Omlouvám se předem za délku příspěvku a že moc nepatří na cyklistické fórum, protože je MOTOcyklová, ale jelikož se tu nějaký pátek už pohybuju, snad mě neukamenujete…
Chci se s váma podělit (co nejvíc v krátkosti to zkusim) o docela nevšední příhodu,
když je kolem nás tolik děsnejch…
Předminulý víkend mi spadla na zem moje milovaná moto-helma SCHUBERTH (mám jí na palici na fotce), na které mi tím praskly oba postranní držáky plexiskla + plexisklo samo. Oblepil jsem plégo k helmě lepicí páskou na pevno a dojel tak domů…
Jelikož v ČR není zastoupení Schuberth, dovolil jsem si kontaktovat přímo výrobce v Německu e-mailem, jestli by byli tak laskaví a poradili, kde držáky a plégo koupím. Odepsali hned druhý den, že je jim líto, co se mi stalo a že jestli chci, že to vyřídí se mnou oni. Napsal jsem jim tedy, že to je 5 let prastará helma, jaký model, nafotil to pro jistotu a poslal.
Další den mi poslal nějaký člověk odpověď, kde mi píše, že mi díly pošlou kurýrní službou a jestli souhlasím s cenou necelých 100,–Éček za vše. Zajuchal jsem a rád souhlasil (už jsem nedoufal v náhradní díly na takový exemplář a nový/stejný kokos stojí v D 450,–E) a s dotazem, jak to chtějí zaplatit.
..!!!..načež mi další den přišel závěrečný mail, který již psala nějaká „óbnšturmbanfírerka“, že se mi omlouvá za postup svého podřízeného kolegy, že jsou velice vděční, že jsem si koupil jejich výrobek a že považují za svojí povinnost se o mojí helmu postarat, i když už dávno není v záruce. A že mi s velkou omluvou posílá mnou požadované díly ZCELA ZDARMA a že věří, že zůstanu i nadále věrný jejich značce..!!!..
…kromě vypadlý čelisti jsem raději použil i slovník, jestli se náhodou nepletu s překladem…
Dnes mi přišla kurýrem zásilka, ve které vše poslali, vč. faktury za zboží a dopravu - 0,–E(!!)
a k tomu mi přišel mail, že doufají, že zásilka došla v pořádku a přejí mi mnoho km bez nehody..!!!
A teď mi poraďte – je to normální nebo já nejsem normální nebo oni nebo…něco je jinak!
V tomhle světě přece nežiju…tak kde to jsem???