Čaute,
Nevíte jestli pláště continental xking a mountain king jsou tubeless ready?
Už jsem sobě i manželce na kolo objednal kity, ale nějak jsem opomenul ty pláště.
Na netu jsem žádné info nenašel
Díky
Čaute,
Nevíte jestli pláště continental xking a mountain king jsou tubeless ready?
Už jsem sobě i manželce na kolo objednal kity, ale nějak jsem opomenul ty pláště.
Na netu jsem žádné info nenašel
Díky
jaký máš? mám za to, že tlr je jen protection a performance
Přesně jak píše Nimrod, viz http://www.continental-reifen.de/…beless-ready.
Ano, je to tak, jak psali kolegové výše. Nicméně, i kdyby jsi neměl TR verzi, tak i s obyč jde udělat bezduše.
Já to takhle vozím a úplně v pohodě. Jen jsem musel nahodit pomocí výkonného kompresoru, jinak spokojenost maximální.
jen do ty doby, dokud to v zatacce nezujes:))
Kdyz kazdy ma jiny zkusenosti, ja mam MK a XK oboje RS a nekdo pise, ze to nebude jako nezduse fungovat a nekdo ze jo a je pravda, ze se mi trojku za novy protection davat nechce kdyz to nemam sjety
mam dva XK RS a na bezduse to funguje, ALE…
Utesnis to snad az cca 200ml mlika:( a zvejka se to jako prase, takze jsem to sundal i z XC kola!
Jinak by to byl supr plast, drzi dobre a rychle jede…
Při přechodu ze Schwalbe (RoR a RR) na X-king a Race jsem měl taky pocit, že se to víc žvejká, jenže díky nazutí bezduší jsem začal vozit ještě nižší tlaky (logicky)…
Začínal jsem na 1atmoseféře předek, 1,2 zadek. Nyní jezdím předek 1,3 a zadek 1,5.
Nežvýká se to a jsem s touto kombinací spokojen.
zalezi jakym stylem jezdis…
Me pak nestacil ani takovej tlak… A to zvejkani mi proste vadilo dost…
Bohuzel Protection verze je hur poddajna, diky vyztuzeni, a tak to taky neni uplne to pravy…:( Ikdyz na XC to tolik nemusi vadit…
jo a mam 80kg…
Ja s dusema foukam zadek na cca 2, mam 97kg a pokud nafouknu min, tak mi to v zatackach utika do boku
No na jare to zkusim utesnit a uvidim
Ja s dusema foukam zadek na cca 2, mam 97kg a pokud nafouknu min, tak mi to v zatackach utika do boku
No na jare to zkusim utesnit a uvidim
Na XC kole? Jaky obuti, mam 83 kg a musel jsem bezny xc plaste tlr davat kolem 3, jinak defekty a zvejkani.
X king a Mountain king, oboje 2.2 a RS
uz kolik let jsm nepichnul a to zvejkani asi bude to samy, jako kdz mi to v zatacce utika pod prdeli a mam strch, ze to svliknu
ale kdyz nafoukam na dva, tak ok
čau, mountain kingy 2.4 nedoporučuju. Měl jsem je na Spectralu a vůbec nešly utěsnit. Né že by nebyly patky TLR, to bylo ok, ale boky byly úplně děravé. Jeden nakonec drží, druhý šel z domu. Ale byl to boj.
Taky jsou to zbytečné balony.
Tak na spectralu 6 2016 je mam taky, protec., tlr, a vzadu hazely jak svin, predek ok. Ale mliko drzej bez ok, netecou a nahodit jsou ok.
„zbytečné balony“ …tohle slovní spojení jsem už dlouho nečetl…:D
no MK II 2,4 na Flow ex rafku uz je docela slusnej balon… Na prd ale je, ze na tom balonu jsou uz tak ridce posety spunty, az je to hruza…:( Takze zase guma na h…
TK je fajn, ale zas tezkej jak prase uz…
Aktualne mi bohuzel Conti nema co nabidnout… a to jsem je driv mel tak rad…
Díky všem za postřehy a rady.
Komunikoval jsem to ještě s výrobcem kol Canyon a funguje to tak, že OEM verze plášťů nejsou značené stylem, jaký má výrobce na stránkách.
Výsledek je takový, že na mém nervu 8.9 jsou bezduše (i když tam UST ani Protection napsané není) a na manželčiném nervu 6.0 bezduše nejsou.