Jaký plášt 650b pro Spectrala

137 nepřečtených
  • Jiřina97

    Ahoj, asi po 200km mi odesla patka na Contiku z vyroby takže asi vyměním oba pláště.

    Idealně něco co trochu jede, sle podrží v terénu (např okoli Kraličákz, Rychlebky a spol.) v šířce 2.3 –2.4.

    Zatím nám doporučení na NobbyNic EVO Snake Skin TLR, nebo Jigh Roller II.

    Co poradímístní zkušení?

    0 0
    • MirosPikos  

      Jezdím od začátku právě contíka. MKII 2.4 Protection, zřejmě tedy ten, který Ti odešel a maximální spokojenost. Divím se, co ta guma všechno vydrží. Jak ve smyslu toho, že drží grip a taky ve smyslu toho, že se neojíždí. Pořád jezdím původní gumu ačkoliv mám připravené nové z koloshopu. Jen kvůli jednomu defektu bych na něj nezanevíral. Při jakém tlaku se ti to stalo?

      0 0
    • tonik666  

      Miniony 2.3, Dhf nebo dhr, to je jedno,jezdi se oboje vpredu i vzadu.

      Nebo dozadu minion ss.

      0 0
    • scota  

      Jezdíte někdo Maxxis Aggressor 27,5×2,30" ?

      0 0
    • Jiřina97  

      Tak objednano dopredi High Roller II 3C a dozdu obyc. Tak jsem zvedav

      0 0
    • Jiřina97  

      Hotovo. Muj dodavatel mi sice objednal dratak, protoze oficialni dovozce do cech kevlarovou patku nevozi, ale verim ze to bude dobre ;)

      0 0
      • wilda81  

        Vůbec nechápu smysl supertacky verze na zadek.

        edit: co jezdíš, že na Spectrala rves 1,3kg těžké DH pláště?

        0 0
        • MirosPikos  

          Já toho nechápu víc už od začátku. Proto to raději dál nekomentuji.

          0 0
          • Jiřina97  

            Takto mi to objednal muj dodavatel. Bohuzel cesky dovozce nemel nic jineho a ja chtel jezdit. Co nechapete na te verzi na zadek?

            Vahu nevim. Sam vazim 120kg, takze nevim jestli bych 300g na plasti poznal. Ale rad si necham poradit.

            0 0
            • Jiřina97  

              Tech verzi je tolik, ze se v tom vazne nevyznam. Proto jsem se tady i ptal, ale nejak se presnou verzi nedozvedel. A jak jsem teda zjistil, s ceskym dovozcem Maxxisu to asi nebu nic moc jednoducheho

              0 0
            • wilda81  

              Supertacky je měkká lepiva směs. Když ji dáš na zadek, tak kolo moc nepojede. HRII v ST směsi dávám na sjezďáka na předek.

              0 0
              • Jiřina97  

                Dekuji za info. No jo no. Clovek se chybama uci. Ted jsem na tom, nejede to nejhur, ale ani nejlip. Mozna hi jeste sundam, hodim ho no sklepa a obuju treba na zimu a do zadu vezmu obyc skladaci HRII. To by mohlo fungovat, ne?

                0 0
                • tonik666  

                  Nebo dej ST dopredu a dozadu kup dvousmes- HRII, DHRII nebo SS.

                  Na zimu je ti to jedno, nevim zda ST.bude v zime fungovat

                  0 0
                  • TheJD  

                    Proc by v zime nemela fungovat nejaka smes gumy? :D Akorat bude mit kvuli nizsi teplote horsi vlastnosti, ale to stejnym zpusobem ovlivni i vsechny jine gumy/smesi.

                    0 0
                    • Breakpain  

                      To cos popsal – horší vlastnosti, se obvykle vyjádří slovem, že to nebude „fungovat“ ;)

                      0 0
                    • scret  

                      takze sis vlastne odpovedel sam:))

                      0 0
      • Hoblinka  

        Ty jo, to by pro mě bylo těžký i do bikeparku z lanovkou. S takovejma kolama bych se bál, aby mě to ježdění nepřestalo bavit, protože tahat na kolech takovýhle závaží do kopce musí bejt fakt zážitek. Ačkoliv mam AM kolo s 140mm a rád jezdim z kopce, tak tam na sucho vozim jen X-kingy na AM/EN, případně Rocket Rony na XC. Raději našlapu nahoru a dolu 50km a v některejch částech jedu pomalejc, než vozit takovýhle gumy, který na tvrdejch cestách stejně nebudou nějak extra držet (určení: loose, loose over hard, medium, wet)…

        0 0
        • Jiřina97  

          Uvidim. Bohuzel se proste v plastich nevyznam a vzal jsem to co mi o bjednal. Tak kort mozna budu trpet a priste vezmu skladaci verzi jinde

          0 0
    • Dag  

      Za sebe doporučím WTB Trial Boos. Vozím je v 2.25 a verzi TCS Light, Fast Rolling. Ve skutečnosti mi připadají širší než jiné 2.25. Najeto na nich mám asi 200km po Beskydech a zatím naprostá spokojenost. V terénu drží suprově a přesuny po cestě/šotolině jsou též v poho.

      http://ridewtb.cz/…il-boss.html#…

      0 0
      • AleZ80  

        Otázka je, jak dlouho ti v těch Beskydech vydrží. Osobně bych bral verzi TCS Tough. Dozadu F.R. a dopředu H.G. (i když tam spíše Vigilante TCS T. H.G.)

        0 0
    • File12  

      Tak snad jsi poucen. Me teda HRII nesedi kvuli ty chvilce nejistoty v mensim naklonu. Ale nejsem sam tak dobry. Hansy sly do kytek hned a jeste je to papir. Sedly miniony a na zimu a bahno Shorty. Ted mam pripraveno Der Baron projekt tak uvidime. Kdyz na zadku nepojede, zkusim Trailkinga. Pak mi zbejva WTB Vigiliante no a kdyztak zpet k overenymu maxxisu :D

      0 0
      • AleZ80  

        Před návratem k Maxxisu můžeš vyzkoušet ještě Kendu Honey Badger ať máš přehled. :)

        0 0
        • File12  

          Jo je mi jasny ze toho je jeste vic :) uz by to chtelo se usadit a zlepsovat sam sebe nez laborovat s papucema. Stejne dopadnu tak ze koupim jeste jedny kola a budu stridat. Idealni plast do sucha a mokro/bahno neexistuje. :)

          0 0
    • Jiřina97  

      Tak jsem to vytahl. Neni to extra rychlik, ale ani se to po asfaltu vylozene netoula. A to jsem je jeste dal naopak, aby byl kepsi zaber :D. A k tomu poprve vyzkousel falt pedaly :D

      0 0
      • File12  

        Ty jsi nasadil HRII schvalne opacne? To uz fakt nepojede :D

        0 0
    • wego1991  

      Využiji diskuse a zeptám se: Na nervakovi mi pomalu dojíždí zadní plášť, přední ještě něco vydrží, ale už bych chtěl koupit nástupce jak na předek tak na zadek.

      Na kole mám momentálně Continental Mountain King II Racesport 2.4 / Continental X-King Racesport 2.4

      Otázka zní co tam dát? Rozměr 29'', šířka asi zase těch 2.4 – méně než 2.2 určitě ne. S těma Continental sem spokojen, ale rád si nechám poradit, zda by tam šlo vymyslet něco lepšího.. Jo kola mám na bezduse ale jezdím je klasiku s dusema. Díky za rady K.

      0 0
      • MirosPikos  

        Jestli si spokojen, tak proč zkoušet něco jiného?

        0 0
        • wego1991  

          Tak nejezdím žádné mordy dolů, takže vlastnosti tohoto typu neposoudim, ale spíš se mi jedná jestli není na trhu něco co vydrží více km (momentálně mám necelých 1100 km a myslím, že máx těch 700km a zadní měním).. Četl sem zde, že dost lidí na Continental nadává, já s nimi problém nemám, ale jak sem psal, rád si nechám poradit pokud je nějaká lepší varianta

          0 0
          • scota  

            Ardent Exo Protection TR dual compound? Dělá se v rozměrech 2,25" a 2,4".

            0 0
            • Doktor-Prase  

              Ardent v 2,25 nebrat – stačí trošku vlhko a driftuje nehorazne.

              0 0
              • AleZ80  

                Proti X-Kingu 2.4 Ardent 2.25 lépe drží i brzdí. Jen je trochu pomalejší.

                0 0
              • Kubiczech  

                Tohle zase skončí nějakým sjezdovým Maxxisem. (: Ardent 2.25 je na Nerva úplně v pohodě guma klidně i do mokra.

                0 0
              • LRRTM1  

                Pod to se podepíšu

                0 0
            • Mysee  

              Přesně tak. Vozim 2.4 vepredu vzadu. Mám 2000 km a pořád stejně, se snad nesjizdi :) NN vydržel 800, ztratil vlastnosti a sel pryč.

              0 0
              • AleZ80  

                A co odtrhávání figur a rozřezávání boků ?

                0 0
                • Mysee  

                  A jezdím bezdus. Nic takového nepozoruji. Sám jsem překvapen. Možná zkusím Race na zadek priste. A rozhodně mi to nepřijde jako pomalej vzorek, co tu většina tvrdí.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Na to musí trpět každá pneu více či méně. Akorát o některé se víc mluví a pak se podléhá hysterii a rychle se vymýšlí nějaká alternativa. Tolik špatnýho se napsalo o MKII nebo i NN nebo RaR, že se vůbec divím, že jsme ještě živej :) Chce to klid, vlastní zkušenost a hlavně se neposrat.

                  0 0
                  • Breakpain  

                    Schwalbe 2012 se myslím trhaly. Měl jsem 2× Rar nejvyšší verzi. Na obou jsem vytrhl figuru krz, tedy díra jako od vrat … Vlastnosti se mi líbily, ale tohle zajistilo přechod jinam.

                    0 0
                  • AleZ80  

                    MK jsem nejezdil, ale X-Kingy v Protection verzi jsem řízl dva poměrně rychle a u obou se navíc před tím stačilo odtrhnout několik figur.

                    De facto šlo vlastně o týden u kamaráda ve Švýcarsku, po kterém byl X-K Pro na vyhození (2 roky po sobě = 2 X-Kingy).

                    Vloni jsem u něj byl už s Ardentem EXO a ten to dal bez poskvrny.

                    0 0
                  • scret  

                    je zvlastni, ze jezdim skoro tuzku a rozdil mezi Schwabama a Maxxisama jsem poznal teda i poslepu:)

                    Zrejme maxxis pouziva nejakou nadgumu, prtze ty plaste neskutecne drzej a pritom se nesjizdej… Schwaby maj smes dle myho uplne na h… a pritom ani tolik nevydrzej…

                    Asi bude nekde chyba:))

                    Ale jak rikas, dulezity je se z toho hlavne neposrat:))

                    0 0
                • JDF  

                  Takhle dopadl můj Ardent po cca 1600 km. :D

                  Teď mám pár dní EXO, tak jsem zvědavý, zda taky tak luxusně popraská a potrhá se.

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    Tak to je nejvíc! :)

                    0 0
                    • JDF  

                      Nejvíc bylo, že jsem na tom trnul – když jsem si uvědomil, že náhradní duše co mám, je Ultra Light :D

                      0 0
                  • JDF  

                    Abych to trochu upřesnil – až těsně před poslední vyjížďkou jsem si všiml dvou výrazných trhlin na boku pláště. Jak jsem čekal, defekt se dostavil brzy – po 10 kilometrech. Nechtělo se mi jízdu zabalit a tak jsem vyměnil duši a tu předchozí rozstříhal a vypodložil s ní místa, kde měl plášť trhliny. Pro jistotu jsem ještě zalepil elektrikářskou páskou (ale ta moc velký smysl nakonec neměla). :) Řešení každopádně vydrželo zbývajících 90 km bez problémů, v terénu a na polňačkách nešlo nic poznat a házení kola bylo znatelné jen na asfaltu. Po doražení do cíle jsem pak dopočítal nové trhliny a záplata z rozstříhané duše se tlačila ven solidně :)

                    0 0
                  • scret  

                    a co se divis?:) mas plast bez ochrany a jezdis na tom prasarny, teda alespon bych to tipoval podle tech hustokrutopris­nejch fotek…

                    Naopak muj Ardent vydrzel jezdit treba i v Saalbachu a Leosi… Sice nestihal vzorkem a jednou jsem ho proseknul o rafek (malej tlak a sutry), ale mliko to pobralo a ja dojezdil dovolenou… A na kole je stale..

                    0 0
                    • JDF  

                      Žádné prasárny jsem na tom nejezdil. Párkrat na trailu (Superflow a ještě jako brzda), Vsetín Bike arena a NMnM, jinak zpevněné cesty nebo lom Hády, určitě ne žádné brutal sjezdy (nemám na to odvahu:). Dá se říct, že minimálně třetina z toho byly jen přesuny do práce (asfalt). Takže bych hledal problém jinde. Někdo mi tvrdil, že to může být malým tlakem vůči mé váze (aktuálně 111 kg + hadry/batoh – pozn, měl jsem ale dřív víc, v srpnu když jsem ten plášt nahazoval to bylo okolo 126 kg), já foukám od oka tak, abych plášť mohl rukou z boku trochu zmáčknout (pumpa mi bohužel neměří tlak dobře, takže neumím říct, kolik do toho tlačím, asi koupím nějakou s pořádnou hlavicí). Jinak takhle dopraskaný byl jen ja pravé straně, na druhé straně byly ty linie vylisovaný taky, ale žádná ne tak, že by se protrhla. Když mi tohle udělaly Schwalbiny u starýho kola, tak jsem to chápal, ty byly jak papír. Jedno je ale společné – pokaždé to bylo jen u zadního kola.

                      0 0
                      • scret  

                        je to jasny jak facka… nizkej tlak resp. tvoje vaha a plast bez ochrany… Tzn. ber to tak, ze v tvem provedeni je to koncipovany v podstate jako XC guma…

                        Uvidis, ale myslim, ze pokud mas ted TR EXO, tak takove problemy mit rozhodne nebudes…

                        Jinak nechapu, proc kdyz mas rafky FlowEx, tak nejezdis bezduse? Ale je fakt, ze nevim, ejstli by ses vesel do doporucenych tlaku od ZTR…

                        0 0
                        • tonik666  

                          Na trailovy jezdeni by se vejit mohl. s 35psi uz je plast tvrdej jak sutr

                          0 0
                        • JDF  

                          Mno, bál jsem se bezduše zkusit právě kvůli své (ač stále klesající) váze. Uvažuju, že to zatím zkusím na předním kole, až se rozhodnu, jaký plášť tam dám (stále dojíždím snad nesmrtelný Continental X-King 27,5×2,4) – chtěl bych něco, co by mělo zhruba podobný vlastnosti, jen aspoň o trochu lehčí (tak do 850g) a nemůžu se pořád rozhodnout, zda Maxxis HR II nebo Minion nebo nevím co :)

                          0 0
                          • scret  

                            dopredu? idealne Minion DHF 3C… Docela dobre jede a pritom pekelne drzi…

                            Dozadu Ardent ok anebo novej Minion SS…

                            Jinak vepredu bezduse klidne, prtze tam nebudes mit takovej tlak… a uvidis, ze montaz a vse okolo je daleko jednodussi nez s dusema… U bytelnych plastu navic staci dolejvat tmel tak 2× za sezonu… nahazovani v pohode dilenskou pumpou… pri troe stesti a dobrem plasti lze i malou pumpickou…

                            0 0
                            • JDF  

                              Ten Minion SS je rychlejší, než Ardent Exo?

                              0 0
                              • scret  

                                vzhledem k tomu, ze je to novinka, tak ti tezko nekdo da srovnani…

                                Muj tip je, ze rychlejsi trochu bude..

                                0 0
                              • AleZ80  

                                Akorát ho tento týden testovali dolekop.comáci, tak už tam třeba bude něco psáno.

                                0 0
                              • Atilla  

                                No ta směs je poměrně měkká mi přijde, ale nejede to špatně. Před tím jsem jezdil jen ardent 2,4 exo a minion SS je rychlejší. Zatím v podmínkách co teď panují neměl SS problém. Jen na pumptracku v tvrdých klopenkách se občas ohýbají boční špunty.

                                0 0
                                • JDF  

                                  No ale zrovna Ardent mi prijde taky docela zvykajici v naklonech, v NMnM jsem s nim v mensim bahne dostaval slusny smyky :)

                                  0 0
                                  • Atilla  

                                    Tak 2,4 je úplně jiný plášť než 2.25. Figury jsou o kus vyšší a masivnější.

                                    0 0
                                  • LM  

                                    Ardent musíš pořádně naklopit aby se chytly boční špunty. Pokud ho naklopíš jen trochu, tak to moc nedrží. Dá se to krásně využít pro jízdu smykem jakmile si na to chování zvykneš :-)

                                    Mám Ardent EXO TR 27,5'' 2.4'' bezduše vzadu. Až se sjede, tak je v plánu Minion SS 2.3''.

                                    0 0
                            • tonik666  

                              Jen si pak opatri weldtite ust repair kit, atto.jso schopen opravit v pripade defektu:)

                              0 0
                              • JDF  

                                V případě defektu u bezduše bych asi prostě nahodil duši :D

                                0 0
                                • tonik666  

                                  Coz je zbytecne, slozite a spinave.

                                  Stacu dat knot pripadne dolit mliko, nejsi spinavej a je to hotove hned, a nemusis doma nic delat (vyndavat zaprasenou dusi a znova nahazovat).

                                  Ale knoty skoro nikdo nevozi a vzdycky na me koukaji jako na zjeveni kdyz svymi knoty zachranuju nejakeho pichleho bezdusaka (naposledy nejakehp polaka na rychlebskem enduru).

                                  0 0
                                  • JDF  

                                    Sakra, neni nejvetsi vyhoda bezdusi v tom, ze prece defekty prakticky odstranuji? :D

                                    0 0
                                    • tonik666  

                                      Defektu je vyrazne mene, ale obcas jsou. Rozhodne temer necvaknes. Ale obcas probodnes plast a pak je knot zachrana.

                                      0 0
                                      • ZdenekM  

                                        Co když prořízneš bok?

                                        0 0
                                        • tonik666  

                                          Knot vezme diry tak do 0.5cm. Nad 0.5cm jen kdyz je guma tlusta a udrzi ho. Pokud riznes centimetr a vic, tak proste smula.

                                          Zakladem je vozit odolne plaste se zesilenymi boky, mene proteka mliko, mensi sance riznout a lepe drzi knoty.

                                          Na 26 vozim 830g WTB Vigilante a minion DHR II exo a vydrzi i tezke podminky jako freeride, ale jasne ze jsou mista kde mam trochu strach, treba sjezdy po skalach s ulomky bridlice

                                          0 0
                                        • AleZ80  

                                          Na bok případně plašťovou záplatu.

                                          0 0
                                    • Breakpain  

                                      Největší výhoda:

                                      • menší valivý odpor
                                      • menší tlaky bez cvaklých duší ;) …

                                      Defektil jsem dvakrát … jednou OK, jednou moc velká díra a strkal jem tam duši ;) … takže z tohodle pohledu je moje bilance nic moc :D. Knot by to pobral, ale neměl jsem .)

                                      0 0
                                    • scret  

                                      neni to o systemu bezdusi, spis o zvoleni vhodneho pneu na dany typ terenu a stylu jezdeni…

                                      Ale samozrejme jak tu pisou ostatni, nehrozi snakebite a ma to rozhodne nizsi valivy odpor a lepsi chovani plaste v terenu…

                                      0 0
                                  • siskin  

                                    Jaký knoty a kde je kupuješ?

                                    Díky

                                    edit: už to čtu níže

                                    0 0
                              • scret  

                                Napr. u Ardenta TR EXO tmel vzal nakonec i na dojeti skubanec o velikosti cca 5–7mm…

                                Az doma jsem do nej nacpal provizorne udelany knot…

                                zatim jsem byl linej je objednavat na netu a nikde jinde je nemaj…:(

                                Ale mas pravdu, ze na jeho vahu a tudiz velkej tlaku v pneu jsou knoty dobra vec…

                                0 0
                                • tonik666  

                                  Jakmile mas bezduse, jsou knoty nezbytne a 100krat pohodlnejsi nez duse. Ani sebou uz dusi nevozim.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    ja taky ne:) a za cca 5–6let vozeni bezdusi jsem nemel jeste ani jeden defekt, ze bych nedojel domu… Takze nevozim ani ty knoty:)

                                    0 0
                                    • tonik666  

                                      Tak to ja jo…a dostkrat. Treba na rychleb enduru jsem pri padu cvakl patku u toho vigilante:)))

                                      Defekty mivam dvou typu- maly a mam vyschle mliko, nebo velky kde to ani mliko nebere a davam knot. Takze vozim mliko i knoty.

                                      Kazdopadne nemusim dojizdet…zadelam ja jezdim dal.

                                      0 0
                                      • scret  

                                        tyjo, cvaknout Vigilante, to uz chce kumst:) ale je fakt, ze nahoda je nekdy svina…

                                        Predpokladam mas ten co ja, tzn. light Fast roll.

                                        Kdyz bych sehnal dopredu Light High grip, tak bych byl stastnej… ale to je zrejme na 26 uz scifi…:(

                                        Jinak na sucho je to supr guma… Na mokru ale diky tvrdsi smesi docela klouze na kamenech a korenech:(

                                        0 0
                                        • wilda81  

                                          Když jsem sháněl konkrétní verze 27,5 WTB tak to taky trvalo.

                                          0 0
                                          • scret  

                                            je to stejne ale srandovni doba… 26gumy uz nejsou, 27,5ky nejsou jeste… :(

                                            0 0
                                    • Atilla  

                                      Tak to bych taky rád pronesl:) U mě knoty zbytečnost, když už ho prorvu, tak pořádně aspoň na prst:)

                                      0 0
                                  • Dag  

                                    Můžeš hodit odkaz jaké knoty a jakou sadu k opravě používáš. Našel jsem sady určené na motorky.

                                    0 0
                                    • tonik666  

                                      Nejlepší (a jediná) sada se vším všudy je tato Weldtite

                                      Je v ní dobrý řezák a příjemné velké nářadí, 5 knotů a vulkanizační lepidlo.

                                      Pak už jednou za čas dokoupit nové knoty a lepidlo:

                                      Knoty hnědé

                                      Stejné knoty černé

                                      Vulkanizační roztok

                                      0 0
                                    • Dag  

                                      Jak se tu pose o těch bezdusich tak jsem si říkal ze doliju mliko.tak zase jedna zkušenost. Dolival jsem mliko a při foukani jsem si říkal ze tam narvu 4bar at si ty patky pekne sednou. No… Foukl jsem tam skoro 5bar. Najednou rána jak cyp a všechno kolem včetně me kropenate od mlika a plast dole. Priletela manželka ze sousedkou jestli žiju. Se směju jeste teď.

                                      0 0
                                      • Mysee  

                                        Viz foto .. neodborná montáž – ohrožení zdraví. :D 5 jsi trochu přestřelil :D když některý bezduš ráfky jsou do 3 barů.

                                        0 0
                        • JDF  

                          Mimochodem, v cem je rozdil mezi Ardent Exo a Ardent Race Exo?

                          0 0
                          • tonik666  

                            Dva uplne jine plaste. Ardent je klasika co existuje uz dlouho, ideal dozadu na AM a trail.

                            Ardent race je odvozenina od ardenta, s jemnym vzorkem, takovy ikon s vetsimi spunty na bocich

                            0 0
                  • lazza  

                    Čím jsou způsobený ty šikmý pruhy po celým obvodu pláště? Mám vzadu Ardenta 2,4 a dělá se to na něm taky…

                    0 0
                    • Jery01  

                      Malý tušení mám, ale ať to radši napíše někdo znalejší. Na RaR a RoR jsem to měl taky, ale to nepočítám jako gumu :D na ardentu 2,25 zatím vše ok

                      0 0
                      • lazza  

                        Jaký je to tušení? :-)

                        0 0
                      • JDF  

                        RoR+RaR stejna zkusenost + ted teda ten Ardent bez EXO.

                        Jeste bych poznamenal, ze vzdy jen u zadniho kola, takze bych to soudil proste vetsimu tlaku na gumu.

                        0 0
                        • lazza  

                          Schwalbe NN to delal taky. Ted mam Ardenta Exo a stejnej efekt. Vozim vzadu tlak 1,8–2,2 (bezduse), tak to snad neprehustuju. Taky se to projevuje jen u zadniho

                          0 0
                          • Breakpain  

                            Už je to chvíle, co jsem jezdil Ardent, ale „nelížete“ boky o šutry nebo tak? Je možné, že aktuální směs stojí za pikachu … nevím. Akorát jsem je chtěl znovu koupit a trošku jsem znejistěl, když to tu tak čtu :-) …

                            Já to jezdil cca 2 roky zpět, na hlíně, jehličí (šutry ne) a tohle jsem nepozoroval. Tlaky 2,5 – 1,6 bez duší …

                            0 0
                            • lazza  

                              Jo, „lížu“ :-). Jezdím často kamením a dost to prasim, takže to možná bude spíš v jízdním stylu než v pláštích…

                              0 0
                            • JDF  

                              Ja urcite ne.

                              A jak jsem psal vyse, sice se ty linie vylisovaly vzdy na obou stranach, ale k protrzeni vzdy doslo na prave strane. Takze me jeste napadlo, ze by to mohlo byt retezem, vozil jsem odemknutou prehazovacku. Ale tomu moc neverim.

                              0 0
                          • JDF  

                            Ja zatim doted jezdim s dusi a co tu psali vyse, spis by to mohlo byt podhusteni, nez prehusteni, nevim…

                            Schwalbiny jsem sveho casu ale foukal na beton.

                            0 0
                    • scota  

                      Technologií výroby, podívej se na videa na youtube.

                      0 0
          • MirosPikos  

            Já si naopak chválím, jak Contík drží. Ne jen, že podrží ale i vydrží. Mám pořád ten OEM co jsem dostal s kolem a až teď budu měnit zadek. Bude mít najeto cca kolem 4–5 tisíc? Ale mě vždycky drží dost pláště. Možná je to tím, že málo brzdím :)

            0 0
            • fliicek  

              Už jsem si říkal, co to jako je jen 1100km co psal wego. Tak 4–5 tisíc je v pohodě. A ty jezdíš teda bezduše na těch MK II? To stačí tam dát ventilek, nafoukat, když tak mlíko a hotovo? Opravoval jsi nějaký defekt, nebo jezdíš s duší?

              0 0
              • MirosPikos  

                Stačí páska, ventilek a mlíko a jede se. Mlíko musí být každopádně. Defekt jsem zatím žádný nepostřehl. Jak je to protection tak to nedefektí ani bráchovi, co vozí duši.

                0 0
              • wego1991  

                1100km mám, ale psal sem že ještě tak 700km a konec. Možná o něco víc – dohromady něco málo přes 2tkm – ale určitě ne 4–5 tkm co Miros

                0 0
                • MirosPikos  

                  Záleží co člověk jezdí, jak jezdí a taky kolik váží. Někde, kde jsou ostrý břidle, to asi mizí hodně rychle. Tady toho moc není, spíš hladší kamení. Taky nedriftuju v každý zatáčce. Přitom vozím cca 95 kilo.

                  0 0
                  • wego1991  

                    No jezdím beskydy, ale i asfalt. Nedriftuju vůbec – jen krizovky – děcka, psi apod. A vozím 105 kilo plus batoh. Chápu, že někomu/někde to vydrží dost, ale mi bohužel ne no :)

                    0 0
      • AleZ80  

        X-King Racesport mi na zadním kole moc dlouho nevydržel než jsem ho řízl, tak jsem přešel na Protection verzi. Ty jsem na zadním kole rozřízl dva (kromě toho se ještě odtrhávaly figury) a tím jsem s Contnentalem skončil.

        Dozadu bych ti doporučil Maxxis Ikon, Maxxis Ardent Race nebo Maxxis Ardent (seřazeno od nejrychlejšího) s EXO ochranou a asi bych to dal rovnou bez duše.

        Vpředu není potřeba tak odolný plášť, takže tam klidně MK, jestli ti vyhovuje.

        0 0
    • Jiřina97  

      Chybama se clovek uci, takze update. Snad uz si budeme rozumet

      P.S.: prodam Maxxis High Roller II v butylu najet 70km 

      0 0
      • AleZ80  

        Teď bych ještě vyměnil ten HRII za 3C verzi. :)

        0 0
        • tonik666  

          Ale kus, jestli vzadu zvladne ardenta, tak 3c vpredu fakt nepozna.

          0 0
      • Jiřina97  

        Takze zatim jsem spokojen. Mleko neprolina, obcas dofouknu, vzorek mi prijde ok. Az ojedu dam asi znovu. Nebo radite jeste do predu pritvrsit a dat hrubsi vzorek?

        0 0
        • wilda81  

          Pokud jsi spokojený, tak proč měnit?

          0 0
          • Jiřina97  

            Jezdim vic a vic v lese, tak jen tak premyslim jestli nedat neco hrubsiho? ;)

            0 0
            • Atilla  

              Tak HR2 není málo hrubý a navíc v butylu už možná trochu zbytečnost. To vozím do parků.

              0 0
    • scota  

      WTB Trail boss jezdíte někdo? Včera jsem ho viděl v RB a vypadal, že by mohl slušně držet i v pořádném terénu.

      0 0
      • wilda81  

        Záleží v jaké verzi. Na mokru je Light/Fast verze hodně „zábavná“ :)

        0 0
        • scota  

          Ano Light fast, myslís jako že dost klouže?

          0 0
          • wilda81  

            Jj, na jaře mě párkrát překvapil, než jsem si zvykl co si s ním můžu dovolit. Ardent proti němu drží určitě lépe, ale já chtěl něco co pojede a to plní výborně.

            0 0
      • Dag  

        Jezdim ho v e fast track v přední i zadní. Mam na bezdusich a jsem zatím hodně spokojeny. Oproti contikum rk/mk2.2 o hodne jistejsi v terénu. Na ceste/sotoline jede též pekne. Jezdim Beskydy a zatím 300km. Oproti jiným plastum perfektně tesni. Dofouknul jsem po měsíci.

        0 0
    • Peslezedirou  

      Ahoj, zkoušel někdo udělat z MK II OEM bezduše, jak plášť po nahození drží?

      0 0
      • MirosPikos  

        Ano, vše bez problémů! Mléko vše utěsnilo, zejména okolo patek. Mléko dolévám cca jednou za tři měsíce… on to člověk pozná, že pomalu ztrácí najednou tlak. A taky dolévám, když plánuji nějaký větší výlet. Jednou se mi totiž stalo, když bylo málo mléka, že jsme někde odvalil patku od ráfku a pak už to nechtělo těsnit. Duši jsem neměl, takže auto a tradá domů.

        0 0
        • Peslezedirou  

          Popravdě mám stále kolo v krabici, tak jsem pláště nesundával abych se podíval co to je za verzi, jestli to nejsou papírové boky nebo tak, snad to bude víc gumy jako u schwalbe performance. Mám Nerve, tak akorát doplním na zadní kolo, trochu víc jezdivý plášť. Co jsem četl, tak u Conti. moc nešla verze race sport bez black chilli, kdy stále tmel prolínal.

          0 0
      • tonik666  

        Nahazoval jsem dva o víkendu. 2.4, na Spectrala. Nahodit šel naprosto v pohodě, ale je děravej, naprosto. Je potřeba mít čerstvé mlíko, kde je hodně kousků. Nebo jsem našel trik, že do mlíka jdou přisypat třpytky, aby lépe zatěsňoval, ale ještě jsem to neměl možnost zkusit.

        Každopádně nahodit v pohodě, ale po 5 minutách byl prázdný. Po přidání mlíka vydržel tak dvě hodiny.

        0 0
        • Peslezedirou  

          A ja jaj, to jsem nechtěl slyšet :-) nán dva kousky ale v šířce 2,2. Nějak jsem se namlsal při nahazování performace verzí od sch., ty šly krásně, vůbec žádné prolínání tmelu.

          0 0
          • tonik666  

            Tmel neprolina. Ten plast ma regulerni diry. Kazdopadne s nim pocitam, ze se zatesni, jen to bude trvat dele. A chci zkusit ty trpytky:)))

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.