Myslí si místní odborníci, že za toto nové kolo http://www.superior.cz/…fi/bike.html?… je částka cca 33.000,–Kč odpovídající?
Myslí si místní odborníci, že za toto nové kolo http://www.superior.cz/…fi/bike.html?… je částka cca 33.000,–Kč odpovídající?
Na stránkách Superioru mají cenu 54999 Kč, takže by to mohl být hodně dobrý nákup. Karbonový rám, X-0. Za ty prachy je to podle mě super.
Hodně dobrá cena. Jen bych vyměnil vidli a časem kola :)
a kliky… :)
Red Metal 5 jezdím a jsem spokojen, takže nevidím důvod..
Ze si spokojen je jedna vec, dalsi vec je ta, ze jaksi nezapadaji do celkoveho osazeni kola.
to, že nezapadají do celkového osazení kola nějak pro koncového uživatele znamená, že mu ta kola nemohou dobře sloužit?
To nikdo nerekl. Ale pokud je kolo osazeno top komponenty a k tomu jsou zakladni kola z nabidky Fulcrumu, tak to proste moc neladi.
Podle tve logiky by tam klidne moh mit kola na Acera nabach, zapleteny 2mm dratatma a taky by nekdo moh rict, ze slouzit budou dobre, akorat by to bylo jak pest na oko.
chápu, ale myslel jsem to tak, že pokud tam ta kola už jsou, tak není nutné je hned měnit, jak píšeš výše..
Pak já stejnětak nevidím důvod kupovat kolo na karbonovém rámu :)
Tak to jsi asi zřejmě ještě žádný nejel…
tak bude taky rozdil mezi karbonem a karbonem ( u toho supu to plati dvojnasob…)
O tom ani trochu nepochybuju, za 33 tisíc v hodně slušným osazení člověk nemůže čekat zázraky, když samotný top-end rámy stojí dvojnásobek a víc, ale špatný reference jsem na ten rám snad neslyšel žádný.
jesli se nepletu tak se da sehnat za 27500,– ten zbytek do 33k jde jako provize nekomu z bikefunu – pokud se pletu omlouvam se :)
nejsem si jistý, je to model 2010 :)
vsak ta akce nebyla jen na 2011 ne ? ;-)
(protoze aby sel obchodnik pod nakup mi prijde jako blbost…)
právěže si nejsem jistý, možná i 2010, fakt nevím, mám dovolenou :)
ja jen tak… musel jsem mi blbou poznamku prece ne :D
i ja jsem uvazoval ze bych si nejake kolo za ty prachy poridil… ta akce neni spatna ale neni moc z ceho vybirat… :(
kdybych nemel zavodaka tak beru ten nejvyssi model… za pulku by to bylo dobre… i kdybych mel vymenit ram… :)
znas nekoho takoveho z bikefunu????
reknu ze neznam, at je klid a vsichni muzou klidne spat :)
tak mi to kdyztak napis na mail… ostatni budou moc spat a ja taky :D
ne :)
Taky se mi zdá, že to je ještě dost vysoko a tak ho zkusím dotlačit na 30.000,–Kč.
Přečti si to pořádně, narážím na to, že dávat na karbonovej rám RM5 je krávovina, radši bych si (pro nezávodní použití, což teda očekávám) dal levnější rám, třeba hlínu, ale připlatil za pořádný kola. Jinak hádat se tu „kdo ho má většího“ aneb karbonový rám jsem jezdil (a ne jeden) nehodlám :) Taky jsem tohle řešil, ale když přišlo na to, jak je můj amulet zrasovanej po třech sezonách (a to nebylo nijak brutální nasazení) jsem si karbon rozmyslel. Přecijen za solidní karbec mám pomalu 3 hezký, lehoučký Al rámy. Jo pakliže má člověk sponzora, kterej mu ten rám dá, nebo udělá cenu tak je to jiná :)
Není to kravina, RM5 jsou už vcelku slušný kola a pokud chce závodit, stejně bude dřív nebo pozdějš potřebovat 2 sady, takže koupí něco lepšího a RM5 bude mít jako zálohu a na tréninky. A karbon nejen víc vydrží, ale dá se i poměrně slušně opravit, takže ve výsledku ti třeba 2 nebo 3 hliníkový rámy klidně přežije. Viděl jsem loni na závodě karbonový Colnago C35 z roku 1994, dotyčný na něm vyhrál ;-).
Stačí se zeptat opravdových závodníků na jejich karbonové rámy a člověka jen přeběhne hrůza :-) Kamarád Kája (čtvrtý na 200km Salzu) už sedlá za posledního 1,5 roku pátý. Ostatní se odebraly do věčných lovišť. A pak si to kup… ;-)
To znám asi samý nepravý. A majitel zmiňovanýho Colnaga především, mistrovství světa, pff, co to je? Jestli oddělal 4 rámy za 1,5 roku, tak by mě zajímalo co vozí, jestli ono to nebude spíš tim, jak se k tomu kolu chová.
My tady však nehovoříme o retro rámech Colnago, ale o dostupných loňských modelech ;-)
To, že karbon vydrží dlouho lze těžko dokazovat na loňských modelech ;-). Pořád by mě zajímala ta tvoje statistika zničenejch karbon rámů. Značka, způsob používání, váha jezdce, najetý kilometry. Co znám já, tak závodníci jezdí karbec rámy rok až dva a pak je prodávaj. Vůbec o moc prasklejch nevím, vyjma těžších pádů a ty se daj často ještě opravit.
Značku jsem radši vyretušoval, aby to nedopadlo jako z okurkama ze Španělska :-)
Bocni vitr je svine:)
Spodní rámová trubka není stavěná na boční zatížení ani u hliníku. Když se podíváš do mýho profilu, tak černo-bílá 8500ka šla pryč právě z důvodu ohnutí spodní rámovky. Karbon by tu situaci možná vydržel a vrátil by se do původní pozice. Jinak to trochu vypadá na Kelly's, to bych se pak ani až tak nedivil, vždyť to jsou normální čínský rámy, co se kupujou na e-bay, jen nalakovaný, ne?
Kellys :)
co sem vcera mluvil s typkem, ktery prodava SUPy, tak mi narovinu rek ze doted mel 9 reklamaci na karbonovy modely 2010 a 8 z nich byla vina zakaznika (horni trubku nakraply snizena riditka, pady a spatne upevneni pri transportu…) a jedina byla opravnena a jeste nahrane pretazena sedlovkova objimka-zakaznik se dohadoval ze to pretahli pri servisu… a prodal 80 kol
Právě v odolnosti trubek proti mechanickému poškození je karbon hodně pozadu. Když při pádu člověk protočí řídítka, tak horní karbonovou trubku přefikne brzdovou pákou jen to fikne :-) . Když se mi to stalo na hliníkovém Cube LTD Comp, tak to bylo přesně naopak. Páka se přefikla o horní rámovku a zanechala jen nepatrný škrábaneček na zlatém eloxu rámu :-)
Ano, na bodový poškození je karbon náchylnější. Ale ultralehkej hliník pákou můžeš zničit taky a karbon má tu výhodu, že oprava díry v horní rámovce je otázka pár set, maximálně tisíc, u hlíny to znamená novej rám.
+1
slušný závaží je to
tak,tak.
jinak dobrý,tuhý kola
Takže to dobrá cena zas tak nebude, když je to na výměnu vidle … zkusím je ještě stáhnout směrem dolů. Přece je to loňský model, jsou výprodeje … Ještě mám rozjednaný http://www.haibike.de/…,detail.html , ale tam místní prodejce zatím s cenou moc dolů nechce. Původní cena je cca 2.200€ a zatím jsem ho ukecal jen na 1.600€ :-(
Tak tu R7 za 4–5 prodáš… Přihodit tisícovku a je za to třeba Reba. Ta vidle špatná není, otom nic, je lehoučká, nicméně je to ryze závodní náčiní, pohodlí se u ní nedočkáš. Určitě teda ne v sériovém stavu.
Kola bych nechal a vidli vyměnil časem. Proč se jí měl zbavovat hned? Jezdil bych jí 1–2 roky (podle váhy jezdce) než chytne vakl a pak jí nahradil novou, stejně je to spotřební materiál.
Nechápu, proč měnit vidli, kola samozřejmě.
podle mě je to super cena, šel bych do něj ;)
Vem jedno i pro mě :-)
No jestli si vyjednal takovou cenu, tak palec nahoru a asi bych se nerozmejšlel a šel do toho. Teda pokud už máš to kolo osahaný a vyhovuje ti.
nechces prozradit kde si ho sehnal za ty prachy??? Dnes sem ho sedlal a vypada fakt slusne, vaham jestli do nej jit sehnal sem ho za 40…
bo mate nekdo napad na nejake chrti HTcko do 40???
snad Haibike Challenge SL 2010 – výbava slušná, Cridy by se daly hned nové prodat, takže by potom ještě zbylo v podstatě deset tisíc na upgrade kol – třeba Hope + ZTR
superior téhle třídy za tyhle prachy je fakt good. ale: fakt nevím jak je to teď, ale otec má 4 roky starého minuta a je tam děsně malá mezera mezi kotoučem a vidlí, což je dost vidět na opotřebení laku vidle??? nevím jak je to na r7 a teď, ale juknul bych na to…pro jistotu. sry za případný off topic…