Ahoj, Cena nerozhoduje. Bylo by dobré, aby nerezivěl a aby byl kompletní. Díky.
Ahoj, Cena nerozhoduje. Bylo by dobré, aby nerezivěl a aby byl kompletní. Díky.
co znamená kompletní? Já vozím tohle a stačí to. www.cykloexpert.cz/…multi-5-tool
a montpaky mas zvlast? podle popisu je tenhle nema… taky planuju neco koupit, ale asi i s montpakama pro pripadne defekty…
montpáky vůbec nevozím, možná nýtovač by nebyl od věci.
Ake mas rafiky a plaste? Ja co vozim: Remerx Grand Rock, Mavic CrossMax, Mavic 223, Ritchey OCR a neviem co este, k tomu tiez velmi vela roznych plastov, vacsinou v kevlare, a takmer nikdy ich netreba. Jedina teda na cestny bicykel :)
Nedávno jsem pořídil www.rebelbike.com/…fold-up.html?… a zatím ho jen chválím. Je na něm vše a ta váha se dá přežít (na to že je to včetně nýtovačky, montpáky, centrklíče a nechybí torx.
ta „plastova“ montpaka sa nevyklala pri nitovani?
já su spokojenej se Sigmou PT14. nýtovačka mi tam nechybí, tu mám už zvlášť. akorát mě nasralo, že jsem ztratil jednu montpáku, to přichycení by mohlo být vyřešený trochu líp (aby to tak snadno neodpadávalo)
Jo, vozim tu samou…montpaky jsem ztratil obe, ale co si budeme povidat, stejne jsou na prd. Radsi jsem si za par korun koupil dve poradny montpaky od parktool, ktery jsou dobre pouzitelny. Ale jinak si na multiklic nestezuju, vyhovuje mi to takhle…
Ja jsem se z vozeni tehle multiklicu vylecil. Jsou neohrabany a casto se snima ani nejde do nekterych mist dostat. Koupil jsem kvalitni imbusy (na celym kole potrebuju 4 velikosti),3 montpaky (pac v multiklici je vetsinou jen jedna a to je naprd) a pak kvalitni nytovac. Kdyz se neco z toho rozbije, staci vymenit je tu jednu vec. Velikostne, hmotnostne a financne to vyjde nastejno, ne-li líp.
Presne jak rikas. Multiklic sem mel sice driv taky(Sigma PT16), ale jednou sem ho nekde vytrousil a nez kupovat nove, tak sem do brasnicky k lepeni prihodil imbus vel.5, dve montpaky, nytovac a zatim to vzdycky stacilo:)
Taky tak, 3 imbusy, svázané gumičkou, centrklíč a šroubováček, vyrobený z drátu. Váha a cena nedostižná, imidž: nic moc.
Já s tebou souhlasím až na ty montpáky. To se s nima šťouráš v nose? Nechápu na co 3. Mě osobně stačí bohatě jedna.
pokud mas hodne volnej plast, tak prosim…ja bych svoje jednou montpakou nesundal a pokud ano,tak bych se stim mordoval daleko dyl…ty dve montpaky navic me nezabijou
Tak, tak, současný plášťě sundám při trošku větší snaze i rukou (jednou montpákou pak na pohodu). Ale už jsem zažil i kombinaci, že jsem nemohl sundat pláště ani s 5 montpákami (první 2 jsem zlomil a pak několik minut bojoval s těmi třemi, abych je zas nezlomil a plášť sundal).
Na fest jsou tak první 3 sundání to je vopravdu na dvě montpáky, ale pak se vytahají na akorátní velikost. Mám zkušenosti s patkou v drátu. Kevlar nejezdím. Takže … asi jo.
Taky mam radsi vsechno zvlast. Neocenitelne „macgyverovske“ kleste. centrklice. nytovac… montpaky mam v pumpicce, ale nepouzivam, teda na svem kole ne, ale muzou se hodit.
Pumsc
Multiklíče jsou na prd… vše v jednom, minimalizovaný… Osobně vozím nůž kombinovaný s kleštěma+atd (colemann), malý pevný šroubovák, regulérní imbusy (Tona) jen jsem vyndal ty velké,montpáky, duši, lepení, rozmontovaný dílenský nýtovač-vše se vejde do podsedlofky.
Důležité jsou delší imbusy a ne ty minimalizovaný, protože tím nevytvoříš takovou páku,a v terénu když máš všechno zadělaný… to samé platí i o nýtovači…
S tou pákou to nějak moc nechápu. Moje dlouhé imbusy, co mám samostatně jsou délkou od 3/4 multiklíče po cca 1,5 násobek délky multiklíče (ty menší jsou kratší a větší jsou delší). Páku dají ty samostatné největší velkou až dost, není žádný šroub na kole, který by se dotahoval na tak velkou sílu, aby byla potřebná. I s multiklíčem dokážu utáhnout i na mnomem větší moment, než je třeba (jediná vyjímka jsou kliky na 8-čku imbus, ty opravdu na dostatečný moment s multiklíčem nedám, ale nouzové dotažení aspoň nějaké, to mě ale netrápí, já takový kliky nemám, na ty ovšem nestačí ani klasický imbus ze sady). Nýtovačku mám také v pohodě, téměř srovnatelná s velkou dílenskou, kterou mám doma (která ovšem váží co celý multiklíč dohromady).
Se samostatnym nářadím se pracuje sice o něco lépe (ale ten rozdíl není velký, pokud multiklíč není nějaký shit). Jenže kdybych to měl vozit samostatně, tak to bude mít půl kila (tzn. aby tam byly imbusy až do 8-čky, torx, nýtovač, centrklíč, šroubovák plochý i křížový). A tahat přes 300g navíc za o malinko větší pohodlí při použití 2× do roka mi nestojí.
Vozit to jednotlivě chápu akorát, když se toho vozí méně jako píše např. Pepek. Já bych pro sebe nýtovačku také nepotřeboval (řetězy měním v čas a nikdy jsem řetěz neurval), ale jsem hodnej na ostatní (nýtovčka skoro nikdo nevozí a už ta moje byla použitá nejméně 5×, co ji vozim).
ja vozim naradi taky samostatne, ale poridim multiklic. jde prave o to pohodli. nez vsecko vybalim ubehne drahna doba. s multiklicem je vse rychlejsi. nemusim mit strach, ze jsem neco zapomnel na zemi v lese… a ze je neohrabanejsi? sak je to taky na nouzovy opravy, ne do dilny, ze?
no právě i doma skoro všechno opravuju multiklíčem – přijde mi jednodušší otevřít multiklíč než rozbalovat imbusy z gumičky :)) a s tím zapomínáním na zemi v lese – no to právě hrozí, když si koupíš tu sigmu co mám já – ty montpáky se z ní rády oddělávají, nejlépe bez tvýho vědomí, takže za chvíli máš nekompletní výrobek :))
Když jsem zkoušel něco povolit multiklíčem-imbusem tak byl pořád volný v ose připojení a jak byl malej, tak to moc nešlo, teďka vozim samostatné… :-)
Fakt asi záleží na konkrétním multiklíči… Ale líp se mi dělá se samostatnýma dílama,líp se mi to drží než celej svazek v multiklíčů… :-)
A jedna příhoda… už jsem si říkal že nýtovač je zbytečnej (řetěz mám LX a sramspojku) no a v jednom sjezdu se mi rozlítl řetěz tak jsem zastavil a zjistil jsem že se mi řetěz otevřel v místě spojky a ta někde ulítla… přišel na řadu nýtovač :-)
:-))) Fakt jsem nečekal že ta spojka takhle povolí :-)))
Nejlepší je mít všechno na kole přitážený imbusama a vozit jen ty imbusy který máš na kole.Nic víc není potřeba.
Samozřejmě taky torxy na kotouče ale to jen kdyby náhodou.Jen tak se kotouč nepovolí.
To si toho asi moc v terénu nenajezdil. Centrklíč je nutností, obzvlášť pokud má někdo V-čka (u kotoučů je větší šance, že při problému to pojede i s více rozcentrovaným kolem). Že někdo zruší každou chvíli ráfek a je nutno alespoň nouzově docentrovat je poměrně časté. Urvaných řetězů jsem zažil taky dost (a nebylo to jen tím, že by byly měněný pozdě, ale klidně i skoro nový řetěz, vždy teda u těžších váhových kategorií). Šroubovák se potřebuje také poměrně často. No a pak torx kvůli kotoučům taky není mít od věci sebou (ten už jsem také použil na dotažení kotouče, sice ne zrovna mojeho, ale hodil se). Jediný, co nemusí být potřeba je imbus 8-čka (jenže ten na multiklíči je asi tak 5g navíc (protože je to jen koncovka nasazená na 6-ce), takže proč už ho nemít, kdyby někdo měl starší kliky). A taková 6-ka imbus už je samostatně docela těžká (a tu už jsem také použil během vyjížďky na dotažení čepu, sice jen jednou)
Ja som najazdil tak odhadom 30000km v terene,a centrovaci kluc som potreboval mozno raz. A to som ho nemal :) Ja osobne som v minulosti nosil iba imbus 5mm, dusu a pumpu. Teraz na novom biku je toho ovela viac, vsade rozne imbusy, hlavne na brzdach, takze nosim v camely 4 imbusy.
Na co potrebujes sroubovak? Jedinny co me ted napada, je na serizeni predpeti pruziny u v-brzd.. To jde ale udelat i tak, ze tu pruzinu proste napruzis/priohnes rukou. Jako nouzovka je to v klidu.. Na nic dalsiho sroubovak asi nepouzivam. Tys to ale napsal tak, ze ted si nejsu vubec jiste:-D
Tak mužeš tak poladit dorazy přehazky po pádu, třeba. (Když nenajdeš víčko od piva, že?
Nesmiš padat :-)
Opět přesně jak píše Pepek. Přehazovačka se řeší u někoho každou chvíli. Ne sice většinou po pádu (padání v naší partě se snažíme moc neprovozovat), ale takový klacky jsou pěkný svině. Za loňský rok jsem 5× rovnal doma patku a jednou ji musel vyměnit. Ve všech případech jsem potřeboval na vyjížďce šroubovák. A to je pouze moje kolo, o kolech ostatních nemluvě.
No v terénu jezdím pořád a centr klíč sem do tedka nepotřeboval a doufám že potřebovat nebudu.I když ve výbavě ho mám.Díval sem se ti do profilu a ráfky máš docela kvalitní tak potom nevim co tam pořád centruješ.Možná to nebude ráfkama ale jezdcem.V terénu si to chce hold lépe vybírat stopu a nevymetat každej rygól co ti přijde pod kolo.
No a čemu říkáš terén? :-) (Já jenom tak, že v „terénu“ by Ti už dávno upadaly ty různé odrazky, brašničky a litrová flaška a až pak by došlo na ráfky. Nehledě na to, že s tou vidlou bys tam musel jet pěkně katolicky.)
:-)) tak tomu se dá fakt jen zasmát.Proč by mě to mělo upadávat?Nevim kde to všechno vozíš ale já v té brašničce vozím nařadí,lepení a další věci který sou na cestě potřeba,tahat všechno v batohu není taky dvakrát ideální.Jestli si to ještě za tu dobu co jezdíš na kole nezjistil, tak při jízdě na kole máš taky docala žízeň,lepší než jezdit dehydrovanej(proto ta litrová flaška) a jestli máš něco proti odrazkám jako asi většina na tomto fóru tak to je tvůj problém,ale lepší než dostat flastr když někde přejíždíš usek po silnici.
No voz si co chceš, mě by to všechno v „terénu“ upadlo. Asi je chyba ve výkladu termínu „terén“.
Řeknu ti to takle jezdil sem „terén“ kolem domu v MB a stačila mi Reba na 80mm a špalky na brzdách mi vydržely cca 2 roky. Jezdim terén kolem domu po přestěhování a vyrazil sem s Pepkem kolem Brna, ta vidle šla okamžitě na 115mm přemýšlím na fůllem a brzdový špalky budu měnit až budou peníze za kotouče o kterých sem tvrdil „na co?“. Tak asi tekle je to s jízdou v terénu, ale to časem pozdnáš sám.
Vidím, že Tě ten výlet poznamenal :-) A kdes byl fčera?
V práci :( . Jedu zítra dopoledne na celý den přidáš se? Poznamenalo…moc příjemných bikových okamžiků.
No eště nevím, su furt mrtvola a to sme si s Jst pochvalovali, jak jedem na pohodu a neštveme se jak ti chrti.
Do 20:00 tu budu sedět. Pak jdu konečně domů. Tak dej vědět. Nevím jeslti si budu doma zapína B-F. Strávil sem tu teď celý víkend takže vybráno na příští týden minimálně.
A to počkej na další fázi s fullem. Pořídíš fulla, ve všech sjezdech zrychlíš a zjistíš, že ten full má malej zdvih. Teda pokud nekoupíš rovnou nějaký větší.
Jen pro mě doplňující info, terén jezdíš na tech speedmaxech?
Přesně jak píše Pepek. Taky bych to všechno hned postrácel (litrová flaška by nepřežila první pořádný sjezd). A kromě toho, že si tu každý pod pojmem terén představuje něco jiného, tak je zcela zásadní ještě rychlost jakou jedeš (manželka se mnou jezdí poměrně často a když pak jede sjezd krokem a ještě sem tam něco jde pěšky, tak taky ráfky neničí). A ono stačí blbá pěšinka s většími kořeny a k tomu rychlost kolem 30. A když je pak těžší sjezd s šutrama a jede se rychleji, tak se vybírá taková stopa, abych se udržel na kole, o nějakém šetření ráfků nemůže být ani řeč.
No a samozřejmě neničím ráfky nějak moc často, ale když jezdí větší parta lidí, tak samozřejmě množství jakýchkoliv technický problémů narůstá (a já jsem holt hodnej, že vozím výbavu na opravu všeho důležitého, když pak ostatní něco nemají).
No asi by se dal nakreslit graf závislosti náročnosti na materiál jako součin hrubosti terénu a rychlosti na druhou. Když jezdíš pod čarou, tak si fpohodě furt. (Moja mamka jezdila na nákup na skládačce 20 let bez problému-neřešila ani ráfky, ani defekty, brzdové botky-původní! :-) Akorát řetěz za 5 let zrezivěl.(Asi to nebylo Sh 93)
Já na tom byl před pár lety podobně. To se jezdil terén jen sem tam, dost silnice a když už terén, tak pomalu (nejen kvůli HT, co jsem v té době měl s vidlicí s 63mm, ale také jsem tenkrát vozil ještě z mladické nerozvážnosti nabušené podvyživené pláště typu Speedmax, Rubena Acris, vše v 1,9 šířce, což bylo v reálu tak 1,7). A to pak bylo všechno na kole taky věčné.
A když je pak těžší sjezd s šutrama a jede se rychleji, tak se vybírá taková stopa, abych se udržel na kole, o nějakém šetření ráfků nemůže být ani řeč. bych rekl, ze to setreni rafku a udrzeni se na kole jde ruku v ruce. rozklopenej rafek je ve valne vetsine pripadu jezdecka chyba (soudim hlavne podle sebe ;-).
Ale jo, určitě to trošku ruku v ruce jde. Já tim myslel spíš to, že pak neřešim vjetí do pořádný díry, když jinudy to je třeba přes velký šutr o který bych se zabil. Samozřejmě že vlastně ráfek šetřím, protože vjet na ten šutr, tak je ráfek na maděru (a já taky). Ale kdybych měl šetřit ráfek, tak bych musel jet celý sjezd mnohem pomaleji, abych tu díru z příkladu nevymet větší rychlostí. Samozřejmě když to jde, tak tu díru skočím, ale když je třeba hned za ní zatáčet, tak to nejde.
No aby Tě neslyšel Splinter, ten by z toho chytl nerva :-)
na delší vyjiŸdky a toulky terénem vozím tohle, je tam vše co se může hodit. www.topeak.cz/index.php?…
Na kratší něco podobného, bez montpák, plášt nemám problém sundat rukou. www.topeak.cz/index.php?…
Ten první mi přijde absolutně přehnanej. K čemu vozit stranové klíče? A zajímalo bymne co je to regulátor tlaku vzduchu v pneumatikách??
pouzivam bike-tool za cca 450. da se rozdelat na 2 casti, takze neni tak neohrabany. montpaky vozim v rukojeti pumpicky.
Mám stejný výrobek akorát to má jinou nálepku a montpáky jsou ty plastový konce takže nemusíš už žádný montajzny vozit.
ajo, s tema montpakama sem si toho vubec nevsim. dik:-)
Sice multiklíč mám, ale asi příště nářadí, které potřebuji, nakoupím samostatně. Na multi ožvejkáš jeden imbus a je to v háji.
ožvejkanej imbus jde opravit
Jakým způsobem?
Máš dvě možnosti
Druhá možnost je vyzkoušená.
přesně, imbus se opravuje pilou na železo
Správně je: špatný imbus. Dobrý netřeba opravovat, nanejvýš po každodenním intenzivním používání jednou za pul roku ubrousit na brusce. Pilka by se jistě nechytla žádná
máš pravdu, obyčejný černý nic nevydrží. Co mám imbusy od wihy mám pokoj. www.wihatools.com/369mmserie.htm
Tak to máš asi imbusy nějaký ty černý šunty(ty se docela kroutili)Takový imbusy sou kničemu.Ted mám nějaký dobrý protože na nich vůbec není znát opotřebení.a to už se stím utahovalo pořádnou silou i věci na autě.Ty černý by už byly dávno zkroucený.
Doporučuju bratrův Topeak Hummer. Já mám Crankbrothers Multi-17, je fajn, až na ten nýtovač, ten se jim moc nepoved. Na roznýtování řetězu to chce pekelnou sílu v prstech ten kousíček kovu udržet, kdo viděl, ví o čem mluvím.
No tak přesně tento jsem si objednal s kupou jiných věcí zde.
Stejně jsem chtěl pořídit vercajk na cesty(nejlépe právě s nýtovačkou, ať ji nemusím zase kupovat zvlášť) a předpokládal, že „bratři v kliku“ tu nýtovačku mají vychytanou a bude fungovat bez problému. Uvidíme…
Ted mam Park Tool MTB 3 (nytovac, imbusy, ocka, pilka, niplklice, montpaka…). Vsechny ostatni Tranzy, Authory apod. sly po prvnim strzeni klice do kopriv. I kdyz dneska bych vzal zase PT, ale jednodussi, nemusi mit tolik nastroju, treba samotny matice se sestihranem uz na kole vubec nemam, staci imbusy…V.
mám tohle už pár let a zatím funguje na 100% a jsem maximálně spokojenej
Prolítnul jsem odkazy a nezahlídl jsem ten co vozím já http://www.kupkolo.cz/…cem829.html jsem spokojenej, sice vozím montpáky mimo, ale je krásně skladnej a zatím mi nic nechybělo.
Mám ten samej. Kromě 8mm inbusu na kliky (Truvativ) mi tam nic nechybí. Je sice trošku těžší,ale za ty prachy dost slušnej pro nouzový použití na cestách.
me se strasne libil tenhle vypada ze to je ten samy tak jsem rad ze jsem objevil diskontnejsi variantu…akorat teda scott 11v1 force 12v1 tak nevim…libi se mi ze ten scott je fakt miniaturni zkusim objednat ten force a uvidim na 99% je to to same…
Já třeba vozím „tento“:http://www.crankbrothers.com/…_multi19.php , má pěknou krabičku a je velmi skladný, zatím nebyl jediný problém :)
nějaký nový tip? potřebuji něco sehnat, nebaví mě pořád vozit sáček s nářadím…
Stále stejný http://www.kupkolo.cz/…plochy_z829/
Kompaktní, trochu těžší, ale nouzovka dobrá.
Cena jede, takže já mám force s nýtovačem a přítelkyně malinkej force. Do podsedlovky mi líp pasuje tenhle krátkej a tlustej, než delší a placatější.
Ten prvni force akorat potrebuje pojistit srouby loctitem. Behem par dnu se mi v batohu rozpadl na kusy.
Do podsedlovky se vejde právě tak akorát, takže nemá šanci se nějak rozhrkat a rozpadnout. Ale preventivně to vezmu loctitem, jakej je ten pravej, 243?
Treba jsem mel jen stesti na kus:)
Dal jsem tam 243 a od te doby klid.
Třeba:) Já spíš potřebuju zakápnout loctitem šrouby na tretrách, o víkendu jsem jeden vyklepal.
Měl jsem ho v podsedlovce a povolil se. Od zalepení spokojenost. Jediné co nemá je provizorní centrklíč (často jako zářezy v těle nýtovače), ale naštěstí jsem jej zatím nepotřeboval.
Koukl bych na varianty od Topeaku, dle velikosti. Maji tam myslim vse co je treba a je to docela i male a lehke :-), vc neoprenoveho pouzdra.
+1
Jj, můžu doporučit. Vozím Mini 9 a pro mne dostačující. Je perfektně skladný.
Koukl bych na varianty od Topeaku, dle velikosti. Maji tam myslim vse co je treba a je to docela i male a lehke :-), vc neoprenoveho pouzdra.
Jednoznačně tohle
Kvalita super, nekolik let slouzil dobre, nyni „odvzdan“ pritelkyni Pote vymenen za mensi a lehci Topeak. Nevesel se uz do podsedlovky.
a to ja naopak planuju prechod z multiklice na malej pytlicek s par imbusama, na bajku dam naradi do brasny, ale na silnici uz me nebavi to tahat v narvanych kapasach, i tak uz toho vozim dost
Za mě jednoznačně tohle.
http://www.bartonicek.cz/…,57,013.html
Nýtuje bez námahy, protože velký imbus se dá použít jako madlo těla nýtovačky a se dá krásně držet v ruce. Je to mrňavý a díky vyndavacím imbusům se dostanu všude. Chyběl jen 3mm imbus, ale ten jsem si tam přidal – pasuje do škvíry centrklíče.
Doporučuji SIGMA SPORT PT 16
Mám jej a zatím velká spokojenost… Mám všechny klíče co na kole potřebuji, malý, skladný a včetně nýtovačky. Používám jej i při běžné údržbě kola v garáži.
tohle jsem objevil náhodou, vypadá to zajímavě, má to jen to nejnutnější
Uz je vyse, z CR za nizsi cenu:)
Zkusím využít tohoto vlákna.
Jakej multiklíč z hlediska vašich praktických zkušenosti vozíte? Případně myslíte, že by se hodilo mít za funkci na multiklíču?
Několik let jsem vozil LEZYNE CRV 12 ( než sem ho na závodech ztratil). Myslím, že v praxi jsem z toho používal jen imbusy, ale chtěl jsem tehle hlavně kvůli nýtovačce. (Abych v případě nouze mohl nahodit rychlospojku někde na cestě) .
Teď se koukám po něčem, co bych pořídil a asi mi bude stačit LEZYNE V10. Centrklíč sem nepoužil nikdy ani doma, takže se mi zdá zbytečnej.
Nějaký jiný doporučení, co se hodí mít na multiklíču? Ješte se mi líbijou, když tam sou kleště, ale kdo by se s tim pak tahal :-).
mám tohle
http://www.cyklo-topeak.cz/…t-10-funkci/
max spokojenost
nebo nová verze v jiném obalu co se nedá přidělat na rám a je jenom do brašničky
Záleží jak na co. Na denní/odpolední akce stačí fakt jen montpáka a duše s hustilkou. Pokud člověk udržuje kolo/la v kondici…
Na týdenní + „expedice“ používám navíc CB Multi-17. Je lehounký a hodil se mi 8mm imbus, jakož i centrklíč a nýtovač (kolegův „prasklý“ řetěz).
Zadny. 2 plastove monpaky u nahradni duse (ktere kdyz zlomim nebo ztratim, tak me to nemrzi, ze uz nemam komplet multiklic), 3, 4, 5 imbus ze sady za 30 Kc a pokud jedu daleko tak hodim do brasny nytovacku. Tu mam nejakou SuperB s sroubovanym protikusem, normalne s ni i nytuju novy retez. Ale chtel bych si jednou koupit tu v krabicce od sirek.
Nejlepší řešení jsou ta nejjednodušší, takže vozím toto – má vše potřebné, je to malé, relativně lehké a skladné. Co víc si přát :)
Znam a taky se mne libi, toto je imho dobra volba.
Čím tam u toho otáčíš tou nýtovačkou? Tam nacpeš ten imbus?
Tlustší imbus slouží jako rukojeť, tenčím imbusem otáčíš šroubem nýtovačky.
dobry tip, minimalne na silnicku to staci bohate. na mtb hlavne na viacdenne akcie kde si odkazany na samoopravu cohokolvek len aby sa dalo ist dalej to uz moze nestacit.
inak je este celkom fajn toto akurat chyba nitovacka ktoru ale mam z ineho stareho multikluca.
Mám a mohu potvrdit a doporučit :)
Souhlas, mam to samý a paráda.
Používám ParkTool IB-3, má použitelný nýtovač, centrklíč, je kompaktní.
vozím tohle už pár let. Použil sem i nýtovačku, můžu doporučit. Cena je ale hrozná…já kupoval za cca 700Kč
vozim stejny … a objektivne nejcasteji pouzivam otevirak na pivo po svihu :)
(coz je asi dobre)
Pouzil jsi nekdy montpaku? ja zatim ne – mam jine, bojim se, ze ji zlomim (nevim z ceho je)
Ja sem pouzil spoustu veci, hlavne imbusy, i nytovacku, ale tu nastesti ne na svym kole. Montpaku sem nepouzil, vozim jeste jednu starou. Skopky na kole piju jen toceny, takze otvirak ja jako novej;-) :-D
parktool ib2, vozím jen když jedu daleko a nebo jsem něco „předělal“. Mimo jiné je „hezký“. Jinak mám ale v duši imbus 5,4 a dvě montpáky.
Chtěl jsem zakoupit Crankbrothers Multi – 17 nebo 19, ale po shlédnutí tohoto videa jsem trochu znejistěl. To se s tím vážně nýtuje tak mizerně? Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
Zkušenost s touto nýtovačkou mám takovou, že s ní nikdy nebyl problém. Neboj se toho.
No já ho mám taky a ta nýtovačka se blbě drží, takže nýtování nic moc. I když jsem s ním byl před lety moc spokojenej, tak dneska vozím tenhle
Kolik u tohodle váží ta samotná ráčna a kolik ten zbytek?
135 g komplet nařadí včetně kovovejch montpak , s tou plastovo gumovou škatulou necelejch 200
Dnes sem si zodpovědně prohlédnul tu svou silničku a zjistil jsem, že mi na vše stačí asi tak 4 velikosti imbusu a křížový šroubovák. Tak sem neobjednal žádný multi-17 ani 19, ale již několikrát výše uvedeného prcka
Akorát dokoupím 3mm imbus a je to v poho..
Kolik to váží? Ne že bych byl gramař, ale zajímá mě to v poměru s tím, co sem měl.
87 g jsem navážil.
Dnes mi to přišlo. Oproti tomu hovadu, co jsem vozil předtím(260g bez nýtovače!) je to znatelný rozdíl. Pro mě je ale nejdůležitější značná úspora místa, takže maximální spokojenost.
nad 80 gramů je to všechno trhač dresů, tohle je jediné akceptovatelné řešení :)
ja vozim kravu – Topeak Alien II : http://www.kupkolo.cz/…en-ii_z6020/
Vzdycky na sezonu zhubnu a tak mi ty gramy navic nevadej :D
jaký bys na to doporučil batoh? :)
vozim klasika – Force Aron Pro, dostava cocky uz 2 sezony – celorocne a fakt drzi :)
A fakt jsi už někdy použil všechny ty klíče?
Všechny ne. Asi 70% jo. A občas ho i někomu kdo má na cestě potíže půjčím a nikdo si nestěžoval.
já bych si asi stěžoval – vždyť se s tím nikde dobře neotočíš a když jo, ta asi 10× hůř, než s jednotlivým inbusem, který máš zadarmo
Mám nějaký obyč od Force asi za 2 kila, pro příště asi taky vezmu jen sadu imbusů stejně na cestě můžeš potřebovat tak 3 + thorx 25,svážu je k sobě gumičkou a vyřízeno, jen by to chtělo nějaký levný skládací použitelný nýtovač.
Před asi 9ti lety jsem si s kolem pořídil Topeak Hexus a ač jsem kolo dávno prodal, zůstal mi a teď, při znovuobjevení kolařiny jsem ho našel a rovnou využívám. Má vše, vlastně má toho i více, než je potřeba. Včera mi došel i zde doporučovaný Kengine CE-41 a přijde mi proti Hexusu „těžký“ na to, co obsahuje :-) Ale je jistě skladnější s tím, že montpáku dám do duše.
Tak ono na co vozit něco, co nevyužiješ..
To jistě ano, proto jsem pořídil toho prcka:)
Nepouzivate Super B Multifunkční klíč TB-FD50 ?
Projel sem net a skvely clanek na mtbs Velký přehled multiklíčů a ten SuperB se mi zda asi nejvhodnejsi. I s prihlednutim, ze naradi co mam od SuperB je ok.
Alternativne zvazuji Lezyne … zadani mam mala hmotnost, kompaktni rozmery, nytovac.
Já mám tenhle: https://www.blackburndesign.com/…h-multi-tool A moc se mi líbí.
Lezyne používám SV7, lehkej, malej, dobře se s ním dělá. U sedmičky mi docela chybí trojka inbus. Desítka s nytovackou už má vše, co člověk potřebuje. SV je možná zbytečně drahá, na občasné použití úplně stačí V.
SuperB nemá dvojku inbus, takže bych na silnici neseřídit dorazy. Maticové klíče jsou zbytečnost, stejně tak křížový šroubovák. Vozím Specialized EMT Pro s vyndaným křížákem a přilepenou rychlospojkou. Cajk.
Tak jsem ten křížák taky vyndal a odložil doma :-).
To ja krizak jeste potrebuju.
Jinak Spesl momentalne ve vyprodeji na Kolokramu, tak ho tedy zkusim.
Používám, spokojenost.
Ahoj. Já mám dobré zkušenosti s tímto. Za 290,– super cena/kvalita. Zatím jsem ale nepoužil nýtovač. https://www.global-sport.cz/…-kls-chainey?…
mas dobru skusenost ale si ho este nepouzil?
nepoužil nýtovač :-)
Presne tak. Vse ostatni kvalitativne ok.
Použiváte někdo Ritchey? Nerozpadne se to?
Používám Merida 561, má 77g a nezabere prakticky vůbec místo, na nouzové opravy ale posloužil zatím více než dobře (akorát ještě vozím zvlášť menší plnohodnotný nýtovač a plastové montpáky)
multiklic z lidlu za 99,– Kč no neber to!
zvladl presne 0 roznytovani novyho retezu… ale je k nemu fajn pouzdro do kteryho muzete dat uplne neco jinyho co vam treba k necemu bude :D
Mám Syncros Mám a taky spokojenost.
Nechtěl jsem tahat podsedlovou brašničku