Ahoj, jen dotaz – dát si prostřední převodník ocelový, je to dobrý nápad?
Nejmenší mám ocelová, myslím 2XM a říkám si jestli nedát i prostřední… A jaké jsou vůbec možnosti, kolik firem dělá ocelové převodníky?
Ahoj, jen dotaz – dát si prostřední převodník ocelový, je to dobrý nápad?
Nejmenší mám ocelová, myslím 2XM a říkám si jestli nedát i prostřední… A jaké jsou vůbec možnosti, kolik firem dělá ocelové převodníky?
PS: ještě vysvětlím – nejmenší ze slitiny se mi vždy brzo vymačkaly, tak jsem si vždy měnil za železný. A teď si říkám že bych zkusil i prostřední. Váhový rozdíl snad nebude až takový… a pokud jo, tak zrovně mě to asi nebude vadit.
Já mám prostřední ocelový (Spešl strongarm) a má za sebou asi: 25 – 26000 km, s jedním pilováním. Eště tak 5000 asi vydrží, takže pak asi odejdou všechny naráz (malý jsem jenom otočil).
Pokud preferujes vydrz, tak urcite, na prostrednim plechovym Deore i al. XT jsem najel 7–8 tis.km, na 2XM mam skoro 20tis.km. a pomalu dosluhuje, takze vydrz cca tronasobna. (2XM se uz bohuzel nevyrabi).
Mám to podobně,koupil jsem,nějaké levné kliky s ocelovými převodníky a šoupl je na kliky LX. Nevím kolik vydrží,ale původní LX vydržely přes 15 000km, tak snad déle.Místo dalších převodníků dostane kolo nové kliky.Asi XT,LX mají za sebou kolem 25 000km.
Heh nemas originalni obal ?
Obal k čemu?
Jo, mam jeste 2 novy, proc?
no to jsem už taky zaselchl, že se 2XM nevyrábí
Nevíte někdo o nějakém jiném výrobci ocelových převodníků?
Na jaky kliky ten prevodnik potrebujes?4 packa nebo 5ti ?
no jo, to jsem měl ještě hned napsat… že, jo.
Je to starší kousek, 4-packa LX z roku 99.
Tak to je skoda, vedel bych o 32z 2XM na 5ti packu MD.
2×m uz sezenes tezko, leda nejakou ulozenku.