• Azmir

    Zdravím vím že o pláštích je tu toho napsáno hodně, ale každému tu jde hlavně o co nejrychlejší a nejlehčí plášť. Můj kamrád má ale problém se svými plášti, na kterých má často defekt(můžou to být náhody ale on se rozhodl koupit pláště nové). Proto mě požádal jestli bych se tady mohl zeptat na nějaký plášť kolem velikost 2.1, který něco vydrží. Jezdíme převážně XC. Cena tak do 600kč/ks. Díky za návrhy.

    0 0
    • Pedro404  

      Pokud je prioritou omezení defektů, tak bych nahodil něco bez duší.

      0 0
    • Internaut  

      Nepíchavé :

      • Nikdy neplaťte odpárat ceny v místních obchodech opět (Latex je velmiběžně dostupného materiálu!)
      • Elektronicky detekční kontrole výrobce pro zajišťování kvality
      • Vyrobeno z přírodního latexu
      • Mazané
      • Vyrobeno v Číně – tam, kde místní obyvatelé se spoléhají natakové produkty, aby se zabránilo penále antikoncepce (vláda prosazujelegálně antikoncepci a pokuty „přebytek“)
      • Poslední obrázek ukazuje galerie voda-zatížení úsek testůprovedených DX
      0 0
    • Lister  

      Záleží na druhu defektu. Pokud cvaká, tak v tom bude plášť nevinně – pak snad jen větší šířku, vyšší tlak, zhubnout nebo zapracovat na technice – ať si vybere, co pro něj bude odpovídající :-)

      0 0
      • Azmir  

        Ono právě jsme jeli třeba vyjeli jsme na chodník a zřejmě píchl o oburbík pak jsme jeli normálně na lesní vyjíždku a před barákem zjistil že má píchlé kolo prostě nejezdíme na žádné ostré překážky, on není nějak tlustý a technika nevím. Má tam nějaké no name pláště a má v plánu koupit nové tak by mě zajímlo jestli jsou nějaké hrubší třeba nebo tak.

        0 0
        • šlapatko  

          Defekt o chodník je chyba jezdce.Takzvané cvaknutí duše, po sundání pláště zjistíš že máš dvě díry v duši u sebe.Jestli má více takových defektu, musí jezdit opatrněji.Jestli najede jen na trn nebo ostrý kamínek, je to spíš smůla.Letos mám na 6000km jen jeden defekt a používám obyč duše.Pláště od schwalve.O těch se říká že je píchneš jen pohledem:-)

          0 0
          • MaroH  

            nemusí nutně – já sem takhle píchl letos 3× – jednou jsem si myslel že chyba jezdce a asi z obrovské části jo, ale další 3 cvaky proběhly následovně – normálně vozím podhuštěno ale tentokrát jsem měl naboucháno na asfalt ujel jsem asi kilak po cestě a najednou prázdno tak sundám a zjistím, že cvikr skz na skrz, tak vyměním nafukam na klasicky tlak jedu a pohoda akorat hazi plášť tak to dobuším ať se srovná a neupustil jsem to zpátky a sotva vyjedu z hospody tak to samé. Zase skrz a ve stejném místě. mam tam modrou schwalbe notubes pásku a stejně je to cvaklé od špice, i když jsem to místo projel několikrát rukou tak tam prostě nic není takže nechápu čím to je ale v tomto případě jezdcem ne

            0 0
        • Lister  

          Popisoval jsem ten typ defektu, jak to píše nade mnou šlapátko – překážka stlačí plášť tak moc, že se zastaví až o hranu ráfku a v tom místě se procvakne duše. Pokud jde o takové defekty, pak mu odolné pláště moc nepomůžou. A pak platí ty už výše zmíněné rady – hlavně ta šířka pláště by mohla pomoct.

          0 0
          • pitos  

            Právě že proti průrazu odolné pláště z výztuhou pomůžou protože přesně na tohle jsou plus snižují riziko proříznutí.

            0 0
            • MlokCZ  

              To je sice pravda. Ale pláště, které opravdu pomohou i proti průrazu, tak to už není nic kategorie XC.

              Na tohle ty odolnější verze XC plášťů typu double defense ještě nijak nepomohou. Boky sice odolnější proti říznutí, ale ne zase dostatečně, aby plášť silou držel tvar a zabránil cvaknutí duše.

              0 0
      • Lister  

        jsem čekal něco ve stylu pokračování toho DX odkazu, ale tohle je nuda :-(

        0 0
      • Necris  

        Když tam naliješ celou litrovku, tak tomu věřím. ;)

        0 0
        • AleZ80  

          Tohle jsem oživil já. S tímhle:

          koukám po nějakých pláštích s odolnými boky jako náhradu za řízlého X-Kinga 2.2 na zadní kolo u HT. Zatím mě napadlo tohle:

          X-King 2.2 Protection (drahý)

          Race King 2.2 Protection (drahý)

          Race King 2.0 Protection (nevím, jestli to nebude úzké)

          Racing Ralph 2.1 Snake skin (drahý)

          Kenda Karma 2.0 120TPI

          Co byste zvolili vy ? (příp. jiná alternativa) Díky.

          0 0
          • Kubiczech  

            Napadl mě ještě Maxxis Ikon, ale ten bude v plné palbě taky asi drahý.

            0 0
            • AleZ80  

              Díky za typ. Drahý není (EXC 120 TPI od 648 Kč), ale těžko říct, jak bude držet v porovnání s X-Kingem. To bude asi těžké, najít něco, co bude poměrem grip/odvalování konkurovat X-Kingovi. Z tohoto důvodu asi z výběru vyřadím Karmu (co jsem tu četl, tak je spíš rychlá než že by dobře držela).

              0 0
              • Kubiczech  

                Ikon je plášť typu RaceKing, je to taky spíš rychlík.

                0 0
                • AleZ80  

                  Jasně. Já právě hledám spíš něco přilnavějšího, ale ne zas nějakou brzdu. Ten X-King je asi ideální, ale moc se mi nechce dát 900+poštovné za X-K Protection. Co tohle ? Nejezdil jste ho někdo ?

                  0 0
          • Drno  

            Chce to neco s vyssi vyskou plaste, napr. Hutchinson Python

            0 0
            • AleZ80  

              Nakonec jsem vsadil na jistotu a objednal X-K Protection. Akorát to zas nestíhají vyrábět, takže cena klasicky našponovaná (vč. poštovného odporných 1.003 Kč).

              0 0
          • nox159  

            RR SS v 2,1" podle me neexistuje

            0 0
    • MlokCZ  

      Pokud s XC plášti často proráží, tak ať jezdí objemnější pláště a případně více fouká. A taky ať nejezdí jako prase typu ve velké rychlosti najet na obrubník aniž bez zvednutí předního a zadního kola.

      0 0
      • Azmir  

        Ttoto se právě neděje. Koho by bavilo to pak neustáole měnit. On právě i při opatrnějším stylu jízdy pícha a neuvědomuje si o co píchl jelikož nic takového neviděl a doraz na ráfky to už vůbec ne. Jinak co vím tak fouká tak akorát spíš tvrději než já a já ani jeden defekt zatím. Můžete tu někdo říct ted nějaké pláště co mají nějaké zdvojené zdi nebo něco podobného díky.

        0 0
        • Lister  

          Pak bych hledal problém někde v okolí duše – špatně uložená nebo prodřená páska, nějaký ostrý otřep v ráfku, zapíchnutý trn do pláště, který na první pohled nejde vidět… všechno tohle zkontrolovat

          0 0
          • Azmir  

            To už jsme dělali kontrola ráfků,duší, pláštů žádné dírky ani bordel jsme nenašli vše jsme vyčistily. co říkáte na tohle?

            http://www.bikesport.cz/…tection_1132

            0 0
            • šlapatko  

              Na jakém podkladu nejčastěji jezdíte.Kamenité cesty, nebo hlína + kořeny.Do kamení typu beskydy,bych zesílené klidně dal.Na obyč nenáročný terén poslouží klidně schwalbe RR, nebo Continental RK supersonic.

              0 0
              • jIrI___  

                No nevím jestli zrovna RR se dá považovat za píchuodolný plášť :)

                0 0
            • Lister  

              Pokud je ochotný investovat tolik, tak bych je ve verzi 2,2 protection klidně nasadil. Zajímavý je nový X-King, ale tam verze protection zatím není dostupná.

              0 0
    • Kynio  

      mezi plášť a duši si dej pás plechu..

      já přecházím na bezduše, právě kvůli „píchání“…letos asi 15×

      0 0
    • zapl  

      letos zatim 6600km. a bez defektu:-)Pláště Michelin xc dry 2 kevlar.

      0 0
      • jIrI___  

        Kolikrát jsi za těch 6600 km ty xc dry 2 měnil?

        0 0
        • duk  

          Kevlar mají trochu jiný vzorek, než tubeless. Řekl bych že vydrží víc, mají ty špunty takové širší.

          0 0
        • JakeF  

          Nejezdil jsi ty náhodou XCR Dry 2? Ten vzorek je jinej, XC Dry 2 maj ty figury větší a vyšší. I když těch 6000km mě taky zaráží, to už muselo zbejt vzorku už minimum a XC Dry 2 nejsou zrovna zázračný ani když maj ten vzorek celej :).

          0 0
          • jIrI___  

            Máš recht. To, že xc a xcr dry mají odlišný vzorek jsem nevěděl. Myslel jsem, že je jen jiná směs.

            0 0
      • The_Trooper  

        potvrzuji co se týče odolnosti proti defektu hodně dobré gumy lepší je vzít klasickou verzi XC dry a udělat si znich bezdušáky ověřenou touto sezonou výborné pláště…

        0 0
    • zapl  

      chybička se vloudila:-)pláště jsem nasazoval v březnu, takže přes 4000km. mají najeto určitě.Vzorek je tak v pulce,mám 77–80kg.

      0 0
    • Flegmatik  

      Pokud chceš tedy konkrétní tip. Já mohou pochválit pláště Kenda Karma. Začátkem roku jsem je nasadil, ty obyčejné verze abych vyzkoušel vzorek (drátová patka, šířka 2.0" odpovídá realitě, 580 g, kus něco přes 300 Kč). Letos jsem píchnul pouze jednou a to jsem to měl ještě nechutně podhuštěné, ale zkoušel jsem dojet, bohužel se to 2 km před barákem vymstilo :-) Jinak několikrát už zažily rány mojí chybou na hranu, ale kupodivu to duše vydržela a to je vozím spíše měkčí. Za mě tedy absolutní vítěz co se týče poměru cena/výkon/hmot­nost. Sám jsem byl překvapený, co všechno vydrží. A nebo jsem měl/mám letos štěstí :-)

      0 0
      • Honza_american  

        Já jsem už několik let ujetej na pláště od Maxxisu, nevím jestli se cena rovná kvalitě, ale na biku jezdím jedině Maxxis Larsen TT (vpředu i vzadu) a nedám na ně dopustit. Je pravda že pár nepochopitelných defektů jsem zažil (prostě z ničeho nic), ale tolikrát jsem s nima projel sklo, a podobný prasárny v terénu, a nic, drží. Mám je ve verzi 2.0 kevlar, a foukám na horní hranici 4–4,5bar. Jinak tenhle rok 1× defekt, a to včera. A dojetí? Cca 8km na kolej. Pláště, ráfek i duše vypadají OK – neuvěřitelné…

        0 0
        • jIrI___  

          S tak nabušeným Larsenem TT na předku to musí být v terénu celkem švanda.

          0 0
          • Honza_american  

            Beru zpět, bike jsem kupoval s Larsenem TT vpředu i vzadu. Ted jezdím vpředu Maxxis Calibos. Koupil jsem jich kdysi víc za „výhodnou cenu“. Ale dopředu jsou to super pláště, také na ně nedám dopustit – takže jak jsem řekl, na Maxxis jsem ujetý. A k tomu foukání? Já Vám nevím, ale fakt jsem zvyklej foukat na max. což je skoro u každého pláště ke kterému jsem se dostal těch 4 – 4,5bar… Asi bych měl někdy zkusit ubrat :)

            0 0
            • jIrI___  

              Taky jsem kdysi foukal na max, pak jsem ubral, pak ještě jednou a teď foukám pod min :)

              0 0
              • Honza_american  

                Pravda je, že jsem minulý týden na benzínce nafoukl na max. (možná lehce přes) a ted v týdnu jsem se divil, že mi předek dvakrát „podjel“. Ne že bych se vysekal, ale moc jistej jsem si na tom kole nebyl… Dával jsem to za vinu tomu mokrýmu listý všude kolem, a vůbec tomu špatnýmu počasí! Ale možná bych zítra mohl vyzkošet, bar ubrat ;)

                0 0
              • JayDee  

                jojo „vsak to musi jet nejrychlejc, kdyz to bude na max nafoukly-preci i silnicky se foukaj na max a jsou nejrychlejsi…“ a ono ejhle, neni to tak uplne :)

                0 0
      • o.1  

        Proti beznym defektom (trne) su odolnejsie plaste s hustejsim vzorkom (typu Hutchinson Python, Spec Fast Track)

        0 0
      • drsnej márvin  

        Mám Ty samé a 4400 km bez defektu … poté jeden trn z plané růže :-)

        0 0
    • cabbage  

      Rubena cokoliv s 127 TPI – jeden pár scyll vozim na HT cca od roku 2007 (asi 6000km) sjetej ale pořád mám jedny a ty samý duše a žádnej defekt nebo proražení…

      0 0
    • Kedarr  

      můžu doporučit jenom Z-Max 2,1 WCS 490gr.

      0 0
    • Pedro404  

      Jinak teda jestli normální pláště – když sem koupil nový kolo, tak sem cca čtvrt roku jezdil ty Meridy Race 2.1 co tam byly a za celou dobu neměl ani jeden defekt. Co to je procvaknout duši sem zjistil, až když sem přešel na Panaracery Fire XC Pro.

      0 0
    • Necris  

      Maxxis Crossmark kevlar. Seženeš okolo 500 ve velikosti 29", dobře jedou, nedrží úplně špatně a jsou dobré i na asfalt. A hlavně jsou bytelné.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.