Jaký odolný MTB 29er plášť?

61 nepřečtených
  • nimha

    Ahoj,

    mám na novém bajku z výroby poměrně rychlé a lehké pláště WBT Nano TCS 2.1, no za posledních 10 dní jsem měl tři defekty, vždy propichy – kamínkem, malým trnem a ještě čímsi. To mě hodně nebaví, tak si říkám, že bych šel do něčeho odolnějšího. Konec konců taky vážím něco přes metrák a kolo je HT. Měl by to být univerzální rychlý plášť, hodně jezdím s přítelkyní silnice a cyklostezky. Ideálně ne nějaká „cihla“ (váhově).

    Bude to s dušema. Šířka ideálně asi 2.1.

    Co byste doporučili?

    Předem díky za Vaše rady.

    0 0
    • Davidakta  

      Já jezdim na Ikonech a vůbec nevim co je to defekt. Ale v terénu moc nepodrží a na asfaltu šetří brzdy :)

      0 0
    • embi  

      Mne sedi Maxxis Treadlite

      0 0
      • koldas  

        Continental Race King 2.2 silnice a lehký terén super bez problémů. Pokud nejsi vyloženě gramař, tak vem verzi performance.

        0 0
    • Jezevec70  

      Conti RK Protection 2,2.

      0 0
      • MlokCZ  

        Zajímaly by mě dlouhodobé zkušenosti s ježděním poslední protection verze. Tu předchozí tuhou nepodajnou protection kostru jsem jezdil více tisíc kilometrů, tam mám vyzkoušeno. Ta byla velmi odolná (z XC plášťů možná nejodolnější vůbec) a všechna měření průpichu tomu odpovídala. Kvůli odolnosti jsem ji vozil, ale současně kvůli té tuhosti a nepodajnosti (což mělo velmi negativní vliv na pohodlí a grip) jsem ji také i opustil.

        Současná protection kostra ale už tu nemá tu tuhou nepodajnou vrstvu na běhounu. A všechna měření (z různých zdrojů) se extrémně zhoršila. Teď je to podobné jako spousta jiné konkurence a dokonce horší než TLE Schwalbe na běhounu. Současně vyřešen ne zrovna dříve povedené patky (na bezduše).

        Na jednu stranu tak Contíky vyřešily všechny negativa, kvůli kterým jsem je opustil. Na druhou stranu je pryč ta výhodu, kvůli které jsem je jezdil.

        Teď tedy jsem neměl žádnou motivaci je dlouhodobě testovat, i když je to teď vlastně daleko poveděnšjí plášt. U RK navíc přepracovaný obční vzorek (také k lepšímu).

        Jak jste na tom v reálu kdo z defekty u současné protection verze? A zajímá mě pouze RK a XK. U MK je více materiálu, ten jediná v testech průpichu zůstal na vynikající odolnosti, takže tam to zhoršení není.

        0 0
        • Jezevec70  

          Současné nevím. Vozím ještě starý model a s tím jsem ještě defekt neměl.

          Vozím je jako „expediční“. Např. loni v létě 800km v Polsku za zapadlých silničkách a písčitých stezkách.

          0 0
          • MlokCZ  

            U starého modelu jsem u RK a XK protection také neměl jediný defekt, který bych zaregistroval (nějaký malý tam bez duší být mohl, který se hned zacelil bez ztráty tlaku na vyjížďce).

            V partě tedy někteří ano i u té starší verze, ale zejména v případech, kdy ho dojíždí moc (už chtěl vyměnit jako sjetý dříve).

            Pokud ale současná verze nestačí v testu ani na TLE Schwalbe…

            Tady na výsledky testu, co už tu byl.

            https://www.bike-forum.cz/…-maxxis-ikon#…

            Je tam tedy Cross King, ale ten na tom určitě nebude hůře než RK. Jen MK (také v tom testu) je na tom super.

            Test průpichu (tedy odolnost běhounu) je to druhé číslo v N (síla potřebná pro udělání díry v běhounu mimo vzorek testovacím nástrojem).

            0 0
        • doubleingram  

          Mam na RK Pro 2018 na XC HT, bezduse, asi 3,5k a zatim jediny defekt, ktery stal za reseni na zadnim kole, riznute. Ten mi plast Jinak dostavaji za usi myslim dost, obcas cvaka rafek, jezdim i po ostrych sutrech, rozbitych taskach apod a cajk. Za me odolnost dost slusna zatim.

          0 0
    • JFtryall  

      Nejlepsi odolnost s dobrou vahou ma aktualne Schwalbe s TLE provedenim. Takze treba G One Bite.

      0 0
      • MlokCZ  

        Nezkoušel jsi G-One Bite? Mně se tenhle model moc nezdá. G-one allround a speed jsou jasné, ty jsou super, to jsou ještě rychlejší varianty k TB.

        G-one Bite se ale na můj vkus už moc blíží k TB a k tomu je k mání jen hodně úzká varianta.

        A zvlášť když má přes metrák, tak bych bral rovnou raději objemnější TB než G-one Bite. Bite jsem ale nikdy nejel (narozdíl od G-one allround, který mám vyzkoušený pořádně), tak ho třeba jen podceňuji. Zkoušet ho ale z důvodu nedostupné větší šířky ani určitě nebudu.

        0 0
        • JFtryall  

          Bite jsem nezkousel, ale on neni ve 2.25? Na rozumny pouziti staci i kolem tech 54 realne sirky, polnacky a lehky teren, uzsi rafky. Bite by mel mit lepsi oporu na bocnich spuntech v hrabance nebo v mokru. Na lehci maraton by to mohl byt idealni kompromis. Allround mam hodne rad a s dobrou technikou se na tom da objet skoro vsecno.

          0 0
    • MlokCZ  

      Teď je to jednoduché. Žádný slušný XC plášť (tzn. aby i slušně jel a držel), který má i opravdu extra odolný běhoun na trhu aktuálně neexistuje.

      Tvůj problém pak řeší vyhodit duše, to bys žádný z těch malých defektů vůbec neřešil.

      0 0
    • nimha  

      Tak jsem koukal na nabidku par e-shopu, a je zakladni Conti RK/CrossKing tj. bez ochrany a za par stovek. Pak je verze ProTection (RK/XK), ovsem v akci je za 1200,– jinak jeste vyse.

      No a pak jsou ruzny pneu s ochranou na e-bike, ty ovsem vazi pres kilo, coz je na bezne kolo nesmysl.

      Takze bud bez ochrany nebo drahe nebo tezke… :-(

      0 0
    • scota  

      Maxxis EXO protection spokojenost

      0 0
    • kolond  

      Na rok starém HT kole mám velmi sjetý RRalph.

      Kupodivu při víkendové projížďce přes Chřiby bez defektu. Ve sjezdu i přes 30 km/h po kamenitých cestách.

      0 0
    • nimha  

      Takze jelikoz jsem dnes rano pichnul znova, tak bych to urychlil:

      Conti RK/RK nebo kombinace CrossK/RK (btw, co by bylo lepsi?) v ProTection verzi.

      Maxxis Ikon exo jsem zamitl, bo ta exo ochrana je jen na bok, ja picham behoun plaste.

      No a ted me neukamenujte :-) – za 350,– maji dratovy Smart Sam 2,25 s kevlar­guardem.

      https://www.mojekolo.cz/…drat-29x2-25

      SS jsem na par kolech mel a osobne k nemam nejaky negativnivni postoj, takze zvazuju k jej.

      0 0
      • nitraq  

        Až budeš ten WTB Nano házet do popelnice, dej vědět, dojdu si pro něj:))

        0 0
      • novas752  

        Proc ne, ale oproti RK to bude znatelne pomalejsi.

        Nebo to vzit jako vyzvu a prejit na bezduse. :)

        0 0
      • MlokCZ  

        A koukal jsi vůbec na ten odkaz výše, kde je test odolnosti právě běhounu a kde je vidět, že ta 2018+ protection verze na běhounu u Crosskingu (a tedy ani u RK) už tak moc odolná není? Že třeba Crossmark EXO je na tom na běhounu lépe a třeba Schwalbe TLE taky…

        Protetion ochrana už u RK a Crosskingu také není na běhounu jako byla ta předchozí extra tuhá vrstva po celém plášti. Tady to máš třeba popsané:

        https://www.cycletyres.com/…oberg2c.html

        Proto ta už ne tak dobrá odolnost běhounu, ale zase tím lepší grip a pohodlí (ta moc tuhá protection kostra na běhounu to předtím hodně limitovala).

        Nebo:

        https://www.youtube.com/watch?…

        0 0
        • nimha  

          No, je to zajimave, na ofiko webu maji ProTection definovane porad jako 4 vrstvy ochrany pod behounem a 3 na bocich, viz obrazek. Na druhou stranu testy jsou testy, ale pak zase nechapu, ze by podle nich ProTection ochrana vychazela skoro uplane na prd… tak nevim.

          Edit: fotka se nejak zmensila, zkuste link:

          https://www.continental-tires.com/…b/protection

          0 0
          • nimha  

            Ted to ctu jeste jednou a je to jeste trochu jinak – je tam proste jedna ProTection vrstva okolo, ale jak se silna se neuvadi, ani jak se v r.2018 zmenila a uz nefunguje.

            0 0
          • MlokCZ  

            To je otázka, co je to za popis. Protože je ten popis a obrázek tak jak byl přesně ještě před změnou protection vrstvy do roku 2017 (dobře si ho pamatuju jak to předtím bylo). Tak to bylo dříve.

            A teď je otázka jestli to jen není aktualizované nebo se to teď liší pro různé modely a protection popis je tam pořád jen jeden obecný.

            V každém případě tam ta tuhá protection vrstva na běhounu není (pro RK a CrossK) jako byla (pro RK a XK) a jestli byla zcela vypuštěna nebo nahrazena jen obyč měkčí vrstvou těžko říct.

            Ale je to stejně jedno, jak na tom ten běhoun je test ukazuje jasně.

            A na prd nevychází. Byla to cílená změna. Dříve sice byl běhoun super odolný (na XC pláště), ale byl moc tuhý a z toho byl horší grip a pohodlí a bylo to plášti vyčítáno jako zásadní problém. Proto to bylo změněno.

            Za mě to to tedy lepší jak to je teď než jak to bylo dříve.

            U Schwalbe jsou ze stejných důvodů snake skin také jen boky. To samé další značky a jejich ochrany.

            Nelze mít prostě všechno a bez duší jsou na svoje určení ty pláště odolné dostatečně, takže to žádný výrobce netlačí do extra odolných běhounů, aby neztrácel na gripu a pohodlí.

            0 0
      • xtonda  

        Smart Sam je guma která je odolná a dlouho vydrží, ale ne všechny verze. Zato má horší jízdní vlastnosti.

        Tady je seznam verzí Smart Sama na webu Schwalbe

        https://www.schwalbe.com/…art-sam.html

        Je tam jediná drát 29×2,25 a ten popis úplně nesedí, takže to na tom shopu je asi nějaký starší model, proto asi bude ve slevě. Ty drátový performance verze ale tu odolnost mají 3,5 ze 6, což je celkem průměr, to má u schwalbe leckterý plášť.

        Pokud hlavně kvůli odolnosti, tak bych vzal Smart Sam verzi DD RaceGuard. Je sice těžší, ale to odolný plášť bude bude vždycky, zase to není takový extrém jako Smart Sam Plus nebo Marathon Plus MTB, ty už mají přes kilo.

        0 0
        • MlokCZ  

          Pro odolnost souhlas s verzí DD RaceGuard.

          Problém pak není ani tak hmotnost, ta reálně zase tolik neudělá. Problém je, že ty odolné verze mají jak větší valivý odpor (který už tak SS má větší i v méně odolných verzích), ale také se tím ztrácí i pohodlí a grip.

          Rychlý, pohodlný plášť se slušným gripem s opravdu hodně odolným běhounem na trhu neexistuje žádný. Tady je řešení jedině vzít rychlý, pohodlný se slušným gripem, který není úplná šlupka na běhounu (což jich splňuje celá řada i ty zmíněné protection RK, TLE Schwalbe, EXO Maxxis, i když ani jeden z nich nemá tu ochranu na běhounu, ale úplné šlupky na běhounu to také nejsou) a vyhodit duše.

          0 0
          • xtonda  

            Schwalbe uvádí Rolling 4/6 jak u verze Performace co má Protection 3,5/6 tak u verze DD RaceGuard co má Protection 5,5/6. Čili v rámci SS asi nemá cenu brát tu míň odolnou verzi, jedině kvůli ceně.

            Jinak celkem logicky ochranná vrstva musí mít nějakou tuhost a tedy to zhoršuje pohodlí a valivost, s tím je potřeba se smířit.

            Nemám představu jakému indexu ochrany u Schwalbe by ty WTB Nano mohli odpovídat a tedy po jaké hofnotě koukat, aby to vůbec mělo smysl.

            0 0
            • MlokCZ  

              Ono to není tak jednoduché, řeší odolnost běhounu, takže nemůže koukat po výsledném čísle, které uvádí Schwalbe, které je součtem boků i běhounu. A pak stejné číslo může znamenat i výrazně jinak odolný běhoun (když to doženou v součtu boky).

              Nano TCS má v tom testu průpichu, co jsem dával odkaz na sousední vlákno. Tedy např. addix TLE Schwalbe jsou na tom na běhounu o něco lépe. Ale nebude to nijak extrémní rozdíl a defekty typu trn to stejně nijak zvlášť nepomůže. DD Raceguard na trny už trochu pomohou (na dvou trnových akcích Korsika a Sardinie jsem měl srovnání mnoha desítek různých plášťů, DD i když předchozí generace, omezily trny zhruba na 1/5 proti ostatním, což je už velmi slušné; statistiky na akci byly méně odolné pláště na běhounu kolem 10–15 trnů za akci, DD kolem 2 trnů za akci), ale bezduše by pomohly mnohem více (bezduše nula řešených defektů za ty stejné akce).

              0 0
              • MlokCZ  

                Na trny a jiné malé ostré předměty nejvíce pomohou (pokud někdo odmítá vyhodit duše) ochrany jako má Smart Sam plus. Tam je prostě na běhounu extra tlustá vrstva materiálu a je to jak těžší propíchnout, tak spousta trnů neprojde zcela skrz a nedostanou se až na duši.

                Ale pak zase to pohodlí a grip jde úplně do háje. Valivý odpor kupodivu až tak hrozný není, nějaké navýšení tam je, ale už tenhle typ ochrany vychytaly, že to navýšení není tak velké jako bývalo dříve.

                0 0
                • nimha  

                  Smart Sam plus uz ma skoro kilo, to je fakt spis na e-kola.

                  Verze DD (Double defense) 885g.

                  Co jsem postoval, ma jakysi KevlarGuard, coz by melo byt neco pod RaceGuardem. V tabulce tedy ochrana 4/6, kdy 3.5/6 je standard – takze nic moc. Vaha by mela byt cca 750g.

                  https://www.schwalbetires.com/…E-PROTECTION

                  Kompromisni se zda ta DD… ovsem bylo by to 200g na kolo navic proti stavajicimu stavu.

                  Jinak ale vyhoda SS je v tom tomto smyslu ten dezen – silne a vysoke drapaky huste vedle sebe zyvsuji sanci, ze trn trefi spis drapak (nebo jak se to jmenuje) a diky tomu se pneu neprorazi. Oproti WTB Nano, myslim.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Hustý vzorek pomáhá poměrně dost, ani nemusí mít vysoký. Třeba TB i G-one allround bych řekl, že jsou na defekty lepší než RaR i když mají nižší vzorek (ale hustý), přitom kostra pláště je stejná. Ono i na větší defekty, protože hodně velký defekt se mezi vzorek už nevejde a musí jít i přes vzorek.

                    0 0
    • Atilla  

      Specialized Fast track grid. Zatím bez ztráty kytičky.

      0 0
    • nimha  

      Tak zaver (snad) – nakonec jsem se rozhodl pro Conti CrossKing (drive vedene jako X-King) 2.2 s ProTection upravou. Snad to bude lepsi. Pokud ne, pak uz zbyva jen ten Smart Sam DD :-) Plaste uz jsou doma, dneska rano jsem ji nahodil aspon na zadek (byl pichlej) a uz na tom vyjel. Duse zustavaji:-)

      Dekuji vsem za rady a tip, kde je levne koupit (i tak teda cena je masakr).

      0 0
      • AussigBiker  

        Nebo bezduše.

        0 0
      • MlokCZ  

        CrossKing protection je dobrý plášť, ale moc nerozumím tomu výběru dle původních požadavků:

        • odolnější na běhounu než ten Nano TCS nebude, jsou na tom úplně stejně
        • bude o chlup pomalejší než ten původní Nano TCS

        Takže když přidám, že necháš duše, tak an tom pro původní požadavky budeš ještě hůře než jsi byl do teď.

        Smysl by mi dávalo dát ten CrossKing dopředu, dozadu RK protection a vyhodit duše. To by vyřešilo defekty i při stejné odolnosti běhounu, pomalejší už než ty Nano nebylo a s CrossKingem vepředu i slušně drželo v terénu.

        0 0
        • nimha  

          Ja jsem jeste vysel z praktickych zkusenosti par lidi, co je jezdi. Zkusenosti s odolnosti a rychlosti maji dobre (i modely 2018, kde doslo ke zmene v ProTection uprave).

          Rychlost se oproti Nano asi o chlup snizi, to je fakt. RK jsem zvazoval, resp. tu kombinaci RK/CK, ale nakonec prevazilo, ze CK by mel vic o chlup vydrzet.

          Na bezduse jsem jeste nedozral. Nerikam sice, ze nikdy, ale zatim je vidim v nedohlednu.

          Tak doufam, ze to snad vyjde a budu pichat uz jen tak nejak normalne casto… :-)

          0 0
          • MlokCZ  

            CK těžko může vydržet déle než RK. Není k tomu žádný důvod. Vzorek mají vysoký stejně, směs mají stejnou a RK má vzorek hustší.

            A z praxe z mnoha tisík kilometrů naježděných na RK a XK, tak RK mi vždy vydržel o něco déle než XK. A nečekám, že u CK to bude nějak výrazně jinak.

            Jinak neříkám, že bude ta odolnost tak špatná. Jen, že to nebude lepší než jsi měl a už to není co bývalo s předchozí protection verzí (což byl asi jediný případ pláště, kde v partě nemělo nikdo moc defektů ani z těch, co ještě vozí duše). Bez duší je ta odolnost v pohodě, s duší to žádný zázrak nebude.

            CK (předtím XK) nejedou vůbec špatně na daný typ vzorku a na to jak drží. Ta předchozí reakce byla jen na to původní zadání z úvodního příspěvku.

            Na takové použití bych si CK na zadní kolo určitě nedal. XK (a CK to bude mít podobně) na pěkném asfaltu už dost vibruje (právě zejména když ho dáš i na zadní). A pro úvodní zadání je to za mě hodně přehnané (jak je to teréní plášť).

            Já bych tedy na to úvodní zadání u Contíků dal úplně v klidu RK/RK. Na téhle kombinaci mám najeto u Contíků nejvíce (na HTčku a celopevňáku, XK jsem vozil na fullu a to i 2,4" a jak XK/XK, tak XK/RK), i když ještě na starší protection verzi a právě jsem to používal na podobné použití jako v tom úvodním příspěvků a teď na to samé vozím TB/TB a klidně bych dal i G-one allround (které jsem také chvíli jezdil) kdybych sem tam s tím nejel i opravdu terén (i na G-one allround se dá za sucha hodně, ale už jsem na nich poměrně nejistý i oproti TB).

            0 0
            • nimha  

              No, jak jsi psal, lehke a odolne XC plaste aktualne na trhu nejsou, asi pod vlivem bezdusi neni takova poptavka, a firmy mohou ubrat na ochrane proti propichu a zlepsit tak jizdni vlastnosti.

              V tomto duchu se mi ochrana od Conti jevi jako nejlepsi kompromis, a ano puvodni plany byly lehce jine, a jak se ukazalo ne uplne realisticke.

              Vim, ze XK alias CK (ohledne toho prejemnovani – byl pry problem s nejakou ochranou znamkou, tak je Conti musel prejemovat, ale je to to same) jsou vic terenni nez RK, a ano, chtel jsem rychle plaste, na druhou stranu fakt chci vyresit problem s temi defekty. V tom se mi zda XK o neco rubustenjsi plast, vzorek je vyssi (zase je ridsi, to je pravda). Tak ci tak, uz mam koupeno, menit se mi to jit nechce, a kdo vi, treba me terenejsi plast vrati vic ze silnice do terenu -:)

              Jinak to Nano ma pekny vzorek na moje potreby, ale proste jsem k nemu uz ztratil duveru.

              0 0
              • doubleingram  

                Ja nevim co porad resite, ja mam na RK Prot 2018 na XC HT min 3k a mel jsem jediny riznuti na zadku az ted, predtim x tisic np. A to by mohlo byt „jakkoliv“ oddolny a stejne by se to rizlo, A to to myslim celkem prasim.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Jenže jezdíš bez duší, což je úplně něco jiného než bude mít s dušemi. A i tak dle jednoho případu se moc závěry dělat nedají.

                  Bez duší jsou ty ne už tolik odolné běhouny (co jsou teď u všech značek, když už nejsou staré protection co byla vyjímka) celkem v pohodě, i když občas se větší díra prosekne (v situacích, které staré protection vydržely).

                  S dušemi je to ale úplně jiná situace, tam občas defektí v partě i ti co jezdí ještě staré protection Contíky. A právě téměř vše jsou malé defekty typu trny, které bez duší ani nezaregistruješ. Naštěstí postupně duší v partě ubývá a už je vozí jen jeden, který má ještě zásobu starých protection Contíků.

                  Ty malé defekty u duší o prasení vůbec nejsou, ty jsou jen o tom, kde zrovna jedeš a jakou máš smůlu/štěstí.

                  Já dal třeba na TB bez duší více než 15tis. km bez jediného defektu (pak jsem jeden defekt měl, který dal dolitý tmel z lahvičky, byl to větší proseknutí běhounu a od té doby zase bez defektu), i když ani TB žádný super odolný běhoun nemají. Třeba u RaR to bylo o něco horší, tam už jsem na 4 defektech na běhounu a mám na nich lehce méně najeto než na TB.

                  Ovšem úplně každý, kdo vozil v partě jakýkoliv plášť ještě s duší (s vyjímkou starých protection, kde to bylo o mnoho lepší), když se jezdí poměrně často v místech, kde jsou trny.

                  Staré protection Contíky pak byl jediný plášť, na kterém při vození bez duší jsem já ani nikdo v partě neměl nikdy jediný defekt. Ale ta cena za to byla moc vysoká (pohodlí, grip). To jsou současně protectiony lepší.

                  0 0
                  • doubleingram  

                    Njn, tak kdo jezdí mesíčně řádově stovky km a vozí duše, tak tomu není rady ani pomoci.

                    0 0
                    • FilipVM  

                      Já za rok najezdím tak 2, 5 tis., poslední 2 roky schwalbe performance s dušema a měl jsem defekt jen 2×. Jezdím všechno možné od beskydských kamenitých hřebenovek po šmrdlání na cyklostezce. A to tu máme třísek z kácení díky kůrovci nastláno. Mlíko, pásky a ventilky mám ve skříni a furt ne a ne se rozhoupat.

                      0 0
              • orm  

                Lehke a odolne plaste jsou protimluv. Bud budou odolne nebo budou lehke, nejde oboji, zvlast pro duse. Musis si vybrat co chces.

                0 0
      • scota  

        Nový Smart sam neznám, ale ten starý nebyl mimo cyklostezky nic moc. Pokud jezdíš převážně jen cyklostezky existuje varianta Continental AT Ride 42×622 která má podobný vzorek, ale jednotlivé figury jsou spojené.

        https://www.continental-tires.com/…ires/at-ride

        0 0
        • MlokCZ  

          Jenže s mizernou kostrou (3 vrstvy s jen 28 TPI) a mizernou směsí. Takže to nepojede, ani nepodrží. Ale mohly by být slušně odolné (ta mizerná kostra může být i odolnější, více materiálu + jedna vrstva je ochranná).

          Pokud by to mělo být opravdu odolné (i pro použití duší) a převážně na asfalt, tak Marathon Allmotion. Ten patří mezi nejrychlejší pláště z té turistické kategorie velmi odolných (ale samozřejmě pláště jako G-one jsou pořád o hodně rychlejší, i ještě TB bude rychlejší než Allmotion).

          0 0
    • mattew1  

      Muzu ti poradit. Koukni na bike24. Maji tam slusne slevy. Videl jsem nejvyssi verzi Ikonu i s dopravou a clem by pri koupe dvou kusu vysel jeden plast okolo 800,–. Stejne tak bych treba vxzkousel Vittoria Mezcal v nejvyssi verzi, tez za podobne penize. Jen to neni uplne nejnovejsi 3.0 verze ale jen 2.0. I tak normalni cena je cca 1400,–. Takze tam zkus trochu pohledal, stejne tak na bikediscount.de maji dobre slevy obcas.

      0 0
      • MlokCZ  

        Jakým clem?

        Ikon vyjde na bike24 na 1000Kč (stojí 39,55E), jiná než EXO verze pokud chce něco odolnějšího nemá smysl

        https://www.bike24.com/p286169.html?…

        A to není zase o tolik levnější než u nás, třeba na Koloshopu mám cenu 1100Kč (v případě větší objednávky ale samozřejmě bych bral levnější na bike24, zvlášť když nedávno přidali ještě jeden limit pro poštovné a to konkrétně nad 100E je poštovné jen 4E, takže to jde i v případě, že není objednávka nad 250E, kde je i bylo poštovné zdarma).

        Bez EXO stejně ani není levnější (stojí 40,57E).

        https://www.bike24.com/p286160.html?…

        A Mezcal normální cena 1400Kč?

        Mezcal stojí kolem 800Kč pokud ho nevezmeš z nějakého super předraženého shopu. Třeba

        https://r2-bike.com/…L-Ready-G-4C

        za 30E, tedy ještě pod 800Kč.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • nimha  

      Tak jsem jeste volal prodejci a pry neni problem vymenit CK za RK, tak to jeste zvazuju, bo stejne budu mit cestu okolo.

      Predek by zustalo CK, zadek by byl RK. A nebo oboji CK.

      Tak nevim, ono je to asi putna… no, RK ted stejne na sklade nema, takze mam tyden zase o cem premyslet:-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.