Ahoj, mohl by mi někdo napsat své zkušenosti s tímto kolem?
Díky moc
Ahoj, mohl by mi někdo napsat své zkušenosti s tímto kolem?
Díky moc
mama ma lonsky-co by te zajimalo?
jak funguje to zadní odpružení v terénu a hlavně jak se na tom jezdí do kopce.
jastli neovlivnují pedály zadní kolo, když jsi opřený do pedálů…nejlepší by bylo, moct se na tom svést, ale pochybuju, že by mi ho u nás půjčili. GT prodávají, ale dražší kola jen na objednání
vloni se v nekterejch kseftech dalo gt pucit..ja si myslim ze krom canyonu je to letos asi bezkonkurencni koupe.
myslim ze v kategorii FS biku na pohodu je tendle ram asi nejzajimavejsi kompromis tehle cenove relace.par lidem sem ho doporucil a vsichni jsou spokojeny..asi jako nejvetsi nevyhodu bych videl vahu ktera jde u tohodle modelu pres 15kg..
takže by jsi mi ho vřele doporučil?
potřebuji kolo do terénu ( les, hory,… ), ale aby se na něm dalo jezdit třeba i 50 km po silnici. Opravdu nevím, jak se ta zadní stavba bude chovat.
Ještě jsem zvažoval Avalanche Expert, ale zas jsem si říkal, jestli koupit kloudný kolo, že by to chtělo fulla. Ten už není zas tak o moc dražší
Avalanche expert 26 000,– Avalanche i-Drive 5 , 4.0 33 000,–
50km po silnici na tom das uplne v klidu a pokud das nejaky normalni plaste tak te to nebude ani stvat.pokud si na to zvyknes tak na tom muzes jezdit i docela svizne.Proste pokud nejezdis s xc chrtama ani bych to neresil.To avalanche bych nebral je to pevnak…Na to co chces je to super bike.Pokud bys chtel tak ho budemem mit na krame ta nejaky vyhody mame taky ale nechci delat reklamu tak me kdyztak kontaktuj na mejl.
Pokud full má inteligentní tlumič (s propedalam, floodgate, …), tak na dlouhé silniční vyjížďky jsou limitujícím hlavně pláště a možná trošičku váha kola. Ale jinak není problém.
Už jsem jel pár svižných 100km+ silničních vyjížděk na svojem fullu a oproti předchozímu HT jsem nepoznal žádný rozdíl (ani to necelé kilo navíc se téměř neprojevuje). Naopak často uvítám i na silnici při jejich kvalitě otevřít tlumič.
navíc jsem našel stránky, kde k i-Drivu dávají dárek asi za 2500,– ( přilba, tachometr,.....)
Myslíš že by byl teda lepší i-Drive než Avalanche? I třeba pro rekreační ježdění?
Jaký terén jezdí tvá máma?
mama jezdi uplne maximalne rekreacne a je spokojena.Kamarad ma tendle ram a jezdi docela dost rekneme na pohodu a je taky nadsenej,asi takle
má ještě někdo nějaké zkušenosti s těmito koly?
mam idrive5 4.0 2006. do terenu je paradny, ale na cestu ma par nedostatkov… vdaka tlmicu bez propedalu sa mierne pohupuje pri slapani, vyssie modely su na tom lepsie. na cestu ma nevhodne plaste, tie tiogy a predpokladam aj kendy na 2007 su doost lenive. no a samozrejme 15kg je poznat… ale da sa aj po tom asfalte pojazdit. len je to trochu lenivejsie…
takže jsi s ním spokojený? Co jezdíš za terén? Kdyby sis vybíral znovu, šel by jsi do něho znova? Zajímalo by mě, jak se ta zadní stavba chová při jízdě do kopce.
jazdne vlastnosti su fajn, tam mu nemam velmi co vytknut… jazdim bezny lesny teren, nic extremne… ci by som isiel do neho znova? tazko povedat… skor by som bral model 2007. a neuskodili by mu lepsie loziska… ale inak pohoda.
Ja mam lonsky 4.0, ale mam uz jinej tlumic i vidli:) RS MC3.R kvuli stelovani utlumu a zamykani (puvodni Float se mi zdal pretlumenej) a vepredu upravenyho Epicona na 140 mm. Na velky chrteni to kolo neni, ale rozhodne nejsem pomalejsi nez na HT. Kolo funguje super, naprosto luxusne zvlada dopady skoku , ale i mensi nerovnosti. Zpatky k HT bych uz nesel:)
Ještě jsem malinko přemýšlel, a kdyby jste si mohly vybrat mezi GT Avalanche Expert GT i-Drive 5, 4.0 a Canyon ES 6.0 Canyon ESX 6.0
po čem byste nejraději sáhly? Canyony se mi líbí o něco víc, je tam sice problém s tím, že se to musí objednávat z Německa a že si na to člověk nemůže ani sednout v prodejně, ale vypadají opravdu super ( mají zamykání zadního tlumiče a je tam místo aspoň na flašku s pitím,…) . Takže to jsou kola, mezi kterými bych se rád rozhodnul, vyloučím asi GT Experta, tak mi zbývají 3. Má někdo zkušenosti s canyonem? A s jeho objednáním…?
Tady jsou snad všechny odpovědi ohledně Canyonu www.bike-forum.cz/…2/forum.html#… www.bike-forum.cz/…6/forum.html#…
K těm váhám GT i drive5 – klesly letos příjemně dolů – všechny pod 15kg. Např. mně sympatické i drive5 3.0 kleslo letos s váhou dolů o 0,6 kg – na 14,5kg. Další modely 2007 této řady pak i drive5 4.0 má 14,9 kg, i drive5 2.0 má 13,7 kg.
Jinak se přiživím a i já přivítám zkušenosti s těmito (hlavně letošními!) 5-kovými modely, zejména s GT i drive5 3.0 a jeho vypružením 130/120 s event.recenzí vidle Marzoocchi MX PRO ETA, která ne tomto modelu je. Rovněž budu vděčen za recenzi na letošní inovaci rámu patrnou i z fotek(vůči modelu 2006).Dík!
Mimochodem taky jsem řešil možnost varianty canyonu XC3(4), ale podle mejlové odpovědi z Německa budou XC3 (16,5), XC4 (18,5 i 16,5) až v 06/07 2007, XC3(18,5) trochu spíš – v 04 2007.
A ještě něco, nevíte, dělalo-li GT nějaké úpravy na modelech 2007 ohledně vrzajících, netěsných ložisek čepu, které se tu již probíraly v předešlých threadech. Majitelé modelů 2007, máte prosím nějakou zkušenost s vrzáním – se závadami ložisek?
Dnes jsem viděl iDrive 5 2007 v Jumpsportu-konečně má vyřešenu planžetu jak má být-fakt to vypadá dost dobře-je to kus že leza a ne jen plátek něčeho co praská:-)
jinak je to třeba projet. Váha mne furt odrazuje-je to moc.BB
Ticho! Všechny vás zabiju!