Jaký chrtí full je typově či výkonově podobný např. Scottu Spark, Epicu nebo Canon.Scalpelu za "přijatelnější cenu? Zdvihy tak 100/100.
Jaký chrtí full je typově či výkonově podobný např. Scottu Spark, Epicu nebo Canon.Scalpelu za "přijatelnější cenu? Zdvihy tak 100/100.
Giant Anthem
co je pro Tebe přijatelnější cena? já za rozumný peníze poskládal toho Epica
50…60…?
na cca. těch 60k mě vyšel Epic v profilu
jax to dokázal? bych čekal tak 35 samotný rám…?
pohledej na netu model 07 na véčkách a pak upgraduj kola(není nutno, náby jsou i na kotouče) a brzdy;
Epicu se nejvíc podobá Epic, a toho ti můžu jenom doporučit:)
Epic, GT Maraton
Epica už seženeš i pod 50 tisíc…levnější varianta mě napadá akorát Canyon.
nějak se ke mě doneslo, že ta zadní stavba spíš chodí do stran než by tlumila nárazy…?
Si ho někde půjč a projeď se ;-) do stran se to ani nehne.
mám ho, nie je to nič hrozné, ale tá stavba je citelne mäkšia ako napr. na mojom cannone, vid. profil
Taky ho mám a nepociťuju žádnou vůli do stran,ale je fakt,že nemám srovnání s jinými fully.
Co je to prijatelna cena?
Jenom doufám, že mne teď neukřižují … Missiony od Meridy ?
V top osazení váží katalogově 11,1 kilo. Není to moc?
Ale 12.6kg ve kategorii <50kKč … to mi přijde přijatelný …
Dej příklad přijatelné ceny. Pokud chrtí = originální funkční řešení + váha + odpich, tak toho zase není tolik.
Epic se dal na podzim sehnat za 44 tisíc bez kotoučovek. To je velmi dobrá cena. Ale mít vyšší rozpočet, šel bych rozhodně do Sparka – high-tech rám snů.
Vím, že srovnání těch tří jsi asi nechtěl, takže tady jsou další (nákladnější) možnosti: www.canyon.com/…s/index.html?… www.merida-bike.cz/clanek/480 (na to si ale budeš muset počkat)
A nebo ten Giant Anthem.
nebo tohle www.canyon.com/…ometrie.html?b=3 80/80 by mohlo být dostatečně chrtích :-)
To ano, ale Gewicht 2240g ohne Dämpfer. Dämpfer je dalších 213g…
Ale když vezme nejdražší Nerve RC 7.0, tak si příplatí 100e oproti nejlevnějšímu Lux MR 7.0 a celé kolo bude o 0,4kg lehčí
Docela dobrá úvaha. Navíc to má mezery – daly by se ušetřit gramy na klikách (XT na XTR), tlumiči (Fox na DT Swiss Carbon) a sedle… :-)
Akorát pořád nedefinoval, co je to přijatelná cena. Hodil chrtům kůstku a teď se opodál chechtá, jak se o ní perou :-)))
I když, pravda, co já bych dal za Rahmenset, který by vážil „jenom“ 2240g bez tlumáku…
Nemeckej marathon, vazi cca 2kg bez tlumice, horst link, cena tak kolem 15t.
KTM Score
u toho mi taky spadla čelist..
Docela hard-core. Být tam ještě Marty SL…
Začíná na cca 77000. Nevyhovuje zadání „Cenově přijatelnější než Scalpel, Epic, Spark“ … Spark je dražší, ale Scalpel ani Epic ne.
Souhlasím, jen na něj čekám už od října, kdy jsem ho objednal. Měl být do konce roku 2007, pak do února 2008 a teď do konce března. Do KTM přišly rámy z výroby, ale protože byly nevyhovující, šly do výroby znovu, ještě jednou a lépe. Takže tohle kolo zatím nikdo nemá, neb nebyl vyroben ani kus.
ty jo závidim moc.
co nejakyho Lapierrka?
Tohle: cykl.cz/item/camos-8900-xc-carbon/category/katalog2008-xc-fs sice je to podle mě hnus, ale chrtí to bude dostatečně:D. Jinak bych byl asi pro toho Anthema nebo Score nebo (nezabijte mě) pro Meridu.
Ta cena je hnus!
něco podobného dělá i Orbea
oiz? ale ten je hezčí. jiné umístění tlumiče ve stylu scalpela
www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… Tohle je oiz v hlíně a tohle v uhlí a hodně osekaný www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…
Je to krásný, ale drahý. Mimochodem, nejde při jízdě všechno bláto přímo na tlumič ?
u Scalpela jde – řeší to neopren
Trochu by měl pomoct ten blatníček, který je u vyšších verzí nebo samozřejmě neopren.
SIEGER! www.simplon.com/…03_STOMP.pdf
takový lepší NRSko
fakt je levnější??
Z vlastni zkusenosti muzu doporucit Canyon XC/RC pripadne Lux MR (ten uz je ale s cenou trochu jinde). Mel jsem strach jestli to na zavody nebude moc houpavy, ale jsem s tim naprosto spokojenej, pri zavodech jezdim vetsinou s propedalem a od slapani se to temer nehne, pohodli a ovladatelnost jsou oproti HT ale nekde jinde. Nejezdim ale na bednu :), ale tak do 50–100 se na velkejch maratonech vetsinou dostanu.
a co cube sting? www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…
budu mit na prodej Fuela na novym XT, REBA team s kotoucema, v podstate vse nove, jen rem jety pul roku. To by pro tebe mohla byt zajimava alternativa, kdyztak napis. Myslim ze je to velmi rychly a relativne lehky kolo.
Fuel 2006???
tak.
:-)
Ma ale docela torzne tuhou zadni stavbu, to je OK.
Chci říct, že chrtit se s ním dá, protože vždycky je to o jezdci, ale na „chrtího fulla“ je ten rám příliš těžký a navíc nedsiponuje zdvihem 100/100. Na 80mm je to asi jeden z nejtěžších fullů poslední doby ever, i když záběr má slušný, i podle použitého tlumiče.
mas rozhodne pravdu, ze ten ram sam o sobe lehkej neni, navazil jsem 2,7– 2,8kg, cely kolo sem ale mel 11kg, coz uz je docela hezky. Hlavne ale opravdu jede, letos sem s nim jezdil celkem obstojne na zavodech a to sem nemel nic najeto. Podle me u zavodniho fula neni nutnych 10 cm zdvihu, ale spis dobry chod a odpich. To kolo ti v podstate umozni slapat plynule v sede tam, kde lidi na HT musi ze sedla a ztraci na tebe, neni potreba zadny velky zdvih, ale to holo jede v terenu o poznani lip nez HT. Ve sjezdu si taky rychlejsi a hlavne si odpocines. Vozil sem ho v kombinaci s tlumicem swinger 3way, podle me ideal.
Vidíš, to mne docela překvapuje. 2006 Fuel 80 v katalog. osazení váží přes 14 kg, tak docela koukám, že XT a Reba z toho udělají 11. Každopádně funkčně je to vychytané.
nn, mel sem na tom mix xtr a X.O a F80×, ale hlavne lehky kola. Prave bych to osadil novymi komponenty, pak by to bylo asi spis 12.
Epic taky není žádná váhová bomba, v hliníku má 2,6kg, karbon na tom není o moc líp. 80/90 je na závody až dost.
Epic má 100/100, Fuel 2006 (bez EX a Topless) má 80mm. A protože jeden zahálí v tátově garáži a opravdu má přes 14kg (vážil jsem to přesněji a mám to někde napsané), nemůžu věřit, že rám má pouze 2,7. To by pak moje stará Fujina, která má údajně mít s linkage rám za 3 kila nesměla na XT s dvoukilovou vidlí vážit 13,15kg. Das ist doch ein UNSINN!!!
Trek 80 má v 17,5" opravdu cca 2,7kg s tlumičem což je celkem normální váha lehkých fullů. Epic na tom není o moc líp, můj Scalpel má 2,45kg. a postavím na tom kolo pod 10kg. není to jen o rámu.
Jinak moc lehčích fullů pod 2,5kg není jedině Spark trochu utekl s váhou, a pak pár dalších nových carbonových rámů.
souhlas.
Tak tak, půl kila rozdílu váhy rámu těžko může nést odpovědnost za 3 kila rozdílu váhy celého biku …
Některé HT s Manitou Axel také mívají díky té vidlici přes 14 kilo, ale pořád mám strach, že 2,7kg vážily Fuely s tou lehčí zadní stavbou z lepších trekovských slitin, v letech 2003, 2004… Ale jo, věřím, že jste ten rám vážili na digitální váze, je to pravda a už mlčím :)))
…to pak je gram ke gramu. Nevím jestli má někdo srdce vyměnit komponenty od Thomsonu za lehčí. Já teda ne. :)
jasneee :)
tomu kouzlení s váhou moc nerozumím, mám rám 2.25 kg, komponenty XTR, Sram X0 a DT SWISS a celý kolo vylezlo 11.4 kg. Když bych tam dal lehčí pláště, tak bych mohl ušetřit 0.6 kg. Takže jsem na 10.8 Kg. Nedovedu si ale představit, kde bych z toho osekal těch dalších 0.8, abych se dostal pod 10 kg.
vidle,sedlo, sedlovka, představec kliky pedály, a pak spousta dalších drobností. :-) žádné kouzlení v tom není
to je fakt, vidli tam mám 1750 g (potenciální úspora cca 200g) , pedály 370 g (úspora 150g), na kolech tak 300 g, ale pak už fakt nevím.
Ještě sedlo – 200 gramů :-)
kliky mám o 150g lehčí :-) vidli skoro o půl kila, a pak úpravy komponent po komponentu :-)
Merida Ninety-Six, pak chvili nic a pak Scalpel, Anthem. KTM vypada taky jezdive. Nejprijatelnejsi cena bude asi u Epica – taky dobra alternativa.
to si měl opravdu tak dobrý pocit z tý Meridy? :)
EPIC…
A co treba Cube sting??
Pockej si do pristiho roku na supa…
Jsou už někde o něm nějaké údaje? Asi ne co?
www.dlouhanworks.cz/…992.jpg.html
Je to on?
ne
Aha, takže ten nový je asi zatím tajný, co?;)
Ty a full??? :) se nestacim divit :)
;-))))
většinou mě limitujou záda (teda kromě nohou, plic a srdce), spočítal jsem, že to dělá tak cca těch 80 míst co mě dělí od bedny :-)))))))))))). Heuréka! Takže chlapci třeste se ;-)
Santa Cruz Superlight, lehký, jednoduchý, spolehlivý, perfektně ovladatelný. Nevím jak je to z cenou. Nebo levnější varianta na toto téma od Pellsu, Redlite se to jmenuje ?
scott spark:) ale nevyhovuje ta prizniva cena:)
to je můj favorit, ale pod 80 jsem ho nenašel… zatím
www.bikestore.cz/…8cm-2007.htm to je lehce pres 80 www.cykloexpert.cz/…park-30-2007 a tohle lehce pod 80
MERIDA NEBO KTM
Ravo Marathon 1 nebo 2
to je vážně full pro chrty, jestli se teda eště dá sehnat…
pro chrty neznamena nahov…:)
Tak to byses divil, jak některým skutečným chrtům vyhovuje/val…
I já bych se sakra divil :-))))
myslím že ravo maraton tady neuhádáš :)
abysme se jeste nedivili..je to docela pecka!:-D
hnus
jo asi bychom se divili skoro vsichni:)
Co něco z nových fullů od Pellse,ty mi přijdou dostatečně chrtí.Nevím ale,jak je to s cenou,myslím,že ten nej je kolem 75 tisíc,nebo víc,teď nevím
Bubec bych se nebránil tomuhle:
Blur nebo Superlight?
já osobně Blur :-) jinak záleží na penezích…
No jasně:-) Teprv teď jsem se ti podíval do profilu a je mi jasno. Fakt na tom ale chrtíš?
Ani ne, nemám na to fizičku :-) Jenže já Blur LT, ten má větší zdih 135mm orpoti Blur XC 115mm
Ale fuj! taková hrubka a ještě navíc mě vypadávájí sem tam slova :-(
a ještě k tomu tam máš selle italia, kdybs měl fizika, tak se to dá omluvit