Zdravim,
chtěl bych se zeptat, jaký plášť přední a zadní byste doporučili na MTB 26" na ježdění po silnici a středním terénu, hlavně aby to v zatáčkách drželo,když na ní bude štěrk,aby to nepodklouzlo.Díky
Zdravim,
chtěl bych se zeptat, jaký plášť přední a zadní byste doporučili na MTB 26" na ježdění po silnici a středním terénu, hlavně aby to v zatáčkách drželo,když na ní bude štěrk,aby to nepodklouzlo.Díky
Zatáčka + štěrk + náklon a rychlost se = rozbité hubě.Je spousta plášťů vhodných na asfalt a lehký terén,ale v zatáčkách na štěrku nebude držet žádný.To je můj názor.Možná mi ho někdo vyvrátí,ale moc tomu nevěřím.
Souhlas, před zatáčkou se štěrkem zpomalit a za štěrkem zrychlit ;-) Jinak na HT mám teď Kendy Karmy vepředu i vzadu a jsem dost spokojenej (cena do 400 Kč)
Když někdo neumí jezdit… Já když vidím prudší zatáčku se štěrkem tak ještě přidám do pedálů a pěkně si ji vychutnám… jaképak brždění… Chce to prostě umět jezdit :) Za 5 let co jezdím na kole jsem spadl jen párkrát, a to byly třeba první pokusy o 180° nebo 360°… ale při sjezdu ani jednou :-P Ať vezmu zatáčku jakkoliv rychle, vždycky se mi bude zdát pomalá.
Jo a bacha při takovém stylu ježdění zatáček, moc plášťů na to není stavěno – hodně rychle začnou praskat boční špunty až se nakonec utrhnou!
Můžeš mi říct, na kterém z tvých kol, jsou ty výše zmiňované a hledané rychlé pláště na asfalt ???
Zmínka o rychlých pláštích nebyla… hlavní požadavek byl, aby dobře držely na štěrku v zatáčce… ;-) A dík za upozornění, budu si muset aktualizovat své biky, mám tam zastaralé info – stydím se.
Nojo, 5 let jezdění, to už je znát…
že by Chuck Norris? :-)
kdo nepadá jezdí pod své možnosti – takže bys měl zrychlit:-)
To mi říká každej… jenže já mám takové štěstí, že všechno ustojím :-( Ale ne že by mi to vadilo :-) A při motokrosu jsem taky ještě nespadl, a že jezdím jak prase :-D.
Dost bylo vychloubání, samozřejmě všem přeji co nejmíň pádů nebo spíš žádné.
A ocividne mas na vic. Nepadas, jezdis pod sve moznosti:) Ty musis bejt fajnsmekr.
Mam Maxxisy Wormdrive a jsem s nima spokojeny. Nebyl jsem moc jisty, jak jsem si tady na B-F precetl, jak to jsou otresne plaste, ale prvni vyjizdka vsechny obavy vyvratila. Jinak pokud bys chtel neco hrubsiho, tak vem Maxxis Crossmark. Valivy odpor na ceste je hodne slusny a do stredniho terenu podle me uplny ideal :-)
Ideální plášť na štěrk v zatáčce, tam podrží!!
Myslis asi wormdrive, ze? Na sterku v zatacce nepodrzi zadny, pokud si do ni najedes jak prase. Ja mam ze sterku respekt, protoze bych uz nechtel zazit vyndavani kaminku z cele leve strany zad a paze… Jeste jsem se nesetkal s plastem, ktery by na sterku drzel jak pribity a jeste dobre jel po silnici.
Já už sem se taky propracoval k názoru, že Wormdrive je nahovno… :) Ve všem je trochu dobrej, ale jako celek naprd..
Ve všem trochu dobrej, ale jako celek naprd..
muhehe…to zní skvěle, to si asi nechám napsat na hrob :-D
:-DDD
Kdyz jsem si chtel koupit nejake plaste na asfalt a zpevnene povrchy, vybiral jsem z Schwalbe FF a pravy tech wormdrivu. Nakonec u me diky cene vyhraly wormdrivy. Prece jen je rozdil 290Kc/ks a 790Kc/ks… A navic u FF jsem se lekl jak jsem tu cetl, ze je snadne je propichnout. Gramar nejsem, takze vaha je pro me to posledni.
No vhledem k tomu jak si WD pochvaluješ – to kdybys jezdil Speedmaxy…to bys byl v sedmén nebi :-)
Ja si je nepochvaluju, jenom rikam svoje poznatky vuci tomu co jsem tu cetl. Rozhodne netvrdim, ze to je nejaky nejlepsi plast a nic lepsiho neexistuje. A speedmaxy jsem uz nechtel z principu – je to ritchey :-)))
A speedmaxy jsem uz nechtel z principu – je to ritchey :-)))
no podle mě špatné rozhodnutí :-)
Todle se mi taky hrozně líbí:-D
Prostě už z principu něco nesnášet:-D
se fakt směju vždycky:-D
no jo ale ber to tak, že každý má svoji pozu a neoblíbené značky :-)
U mě je nuber one Amoebléééa – jak se říká -„ani zadarmo“ a vlastně vůbec nevím proč :-)
Kazdy ma oblibene a neoblibene znacky. Proste kdyz mi nejaka znacka neni sympaticka, tak ji nebudu podporovat a kupovat jeji vyrobky…
Na tvoje požadavky by asi seděl Schwalbe RR 08 – překvapivě podržel.. Ale jak říká zbytek spíš je to o dovednosti..
Minulý týden a mojí vinou jsem driftoval kůží o asfalt.Pravotočivá zatáčka,rychlost kolem 35 km/h,náklon taky slušný,trocha štěrku a už jsem letěl po pravém boku do příkopy.Noha už je zhojená,návleky a kraťásky zašité,rukavice děravé,patka narovnaná,přehazka o pár gramů lehčí jak se krásně odřela:-) minulý rok na Šele to samé,jen levý bok a na šotolině.Díry v noze byly větší:-(
minulý rok na Šele to samé,jen levý bok a na šotolině
no furt lepší než pořád obšťastnovat jen jednu stranu :-)
Do minulého týdne,jsem měl teorii že padám jen na levou a ouha i na pravou to jde:-) Kdybych si měl vybrat,tak levá vyhraje.Bo tam není přehazovačka kterou můžu urvat.No a nejlepší bude nepadat vůbec.
Nakonec jestě zjistíš, že i dopředu to jde (buď přes řidítka vystoupíš, nebo i s nohama v klipsnách komplet s kolem), no, a už to budeš mít komplet :-)), teda pokud nebudeš trenovat salto vzad.
Tak na tlamu jsem už několikrát spadnul,ale jak píšeš většinou je to vystoupení.Jednou si tak jedu po dně vypuštěné přehrady.Pohoda kochačka a najednou rána a tma před očima.Když procitnu mám tlamu plnou písku a dodřenou hubu.Au au že já blbec nečumím před sebe.Na zádech jsem taky několikrát ležel.Učil jsem se jezdit po zadním:-) Kolo mě už stálo nesčetně odřenin,jeden silný otřes mozku a zaražené zuby.Pořád jezdím.Když si dobře vybereš je to láska nacelý život:-)
Ja padam vzdy jenom pres riditka kolmo na hlavu chce to jenom obcas vymenit prasklou helmu jinak kolu se vetsinou nic nestane protoze pada hezky do mekeho na me. Jinak jezdim plaste Maxxis Mobster 2.1 jsou to sice plaste na DH a na sterku drzi, ale na silnici nejsou tam maj vynikajici brzdnej odpor bo jeden vazi asi 1kg.
Sákra u tebe bude přilba spotřebák:-D
I dozadu to jde. A velice snadno :-).
když jedeš do nějaký pořádný stojky a už ani zuby zakousnutý v představci nepomáhaj? :-)
Ono tak ani nejde o tu stojku, jako spíš o to, že když je na ní nějaká překážka, přes kterou to zadní kolo nechce a zabereš, tak jsi na zádech :-).
S padáním na záda teda moc zkušeností nemám, bika mám teprve 3. rok, ale tlamou napřed se silničkou a nohama v klipsnách už jsem letěl, a to v nemalé rychlosti, naštěstí jsem zatáhl hlavu jako želva, tak to odneslo hlavně rameno (přilby se ještě navozily). Ještě že to bylo do měkkýho pangejtu, jinak finito. Fakt je, že na biku jde vystoupit přes řidítka snadněji – velká zásluha pružených vidlí :-).