• OCG

    Zdar, sorry, že sem dávám další možná zbytečný thread. U Hanáka se objevila nabídka klik: v úvahu pro mě přicházejí 3. Jde o SHIMANO XT FCM760 (3599,–)
    SHIMANO HONE FCM600–3 (2399,–)
    TRUVATIV FIREX S44 Team (2499,–) A tak se chci zeptat, které z nich. Nevýhodou prvních je cena, hodně se mi líbí, ale mám trochu pocit, že je to zbytečně drahé. Co ty další dvě? Máte zkušenosti? Co byste doporučili? A proč byste to doporučili? DÍKY MOC!!!

    Anketa: Tak které kliky?

    18x
    72%
    7x
    28%
    0 0
    • Bulda  

      co tahle :))?? www.bike-forum.cz/…3/forum.html#…

      0 0
    • jecnak  

      Doporucil bych ti pouzit vyhledavani.

      0 0
      • enjoy  

        usetril bysis pul vety kdyby si odpovedel na jeho jednoduchou otazku:-).jj,uz aby bylo to hodnoceni uzivatelu:-))

        0 0
        • maxtor  

          Ono se chystá nějaké hodnocení uživatelů?? Tak to mi něco ušlo. Zajímavý nápad. Teď jde jen o to, jakou by to mohlo mít objektivitu.

          0 0
        • jecnak  

          Ja myslim, ze o vsech tech klikach tu bylo napsano hafo. Tech 10 minut aby prolit par threadu ho snad nezabije.

          0 0
      • OCG  

        Samozrejme jsem ho pouzil. Ale jinak diky za radu :o)

        0 0
    • enjoy  

      rozhodne XTcka!uz proto,ze ja za ne tehda daval pres 5 tisic!:-))

      0 0
    • Peslezedirou  

      XT má každej ocas

      0 0
      • jecnak  

        Protoze jsou to asi nejmin problematicke kliky s integrovanou osou navic s dobrym pomerem cena/hmotnos/vydrz.

        0 0
        • vlk  

          :o) a v čem jsou méně problematické než lx, hone či XTR.

          0 0
          • jecnak  

            Lx = Hone – vazi kolem 970g… Z Hone se smirgluje cerna barva, coz vypada dost blbe. XTR – nejdou sehnat rozumny prevodniky – Gebhardty za rozumny prevodniky nepovazuju.

            BTW kdysi sly sehnat naprosto nadherny prevodniky na XTR od Moonheadmachine, ale firma uz neexistuje.

            0 0
        • Peslezedirou  

          Já vím taky je mám na kole :o) Po tom co jsem slyšel na truvativ, tak jsem šel po osvědčeném…

          0 0
          • OCG  

            Ano, ve zdejší historii je toho hodně o těch klikách. Ale problém je, že některé info je staré. Dozvěděl jsem se, že v Truvativech něco praská. O Hone jsem se toho moc nedozvěděl, protože se probírám miliónem threadů, kde stojí „HONEm.“ Tak proto ten thread. Pokud jsem někoho nasral, tak se omlouvám :o) Chtěl bych spíš do těch Hone, ale moc toho nemůžu najít. Takže dík všem, kteří odpoví a nepošlou mě do historie (ev. hodí link na historii, který by mohl pomoci a třeba jsem ho přehlédl).

            0 0
            • revish  

              myslim si, ze hone jsou konstrukcne stejne jako LX. kvalita si myslim taky bude podobna, mozna se pletu videl jsem je jen na fotkach a v katalozich.

              0 0
            • maxtor  

              Často se tu píše, že Hone je LX s jinou povrchovkou, tak bych to taky tak nějak viděl. Dál si myslím, že mezi LX a XT zrovna v klikách žádný rozdíl moc nebude, tak bych řekl, že největší rozdíl bude v ceně a v hmotnosti.

              0 0
              • vlk  

                mám pocit, že hone má širší stěnu na ose a o to trošičku více váží.

                0 0
            • Peslezedirou  

              Vozím teď XT, fajn kliky za dobré peníze, (tuhost, váha, montáž) točím na nich tři řetězy tak doufám, že převodníky vydrží aspoň dvě sezony (lx převodníky mi vydržely cca 10kkm). Jediné co mi vadí je řetězová linka, někdo to neřeší, mě to celkem vadí :o/ Zatím žádné zvuky (praskání, lupání) raději klepu na dřevo :o) Co by někomu mohlo vadit je vzhled, přeci jenom jsou už dost okoukané…

              BTW: raději se zeptat a být poslán do h…než pak blbě nakoupit.

              0 0
        • maxtor  

          Dokázal by někdo objektivně zhodnotit, jestli stojí zato kupovat XTR (03) místo XT?? Rozdíl ve váze je 800/860g a jediný hmatatelný rozdíl vidím v tom, že XTR má kliku s pavoukem v celku. O nových XTR se nebavím, to je kapitola sama pro sebe.

          0 0
          • jecnak  

            Objektivne ti akorat muzu rict, ze rozdil mezi integrovanou a jakoukoli jinou osou na klikach se markantne projevi v tuhosti.

            0 0
            • maxtor  

              Jsi si jistý, žeš to zařadil správně???

              0 0
              • jecnak  

                Ne, ted mi to dochazi – myslel jsem ze mluvis o XTR bez osy (pred rokem 2003).

                0 0
                • maxtor  

                  V poho, taky mi bylo jasné, že mluvíš o XTR 98 (nebo kolik).

                  0 0
                • Peslezedirou  

                  Rozdíl mezi octanlink (drážková osa) versus dutá osa není zas tak velký, ale je tam. Tuhost duté osy se projeví podle mé zkušenosti hlavně v duelu se čtyřhranem.

                  0 0
                  • maxtor  

                    Tak těď jsi tomu nasadil korunu:-) To jistě nikdo z nás nevěděl. Mimochodem, co myslíš tou „dutou osou,“ když ji srovnáváš s octalink osou??

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      Sorry mistře…

                      0 0
                      • maxtor  

                        V pohodě, pane. Mám teď dutou octalink na biku a integrovanou na silnici a rozdíl je fakt znát. Spíš mě šlo o srovnání klik od LX po XTR.

                        0 0
                        • Peslezedirou  

                          Ok vykat si nemusíme :oD Píšu jen svojí zkušenost, to co se mi zdálo jako větší rozdíl v tuhosti.

                          Běžim z práce tak přeju fajn víkend :)

                          0 0
                  • jecnak  

                    Clovece sel jsem z octalinku Deore (duta osa, duta klika) na LX a rozdil to byl fakt znatelnej. Samozrejme je to znat jen pri prvni jizde, ale rozdil tam je. Mezi 4hranem a octalinkem jsem rozdil nenasel (STX-RC >> Deore). Naopak me ted prekvapila stara Dura-Ace na 4 hranu.

                    Tohle vsechno jsem tu ale uz asi 3× psal…

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      Já jsem zas jezdil docela dlouho LX plná klika čtyřhran pak LX dutá klika octanlink I? rozdíl v tuhosti byl znát, menší rozdíl mi přišel mezi LX dutá klika octanlink I a XT co teď vozím. Pár měsíců jsem jezdil Alivio čtyřhran, tuhost fakt nic moc, ale člověk si zvykne :)

                      0 0
                      • maxtor  

                        Tak tak, dokud jsem nepoznal integrovanou osu, tak mi HT1 s octalinkem naprosto vyhovoval.

                        0 0
          • Meesha  

            XTR prevodniky stoji skoto tolik co XT kliky. A muzes pouzit jen orig shimano nebo sra*ky od gebhardtu jak psal Jecnak. Taky sem zvazoval jestli XT nebo XTR a tohle byl rozhodujici duvod.

            0 0
            • maxtor  

              Mám pocit, že minimálně v klikách je XTR jen naleštěné XT. Ten cenový rozdíl prostě rozdílu v kvalitě neodpovídá. Stejně ale uvažuji na jaře o koupi XTR sady. Třeba do té doby dostanu rozum :-)

              0 0
            • jecnak  

              Nedavno jsem objevil dalsi garazovku odnekud z Belgie, ktera placky pro XTR vyrabi, ale link jsem ztratil. Vyrobcu bude urcite vic, ale bude porod je hledat a nechavat si prevodniky posilat.

              0 0
              • kubad  

                Na XTR kliky mají talíře v nabídce prakticky všichni větší výrobci.

                0 0
                • jecnak  

                  napr?

                  0 0
                  • kubad  

                    Vydrž zjišťuju ješte ceny a dostupnost

                    0 0
                  • kubad  

                    Třeba Midleburn: Middleburn chainrings are available in 4-Arm,CD, ATB and Shimano XTR960 fittings. Dovozce je: www.yarroline.com/default.html skladem je měl.

                    Specialites TA: Bicy.cz na objednávku www.bicy.cz/katalog/?…

                    0 0
                    • miki  

                      to možná ale za kolik???

                      0 0
                      • kubad  

                        Midleburn s teflonovým povrchem vydžel cca 10 t.km a ještě žije a to jak víš jezdím 2×9 (44/29) a 29 si moc nezajezí.

                        MOC toho nejlepšího co Midleburn dělá: 44 – 1700 Kč 32 – 1280 Kč 22 – 754 Kč Není to úplně přesně mám po ruce jen obchodnický ceník

                        0 0
                        • miki  

                          Tak to docela jde ,já jsem sháněl 32 XTR a nakonec na webu s troškou štěstí koupil origoš Xtr za 35 eur.

                          0 0
                    • jecnak  

                      Hmm, tak to je super, diky.

                      0 0
                  • TinkTink  

                    Tyto se mi strasne libej – www.jensonusa.com/…2-Blackspire – a imho by mohly dost vydrzet…

                    To jsem teda resil onehda, kdyz jsem si chtel dat ty XTR 03 na zimaka…nakonec to teda nedopadlo…budou XT s Race Face :-/

                    0 0
              • Daf  

                Hele oni ty Gebhardy zas tak zly nebudou, aspon co se materialu tyce. pred par mesici jsem koupil CNC velkou placku a zda se ze vydrzi vic jak FSA co jsem tam mel predtim.

                0 0
                • jecnak  

                  Ted uz jen cekam co ti k tomu napise Meesha.

                  0 0
                  • Daf  

                    Taky si koupil nejlevnejsi prevodniky co se snad daji sehnat velkej tusim asi za 400kc. Tady samozrejme nejsou zadne nabehy, jsou z tenkeho plechu a mekeho materialu. Ty CNC jsou dobry cena je o neco malo nizsi nez je u srovnatelne konkurence, ale rozhodne to nejsou smejdy. Vim o cem mluvim, ja ty levny Gebhardty taky jednou vyzkousel a je pravda ze jsou naprosto nepouzitelny.

                    0 0
                    • Meesha  

                      ne. Mala pila za 400 (ta vydrzela dlouho – moc toho na ni nenajezdim) a 32z me stalo 690Kc, coz si myslim ze je castka pomerne velka za prevodnik, kterej po 130km vypadal jak kdybych ho tam mel nekolik let…

                      0 0
                • Meesha  

                  CNC mozna, ale to je litr za 32z ne? Ja uz po svych zkusenostech od nich nekoupim ani sroubek.

                  0 0
    • revish  

      Muzes koupit treba Truvativ, jako bonus mas vstup do klubu cvakajicich truvativistu :o), ja truvativ mam, ale nejsem clenem klubu, pac mi necvakaji, zatim si na ne nestezuju, najel jsem na nich ta 400 – 500 km, coz asi neni mnoho na to abych mohl rict, ze jsou spolehlive. uvidim casem. preju at si dobre vyberes.

      0 0
    • Jenda  

      nejsou sice ve vyberu ale po tom co jsem videl co udelal stredni LX prevodnik mymu otci a z jakyho blata ty prevodniky obecne u SH jsou se mi docela liby na www.bikestore.cz/ kliky RaceFace Ride XC i s osou, sice zakladni model ale i tak bych rekl ze kvalita srovnatelna s LX ale vydrz tipuju vyrazne vetsi (mam na nich 6600 a prevodniky nejevi znamky opotrebeni)

      0 0
    • RUR  

      Tak za těch cca 3600, bys mohl do výběru přibrat minimálně RF Evolve XC a Truvativ Stylo. Imho vypadají oboje líp něž XT, ale to je věc názoru. Firexy a LX jsou přeci jaksi o třídu níž.

      0 0
    • mechanik  

      HONE… nejsou tak běžné jako XTéčka:-)

      0 0
    • Viktor  

      Rozhodně bych se přimlouval za XT, protože jsou dostatečně tuhé, nesetkal jsem se s tím, že by se někomu zlomily nebo poškodily.. Další věc, z tohoto výběru mi připadají nejlepší a nejstabilnější, truvativ no myslím, že tyto kliky nejsou až zas tak stabilní, setkal jsem se s tím, že praskly dvěma mým kamarádům další o nich také neměli dobré mínění.. navíc ještě ke všem vlastnostem XT jejich hmotnost, je taky velice slušné.. Kdybych si měl vybrat bral bych XT, ty HONE také nejsou špatné, ale zde bych zauvažoval na jaký styl ježdění kliky pořizujete! XT skvelé pro XC no a Hone spíše pro freeride, a podobně… Takže poslední slovo zní: vybral bych si mezi dvěma zástupci SHIMANO a to podle užití, podmínek ježdění…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.