzu jedine rici, ze  crossmarky me vyhovovaly vice . . . . .  na silnici sem sjel behoun do hladka a jedou paradne . . . . ale je to zase na lehci teren a zavody. Jinak na marast a humus jezdim neskutecny WTB Weirwolf vzadu a  vepredu NutanoRaptor -  este se nestalo, nebo velmi vyjimecne, ze by me tyhle plaste  nekde ujely. No a na bahynko, listi mam gramarsky SpeedKingy a ty dokud se nesjedou budou taky jistit solidne, i kdyz to sou plaste vicemene na nic :-D ale na trave drzi neskutecne!!!

        0 0
        • kejmi  

          díky za odpoveď, jsem „gaučák:)“ a na kole jezdím do prace po tý silnici a kdyz je cas tak neodolám a vyrazim do lesa – jen pokud je hezky. bláto se me moc netýká. Snad jsem udelal dobre (mám objednané pythony- dorucení prý úterý)…dám vedet jak jsem spokojen

          0 0
          • progressivec  

            čaute…taky uvažuju o koupi těch pythonů, jezdím hodně závody tak bych potřeboval plášť , který podrží jka na suchu tak i na mokru. Teď jak se tady začalo psát o těch karmách tak se chci zeptat jak je to s jejími vlastnostmi v terénu za sucha a mokra?díki za každou odpověď nebo doporučení na jiný plášť

            0 0
            • jose  

              hledej v historii,ale v rychlosti nespodstatnější…pro mě osobně je to na sucho nej plášť,na sypky povrch,mokro už to chce docela hodně „umět“ jinak zatáčku neprojedeš-myslím tím na předním kole:-), na bahno dávám radši scorpiona ale na zadku pythlona nechávám v jakýmkoliv prostředí celý rok

              0 0
    • Petr8500  

      Ať se ti na nich dobře šlape!Já je vozím vepředu i vzadu celý rok(Pythony) a jsem spokojený!A když to klouže,tak musíme mít trochu techniku,né?:-))

      0 0
      • kejmi  

        CHLAPI DÍK MOC!!!  Fakt jsem nečekal, že se Vás až takový množství vyjádří. Mám objednaný ty Pythony. Doručení prý zítra, tak jsem zvědav. Hned to přezuju a vyrazím je někam vyzkoušet. Samozřejmě pak písnu jak mi vyhovujou, ale dle většiny příspěvků celkem chvála, tak uvidíme:) diky diky diky za rady a názory

        0 0
        • scret  

          doufam ze sis objednal rovnou dva pary, protoze podle teepeexe je sjedes pomalu po dvou vyjizdkach:)))

          0 0
    • kejmi  

      tak píšu jak jsem slíbil:) fakt jsem nevěřil, že může být takový obrovský rozdíl ve valivém odporu pláště. Pythony jsou fakt LUXUSNĚ rychlé a v terénu drží „standartně“. (zatím mám za sebou jen jednu vyjížďku, ale jsem maximalně spokojen). Přesně takový plášť jsem chtěl. Děkuji všem za rady a doufám, že to s tou výdrží nebude tak, jak psal teepeex

      0 0
      • scret  

        neboj nebude:) jak jsem psal, mam na nich ted najeto cca 800km a jsou jak novy…

        0 0
        • teepeex  

          kluci, ja nemam nic proti znacce Hutchinson, ale vubec,

          jen jsem vyslovil nazor, kterejzto vyplyva z moji zkusenosti,

          a to takovej, ze na asfaltu pythona brzo sjedes a v terenu si pak rozbijes hubu,

          tot vse

          pokud budes jezdit na silnici na sjetym pythonu, neni problem, pak najedes treba 3k, mozna 5k, co ja vim, kdy se sjede uplne

          ale chapete, co myslim tim, ze to proste neni dobra volba na oba povrchy kurvasopa?

           

          takze, proc si koupit vhodnej plast, kdyz si muzu koupit drahyho pythona?

          to mi hlava nebere

           

          tohle je ta uplne posledni veta, co jsem napsal v tomhle dredu, howgh :)

           
          0 0
          • scret  

            ale jo, ja te chapu, mas urcitou zkusenost a podle ni to posuzujes, stejne tak jako my. Holt vetsina lidi tu ma treba jinou zkusenost, ale to zas neznamena ze je treba to brat jako dogma…

            ja si treba neumim predstavit jinej plast, kterej by na „acku“ frcel a pritom jakstaks jeste v terenu drzel… ja jeste napr. jezdim Rubeny Acris s aramid. patkou a ty jsou taky super, bohuzel se delaly jen v 1,9 verzi, coz pro drtivou vetsinu bikeru je uz dneska nepouzitelnej rozmer…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.