Jak se mám zachovat k servisu?Nevracejí mi bika...

166 nepřečtených
  • T.Piller

    Chci se zeptat jak se mám zachovat k servisu kam jsem dal kolo.Kolo jsem odevzdal ve Pondělí s tím že potřebuji odvzdušnit brzdy,seřídit přehazovačky a zkrátit bovden…všchno práce na pohodu..Dohodli jsme se na tom že mi v UT nebo ST zavolají a přijedu si pro kolo.Nikdo mi nevolal tak jsem tam ve ČT zajel a v servise nikdo otevíračka do 18:00 a já tam byl v 16:30 a nikde nikdo.Pořád jsem volal zodpovědné osobě která je uvedená na dveřích ale marně..V pátek jsem tak jel opět a na dvařích již byla cedule z provozních důvodů uzavřeno,v sobotu jsem tak tedy jel zase a zase tam nikdo nebyl…telefony neberou a kolo je fuč…Předávací protokol na kolo mám ale k čemu mi to teď asi je?Stalo se vám něco podobného?Nevím si rady…

    0 0
    • Sodík  

      Ještě bych počkal do příštího týdne a chtěl po nich slevu za porušení smlouvy. Pak uvidíš.

      0 0
      • T.Piller  

        Hmm mám ale strach aby jsem kolo vůbec ještě viděl…

        0 0
        • Pedro404  

          Jestli nemůžeš nikoho ze servisu kontaktovat tak asi jedině zkusit policajty…

          Ten servis byl nějak zavedenej nebo nově otevřenej?

          0 0
          • T.Piller  

            Zavedenej,normálně fungující…je to i prodejna i půjčovna…Zkusi Policii to je taky možnost..kolo mám i očipované (Krimistop)

            0 0
    • t29  

      to jako servis z ničeho nic zkrachoval? nebo se stěhujou?

      0 0
      • kubad  

        Nebo dovolená, nebo nemoc, nebo spousta jinych mozností, ale pro zakladatele nic příjemného když neví co se děje :-(

        0 0
    • gard  

      Především nepanikařit :-) Mohlo se stát cokoliv, třeba jen prodavač/technik v jedné osobě onemocněl a není zástup.

      Máš možnost podle IČ na www.justice.cz zjistit kontakt na majitele, nebo se obrátit s dotazem na živnostenský odbor,… policii bych řešil až budeš mít „jistotu“, že došlo k nějakému přestupku/tres­tnému činu.

      0 0
    • Flegmatik  

      To je fakt blbý. Ještě bych možná zkusil sousedy toho obchodu, jestli třeba něco nevědí, proč je to zavřený… A možná ty policajty, třeba by mohli říct, zda chlápek neměl nějakou nehodu nebo krám třeba nevykradli či co já vím, co se dneska může stát. Ale na dovču to nevypadá, to by ti snad dal vědět nebo tam napsal „Dovolená“, ale „provozní důvody“ může být cokoliv – odpojená elektřina, voda…

      0 0
      • kloubik  

        Co mám zkušenosti, tak provozní důvody většinou znamenají dovolená. Nikdo nechce napsat na dveře, že na týden zavřel, protože jel na dovolenou. Možná to nechce říct z marketingových důvodů, možná aby rovnou nenapsal zlodějům, že tam týden nikdo nebude. Takhle nikdo neví, jestli jen třeba něco nepředělávají, mají zavřeno, ale lidi vevnitř jsou.

        Jinak samozřejmě pokud v servisu není jedna jediná osoba, která třeba onemocněla, tak jednání neseriozní.

        0 0
    • BigKarel2  

      Vzhledem k tomu že píšeš že je to zavedený servis, tak si myslím že v tom bude něco jiného a vše se vysvětlí…Ale jinak asi buď policie nebo zjistit kde byldí majitel a zajet si za ním osobně.

      0 0
    • pustipav  

      Osobne bych se zachoval tak, ze bych byl pekne nasranej…

      0 0
      • T.Piller  

        Jo tak to jsem pořádně…ale to je asi tak jediný co se mi daří…celej víkend se dalo celkem jezdit a kolo nikde a co potom další týden,víkend…jak dlouho a jestli vůbec..ach jo..ještě chvilku počkám a pak se obrátím na policii..

        0 0
        • Pedro404  

          Jestli se ozvou a nebudou mít sakra dobrou výmluvu tak bych jim každopádně za servis nedal ani korunu.

          0 0
      • Igor Hnizdo  

        hmm. a asi i poslat doporucene odstoupeni od smlouvy s co nejdrivejsim datem?

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • rš2  

      Já se přidám i když nemám takový problém jako ti dva co už psali – u mě jde jenom o brzdy, ale taky to nasere…na inzerát jsem prodal svoje starý brzdy a koupil nový, vše jsem naplánoval tak abych byl maximálně den bez bajku, ale…starý brzdy jsou pryč a nový nepřichází a nepřichází :-/ Poslaný byli minulý pondělí Českou poštou a já už celý týden + víkend čumím na bajka opřeného doma o zeď a to se dalo jezdit každý den…no jsem taky slušně nasranej…

      0 0
      • maedva  

        Taky jsem prodaval a kupoval nove brzdy i kliky… Jenze jsem napred koupil nove a az jsem je mel doma, pak jsem teprve demontoval a prodaval ty stare ;-) Celkem logicke, ne ?

        0 0
        • kubad  

          Jj celkem logika :-(

          Pokud ovsem mas dost penez a ty z prodeje nepotrebujes na nakup novych dilu.

          0 0
      • bluma  

        A u koho jsi je kupoval? Znám jednoho takovyho prodejce, kterej mi tvrdil že to 100% posílal, jednou poštou, pak PPL a stejně to nepřišlo :-) Problém byl v tom, že zboží neměl na skladě a jen mě tak držel v šachu aby získal čas.

        0 0
    • padlos  

      Ja bych teda vyrazil na policii radsi driv nez pozde.

      Jestli maji zavreno a nikdo nebere ani mobil, tak je to sakra divny.

      0 0
    • GaGy  

      Rš pracuji na poště a todle není normální.. Sežen si číslo balíku od odesílatele a podívej se přes net… Zpousty firem rádo píše i lidí že zboží odeslali ,ale vůbec to tak není. Na většině zásilek je datum podání ,tak si to pak zkontroluj než začneš házet špínu na poštu. Týden je opravdu moc. obyč balík max 4 dny . Obchodní na druhej den.

      0 0
      • Tyboo  

        2 dny a člověk se diví, že to přišlo tak rychle. segra mi posílala noťas přes expres službu do druhého dne. 4 dny a pořád nikde. 5. den taky nic a 6. sem šel na poštu a jim se to tam válelo

        0 0
        • Rychlej turista  

          V Porubě mají na hledání balíků celé velké pátrací oddělení :-D

          Letos poprvé ale balík doručili sami a v termínu, tak možná už šli do sebe :-)

          0 0
        • chachn  

          tak mohlo se stat,ze te doma nezastihli a ten papirek s upominku,se nekde zatoulal a dalsi upominku davaji treba az po tydnu…ono je to tezky…ja osobne jsem s cpost naprosto spokojenej…do dvou dnu pravidelne(do­porucena zasilka)…

          0 0
          • Lakii  

            Je to posta od posty, kdyz je dobrej postmistr funguje vse jak ma, jinde chodi zamerne az s druhou vyzvou.

            0 0
      • Chiron  

        Většinou s ČP problém nemám. Ale už dvakrát mě pěkně naštvali, normálně tu rozváží balíky autem, měl sem balík, vidím z okna jak zastavuje u nás, tak jdu pro peníze, vyjdu ven a auto nikde a ve schránce lístek Adresát nezastižen. A balík byl malý…

        Podruhé mi ztratili obchodní balík. V pondělí ráno mi obchod napsal, že balík byl odeslán i s číslem, ve st se na stránkách pošty objevilo že balík byl doručen, nevím kam ani komu, ale mě určitě ne. Tak jedu odpoledne na místní poštu, o naší pošťačce je známo, že je tak trochu neschopná, takže domluva žádná, tak tedy jedu na poštu pod kterou to spadá. Jak se to přesně dělí netuším. Tam mi nebyli schopni říct kde se stala chyba. A ve čt dopoledne nejsem doma a konečně se objeví lístek, že mám balík na poště. Tak tedy odpoledne jedu na poštu na poslední chvíli, je půl hodiny před koncem otvírací doby a pošta zavřená. Tak to už sem se jenom zasmál, zanadával a jel tam v pátek.

        PPL je lepší v tom, že když se něco podá, tak to do druhého dne mám doma. Ale ta domluva je s nima tak otřesná, že si radši věci nechávám posílat poštou :(

        0 0
        • Automat_1  

          To první je u nás pravidlo. Celej den sem doma, čekam na balík. Večer dostanu ze schránky papír adresát nezastižen. 3× jsem kvůli tomu mluvil s poštou, pokaždé milí „víckrát už se to nestane“. A pořád dokola.

          0 0
          • mr.nikdo  

            ono je mozny, ze jestli si v panelaku ci tak nejak, tak to muze nosit potom postacka, kdyz se balikar nedostane ke schrankam…

            dal baliky typu AZ se uz pouze Oznamuji! Balikari je na rajon nenosi a postacka nese jen oznameni ;)

            0 0
          • M_ishak  

            Než si brat kvůli takové kravině dovolenou, tak je nejlepší se dohodnout s recepční/vrátným, nebo kdo to tam či onde řeší, a nechat si to poslat na firmu kde člověk dělá.

            0 0
            • nox159  

              v 16 ti asi do prace jeste nechodi a nechavat si takove veci posilat do skoly neni idealni.

              a s nekterym vratnym se fakt nedomluviš :( vlastni zkusenost

              0 0
              • M_ishak  

                A rodiče co, buď jsou nezaměstnaní = doma a nebo zaměstnaní = v práci. Samozřejmě že ne s každým se dá domluvit, ale v každé firmě je někdo, kdo řeší poštu. Když není intelektuálně dostatečně zdatný vrátný, tak je tam vždy někdo jiný.

                0 0
                • nox159  

                  nekdy si chce clovek zaridit veci i sam a nezatezovat s tim rodice.

                  0 0
                • Automat_1  

                  Je to vysvětleno o pár řádků níž. Nějak mi uniká pointa toho všeho. Nikde jsem nepsal nic o dovolené (u mě teda ještě studijním volnu), nebo o práci rodičů-nechápu tu dedukci o nezaměstnanosti a docela mi to vadí;).

                  Já mam ještě nárok na prázdniny a mimojiné pošta jezdí až po mým příchodu ze školy-to už ale odbočuju.

                  0 0
                  • M_ishak  

                    voe, s tebou je domluva jak s vrátným ;O)

                    0 0
                    • Automat_1  

                      Pochopil sem to napoprvé jinak než na podruhé. A jelikož to nebyla reakce na mě, tak se ti omlouvam;)

                      ________________

                      0 0
              • M_ishak  

                Jinak jsem si vzpomněl, že všechno jde, stačí otevřít hubu. Např. kolega když si chtěl koupit nějaký foťák, tak se domluvil s kolegou z mateřské firmy z USA, ten mu to tam o cca 8 000 Kč koupil levněji a dovezl, když měl zrovna služebku do ČR. Takže pohoda jazz, pracovat v americké firmě (aspoň v tomto směru).

                0 0
              • M_ishak  

                Jinak jsem si vzpomněl, že všechno jde, stačí otevřít hubu. Např. kolega když si chtěl koupit nějaký foťák, tak se domluvil s kolegou z mateřské firmy z USA, ten mu to tam o cca 8 000 Kč koupil levněji a dovezl, když měl zrovna služebku do ČR. Takže pohoda jazz, pracovat v americké firmě (aspoň v tomto směru).

                0 0
              • Automat_1  

                Taktak:) Záměrně si objednávám zboží na dobu, kdy vim, že budu doma-jasně, ne vždycky to vyjde, ale ušetřim si tim cestu na poštu.

                Navíc pošta to vydá jenom na jméno, takže nějakýmu vrátnýmu to dá tak z dobrý vůle. A zas, napíšu to na vrátnýho, příde mu balík s jeho jménem, tak proč by mi to dával?

                Nejlepší je na to PPL. Volali mi do města, kdy a kde se chci sejít. Byli poblíž, tak sme se domluvili, že si to předáme v centru. A co víc, ptali se, jestli nejedu „tam dopryč“, že mě můžou odvézt.

                0 0
                • M_ishak  

                  Ježišmarjá, když říkám na firmu, tak to neznamená, že tam napíšu jméno vrátnýho, ale svoje + zbytek bude firemní adresa, jako kdyby to přišlo od např. nějakého dodavatele do našeho oddělení na mé jméno. A vrátný mi zavolá do kanclu že mám dole balík.

                  Jediný rozdíl je v tom, že nepůjdu za účelem placení vyptat hotovost od paní z účtárny, ale zaplatím to ze svého.

                  0 0
                  • Automat_1  

                    Nevim, ale pošta nedá balík ani zákonnýmu zástupci(pokud mi teda není míň jak 15), natož vrátnýmu-teda u dobírky jo, předpokládají, že někdo nebude platit za něco, co nezná.-hold předpisy jsou předpisy.

                    0 0
                    • Chiron  

                      Jo že předpisy :D U nás pošťačka celkem běžně nechává balíky pro sousedy (samozřejmě že ne na dobírku) a opačně. Doporučený dopis teda vydávají jen na občanku a doma můžou být i rodiče, ale stejně jim ho nedá.

                      0 0
          • jizby  

            normálně je telefonicky požádáš o znovudoručení. Podle zákona jsou dokonce povinni tu službu provozovat na spec. tel. čísle a to uvádět na těch lístkách co doručujou místo balíku. Dokonce to můžeš udělat víckrát u stejné zásilky. Když tak si to číslo zjisti na poště místo hádání se s nima a s úsměvem je zaúkoluj. Oni si šetří práci a spoléhaj na to že lidi se o svá práva neuměj přihlásit.

            0 0
            • Automat_1  

              Stručně, jasně, věcně. Díky ti;o). Měl jsem za to, že je to placený. -timhle končim, jsem uplně mimo téma.

              0 0
      • mr.nikdo  

        tak tak…

        Obcas to hlavne do*erou tim, ze to poslou na blbou postu – klasika u dopisu… A nebo to neposlou vubec… Co vim, tak co dojde do ruk, dojde i na rajon a pak na postu…

        i kdyz mi jednou dosel pohled asi po 2 letech :-D – ale to posrali Italove :-D

        0 0
        • Medunka  

          7 let, a po**** to někdo v Břeclavi :-)

          0 0
          • mr.nikdo  

            :-D

            po tom uz pomalu nestekne ani pes :-D

            Ale todle nebyla Breclav ;) – bylo tam razitko novy z Italie :-D a dokonce sel pohled pres 24hodin z Italie do Vyskova :-D

            0 0
            • M_ishak  

              Medunka to myslela asi tak, že v Břeclavi měli nějaký *******, kdy vykrádali zaměstnanci ČP dopisy, v nichž lidi posílali hotovost a pytle s tím co zbylo schovávali někde ve stoce. Pytle s touto poštou byly nalezeny až po letech.

              0 0
              • mr.nikdo  

                ja vim o co de – byla to primo jakasi jama na nadrazi :)

                jen me napadla, ze to mohla byt souvislost s tim dopisem – ty dopisy z Breclavi se potom dorucovali… proto jsem psal, ze todle melo Italsky razitko a ne Breclavsky…

                0 0
    • T.Piller  

      Tak dnes se konečně vše vysvětlilo…pán mi volal,že měl nějaké rodiné věci které tu nechci rozšiřovat,ale jednání s ním se zdálo v pohodě a pro bika si dnes můžu přijet..Takže jsem malinko bláznil a zbytečně,ale stejně se ještě teď klepu strachy když pomyslím že jsem o něho mohl přijít..Všem děkuji za reakce…

      PS:Tyto úkony na kole opravdu nesvedu,nejsem manuálně zručny a proto si kolo hold musím nechat servisovat…zkouším se to naučit,ale pravidelně po mém zásahu stejně končím v servise..

      Ještě jednou všem díky!!

      0 0
      • Lakii  

        ..taky se vždycky nechám vyhecovat, a pak si v servisu vymýšlím historky jak že se ten paskvil co tam mám stal o větev v lese :D

        0 0
        • Rychlej turista  

          jj, byla to taková šlupka, až se to hlavko z toho přeskládalo :-D

          0 0
          • T.Piller  

            Asi tak nějak to vypadá..

            0 0
          • Lakii  

            Přesně tak :D Naštěstí mám hodný servisáky který ze mě nedělaj blbce i když myslim jim to párkrát bylo jasný

            0 0
          • mr.nikdo  

            hele onehda mi v servise rikali ze mam vyhlej kotouc ven – na to jsem reagoval: A jak jsem to moh udelat? Ja takova lehka osubka atd…

            Problem je v tom, ze vubec sem se toho nedotkl a ani sem nehodil drzku atd…

            0 0
            • marszy  

              Zažil jsem zákazníka co mne tepal za špatné seřízení .Tak jsem s ním jel at mi to ukáže a ve finále se ukázalo , že neumí ani řadit. A to můžu pokračovat dál a dál .

              0 0
              • Mate  

                absolutní klasika… smutná :-(

                0 0
              • pepek  

                Zákazníci jsou hovada asi ve všech oborech. Neznají základní věci, lžou jak když tiskne, používají nedoporučená maziva, nečtou zásadně návody a když čtou, tak špekulují, jak ušetřit 50Kč, věří jedině radám kamošů a ptají se teprve až to poserou :-(

                0 0
                • marszy  

                  Dnes přijela zákaznice , že jí to nebrzdí .At jí to jdu hned opravit .Tak koukám špalky uplně KO .Říkám jí nechte to tady je hodně práce a před 18,00 se stavte bylo cca 15,00.Odpověd byla ,ale já pospíchám na nákup.Tak jsem se slušně zeptal jestli dává přednost bezpečnému zastavení nebo rohlíkům.Co myslíte ,že udělala ?Ano odjela na nákup do Kauflandu!!!!!!!!!!­!!!!!!!Od nás je to 3min na trolejbus a cca 1,5km do kaufu jízda do a z kopce.Já říkám lidská blbost je bezbřehá jak vesmír.

                  0 0
                  • Ruprt2  

                    nemám rád, když se leze zákazníkovi do ****** a mluvit a chovat se za každou cenu.

                    „Jak tu onehdy někdo napsal, že když zákazník plivne na zem, tak to prodejce musí hned utřít a omluvit se.“

                    To opravdu nesnášním.

                    Ale to co ty tu pravidelně píšeš je mazec zůstává mi rozum stát. Nevím jestli jsi takový hulvát nebo takový hlupák. :-/

                    0 0
                    • marszy  

                      Dělám tu práci cca 11let a stále mne to baví za tu dobu je tolik zážitku ač dobrých nebo špatných .Potkáš lidi chytré nebo uplně hloupé.Patřím mezi lidi kteří se snaží vyjít se zákazníkem asertivně.Té paní jsem to říkal slušně a bez emocí.Kde je podle tebe hranice kdy už zákazníkovi lezeme do ******?Jak jsi myslel toho hulváte nebo hlupáka?Že někoho pošlu do ****** když se zeptá proč mu drhne hlavko když na montáž nepoužil speciální nářadí?Nebo napíšu zážitek se zákazníkem a jsem vláčen ?Dokud se nepostavíš na druhou stranu pultu nepochopíš.Tak pravidelně sem nepíšu.

                      0 0
                      • Ruprt2  

                        ne pravidelně sem nepíšeš, ale já to tu pravidelně čtu.

                        A tvoje zážitky ze servisu jsou tu vždy velice silné.

                        Jako profík by jsi to neměl říkat vůbec nebo ne takovým stylem.

                        Paní potřebovala, aby jí kolo líp brzdilo. Třeba jí někdo poradil, že to šikovný servis udělá za 5min.

                        Ty jsi neměl hned čas a ona nechtěla čekat.

                        Ty to podáš kráva mohla jet do kauflandu trolejbusem.

                        Ona to taky mohla být třeba moje máma. Nebo máma koholiv tady na foru. Napadlo tě to? Nebo nejela do kauflandu. Třeba vedla kolo do jiného servisu. Možná spěchala. Možná šla jinam a tam si koupila celé nové kolo.

                        Když ještě přidám do kontrastu to jak tu obhajuješ servis, který nevydal kolo. Pravděpodobně měl vážný důvod to tu ten co vlákno založil i napsal. Nikoho neočernil, ale ty jsi vylítl jak čertík z krabičky.

                        neb. „Opravdu si myslíš ,že se ti v životě nemůže nic stát?Něco co nemůžeš sám ovlivnit.Je vidět ,že jsi prd zažil.“

                        0 0
                        • marszy  

                          Paní Potřebovala a já jí nabídl variantu řešení .Až pojede z kopce s rohlíkama a neubrzdí to potká Liazku a bude třeba napůl ochrnutá , čí to bude vina?

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            „Paní Potřebovala a já jí nabídl variantu řešení.“

                            tečka!

                            Nejde jenom o tento jeden tvůj přísvěvek. Fakt, je že kdybych svoje kolo dával do servisu, tak bych se bál, že tě potkám.

                            0 0
                        • marszy  

                          Jinak. Před cca 3 měsíci jsem si objel všechny obchody do cca 30km od nás .To co jsem viděl je hodně smutný stav .Odhaduju , že na přežití má tak 30–40% obchodů .Nedivím se lidem ,že odchází ne internet:-((

                          0 0
                        • marszy  

                          Slušně jsem paní varoval o stavu jejích brz a možných následcích.

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            tak pak jsi křivák.

                            Na paní jsi slušný a tady z ní děláš slepici.

                            0 0
                            • marszy  

                              Podle tebe jsem měl paní poslat do ****** at přijede za týden ,že nemám čas.A na BF radši vůbec nepsat .Protože tady jsou všichni svatí a ti nejchytřejší.

                              0 0
                              • Vilém  

                                …a semtam nejakej nejlepsi servisak, kterej se s tim nepare.

                                0 0
                              • Ruprt2  

                                Já nevím proč jsi sem psal.

                                Podle mě bys neměl dělat práci s lidma.

                                Prostě jsi neměl na paní čas hned, což je IMHO normální, a paní nechtěla čekat, což je její právo.

                                Já tam nevidím prostor pro story.

                                To, že někdo nehledě na domluvu dluží týden kolo nereaguje, nezvedá telefony a ani nevolá zpátky nekontaktuje své zákazníky, ti přijde naprosto normální.

                                A vykřikuješ tu o smazání, jenom proto, že se jedná o někoho z fochu.

                                Ty ale neváháš pošpinit zákazníka, který nechce čekat.

                                0 0
                                • marszy  

                                  V žívotě jsou někdy situace kdy se ti složí celý tvůj život během chvilky jak domeček z karet a nemusí to být vlastním přičiněním.Pokud jsi tohle nikdy nezažil nesud jiné ,že nedal vědět zákazníkům.Tečka

                                  0 0
                                  • Ruprt2  

                                    a proč by to tu měl proboha smazat?

                                    Proboha prober se.

                                    Ono je i dost možné, že váš servis je v okruhu 30km nejlepší, ale neleze ti to trochu na mozek?

                                    Tvoje podobné reakce tu nejsou poprvé.

                                    0 0
                                    • marszy  

                                      Pokud jsi nepochopil to co jsem napsal o řádek výš tak nepochopíš proč by to měl smazat.

                                      0 0
                                      • Ruprt2  

                                        no já to pochopil, ale asi píšeš do jiného tématu.

                                        Tady o ten servis vůbec nejde.

                                        Nikdo tu nikoho neočerňuje a už vůbec ne jmenovitě.

                                        Autor se zachoval velice korektně.

                                        Ty si tu jedeš sólo.

                                        0 0
                            • marszy  

                              Pokud si čtu zpět nic jsem o slepici nepsal!!!

                              0 0
            • StuntJ  

              normál, v servisu jsem zažil aj výhrůžky useknutí hlavy … Mě snad ani nic už nepřekvapí :o)

              0 0
      • marszy  

        Měl by si tady ten příspěvek kde osočuješ člověka z branže vymazat .A nebo se aspoň tomu člověku omluvit .Opravdu si myslíš ,že se ti v životě nemůže nic stát?Něco co nemůžeš sám ovlivnit.Je vidět ,že jsi prd zažil.

        0 0
        • zum  

          Di do kelu. Pokud vím tak nemenoval …

          0 0
        • DaSnail  

          ty v tom servise osočenom makáš?

          0 0
        • Ricci  

          Tohoto komentara si sa mohol zdrzat, jeho strach bol v dnesnej dobe celkom pochopitelny, vobec sa mu nedivim…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.