Pište sem své postřehy a poznatky. Popřípadě sem dávejte konkrétní modely do kterých byste šli kdybyste vybírali nový bajk kolem 100K.
Pište sem své postřehy a poznatky. Popřípadě sem dávejte konkrétní modely do kterých byste šli kdybyste vybírali nový bajk kolem 100K.
Ajéje, tohle bude výživná diskuse. Přispěji tedy dvěma body:
Transition Smuggler. Stanovenou cenu splňuje… rám :D.
Beskydy znáš to… Volné velké šutráky. Včera jsem jel po zelené na Ropičku a když pominu závěje listí + popadané větve, silný vítr tak bych to asi taky nevijel. V tom největším stoupáku. Stačí trefit jeden větší šutr nějak to podjede a už stojime. Je pravda že u prašivé jsem upustil přední kolo a bylo to o něco lepší. Ale vidle na ***** a brzdy taky nic moc. Nevím jestli upgradovat. Nebo koupit něco bez kompromisu.
Taky si zahrávám z myšlenkou e biku, ale jezdil bych za své jen do těch stojek bych používal eko mód. Razím myšlenku raději vyjet za mírně pomocí motoru než tlačit.
AL vs Carbon
Péro vs vzduch
Různé typy zavěšení zadní stavby.
Jakoze bys mel 20+ kg e-bike a do vetsinu kopcu bys jezdil za sve jo? Tak to jo. Jdi do toho! :-)
Různé typy zavěšení zadní stavby.: Pro tebe by asi virtual, nebo DW-link nemusel byt spatny.
A nebylo by lepší ten šutr předběžně uklidit? Takto vysolíš majlant za elektrocelokarbon a nakonec se zase nějaký ten šutr objeví . . . . .
Nad tím už jsem taky uvažoval si udělat brigádu a trošku ty šutry vyházet.
Nechci ti kazit nadseni. Ale osobne jsem vypozoroval, ze veci typu sutry na zemi se nejakym zpusobem generuji automaticky s zeleznou pravidelnosti. Ted je vyhazes a po trech bourkach je tam mas znova.
Jakto?
To je prave temer az tajuplna zahada pro mne :-)
Kdysi jsem si vymyslel teorii, ze se kameny „vyplavuji“ na povrch zeme odstredivou silou otacejici se zemekouli :-)
Kolik piv a panaku jsi pri tom v sobe mel?
Entropie voe ;-)
eroze voe :-)
Ono to je mix vseho. Do kopce ti staci citlivych 100–120 tuhy kola, lehky kolo jako celek a vyladeny obuti, plus tlak. S vyssim zdvihem si pomuzes uz v tak marginalnich situacich, ze v daleko vic pripadech te zradi vic sjezdova geo a vaha takovych kol a zade pujdes pesky. A samozrejme fyzicka, u te to zacina a konci. Umet nalozit nekolik desitek sekund 600–700w udela nakonec vic na HT nez 150 zdvih a chome nozicky
No to jo. Do kopce bude určitě lepší spíše menší zdvih.
Přesně jak píše Blacky, citlivá 100mm + 700W + technika jízdy Tě vyveze všude kam chceš ;-)
Tak konečně vím proč občas chodím pěšky :-)
kolik wattu musim mit na 160mm? :)
Všechny :)
Beskydy-vek-moje doporuceni:
po 3letem jezdeni na 100mm fullu mi vysla tato zjisteni:
ulozeni tlumice z me zkusenosti – maestro od giantu ve vyjezdech necitis, ve sjezdech pracuje na 1+, trek AB pivot po rovince a do kopce pracuje a lehce houpe, tedy citis ve sjezdu celkem tuhsi odezva nez giant…zakladem je moznost to zamknout a dobre si to naladit tlakem na vahu a styl jizdy…
tak jistě, jsou Beskydy a Beskydy že
A hlavne co kdo jezdi taky :-)
tebe bych dle mista bydliste tipoval na znalce jeseniku, ale rad se necham poucit…
nn z Jeseníků tak max Rychlebky :-)
ad 5. nebo si koupíš něco, co funguje i bez zamykání… :-)
a ktery full to je?…ne, vazne…jde to i bez, ale ja to zhodnotil jako dobrou a rychlou vychytavku na beskydske stojky, cvak a jedu do stojky
intense carbine (ale neni to 100mm), kazdopadne slapaci platformu (bo jak se tomu v ceskem jazyce nadava) to ma paradni
To mají snad všechny Intensy.
A 2× by nebyl lepsi system, nez 1×?
nevim, presmyk mi prijde zbytecny, 1× je dostacujici reseni
Urcite
Tak urcite… :-)
Nejdrive si zkus nejaky ebajk projet komplexne at vis o cem mluvis.
Má pravdu, na zábavu á-la mtb je to těžký a humpolácký a na zábavu á-la motorka je to slabý a pomalý.
Pluska, lyrik ultimate, pružina… nebo sjezďák
Patrol je jedna z nej žehliček co jsem jezdil :-)
Chtěl jsem jít do 29 ty se tak pohybují 2.4–2.5–2.6 šíře. Vyrovná se to 2 80?
Jinak taky se přikláním k pružině
Co https://www.ghost-bikes.cz/…t-black/5075 v karbonu by se mi líbil více.
A všiml sis, že chce žehličku na ježdění do kopce? ;-)
Raději obojí i nahoru i dolu. A když carbon tak celo carbon.
A kdyz nemate Carbon, tak tam dejte Karton :-)
A jel jsi na tom? Myslím, že já to posoudit dokážu :-)
teď je v galerce skorosjezďák s orlem, tak asi i to by šlo :-)))
Vím jen, co musí splňovat, aby jezdil jako silnička :)
RB splnuje vse :)
Ale IQ6 už nekoupíš :D
Asi bych se rozhodoval mezi Epicem a Senderem.
Sice nebudu reagovat primo na tvou otazku, ale napisu neco k tematu.
Tobe nejvice pomuze zlepseni techniky jizdy. Obavam se, ze zadne technicke reseni neprinese tebou pozadovany efekt. Snad jedine MX-motorka.
Než utrácet 100k za fulla a pak zjistit, že to stejně do kopce prakticky nepomůže, tak si raději vybírej výjezdy po méně rozbitých cestách a postupně si zlepšuj fyzičku a tachniku, což znamená:
Jezdit v terénu, jezdit v terénu, jezdit v terénu a ještě jednou jezdit v terénu!
Stačí 3× , Lenin to říkal taky tak ;-)
Co je lepší vidlice Pike Ultimate nebo 36 performance Elite.
Takže když si koupím jakýkoliv full nepoznám v terénu rozdíl oproti +HT?
Počítej s tím, že v pomalé rychlosti na tom bude ta Foxka pravděpodobně hůř než ten tvůj Auron. Neřeš hovadiny a jezdi.
Rozdíl mezi HT a fullem je samozřejmě poznat, ale zvláště v pomalé rychlosti do kopce to není bůhví jaký rozdíl. Dále víceméně platí, že čím aktivnější odpružením, tím hůř jde kolo za pedálem. Raději si půjč nějaké testovačky, ať pak zase zbytečně neřešíš, kde je problém, že to nežehlí asfalt.
Tady asi bude dost záležet na konkrétní konfiguraci pneu a odpružení.
Správně nafouknutá zadní plusková pneu bude asi umět na výjezdu lépe kopírovat terén než kdejaký full. Ale zase v kombinaci s nějakým dobře nastaveným fullem to bude ještě lepší než na ht. Jestli bude lepší nějaký ht+ než fs s „normálními“ pneu – těžko říct.
Takže z toho vychází jednoznačně: MX (nebo trial)
+1
Stejnak je to cele kravina, nejlepší investice bude zaplatit si kurz jízdy na kole pro začátečníky.
+100
Třeba pak zjistí proč to těch rozbitých míst jezdíme naschvál :-)
+1
Pike je proti f34, Lyrik proti 36… Hlavně si kup vidlu za 25 klacků a dej to na autor kol…
Nechceš se na něčem pořádném nejprve projet?
Chtěl ale nechci platit kauci 50 tis.
co bys tak chtěl vyzkoušet?
žehličku znám jen jednu
+1 :-)))
dokonce jsem se na ní vozil, měj ji kamarád :-)
Divej, na co vse byla stavena. Sjezd i XC
Moje zkušenost je taková, že full do kopce pomůže, ale stejně jsem už jednou setkal s nejetelným kopcem. přesně to co popisuješ – volný šutry + listí. Paradoxně 36–50 nebylo vubec limitujici, trakce ano. Pokad to ale drží, tak šutry, kořeny, cokoliv ti to strašně ulehčí, je to jako nebe a dudy
Na žehlení je super pružina, takže se mrkni po něčem, co ji má vzadu, popřípadě i v předu. Nejlépe ať má štelovatelné obě komprese a odskoky, ať můžeš nastavit přesně podle sebe a taky zamykání tlumiče, aby to trochu jelo.
jediné pružina ;-) o váhu už mi ani tak nejde.
S „jedine pruzina“ bych uplne nesouhlasil, ale co ja o tom vim :)
Důvod?
Tak pokud je tlumič v rozumném stavu, to tření z dvou těsnění navíc není zas až tak znát, jak bych z internetu vyčetl. Ne každému rámu musí pružina sednout a zachovat dobrý průběh, a pak je tu nastavitelnost, kde vzduch si můžeš nastavit přesněji než pružinu.
A pak je tu ShockWiz, který ti je s pružinou k ničemu a se vzduchem ti pomůže nastavit tlumič tak dobře jak je to možné. Nemyslím si že přeháním když řeknu že většina lidí nemá tlumič nastavený ideálně, a to udělá mnohem víc než jestli je to vzduch nebo pružina. Dalo by se říct že to je drahá blbost pro nerdy, ale to samý můžu říct o pružinovém tlumiči. Já teď zrovna sháním vzduch. tlumič abych ho nasadil na Demo, nastavil na 100% a porovnal s pružinovým co mám, abych měl lepší představu o chování zadní stavby.
Neříkám že vzduch je lepší než pružina, ani naopak, ale sám bych radši měl vzduch všude aspoň na vyzkoušení. RB mám teď naladěné na 100% a kdokoliv na to sedne se dost diví jak může monarch chodit.
Just my 2¢
Prosím tě, neví k čemu je sag. Pružina a komprese z toho bude zmatený ještě po roce.
To je ten, co tvrdil, že sag je plýtvání zdvihem a nenechal si to vysvětlit? Ach bože, neee.
:D
Co je sag ví přeci skoro každý.
To mají kola které doporučuje ten Sagan. Jen nechapu proč zrovna on, když jezdí silnici. Zase kdyby si vybrali třeba Kulhaveho, tak to nebude znít tak dobře, ale třeba ten Fumič by šel a u Šurtra by hned bylo jasný, že odpružení je dobrý i na šutry :-)
Myslíš, že je pružina lepší i do kopce? Já nevím, jen se ptám.
Tak, hlavně chce žehličku ne? :-)
zamkneš a neřešíš
Uz to vidim, ze to dopadne jako s tou vidlici, kdy pozadujes naprosto nemozny veci a nakonec budes jen kopat kolem sebe.
Hele, ještě mě tak napadá. Pro tebe by možná byla dobrá volba trek stache. Je to 29+. Takový tank co přejede všechno.
Jenže na takové kola už potřebuješ i ten výkon… :-)
O tom bude pojednávat další, speciální vlákno.
Čoveče, zas až tak moc ne. Aspoň co jsem měl možnost se kousek projet.
Nevšiml sis někdy, že Tě to tlačení stojí mnohem méně energie, která se dá využít na zábavné ježdění, než to vyjíždění a zvláště, pokud je ten výjezd technický?
Tak jako jo ale když jdu na kolo tak chci prostě šlapat na kole. No už vím že z Ropičky po zelené už jedině dolů. Tam by se ten e-bike hodil. Nebaví mě plánovat cestu výletů tam to nevyjedu tak to pojedu obráceně atd. Třeba modrou na kotař vyjedu ale ten poslední kopeček nedávám protože tam jsou zase volně šutry ale přitom je lehčí než ten první
Hele, ty myslíš ten úsek vedle asfaltky z goduly/k.lhotky?
Někde v těch místech je ten poslední stoupáček
od aťasu? ta široká lesní?
Po modré vlevo
podívej se na Stevens Jura Carbon
To je ten úsek se šutrami?
Tak to měl napsat hned, že jezdí takhle krutej mordor.
To chce sjezďáka zdvihy 200/200, kola komplet na butylu nebo v nejhorším minimálně bezduše DD s cushcore. Možná ani to stačit ale nebude, takže bych dal ještě odpruženou sedlovku a odpružený představec.
A hlavne mekky gripy, co nejtlustsi. Kluci ted v praci rikali ze nejlepsi je to cim se obalujou vodovodni trubky, stazeny stahovaci paskou. Ze prej super.
Škoda, že na fotce není ten úsek s těmi šutry. Tady bych jako žehličku doporučil něco mezi gravelem a silničkou :-)
Počkej počkej. Tak celou dobu píšeš o zelené na Ropičku, a teď tady modrá u Kotaře :O
Tak jak to teda je?
Hoši hoši vy jste zmatení :D celou dobu je řeč o zelené na ropičku , modrou vyjedu 2 ze 3 kopců co tam jsou ten poslední kopec u chaty kotař nedávám už chápete?
Jo, sorry. Jsem si to špatně přečetl.
A ta zelená na Ropičku je teda vedle té asfaltky?
Je to ta čárkovaná pod červenou
OK, a kde presne je teda to klicove misto? Muzes to do obrazku oznacit treba v malovani?
a proč nejezdíš tu červenou??? ta je i zábavná
Tak za chvíli se třeba dočkáš, začínali jsme zelenou, teď je to čárkovaná pod červenou… Za chvíli to možná bude i ta červená nebo modrá :-)
Jo, ta mi vzdycky prisla jedna z nejlepsich v okoli. Ale radeji smerem od Ropicky na Kotar.
Jinak mam podezreni, zee to nejezdi kvuli tem legendarnim „korinkum“.
je fajna v obou smerech :-))) a ted i pro deti https://www.bike-forum.cz/…edeli-projel
Jenže to „dítě“, co tam jede, má větší skill, než většina členů b-f… :-D
vyřídím :-)
není třeba, píšu to, protože se známe…
jj vím, myslel jsem až kluky potkám
to samo můžeš, ale mlaďocha chválím celkem běžně… :-)
to bylo spíš myšleno už ať je zas jaro, podívám se z okna a nic se mi nechce, natoš pak na kolo
:-)
Jo jo.. Chtěl bych jezdit jako děti… :-D
nedávno mi mladý říká, víš tati, ten gap to musíš na tu díru nemyslet… a já mu jojo ti dám nemyslet! :-)
mladý na fotce (nemohu bez souhlasu zmiňovat:) jezdí moc hezky
Červenou jsem jel v neděli bohužel korenova pasáš byla tlačená, nemám na to kolo a SKILL se přiznám.
o kus dál červený, ted nevím jestli to bylo na Velký Lipový nebo Ropici, jsem se teda kdysi dávno hodně zapotil to vyšlapat :) v Beskydech to není zadarmo ani nahoru ani dolu
To bylo na velky lipový
To vyjíždím běžně na svém ocelovém HT. Ty budeš dobrý pacient.
Pokud se to dá zobecnit, tak podle mě jsou extrémní žehličky Treky s otevřeným tlumičem + 2,6 pláště. Akorát s otevřeným tlumičem nechceš šlapat do kopce, houpe to a nejede, ale žehlí.
Treku nemůžu přijít na chuť ale díky ;-)
Akorat je blby ze budes reklamovat ram kazdej tejden :)
Nějaké novinky? Do cz zatím nedorazily
Tady to asi napsat můžu, že ve Whistler Village Sports jim během půl sezóny prasklo myslím 7 z 10 karbonových rámů :)
Model?
Session, jestli se nepletu tak i slash na tom byl podobně.
Tak jsem dneska jezdil s kámošem co má snad ani ne 60kg, a jezdí plastový slash. Říkám jen tak ze srandy jak to že to není prasklý, a on že to je letos třetí rám, tak asi tak :)
Tak on takhle lupal i hlinikovej Session .. takze nevim co pak u nich vybrat :)
Zkusil bych „nic“? :) Je to skoda, me se ty Treky docela libi i kdyz ta znacka mi neni sympaticka, ale nevim o nicem co by praskalo tolik.
A kde jim to praská?
Od letoška jsou uhlí celouhlí a jak na uhlí, tak hlínu dávají celoživotní záruku i na zadní stavbu. Pokud by problémy přetrvaly, tak by se jim to dost prodražilo.
Ten kamos co letos zlomil dva Slashe byl jeden predni trojuhelnik u horniho cepu, a druhy tusim rikal zadni stavba. Session dost casto hlavovka, ale taky to nebude jen tam. Ty kola jsou proste cely poddimenzovany a ja nechapu ze jim to nedochazi.
Treba to ma 9 z 10 lidi jen tak ve vitrince doma a obcas na tom skoci pro rohliky. To se jim pak vyplati, kdy jim ten desaty jednou-dvakrat za rok praskne.
To jako že jim praskají karbonový rámy ? ( navíc ještě na enduro kole který by mělo něco vydržet ) no tvl …
Tak praskani u Treku fakt neni nic novyho, ale nikdy jsem nevidel ze by to bylo az tak bezny. Ale taky jsem nikdy nemel pristup k tolik informacim no :)
asi tam na tom jezdíte hrozný bomby :)
I v CR jsou kola z půjčovny otloukánci co se zahazujou a podle toho taky vypadaj. Málokterý EN/DH se dožije konce sezony.
No nevim, leto jsem stravil v Giant Whistler, a prasknul nam jeden trance. Gloryny odjezdily treti sezonu a ted jsou na prodej v docela ok stavu. I v tom shopu o kterem mluvim maji jine kola nez Trek (Specialized, Santa Cruz), ale praskaji jim Treky :) A to nejsou kola co by byly na kopci kazdy den, protoze pujceni stoji asi 2× tolik co hlinikovy Session. Proste sou to matlaci v Treku!
To je zase téma :-) Full se většinou kupuje na to aby žehlil z kopce …
Však jo!
Ale v diskuzi řešíš jízdu do kopce …
Na to aby Fulll maximálně žehlil z kopce je potřeba spoustu věcí.
1 – Hlavně asi vhodné kolo do vhodného terénu – což tady bude největší debata, protože se tu vyrojí mrak lidí kteří budou tvrdit že na všecko stačí XC full :-) Vnímání pohodlí je totiž velice subjektivní věc – co je pro někoho dost je pro jinýho ještě tvrdý a uskákaný. Musíš vědět co a jak chceš jezdit.
2 – Rozdíly jsou i v různých konstrukcích zadních staveb
2 – Kavlita vlastní vidlice a tlumiče.
3 – Na daném kole s dostatečným zdvihem mít to odpružení správně nastavené na svoji váhu a svůj jezdecký styl.
4 – Druh obutí a tlak v něm
5 – Technika jízdy. Když budeš jezdit jak prkno, tak tě bude kopat všecko.
Takže máš o čem přemýšlet :-)
Zdravím, jeden takový vysněný , jsem si pořídil . Je to Yt jeffsy pro race. Nejvyšší model roku 2017. Musím říci, že je to pila. Způsobem jakým zatáčí a filtruje nerovnosti je masakralni. Přeci jenom předešli majitel udělal neuvěřitelnou věc. Na již takhle high endovém kole vymenil vydlici z 34 na 36 factory. Brzdy z guide r na zee a 11 xtr , na sram eagle gx. V součtu je to peněžní nesmysl :). Vřele doporučuji.
A nebyla by lepší rovnou capra?
No vlastne z toho capra je :) , ale tento specificky rok cappry jse nepovedl. Nad slapacim stredem je umisten kloub zadni stavby a jak je prilis uprostred vyztuhy tak dochází k velkym pnutim a repas dvakrat rocne je na světě.
Myslis rocnik 2017 nebo aktualni 2019? Ani jeden z ramu ale nema cep nad stredem reseny nejak nestandartne, velmi podobne to ma vetsina ramu s Horst Link/FSR zadni stavbou.
Je to primo 2017 konzultoval jsem to primo se svim mechanikem. Neni tam markantni zmena ale u dalsiho rocniku to posunuly vice pod sedlovku.
To je divné, mám ve svém okolí asi 4 Capry, 2 z toho ročník 2017, jedna AL, druhá CF, oba tomu dávaj dost pokouřit a ani s jednou žádnej problém neni.
Je pravdou že nemluvim z vlastni zkušenosti a opiram se o to co mi řekl mechanik. Věřím mu je to opravdu solidní člověk, ale je to subjektivni názor. Nechtel jsem tim rict že je cappra špatná.
Jenom jsem se pozastavil nad zmenou umisteni spodniho cepu , myslim že to nebude jenom kvuli designu u 2019 oproti 2017.
omg, 2018 uz je komplyt nová generace ;)
…mimo to, kolik jezdi v okoli „kaper“, tak jsem nějaké vyjímečné problémy, nebo konkrétně ten co popisuješ, nepozoroval
Neni to primo nad slapacim stredem, ale kdyz se podivate na vzperu ve spodnim trouhelniku tak uprostred je cep pro model 2017 a u modelu 2019 je posunuty zpet pod sedlovku jak to ma jeffsy.
Méně řešit, víc jezdit. Každý mechanik si vymyslí nějakou kravinu. Hlavně když se mu to zrovna nechce opravovat.
:-)
Tohle mi tak trochu taky připadá :-)
Pravda je že tu každej mužem cintat co chceme, ale zakladni pravda už byla řečena. Vice jezdit a min řešit :)
Nějaká capra měla někdy nějaký problém? To se musím schválně zeptat kamaráda capristy. Podle něj to je geniální kolo, na které se nikdo nikdy nechytá :-)
Každé kolo od tech renomovanejsich znacek je dobre, ja sem mel pred tim treka a byla maximalni spokojenost. Asi nejsem tolik zavisli na znacce a nebo jsem natolik amater ze ten rozdil nepoznam :).
A na co to kolo chceš?
Jestli xc/maratony a občas traily tak asi cokoliv jako dw link.
Takže např. Santa Blur, Giant Anthem (advanced pro), já mám Intense sniper a oproti epicu mi pohodlí dost stouplo.
Ja bych rekl, ze zadny z tech 3 uvedenych kol nema dw link. Spis bych rekl VPP.
Moc nevim, proc autora tematu berete vazne… Staci si projit jeho historii a clovek si uz udela obrazek, co je to za spekulanta.
Myslíš, že by bylo ideální mu doporučit nějakej low end, kterej ověsí karbonovýma dílama za raketu?: :-D
Hádej. :-)
:-)
bo nas to pi*o bavi :-)))))))
https://www.mondrakercz.cz/…enduro-2020/ co říkáte docela se mi zamlouvá
Dobrej vtip
Nemělo to být kolo do 100k ? ;)
to mi přijde vcelku rozumně osazené, šel bych do toho, pokud se Ti líbí barva
Ale jo. Podle me super kolo pro tebe. Jdi do nej. :D
Muhehe ty jsi normalne troll …
To bude imo nějaký diss na Onuceho posty s obří komentovaností.
Asi jo :-)
Šel bych raději do tohoto kousku…
Máš pravdu, to vypadá, že by to ty balvany mohlo vyřešit. Případně se přeorientovat na dráhovou cyklistiku, tam kameny nejsou :-D
slyšel jsem zvěsti o prasklých zadních vzpěrách na závodech, upss
Me prijde ze ty kola dimenzujou tak na 60kg Spanely, to není jinak mozny kolik sem jich uz videl prasklych :(
A na jakém pořádném enduro fulu jsi už jel? Ať se někam posuneme
Hele, a nechces nam tady par tech kamenitych mist treba vyfotit a jeste i natocit video jak pres to zkousis jet? Treba te tu nespravne chapeme.
Takovy obrazek rekne vice nez tisice slov.
Ale no tak, já mu chci fakt pomoct! Tak hromadná beskydská BF vyjížďka, můžeš si vyzkoušet moje kolo:-)
Kdo se přidá? Začal bych zlehka na ježankách, tam je plno parádních úseků
Jsem pro. Teď o víkendu jsme jeli Morávka – Slavíč – Kozí hřbet – Malý Polom – Bílý Kříž – Visalaje – Travný a zase mě to kolo začalo hodně bavit. :-)
Ze Smrkoviny na Ježánky, a pak poblnout v lese kolem Ježánek a je to. :-)
smrkovina labuzo nej usek!
Neser Goofy!
:-D
Pokud nejaka vyjizdka s Thorxem bude, tak si osobne myslim, ze je velice nutne, aby se jel usek Ropicka-Kotar. Rozhodne koriinky, a ted ta jeho „zelena“. A mozna bych to protahnul pres Ropici na Kaluzny – ale ne po ceste pres Sindelnou, ale tim singlikem z jizni strany Ropice.
Hromadna BF vyjidka s Thorxem!
Kazdopadne by to byla win-win situace. Thorx by si mohl pozkouset nekolik kol BF uzivatelu (Goofy-Knolly Warden, Krabice-Turner RFX, Ty-Evil nebo Cube, My_dudesty – Rose, atd…).
A vy byste meli setkani s mistni legendou :-)
Pokud by to slo, prijel bych nejradeji take. Ale treba bych premluvil brachu – Giant Trance
nemam cube :-) to ma mlady, ten to nepujci :)))
a sak tak jsem to myslel
prazaci maji taky vanocni vecirek! to prepijem :-)
Tak, přepijem je levou zadní… :-D
:-))))
aťas třeba?
může být :-)
píšu si pánové :)
JA chtel napsat, ze to meli zkusit kdyz jsem jeste pil, ze bych ti cinknul… bychom je dali :D
No nevím nevím… Myslím, že šance by byly dosti vyrovnané… :-D
Tezko uz ted rici. Ted si dam pet piv a rano se proklinam :)
By me prepil i zak zakladni skoly …
5 piv. To dávám občas i já. A to jsem abstinent.
Jako aby se to spatne nepochopilo .. 5 piv dam, opity nejsem, ale rano mam kocovinu :)
Drive jsem dal i 10–15 piv, panaky a rano mi bylo zhruba stejne jako ted po tech 5ti :D
Tak v tom by asi přece jen byl mezi náma rozdíl :-)
Jo jo, dřív jsme tři dny chlastali a den nám bylo blbě. S věkem se to otočí :-)
tvl pobavils :-)))
Sobota vypadá dobře :)
nevím proč to řadíš pod toto ale ano, sobota vypadá dobře!
Kde to vidíš :)
domluvíme se v pátek, záleží kdo se všechno přidá, ale dojedu buď do komošky, nebo visalaje
Chlapi, už teď nabijejte baterky do kamer, foťáku, mobilů. Doufám že tento historický okamžik bude dostatečně zachycen.
:) Slavíč bílý kříž po červené a pak už každý kam zchce v mém případě dolů po zelené
to je půlka po áčku zas
Kdyby jenom půlka…
tvl tak o čem se to tu zas bavíme? :-)
ty bys v so mohl vyjet?
V sobotu jestli bych jel?
Nevím nevím. Jsem nějaký dojebkaný (záda) a navíc mě lákají do Wilkowic, a to je lokalita, kterou se těžkou odmítá. :-)
Kua Goofy! Jake dpc Wilkovice?! Ja o nnich nikdy neslysel. Ovsem o Thorxovo bajkovacich problemech ctu kazdy druhy den. Tahle vyjizdka s Thorxem je povinna cetba!
Vypadá to dobře: https://youtu.be/4HtVhQDVkIo
Jo je to tam prý bomba. Už se tam chystám asi dva roky, a vždycky to nějak padlo a samému se mi tam nechce.
Do teď jsem to naznal, ale fakt mě to nadchlo…
krásné, mapu prosím nemáš?
Je to u Bielska naproti Kozi Górze ve Wilkowicach – Magurka Wilkowicka. Jednou dobou měli i webovky, ale teď jsou mapky jenom na trailforks.
Kde to je ? To je u Bialska ?
Jo. viz výše.
Hele, klidne si dej i ten Slavic – Bily Kriz. Ale musi se dat povinna trasa: Ropicka-Kotar (pres korinky). A nasledne z Kotare na Ropicku pres tvou zelenou a sutry. To proste vsichni, kteri se sejdete musite dat. Hlavne teda ty tam musis byt, to by jinak naprosto ztratilo veskery smysl. Musite to patricne zdokumentovat a zverejnit zde a na youtube. Cele BF momentalne ocekava zodpovezeni jedne z nejpalcivejsich otazek bikoveho sveta poslednich 10 let.
…A kdo je kurv BOB? teda THORX
a ty dojedeš?
Ja sem marny hosi. Ja uz o tom bikovani akorat kecam :-)
Hoši Hoši
Nic si z toho nedělej, Thorx se z té vyjížďky tak vyděsil, že radši prodává kolo :-D https://www.bike-forum.cz/…edition-2018
jj :D
Oni se Tě snaží jen malinko vyhrotit, neboj se ničeho, určitě to nebude žádný peklo :-)
Já chtěl jen trošku podebatovat po asfaltu a oni totok
Tak snad sis nekupoval MTB na pluskách kvůli tomu, abys drtil asfalt, ne? To dáš, nebuď ve stresu.
Muze za to sycak Goofy. Dat tady fotku toho jeho pekla, to nebyl nejlepsi napad.
Tak to já se omlouvám. Já to myslel jenom ve srandě. ;-)
Ta fotka mě nakopla na update
Goofyho fotka: proc to tak nektere desi? Dyt to lze vzdycky prinejhorsim vynechat. Pokud uz by se podobna sekce vyskytla na trase. Timto bych se vubec nenechal zviklat :-)
Tak v sobotu už zase má chcát jak z konve , Goofy jak pracuje ta foxina 36
no TT to nebude…
Záleží… Když jedu do hospody, tak se většinou fláká. Když jedu z kopce, tak se občas docela zapotí. ;-)
sobota je pasé, vypadá to leda na dnes odpoledne
bude asi fakt chcat cely den:-(
Nikdy jsem tam nebyl, ale podle tý fotky to nevypadá až tak šíleně (samozřejmě je možný, že se pletu). Jestli dobře vidím stopu kudy to vede, tak to nejspíš nebude takovej mordor, jak se to na první pohled zdá :-)
Není. Dlouho jsem tam nebyl, je to v klidu a moc mě to baví… :-)
než to dávat za dvacku to bych raději nechal na zimu
Proto to dává za 33 :D
tak jistě, ty si myslíš že za 33 to někdo koupí…
Ted teprve pozna jaky smysl melo prestavet cely kolo tak, ze zustal jen ram.
Tak nemohl čekat, že tam na cestě bude ten šutr.
Tak zase to je urcita sberatelska lahudka :-)
Nemyslím, proto ten smajlík ;)
jj až teď :-))
Není to moc prodávat vidlici s kokpitem za 33k?
taky musím zkusit ty gargamel desky…
To jako jsi na tom kole za dva roky najel jen 800 Km?
Asi už to tak bude :)
800 za 2 roky … to jsi nikdy ani poradne nerozjel nohy.
Vzal bych spíš Intense, na XC není třeba kladivo… :-)
Zase by mel Thorx takovou referenci jak vypada kladivo :-)
anebo vemeš endurko a pojedeš pomalu no :-)
V neděli jsem byl odhodlaný ten můstek na kotař projet rychlost jak cip ale na poslední chvíli jsem si to rozmyslel bych se tam zapíchnul o první kořen :D Slavíč bílý kříž mám v plánu byli Jamese ženou na bílým krizi po zelené těch lidí :D 2há Lysá? Když se to ve mně kolem a kolem hledám kolo bez kompromisu a je jedno jestli budu splácet o 1 či 2 stovky víc ;-) z ruky bych 240 nedal jinak to El. Řazení se mi líbí moc žádné kabely po sezoně bude stát tak 160k
nerozumíme ti, o víkendu vyjížďka!
https://www.mondrakercz.cz/…in-enduro-1/ nebo https://www.mondrakercz.cz/…in-enduro-1/ vyplatí se připlatit?
Vybíráš kola jen podle obrázku z katalogu nebo je hodláš i před koupí otestovat?
Připadá mi to dobře osazené za dané ceny a tyto rámy se mi líbí + celo carbon nikde žádné kabely atd pochopitelně bych to před koupí projel
Hej klidné příští 2 týdny mám volno :) můžeme vyjet kraťasy dres a jedem
sobota?
V sobotu mi žena odlítá to budu rozmrzelý budu mít po noční a má chcát. Teď má hodně dlouho chcát mě jehně zrovna když mám volno :(
já tak max pak neděle, přes týden jsem v Ol
rozmrzelost vyjezdíš, ale po noční nevím no
Co bys vemnul :)
taky po noční dnes co? vemnul bych si nějaký krém proti opruzeninám a vezmu si Patrola
Dnes, vždyť prší :)
No vidis. Presne kolo pro tebe.
Ty mas nejak brzo premie ke konci roku ne?
já bych řekl podle toho jak jsem to měl zběžně v ruce, že je to takový lehký závodní enduro rám… za mě nejsi cílovka
„Lehký“ ve smyslu „menší peklo“? Když jsem loni řešil nové kolo, měl jsem Foxy taky na seznamu a pak jsem ho vyškrtl, protože jsem pro přečtení recenzí dospěl k názoru, že tohle kladivo nemám moc kde krmit.
Lavička na kotař :)
No a když ho krmíš, tak ho zlomíš, takže to vlastně není kolo pro nikoho, možná vyjma těch 60kg španělů :-)
Jakože papír rám?
No už to tady zaznělo. Osobně jsem v okolí zaznamenal dva Mondrakery, jeden karbon, kde zadní stavba vydržela možná 3 měsíce (nicméně je možný, že ho dotyčný zahodil někam do šutrů na závodech, moc jsem po tom nepátral) a druhý hliník kde byla zadní stavba jednou vařená a teď jí to čeká znovu, ale jezdí to člověk co na tom dává fakt dost velký věci. Takže obě kola vždy podstupovaly pravidelnou torturu, rozhodně to nebyly mašiny na cyklostezku.
Myslis macu a jeho Dune? :D Jo ten tomu dava strasnej kour.
Ta jedna praskla zadni stavba je ojedinela zalezitost (v CR) a dalo se na tom jeste jezdit.
Překvapivě přesně toho :-)
to by vydržet mělo. Třeba hliníkový enduro od spešlu vydrželo ve většině generací neskutečný věci, podobně i remedy.
Kupovat dneska kola který praskaj je zbytečný. Agang by mohl vyprávět :)
No je pravda, že pod Mácou za relativně dlouho dobu CTM neprasklo a ten Mondraker to vzdal třeba 2× za rok. Nicméně on teda nejezdí to co obyčejní smrtelníci :-)
Myslis Pavla? Jestli ano, tak obcas nechapu jak je mozny ze ty kola drzej …
Jo, myslím. Hele občas mi přijde fakt jako mimozemšťan, kterej se sem dostal nějakým nedopatřením :-D
Tak Thorx uz ted mozna i tech 60kg ma ne?
Jaky je vlastne tvuj cil? 75?
Tuk na 10% až mi půjdou vidět buchty doma začínám zvedat činky :)
10%? Neni to uz trochu malo? Ja se pred dvemi mesici zastavil na cca stejne vaze. Ale tuk je porad 22% :-)
10% je ještě na pohodu já měl před 3 měsíci 18%tuku ale už na inbody seru ukazuje to hovna jedu podle sebe tak jak se budu sám sobě libit. Jím 2800kcal.
tak to se nediv že ti to nejede, ten výkon do kopce se musí podpořit energií
Právě teď jím jak hovado a na poslední vyjížďce jsem cítil formu.
Právě teď jím jak hovado a na poslední vyjížďce jsem cítil formu.
Tak jinak, geo a zs atd supr, ale ty tyčinky na mě nepůsobily dost pevně :-) jen pocit píšu
o praskání jsem jen slyšel, neřeším, nevím
Jak to tak vidím skoro všechny značky mají nějaké problémy. Pak aby si člověk vybral
Jestli chces opravdu poradne zehlit velke sutry, tak tady je jeden system – nohy. Pri pesi turistice ty sutry celkem hezky dokazes vyzehlit :-)
A to te prekvapuje? Bezchybny produkt neexistuje. A i ten bezchybny se poroucha chybou uzivatele, ta se vsak muze obcas zdat jako chyba produktu a z produktu bezchybneho pravne vznikl problemovy.
Ty si stejne nevyberes. Vsecko co se tu pise jak jak hazeni hrachu o zed …
Houby, mají jen rozmanité parametry a vlastnosti. Ty musíš vědět, co chceš a co ti vyhovuje, podle toho vybírat, takže nezbývá než testovat a nebo to risknout…
Carbon nebo hliník , RS ne Fox odpružení SRAM nebo Shimano chtěl bych 11s ale to už asi Negroni jen RM má jeden model na 11s
Pořád spoléháme na BF vyjížďku s legendou Thorxem mohl by dorazit i Onuce
Mozna by nakonec bylo nejlepsi koupit kolo v Decathlonu :-)
Ono to vypadá, že hledá nejspíš karbonového jednorožce.
Proč ne 12spd Shimano?
bo to ještě nezaregistroval z hlediska fce
Je lepší Shimano XT vs než GX? Zatím tedy moc zkušeností není
no že ty je nemáš neznamená že nikdo :-)
Takže?
moje kombo slx hazka, kazeta, xtr páčka a mspline dt swiss ořech a spokojenost, gx jsem vypral na zimáka
idealní kolo pro tebe :))
Ty woe. Solidni inovace! :-)
Hm …
Každopádně poznatek, dnes jsem měl v ruce éčko za 165 papírů ceníkovka, nazdvihané asi na 170/160, moc jsem po tom nepatral, karbonove skoro cele, shimano motor a naprosto vážně bych to heblo nechtěl. Svezu se prý brzo na testovačce ale! to je fakt ***** těžké a nehorázně neohrabané, nic s tím neudělám
vzadu plusko vpředu 29, za mě NE a NE a NE, to jsem se chtěl zbavit předsudků, že to šlo za ty roky dál jsou pohádky…
Šlo to dál v chování motorů a velikosti + zvládnutém zabudování do rámu, hmotnost se nijak moc nemění.
165k – to je nějaký pomalu lowend ni? Použitelné e-biky začínají na 250k, ne?
nevím, nesleduju
https://www.mondrakercz.cz/…in-enduro-1/ nebo https://www.mondrakercz.cz/…in-enduro-1/ je už to odpružení na zlutáskovi High end? Nebo má Fox ještě něco lepšího
Prosím tě vyser se na to. A teď to myslím fakt vážně.
Hele souhlasím s goofym. Pokud jsi na kole najel za 2 roky 800km, tak potřebuješ jezdit a ne nový kolo :-) Apokud se bojít přejet pár kamenů, tak je nákup celopéra vyhazování prachů oknem… Lepší kolo z Tebe lepšího jezdce neudělá (bohužel, jinak už bych ho taky měl :-D)
kus si oranžádu, pokud sedí popis je to super nabídka. Jen nejsou jasný brzdy jestli R nebo RCS, to ti ale je jedno když na kole skoro nejezdíš :)
Je to na Code R. Nicmene pochybuji, ze to kolo jeste bude dostupne.
Vybral bych ten, ktery bude lepe ladit k interieru tveho bydleni.
dva kompresní okruhy dva expanzní na vidli i na tlumáku? to nedáš! :-)
to bude hodne dlouhy vlakno pak…myslim ze by stalo za to pouvazovat na prikoupi novyho serveru aby ten napor pak zvladal
A s kym si budes dopisovat, ze pruzeni neodpovida tvym predstavam?
A jseš si jistej že to odpružení dokážeš nastavit a že vůbec jde nastavit tak aby ti to vyhovovalo?
Hele, co te vlastne na tech Mondrakerech tak zaujalo?
Dyt je to „jen“ jednocep (pokud vidim dobre). Coz nechci shazovat, sam jsem dva jezdil a s tim od Santy byl i spokojeny, ale ma to proste sve nedostatky. A zrovna pro tebe by mohl byt lepsi nejaky jiny system – si tak myslim.
Hlavně bych to viděl na jinou kategorii kola, uživit v terénu dlouhý závodní enduro dá docela práci.
Je to virtuál, ale jinak nevím, co by s tím dělal. Ani já bych tomu tak nenaložil, aby mě to na tom bavilo. :-)
v Beskydech je blbý, že musíš nahoru a na hřebenovky za svoje :) takže 10% se budeš bavit a zbytek trpět :)
ale vzdyt to slapani ne endurkach tak spatny zase neni
když ti vedle toho nestojí xc full raketa tak si nakonec zvykneš ;)
ja xc full ale mam :P
vím, ale ty jsi taky nabušenej, takže ti to jede na čemkoli ;)
Vidis, me by zajimalo, zda-li jsou z testovacich duvodu lepsi jezdci jako treba ja – nejede mi to na cemkoliv, nebo jako tady treba vy dva – jede vam to na cemkoliv :-)
Kdo z techto dvou typu jezdcu bude umet lepe ohodnotit „jezdivost“ kola? :-)
neboj, já jsem taky v kategorii (pocitově) nejede to na ničem :) asi jako každej cyklista, kromě ebikerů teda.
Nekdy mi přijde, že ani na silničce to neodsejpá.
to máš teda pěkně blbé pocity :D
myslím, že mi dá většina za pravdu, že teď jsi „plačka“ ;-) …
Mám to stejně, zvlášť po opici… :-D
Mě to odsejpá celkem dobře, akorát všichni ostatní mi vždy ujedou… :-D
Jednou jsem pred zavodama sezral asi sest bramboraku s hulenim .. pak mi zavodni jizda prisla jako pekelna rychlost. Byl sem tusim predposledni, ale ten za mnou spadnul asi sestkrat …
Jo tak to znám… To se pak člověk zdá, že letí neskutečnou palbu, ale nesmí se vidět jak doopravdy jel… :-)
Takze o fous! :D
Aha, tak to si musim posypat hlavu popilkem.
Hele, ja uplne nechapu – „ani ja bych tomu nenalozil …“ – pro me je na jezdeni zajimava hlavne cast jizdy z kopce. A jestli to nahoru vytlacim, nebo vyjebu, to uz tak dulezite neni. A pokud to dolu bude mmit lepsi vlastnosti tak jen dobre.
Ono je tim myšleno zejména jízda z kopce, aby to kolo – odpružení a geometrie začalo fungovat tak jak má, potřebuje dost agresivní styl jízdy i terén. Jak se s tim jede na kopec je skoro jedno, tam moc velký rozdíl neni, všechno podobný jede mizerně.
Jo, tohlee chapu. Ale zase kdyz pojedu jak sracka po lesni ceste, tak mi zase nevadi, ze se ty zdvihy a ficury az tak nevyuziji. Chapu, ze je pak zbytecne takove kolo mit, ale to uz je zase jiny pribeh :-)
Me by treba i pri tech mych 3 vyjidkach rocne sralo, kdybych nemel dostatecne „potrebne“ kolo. To by mi pak ani nestalo za to vubec se jit projet. A to urcite nemam potrebny skill na sve kolo.
taky se to mění s věkem, mladý sjede vše na HT, mě už nemít zdvihy po dvou dnech i na RS bolí :-)
+1 :-)
ale jinak, mezi námi je to spíš na :-(
Hele me ty vyssi zdvihy vubec nikde nevadi.
To hrozne zalezi kdo a jak pohodlny to chce mit. Nekdo chce aby to drncalo a mel tu odezvu a ja zase chci abych to mel hodne „plush“ a s rostoucim vekem a bolavym telem to uz jiny nebude. Bolivaji mne ramena.
Ty vyssi zdvihy mne ve vyletovani nijak neomezuji ( muzu to zamknout ) a v terenu chci aby to žehlilo. S XC chrtama nejezdim ani jezdit nechci.
No a přesně o to jde. Nedá se to nastavit tak, aby to v lehkym terénu využívalo celý zdvihy a zároveň nelítalo pod brzdou skoro na doraz atd.
Ale proc bys mel na 160mm kole v lehkym terenu vyuzivat celej zdvih? To je prece zbytecny.
No me to nerikej, me je sumak, ze pri presunu vyuziju mozna tak 9 z 16cm.
Ano, tohlee jsem mel na mysli :-)
Asi si necetl jeho vlakno o vidlici z T-T.
To bys to ještě příliš zjednodušoval. On chce využít celý zdvih s nulovým sagem (který je ztráta zdvihu podle jeho teorií).
Aha tak to potom jo :-D tuhle debatu jsem nastesti necetl.
Tak pro jeho specificke jezdeni – asfalt a obcas 10cm sutr, ktery musi prejet a vyzehlit – to ma urcitou logiku :-)
No prece kdyz jedes v lehkym terenu, tak jedes o to rychlejc abys tomu nalozil a zdvihy vyuzil ne? :)
Problém je v tom, že některé věci nefungují, pokud nedostanou fakt nakrmeno. Namátkou třeba má endurospecifik vidlice. Musel jsem ji po konzultaci s DVO upravit pro méně agresivní jízdu. A takhle fungují někdy celá kola, speciálně long and slack moderní mrchy.
tak to, že dneska každej musí mít enduro je marketing. Kdo pak na něm skutečně jezdí enduro a využije to je věc jiná :) souhlas, že v pomalý rychlosti (zejména v technice do kopce a na rovině) jsou ty kola o hovně.
asi to bude fakt ten Intense, podle toho co tu vsichni pisou o ostatnich, ale moje kolo v technice do kopce bo na rovine vubec o hovne neni, naopak me to bavi
No a mas to s im porovnavat? Predpokladam ze jo, ale radeji se ptam.
Protoze me treba moje kolo taky pripadalo v pohode i do kopce, ale pak jsem se svezl na kamosovo 9kg ht.
mam xc fulla a cx a hromadu kamosu/kamosek co jezdi semnou vyjizdky na xc kolech, je jasny ze nevic za pedalem jede cx a vracecky do kopca jdou nejlip na xc…ale presto me to na endurku bavi do techcnickych kopcu a asi nikdy kdyz se me nepodarilo neco vyjet, jsems i nerikal ze na xc bych to dal, spis kde jsem to posral a jak na to priste
Jak už to tu bylo zmíněno. Nahoru se člověk vydrápe prakticky na všem. To je jedno. Ale já si rád užívám jízdu z kopce, a nebaví mě se jenom vozit. Rád s tím kolem v terénu pracuji. A tyhle kola, které hodně odpustí potřebují už sakra rychlost a terén, aby nějak ožily, a tam zase dávno končí mé schopnosti a strach. :-D
Už jen mezi Chilcem a Wardenem je malý rozdíl v geo, ale to kolo člověka tak nějak přirozeně nutí jet rychleji, aby byla sranda a člověk se s tím popral. No a tady už se zase začínám bát já, protože každá chybička zase o to víc bolí. :-D Když si pak představím moderní položenou a nataženou EN specifik mašinu, tak nevím no. :-)
Ja nevim, me proste prijde, ze cim „sjezdovejsi“ kolo tim to proste bude lepsi :-)
Ale je moznee, zee ze mne mluvi jen neznalost. Moc kol jsem neprojel. Akorat teda naposledy trochu Nomada, a ano, bylo to urcitym zpusobem nudne.
Je to lepsi, dovoli ti to sjet vice a rychleji, ale aby si se s tim kolem dostal tam, kde se chova hrave a zabavne, musi to zase byt jeste tezsi teren a/nebo rychlejsi jizda. Coz ale spouste uzivatelu uz nepusti hlava a pripadna chyba miva horsi nasledky. A pri jezdeni dost pod limitem toho kola se to chova sice bezpecneji, ale line a nudne oproti nejakemu mensimu kladivu.
Přesně. A pokud je měřítkem smiles per m, tak někteří pak šahají po nižších zdvizích, které jsou zábavnější i na jalových trailech. Pokud ty nižší zdvihy mají položenou hlavu, tak ani na těžkých věcech nejsou nedostatečné, jen pomalejší. Limitem pak je pocit odolnosti – viz Smuggler se 120mm, na kterém se jezdí a skáčou pekla
to přišlo ale až poslední roky s novými geo, já bych taky jako univerzál bral pushnutý offering :-)
Líbí se mi, a právě tu zadní stavbu hodně chválí, před koupí bych si kolo na víkend půjčil
Tady budou letos hezke vanoce! :-)
Je to virtuál. Skvěle efektivní při šlapání. Žehlička to úplně není.
Včera jsem svého tranďáka (180/160) provětral poprvé na LH a krom toho, že do kopce jsem o cca 10 minut pomalejší, je to tam na něm super.
Nemám pocit, že by mi dolů přebýval zdvih, ba naopak! Nahoru to má na pluskách naprosto boží trakci a šutry to doslova žere:-)
Limit je jen moje fyzička a absence páčky na X2
Result: ultimate beskyd machine pro Thorxe je patrol v karbonu na karbonových zápletech s pluskama 2.8 šíře
Raději 3.0
Pluska hodne odpusti, ale ma to svou cenu. Spis bych se naucil jezdit a vozil normalni gumy ;)
Jakou to má cenu?
Ze to ******** nejede, takze bud musis mit extra fyzicku, nebo jsi mega kotva
No nevím mě přijde že to jede lépe než užovky. Srovnávám s 29kou 2.20 ženy. Za mě jen +ka.
tak z vyjížďky s THORXem není nic ? :-)
venku je humáč, Ani prašivou není vidno
Pátek sobota neděle by mělo být ok
Neni spatne pocasi, pouze spatne obleceni
Tak dneska při 4'C nežehlilo nic,co nedostalo pořádně nažrat,aby se to alespon trochu zahřálo,i vidle přestala praskat,jen funěla,i gumy,maxxgrip,jenom klapaly o kořeny a kameny ;))
Asi si budu účtovat za fotku s legendou 100kč. Berte to jako příspěvek na fulla. :)
Bacha na to aby jsi nezjistil že zase taková legenda nejsi :-D
No Legendu jsem potkal na Lysé v pátek, bacha, tenký led! :-))
Nechtěl bych snižovat Tvou hodnotu coby „legendy“, ale při vší úctě ještě nejsi Onuce, to je opravdová legenda :o)
Přesně. Legenda jezdí za hnusného počasí a se zmrzacenymi koleny.
Tak v něčem jsem na tom stejně neli hůř než pan Onuce.
S hlavou? :)…
Kde jste byli dnes krásných 44km :)
Je možné že se mi zdá 0.55bar/0.95bar moc? Nebo jsou to vůbec reálné tlaky pro jízdu?
Nesmyslne nizky tlaky, to se musi zvejkat v kazdy zatacce, z kopce to bude plavat a zvonit rafkama o kazdej sutr.
Právě že vůbec, říkám že se mi to na půl baru zda pořád dost tvrdé.
Je to individualni, tlusty gumy, nejsi nejtezsi a asi jezdis vyletne, takze zkousej a uvidis ;)…
Na půl baru by to muselo žehlit oblázky jako nic ne? Což tato situace nenastala :)
To by mohlo. Ale aby pak nepřišel jeden velkej a neožehlil to ráfek.
Hosi, tohle je zahada.
Musime usporadat nejake vedecke sympozium na pude BF, aby se teto zahade prislo na kloub.
Venku byla kosa a guma byla ztvrdlá… :-)
A vzduch se zcvrknul
Začal bych definicí oblázku a vyrobil etalonový oblázkový povrch. Jinak nelze nic objektivně vyslovit.
Normální kamení co je podél řeky Morávky
Jenze co je normalni kameni podel reky Moravky, tak to je vsude jinde nenormalni. Tam je to totiz svetove unikatni.
S dostatkem piva, vína … popcornu a ananasů, může na sympoziu padat i jabko antigravitací nahoru :-D
Zkusil bych nějaký rozumný tlakoměr :-)
Např?
Zkus to třema různýma po sobě, BO !!! 0,5 bar je fakt málo, tak málo, že to je až nesmysl.
Údolí krkavcu dnes prekrteno na thorxovy kameny
Dnes je fakt krásně
Knarly!
Yes
To je ta sekce na kterou si stěžoval a kvůli, které to celé vlákno začalo ? Neee, že ne
:D
Ty sis nevšiml té terénní překážky na foto č. 1 ?!? To je tak na sjezďáka a i tak je to 50 na 50, že si na tom nevymeleš zuby z huby ;)…
Však to je hotová dálnice. Stačí pořádný nájezd km a makat a makat.
poposedni ;-) … to byla krutá dávka ironie pro Mr. T ;-) …
Beskydy znáš to… Volné velké šutráky. . . . . Ty to tam nevidíš?
Navíc ti lesáci, cesty samé bahno… past vedle pasti
a kořeny a klacky…
Ironii chápu, ale na těch fotkách to nemůže být ono. Alespoň něco takového jako je na obrázku, ale zase tohle nevyjede slabší kus jako já. Dnes bych to možná i vyjel, už jsem to dlouho nezkoušel. Trocha techniky a hlavně nohy. Na té fotce to nevypadá taky moc tragicky, ale realita je jinde.
Na tohle asi jen oprasit Karpiela a 300+ zdvihy :-)
No, tak na tohle Foxy nestačí, fakt musíš někam k DH.
Akorát teda hoši nevím, jestli je moudré prozradit příští lokalitu Rampage (Utah už prý nestačí).
:-D
Jak se tak na to dívám tak bych se mohl úplně na pohodu naskládat na Klíče Foxy že? Podle 21 rámu Authora + představec 40mm Foxy má 30mm takže délka je stejná. Foxy větší rozvor to chci. Hlavička 115/130mm nižší = lepší kontrola nad předním kolem? Úhel vidle stejný délka zadní stavby delší nevadí. Jedná se mi hlavně o délku sedlovka 470 vs 533mm. Těch 533mm je mno mě moc s teleskopem 125mm bych uvítal min 150mm neli 170mm Foxy má 150mm. To znamená že bych si že sedlem dole mohl polepšit o 38mm?
To chceš fakt přeskočit pro ježdění kolem Ropičky na enduro Mondrakera ?
No je to na každém co si koupí … tak nezapomeň, že to musí být ten s pružinou :-)
Uvidíme jestli střelím versuse ;-) poznatek ke geo prosím.
Půjč si to a někde se na tom svez. Pokud možno v takovém terénu na jaký je to stavěné.
Zase, když si to koupí na blind, tak tady může vzniknout spousta vláken. Thorxi, omlouvám se, že jsem zpochybnil Tvůj status legendy, jdeš jednoznačně ve stopách mistra Onuceho.
Poznatek ke geo je zbytečný… Poznatek ke kolu jsi ignoroval, takže zbytek už je jedno.
Jsou ti jasné ty další vlákna, co po tom přijdou? :-D
Hned ber, neni na co cekat
Hoši klid Versus zatím zůstává ;-)
Klid – to my nechceme! :-)
Na zimu přeskládám komponenty z fulla zpět na HT 01 -Brendu. NENECHÁM TĚ V TOMTO TRAPNÉM HT JEŽDĚNÍ!!!!
…dokonce jezdím kvůli tobě na celopevňáku poslední měsíc
Myslíš takovýhle šutráky ? :-)
Vsenory? To vetsinou hur vypadalo nez bylo :) ale na gravela uz to neni no.
JJ. Moc často tam nejezdím, ale řek bych, že přitvrdilo, hlavně stromy přes a nějaký pasti jako 0,5 m navátýho listí a v tom bordel :-))
Klasický beskydský píseček… :-)
Beskydský píseček ale vypadá jinak, to bys zrovna ty mohl vědět ;). V Beskydech jsou to takové volné šutry velikosti dětských hlaviček.
Ta moje debilni fantazie – jsem si predstavil beskydskou lesni cestu a tu a tam pohozenou detskou hlavicku.