jaký rám na silniční kolo s rovnými řidítky

18 nepřečtených
  • nalim63

    Chtěl bych kolo na ježdění asi z 95% po siílnici a z nouze i na lepší polní nebo lesní cestu. Nechci tudíž odpruženou vidlici ale nechci ani čistokrevnou silničku s beranama.Líbí se mi některá fitnes kola např.

    http://www.bronecsport.cz/…per-300–2011

    ale ty mají na mě nevyhovující převody (moc dorychla)proto bych si nechal něco postavit ale nevím jaký typ rámu. Jestli silniční (to dle diskuzí který jsem pročetl odsuzuje např. scalar) nebo nějaký crosový rám, ale nevím, jak by to vypadalo s geometrií když tam dám místo odpružený pevnou vidli.A chci na to normální úzké pláště, galusky né. Má s tím někdo zkušenosti nebo máte nějaké hezké nafocené.

    0 0
    • saddik  

      Myslíš galusky jako konstrukci pneumatiky, nebo galusky jako „takový ty uzoučký žiletky, co na nich jezdí silničáři“?

      0 0
    • felix.org  

      scalar sem kdysi dával fotku krásnýho kola s pevnou karbonovou vidlí, rovnýma řidítkama a tuším na MRX rámu, ale už nevím, do jakýho vlákna. To by mohlo být něco, co hledáš.

      0 0
      • scalar  

        je i tady:

        http://www.bike-forum.cz/…l-35346.html

        MRX je vhodný rám, má i zadní stavbu vhodnouu jak na silniční, tak na MTB nábu.

        Pokud použiješ klasický silniční rám počítej s čelisťovými brzdami (proti véčkům slabší výkon), s omezením v šířce plášťů, se vzpřímeným posedem (pokud nepoužiješ extrémně dlouhý představec).

        0 0
    • Neunzikger  

      Co postavit něco na CX rámu? např. http://www.bikeoutlet.cz/…igurator.php?…

      3×10 převodů; třeba 48/36/26×11–36 nabízí výborný rozsah.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • nalim63  

      Kotoučovky na tom nechci, a rozpočet je 15–20 tis.Rozsah převodů mi stačí 22/28 – 42(44)/11, to mám vyzkoušené na stávajícím kole a nijak mě to neomezuje. Pod kopec už přes 50 šlapat nepotřebuju.Ten pells je taky hezkej ale převody budou asi víc do rychla.Něco v tom duchu jako MRX od scalara by to mělo být.Pláště by mi vyhovovaly tak 28 , teď mám 32 a sneslo by to užší.

      0 0
      • Neunzikger  

        Jestli máš jasno, že Ti bude vyhovovat rozměr pneu 622×28 – tak na to nepotřebuješ „průchodnější“ rám na širší gumy typu crosse MRX, ale můžeš vyjít z nějaké fitnessky, které rám i brzdy pojmou tento rozměr (např. Tebou uvedený Shaper 300 má pneu šíře 28mm). V nějakém kamenném obchodě se dohodneš, že místo silniční trojplacky chceš bikový trojpřevodník 22/32/44, zároveň doladíš délku představce, šíři řidítek, košíky na bidony… A máš představu naplněnou. Na 622×28 pneu doporučuji i echt silniční kola: ráfky 622×14 a ať nemají zbytečně moc drátů mnohokrát křížených.

        0 0
        • nalim63  

          Kola bych potřeboval aby byly dostatečný na mou váhu 87Kg. Ale zatím po přečtení nespočet vláken na podobné téma se přikláním k tomu crosovýmu rámu s carbonovou vidlí.I když ztovna ten Shaper 300 se mi taky líbí.Tak teď babo raď.

          0 0
    • Payia  

      Pro tvy ucely bych doporucil toto http://www.polygonbike.cz/…/helios-f300 Za ty prachy krasny a ma to trojprevodnik.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.