• Njaji

    Zdravím, dnes jsem se kouknul pod sedlovku a :-( (viz obrázky). Rám je to MRX z roku 2013 ALU 7005 . Rám nepraská, ale co mě zarazilo, že v oblasti sváru je barva (mimo těch prasklin) vyšisovaná.

    Koukal jsem dovnitř baterkou, ale tam není vidět nic.

    Vážím 90 kg. Rám má najeto za ty 3 roky 23000km spíše v lehčích terénech.

    Děkuji za reakce.

    0 0
    • Vilém  

      Pokud uz to neni, tak myslim, ze brzo bude.

      0 0
    • Krutas  

      Resil jsem podobny problem, na spodni ramove trubce, takove vlasky. Docela me to vydesilo, nemohl jsem usnout, tak jsem vzal 600 smirek a trochu obrousil lak, byl to jen lak. Doufam, ze jsem postupoval dostatecne metodicky, porad jezdim (rok) a nic se nestalo.

      0 0
    • scalar  

      Rámy MRX mají přebroušené a překytované sváry. Tyhle prasklinky budou v laky (tmelu). Můžou ale naznačovat, že se v těchto místech s rámem něco děje. Máš dostatečně zasunutou sedlovku v rámu?

      0 0
      • dasty  

        No já svaruju hliník teprve 12 let, ale nechápu, proč by měly být, jakože broušené svary dodatečně tmeleny, když stačí udělat pár housenek nad „základní kořenový svar“ a zručný chlap s potřebným vybavením dosáhne kýženého efektu, a to mám doma rám Duratec, kde toto aplikují dost dlouho v praxi dle informací. Mimochodem,nemám jen ČSN, kdyby chtěl někdo zpochybnit to, čím se živím,DINka samozřejmostí atd., chytracit o rámech, které mi zvýší zisk a mám za dobrou cenu zvládne každý druhý, v průměru, o kvalitě zpracování nemluvě, ale z vlastní zkušenosti, česká firma může mít pobočku v Číně, ne z důvodu LPS, ale, že je to blíže USA, levnější doprava a pracovní síla, ale stále pod kontrolou tak, aby se neřeklo, že vše z Číny je shit.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • kubad  

          pokud to vaří robot, tak těžko něco zručně přidá :D

          0 0
    • Njaji  

      Ano. Myslím, že sedlovka i přes mou výšku by měla být v pohodě (rám L má výška 184 cm).

      Do označení max. vysunutí sedlovky je ještě 110 mm, tedy v této oblasti jsem nic nepodcenil. Kdyby rupnul lak, tak mě to nevadí, ale co je mi divné ta jiná barva v oblasti sváru – ta tam dříve nebyla.

      0 0
    • beranek666  

      tohle jsou praskliny v laku, ne v materiálu rámu… navíc v tomto místě rám obvykle nepraská, pokud nemáš nějak extrémně vysunutou sedlovku

      0 0
    • Petr L2  

      Pane Lorenc, uvezu to?

      0 0
    • Njaji  

      to: Petr L2 ha ha ha :-)

      Ostatní díky. Budu to sledovat.

      0 0
      • Petr L2  

        Promiň, ale jak jsem viděl titulek, tak mi to naskočilo :-)

        0 0
        • -b-n-x-  

          No jen aby to nebylo jako ta pana Lorenze odpoved:

          „Ne“

          „a ted?“

          „Ted uz jo“

          0 0
    • Njaji  

      Jsem se asi zpronevěřil všem zákonům…nedávno jsem se zmínil při jízdě kamarádům, že je čas se po třech letech posunout jinam ( k „RB“) a kolo to asi slyšelo........

      Prosím na Lorence kašlete a prosím jen příspěvky k věci :-).

      Díkes.

      0 0
    • Žanek11  

      Shodou okolností mám úplně stejnej rám, akorát ve světle zelené a přesně ve stejnej den jsem si všiml naprosto identické záležitosti. Sedlovku mám taky hluboko a vážím jen o pár kilo míň. Horší je, že se k té neškodné estetické chybě přidalo dost razantní křupání a praskání, když se pohybuju na sedle, nebo dosedám, z čehož soudím, že ten můj rám prasklej je. Vzhledem k tomu, že je to na tom samým místě, tak i když tě nerad znepokojuju, myslím, že budeš stejnej případ. To křupání bylo i dřív, pořád jsem to sváděl buď na středovou osu, pedály, nebo nečistoty mezi sedlovkou, ale ne – e. Snad ten tvůj vydrží, každopádně já jdu šetřit na novou mašinu

      0 0
      • Njaji  

        No hezké...... Tak já jsem těch zvuků zatím ušetřen. Ještě bych být Tebou neházel flintu do žita (rám) a zkusil lehce namazat sedlovku a pořádně utáhnout.

        Každopádně teď to kolo budu sledovat (a poslouchat) více.

        Dík.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.