Vím že už to tu několikrát bylo ale potřeboval bych vědět jestli tento favorit je skutečně F1 Special. Rám má kované patky a vidlici F1.
Děkuji za názory.
Vím že už to tu několikrát bylo ale potřeboval bych vědět jestli tento favorit je skutečně F1 Special. Rám má kované patky a vidlici F1.
Děkuji za názory.
Ty polepy vypadaji originalne.
Nevím, jestli speciál, ale F1ka to je…
a v čem se lišil normální rám favoritu od té F1? Vím, že už to tu někde bylo popsané ale sem trochu lenoch :-)
Jinej matros, jiny mufny, jina geo.
Speciály se dělal jen pro repre popř. pro velké kluby (Dukla). Každý rám byl unikátní, navržený pro konkrétního jezdce a dělal je přímo Babický. Matroš používal „západní“ – trubky Columbus a Reynolds; patky Campagnolo; kované mufny…
Klasické F1 byly pro sportovní kluby – dělaly se z chomutovských L-rollek.
Jeden takový rám ještě mám. Nádherná práce a skvělý svezení to bylo. Nevím teď materiál, ale trubky mají myslím palcový rozměr a na rok 1989 to byla fakt velká paráda, vyroben myslím kolem roku 80.
Bohužel jsem ho kapku rozbil. Vylítnul jsem ze silnice a trefil kámen.
Vidle se snad ani nehla, ale horní a spodní trubka špatný. Tenkrát mi to kluci narovnali, ale už jsem na tom nikdy pořádně nejel. Neměl jsem z toho pocit jistoty a bál se, že se to někde rozloží.
Poslal jsem to do Favoritu jestli by to šlo opravit. Odpověděli, že to nemá smysl. Že už mají jen metrický trubky, a že by se stejně poškodily mufny, takže vlastně nový rám.
pěkný kousek!
Krasavec, tiše závidim :)
Tohle se zavidelo za komancu, kdyz to neslo sehnat. Dneska jsou toho plny pudy a bazary :)
ty půdy a b azary bych rád našel