• wbiker

    Ahoj. Pomalu ale jiste potrebuju vymenit prostredni prevodnik na klikach LX. Nejvic se mi zamlouva tenhle – eshop.bikezone­.cz/index.php?swit­ch=katalog&kat=844&­trideni=ID_KAT&po­cet=10&zacatek=0&sid=21­8d0d126791fc942f0d026e9b­d7bce4 . Jedinej problem je cena, tak me napadlo, jestli by nestacil nejaky obyc. hlinik, respektive ocel. Jake jsou vase zkusenosti (vydrz, razeni,…)? Je nejak vyrazny prirustek vahy u ocele oproti hliniku?

    0 0
    • Trojci  

      Vypadáj podobně jako Truvativ.. Ale za tuhle cenu máš celý nový kliky, ne?

      0 0
    • Tomcat  

      FMR je na LX kliky skoda a je to drahy.

      Sezenes tak za 5ti kylo, rozdil ocel dural neni o hmotnosti a cene ale jen o opotrebeni.

      Pocitej stim ze pokud jetej prostredni je jeta i kazeta

      0 0
      • Frankie  

        To nemusi byt pravidlo, zvlaste u LX/XT II prevodniku + zalezi, jakou ma kazetu…

        Jinak se pridavam k zastancum ocelovych Deore, sehnal jsem prostredni za 290,– a nahradil jim XT II sjetou placku.

        Muzes pripadne koupit cely Deore kliky tak za 1000,– ± a budes mit malej a velkej prevodnik do zasoby…

        Vic viz. historie :)

        FV

        0 0
        • wbiker  

          Prave doufam, ze kazeta bude v pohode. Konecne by se pak dostala ke slovu C9.:-)

          0 0
          • Frankie  

            Ted jsem daval lehce jetou (no asi 2500km=132,1mm z puvodnich 131,9mm :) C9 ze silnicky na uplne HT a nedela to viditelne probelmy…

            FV

            0 0
    • delfyn  

      váhovej rozdíl tam nějakej je ale zvážený to nemám počítám tak 100–150g na všech, jsou i jiný značky s kterejma by jsi se dostal na lepší cenu BBB, Specialites…

      0 0
    • delfyn  

      Zkus tohle, na malou placku by to mělo být v pohodě viavelo.web2001­.cz/

      0 0
    • hawrda  

      Ocelové deorko za 400stovky a máš pokoj na pár let.Je samozdřejmě těžší od hliníku,ale pokud nehoníš gramy a preferuješ výdrž tak ho zkus.

      0 0
      • McBlacky  

        taky myslím že těch 40gr se dá zkousnout. velkej jasně hlína, ale malej a střední radši ocel. Kromě závoďáku to tak vozím

        0 0
      • JSt  

        presne tak. pokud jde o vydrz, tak na nicem nenamotas vic nez na ocelovym deore ;-)

        0 0
        • McBlacky  

          na ocelovým truvativu :) ty jezdim já a pohoda…

          0 0
        • Paja  

          :oD

          0 0
        • Vilém  

          Ocelovy deore 32z se zase ohybaly:(

          0 0
        • oxyaction  

          Taky jsem dal ocel deore.

          0 0
        • Paja  

          Mel jsem za to, ze je to mysleno jako vtip… Deore mi vydrzel o neco vic nez duralovej LX/XT, problemy s ohybanim Deore jsem nemel, takze vzhledem k polovicni cene jednoznacne deore. Na druhou stranu mi necelych 8000 km prijde docela malo. Odpoved na „tak na nicem nenamotas vic nez na ocelovym deore“ – dnes uz se bohuzel nevyrabejici 2XM – zatim pres 17000 km…

          0 0
          • Vilém  

            2×m jsou vecny,bohuzel taky nesehnatelny.

            0 0
          • wbiker  

            Tak ted jsi me trochu rozhodil. Do ted jsem byl stoprocentne rozhodnutej pro ty deore. Ikdyz 8000 je docela dobry, oproti necelym 3000 co mam na tech LX.:-\

            0 0
    • Frankie  

      Nemate nekdo zkusenosti s BBB prevodnika? Delali na ne hroznou reklamu v nejakym Velu – pry „neznicitelny“ hlinik…

      Vim, ze je toho tu mraky, ale jsem dneska nejakej linej hledat :)

      FV

      0 0
    • panacea1  

      sice trošku OT, ale snad mi někdo z Vás poradí… Proč jsou na bikových plackách od firmy PACE (někdy z roku cca 1992–6 ??) za patou zubu v jeho skoro nejnižším místě vyvrtané otvory cca 1mm v průměru? Je to ve směru otáčení za zubem – sjedete po zubu dolů k jeho patě a tam je zub odvrtán (polovina díry) a zub dál přechází v patu (dno zubu – prostor mezi dvěma zuby) a začíná další zub, navrtaný je každý, je to originál od fi. PACE, proč to tam je?? má někdo tucha ??? díky, detail na mém bídném nákresu…

      0 0
      • Vilém  

        Odlehceni? Je to misto kde se retez temer nedotyka prevodniku,tam by se odlehcovat v pohode dalo.Navic by tim zamezili otaceni prevodniku po ujeti.

        0 0
    • Pekáček  

      Mě teď po jedné a půl sezóně začal najednou lepit řetěz černý převodník Truvativ Stylo 32z (ty zlaté byly lepší!), zkusil jsem jej opravit pilníkem a výsledkem bylo, že místo lepení začal střílet. Takže jsem z nouze (Beskyd tour za dveřmi) pořídil ocelové Deore.

      0 0
    • Garyk  

      Přidám se s dotazem: nemáte někdo zkušenost s tímto převodníkem? www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.