Nový cannondale karbonové enduro 160mm karbonový Trail 130mm
Nový cannondale karbonové enduro 160mm karbonový Trail 130mm
hm
Uvidíme jestli o x letech konečně udělají něco jiného ne xxx-tá variace na jednočep.
ty ses s tema cepama jak zasekla gramofonova deska…v 50 uz bude ta drazka tak hluboka ze......
Já myslím ,že to o čepech bude platit i až umřu. Ono to platilo i dřív než sem se narodil, protože to je fyzika ;-)
no ja vidim spis omezenost…myslim ze kolo budoucnosti nebude mit cepy vubec zadny
hmm že by jen carbon planžety ???Nebo kam míříš touhle úvahou ?
jo spis to bude cely z nejakyho kompozitu, pruznyho jen v tech spravnejch smerech…trendy by tu byly. Asi tlumak se este chvili bude drzet:)
hmm tomu teda vubec neverim, vyvoj motorek a aut je daleko dal a tam kde se neco ma ohybat je vzdycky cep, ono se upustilo i od listovyho pera, coz je dost podobny tomu co rikas, tyhle veci se pouzivaj v letectvi na podvozkovy nohy u sportovnich letadel, kde jsou jizdni vlastnosti sumak akorat je potreba aby to bylo lehky a jednoduchy
bavime se o vecech co budou az tomcat nebude.....
jo a kolo a motorka jsou uplne dve rozdilny veci co se hmotnosti tyce.....naznaky uz mas dneska, ja mam jeden cep pruznej a dalsi model uz ma ohebnou karbonovou vzperu myslim ze se toho nakonec doberou. Staci udelat poradnou reklamu jako se ctyrcepama a bude:) Beznymu uzivateli je jedno jak kolo funguje, hlavne aby mel ten spravnej system :)
No v takovym casovym horizontu bych vubec neodhadoval co pride, taky se muze stat ze se tu budou prohanet jen krysy a stiri:-)
jj
Zajímavé úvahy. Já si naopak vůbec nemyslím, že jde o tak dalekou budoucnost. To že spousta čepů není řešení, je podle mého docela správná cesta. A možná, že chlapíci z toho malého města Bedford někde v americkým lese vůbec nejsou nějakou dobu tak úplně mimo mísu. Sériovka Scalpel vypadá a funguje myslím velice dobře.. Vyvíjejí a zdokonalují se tlumiče, tam bude podle mého potenciál. Ostatní bude na práci materiálů a maximálně jednoho hlavního čepu a nějakého nezáludného přepákování s kvalitním tlumičem (Tomac, Commencal). Navíc, ten nový Cannondale Rize váží od 10,7 do 12,3 kg při 130 mm (jestli se nepletu). To jsou donedávna neuvěřitelný hodnoty. Takže mě se přístup Cannondale líbí. Otázka je, co s nimi udělá ten obchodní handl z minulého týdne.
Tomac ma uz brzo mit(nebo ma)dovozce v CR,sem zvedavej na ty ceny:o(
maj je kousek za hranicema v regensburgu v německu
Sériovka Scalpel vypadá velice dobře a ještě lépe ale funkce..... průměr
No podle me jsou planzety minimalne spatne spocitatelny, uz jen kvuli tomu ze samy o sobe jsou to vlastne pruziny, pak jak u planzet zarucis aby neuhybali do stran, dal je otazka zivotnosti a taky servisovatelnost, taky maj urcitej uhel kdy se deformace pruzna zmeni na plastickou. Takze jedina jejich vyhoda je asi ve vaze, u malejch zdvihu se to mozna uchyti, ale vzhledem k tomu ze XC biky maj uz dnes 140+ mm zdvihu tak v tom nevidim budoucnost
souhlas
kdyby něco podobného bylo, z jakého materiálu by to zhruba mohlo být? karbon má asi svoje hranice v pružnosti za sebou, ne? z hlediska strojaře, co by to mohlo být? nějaké plasty? dík
Podle mne nejde vynechat pohled strojare nejde. Materialy se chovaji podle realneho sveta a ne podle toho ja by chtel manager nebo sportovec.
Podle me to bude kompozitni material
nebo titan ? Kdysi dávno měl tuším Litesped na rámu s planžetou cca 11cm zdvihu.
já jsem psal z pohledu strojaře, ne bez něho. dokážet konkrétněji tipnout, který materiál by to mohl být? zajímalo by mě to.
Sorry sem to pochopil vopačně
Vynechal bych kovové materiály, co se týče plastů, jsem poměrně skeptický. Takže já bych tady sázel na kompozity. Z hlediska únavy je oproti všemu ostatnímu bezkonkurenční…
Mozna spatne spocitatelny ale jednoduse se daji testovat ne,cklickou zatezi je par dni,tydnu…mesicu:o)prohnat a vis co je dobre a co spatne. Do tuhost do stran je jednoduse resitelna profilem planzety,servisovatelnost neexistuje-zivotnost bude urcite mnohem lepsi nez zivotnost ramu. Na rozdil od tebe v tom budoucnost prave vidim,s kompozity pracuju denne a vim co se da vsechno vyrobit.
NO jo, ale pak se to dostane do mrazu a ta charakteristika se zmeni, dostane se to do jiny vlhkosti a zas se to zmeni. Zatizis tu planzetu v nepredpokladanem smeru (prevz autem) a je zas problem. Zivotnost planzety na i-drivu byla hodne velka a proto presli u 07 na cepy, ale tam byla ta planzeta tusim ocelova. No do kompozitu nevidim a je mozny ze jsou na tolik super ze vyradej cepy ze hry, ale ja tomu proste neverim
Vlhkost v tom nehraje roli vubec a spis nez mraz tomu vadi vysoka teplota-ale to se da vyresit matrici s vysokou teplotni odolnosti-tg.A snad v aute na kola nehazis rezervu nebo patle s cementem,jinak nevim co by mu ublizilo. Kovova planzeta je k nicemu,pokud to neni titan nebo podobny material. Ja myslim ze planzety v zadnich stavbach budou videt cim dal vic a vic-vidim tam po zvladnuti technologii samy plusy-vaha,udrzba,nevadi bahno dest,nic takovyho jako loziska.Za par let uvidime:o)
No s tou vlhkostí až tak úplně nesouhlasím, zkoušky kompozitů se přece dělají při vysoké vlhosti. Ale asi jde o danou konkrétní kombinaci vláken a matrice…
No ja nevim, pokud jsou loziska dobre udelany tak na ne nemusis sahnout za jejich celou ziotnost a dost dobre si nedovedu predstavit planzetu ktera se ohne minion krat pres 60 stupnu a nezanecha to na ni nasledky
při zdvihu zadní stavby 120mm je úhel cca 15st. samozřejmě pokud bereš krátkou planžetu je to víc, ale na celé délce zadní stavby to prohnutí už tolik není. Scalpely jezdí už od roku 2001 s touto technologií a není problém že by praskaly.( samozřejmě mají jen malý zdvih, ale byl to začátek)
No jak rikam u malejch zdvihu se to mozna chytne, ale u velkejch ke kterejm trend smeruje bych si to netipnul. U ty planzety po cele delce zadni stavby by moh teoretcky nastat problem ze u kazdyho zdvihu bude jinej polomer otaceni, coz by mohlo bejt + i -. Navic to ze to funguje jako pruzina by se muselo zohlednit v tlumici. Pokud by byly z planzet vsechny cepy u 4 cepu tak by ta pruznost tech planzet mohla delat docela slusnej bordel
Nakonec bys měl tlumič koncipovaný tak, že by vlastně zadní stavbu odlehčoval a sloužil spíš opravdu jen k tlumení…
Omezenost? Ale ne, to je tvrdá vypočítanost. Pokud to bude výrobně a prodejně výhodné tak proč ne. Jen tahle koncepce nemá moc oporu v jiných oborech. Krom krutných tyčí v podvozcích těžké vojenské techniky , nikdo na vratnou deformamaci materiálu moc nesází. Tedy až na průžící členy. Myslel sem to jako ohyb > tedy obod otáčení a stejně čep ikdyž je „neviditelný“.
Pokud si budeme hrát na vyzionáře tak určitě může říci že nebudou existovat i kola jako taková ;-)
To samo nic nemění na fyzikálním principu zavěšení zahního kola. Je jedno jestli to je čep , planžeta nebo ohyb nosníku , vůči trajektorii osy zadního kola to nemá zásadní vliv
já jsem spíš zvědavej na rám spešla pro největší z největších kol
Tak to je peklo!!! A ten „bidon“ :-)))
Fuj to sem se lek :)
vidím, že jsem se s myšlenkou na 29" držel až nevkusně při zemi
Jo,jo, stačí aby Pepa Zimovčák objel TdF,Giro a Vueltu a najednou se všichni začmnou předhánět kdo udělá větší kola!!!! Lemry. Nejlíp to stejně šlo naším.
J O N Y S Ú Ú Ú !!!!! kde jseš?
Chápu, že se těšíš, podle fotek tvých ořů na Cannondale docela slušně ujíždíš.
pro zmenu jednocep a lefty?
třeba pár čepů přidají :-) ale asi budeš mít pravdu – vypadá to na přepákovaný jednočep, pokud nepřekvapí carbonem
mně se jednočep líbí, mám ho a jsem spokojený, nechápu co proti němu všichni máte. a cannon je mi sympatický kvůli jednočepu. a s tím karbonem na enduro bych to nepřeháněl.
to neres voni kuci jsou jeste mlady :)))a nevi co je dobry :))
hmm, to sem zvedavej :-) Tady stejne zase vsichni napisou, jak je to okopirovanej scott apod…
jen tak pro info: je tam pod tim hadrem letošní scalpel? dík
aha, tak to už chápu nahoře tu narážku na kopii Sparka:) dík moc
první foto a hned nejde :-)
tak tedy znovu :-), je to, ale bohužel z mobilního VGA foťáku
tak tam je videt snad jeste min nez pod tim hadrem:)))
našel sjem toto: www.foromtb.com/attachment.php?…
Konecne vyvinuli jak pridat cca 1kg zbytocnym prepakovanim.
konečně kvalitní fotky z katalogu !!
Hnus velebnosti.
hmm,no doufal sem ze to bude mit lefty ale kdyz ne je to dal mrtvy…
Lefty na takový zdvih je problém- už to nezvládá
podle designu a zbesilosti provedeni bych si tipnul, ze se Cannondale rozhodnul prodavat v obchodnich retezcich Tesco a Makro…
jinak jako jiz kazdorocne nezklamal :-D
dobře von
To snad ne…
Ač cannondale nemusím tak to moto je nádherné,ty barvy a ne furt černá,šedá a když už je někdo odvážný tak bílá,za design dávám super.
Tak ted me bude zajimat jaky budou + u C-D kdyz do ted se vyzdvihovala jednoduchost jednocepu, ted je to sice taky jednocep, ale slozitej, takze to ma vsechny nevyhody od vsech systemu:-)
:-)
je to jedno co lidem nakukaj – vetsina jich to sezere i s navijakem.
Nic proti ničemu, ale tobě někdo na cannonu musel přejet nohy.. :)
to ne.
me jen vadi, ze tuhle znacku lidi u nas povazujou za modlu, za neco, co je vic kolo nez jiny znacky… pritom jediny, v cem ta znacka vynika je cena :-)
hodne si to kupujou pozeri. delal jsem treba samolepky na 7 let starej cannon silnicni ram a pan rikal ze chce aby to vypadalo jako posledni tymova silnicka a nebylo mu blby zaplatit tisice (hodne slozity samolepky, cca 20 hod prace) za samolepky a prestrikani ramu…jen aby to vypadalo, respektive aby v ocich ostatnich vypadal dobre…
Pro vsechny, kteri se tu tak hrozne moc pohorsuji nad TEMAHLE novinkama je evidentne kanon neco vic nez bezna znacka kola. ;) Svary ohledne kanonu nejsou na foru nicim novym, jen bych se primlouval nehazet vsechny kanondalisty do jednoho pytle.
nepsal sem ze vsichni…
Dalsi zamindrakovanej chudak. Tohle forum je fakt ubohy.
tak sup pryc odtud, nikomu chybet nebudes.
víš, abych ti řek pravdu, tak z většiny Tvých příspěvků mi přijde, že jediný zamindrákovaný chudák seš tady, Dvoutakte, Ty. Jsi schopný akorát tak kritizovat kola jiných. Chtěl bych vidět Tvoji plečku. Myslím, že by sis skvělě rozumněl s olkycem.
Je to Olkyc :-)
To bych neřekl. Má jiný způsob vystupování.
tedy jako cannon se mi nikdy nelibyl a ted je to dvojnasobny, fujtajbl…
mně se kanon vždycku líbil, ale to enduro je fakt hnus, velebnosti.
Tak už to vypuklo, tady je najdete všechny. www.xcr.cz/…ni-kola.html?…
Hmm, no nektery designy, jsou fakt des. Ale vono si to svoje kupce najde, staci se podivat tady na B-F:) Ale HT od nich, bych v nejake decentni barve snesl.
Jj, peknej humac. Ale zadarmo www.xcr.cz/…arbon-1.html proc ne, ze? :-)
Tak pokud by to někoho opravdu zajímalo tak koukněte sem na další info: www.xcr.cz/…nondale.html
cannondale byl koupenej Pacific cycle ..... Kdo ví co bude dál…
Naučme se říkat „kanadský Kanón“…
no možná časem ani to ne, protože většinou to končí tak, že zbude jenom jméno…
hezký příklad je třeba klein.
ee, u kleinu je to jméno a ta super modrá metalíza
je pravda, že kdysi když kamarád dovezl první tři kleiny tak sjem na ně čučel jako z jara a byl sám na sebe naštvanej, že na ně nemám peníze :-)
to je jak komunisticky odhalovani skody favorit..... hlavne nezapomoeli patricne zvyraznit ze to maj prepaovany…aaach…profesionalni marketing z toho dela frasku
sakra pisu jak retard a jeste to trva :(
Podtrženo sečteno. Nekupujte Cannondale! :) Nicméně, to že mají u nás všelijakou pověst, je věc přístupu české povahy. Myslím tím tu hrstku fakt hloupých snobů (osobně žádného bohužel neznám, myslím ale, že jsm jednoho potkal :)), a hrstku lidí z toho opačného konce, kteří zřejmě řeší své finanční nedostatky házením špíny na cokoliv (hlavně na ty snoby). No, vlastně, snobů tady ubylo, což je škoda :). Ve skutečnosti to ale s Cannondale jako takovým nemá nic společného. Jsou to podle mýho dobrý kola navíc od firmy, která si jde vlastní cestou a to myslím není špatný, naopak. Jo, a pojem profesionální marketing je pro mě záhadou :) Nic proti..
Souhlas! Úplně přesný.
este jednou cos tim chtel rict a srozumitelneji?
me to opravdu pripomina reklamy z doby kdy komousi verejnosti odhalovali po kouskach favorita z podprosteradla…ukazali kousek a aut zmizelo aspon tak nejak si to pamatuju…ale je to davno…
no ja bych to tak nehrotil… postupne odhalovani se dela samozrejme u spousty vyrobku i v soucasnosti. takze na zaklade toho odsuzovat kanona (nebo jejich marketing) je smesne. to nic ovsem nic nemeni na tom, ze ti to toho favorita pripominat muze. to je tvoje svate pravo:-))))
me prijde trapnych 80% reklamnich kampani co se na me vali…tak si z toho nic nedelej.....u me nejsou marketingovi pracovnici smetankou spolecnosti.....
8-| :-\ …doporučuji to dát na několik slajdů v Powerpointu a hlavně dopnit optimistickými grafy které stoupají vzůhu ke světlým zítřkům......
Myslis ze by tady vetsina lidi nemelo na C-D? Ja myslim ze proste C-D za ty prachy nenabizi nic co by nenabizel jinej vyrobce za polovicni cenu. No asi si jde vlastni cestou, ale otazka je jestli spravnou.
dobry :-)
když jsme u těch cen o kolik je Merida levnější?
Merida fakt nevim, je dost mozny ze kdyz maj podobny produkty tak maj i podobny ceny:-)
No já právě myslím,že Cannon nabízí spoustu věcí,který jiní výrobci nenabízí vůbec.
Co treba?
Třeba kliky s 30mm osou??? už od roku 2002 a teď je přebírají další výrobci
ono je toho víc – jinak chápu tvůj odpor, ale cenová politika je ulítlá jen v evropě :-)
Celej system integration třeba. Vidle 110mm/1.24kg. Nově integrovaný představec+vidle pod 1.3kg. U tohoto nového modelu píšou že rám se 160 je nejlehčí ve své třídě. Přední náby 110g. Ty kliky-viz Kubad.mají 710g,nové karbonové myslím 630!
hmm pekny, ale nejsem si jistej jestli tyhle komponenty by byli pro me to prave orechove, navic je to dost nekompaktibilni, ale zas bych nerek ze je to tak hi-tech aby se nenasli srovnatelny produkty, kdyby C-D nabizel treba kolo ktery bude z kopce fugovat jako DH a po silnici pojede jako silnicka, tak uznam ze nabizi co nikdo jinej. Ale ucite si to svy zakazniky najde o tom zadna
sak o to jde, ne. aby to bylo nekompatibilni s beznymi standardy. kdyz k tomu prictes cenovou politiku samotnych dilu, tak to zarucuje jistou miru exkluzivity. a nekdo na to slysi :-).
pleteš se – ono to funguje jednoznačným důkazem je to že to přebírají a zavádí do výroby další firmy.
ja jsem nikde netvrdil, ze to nefunguje.
Ano,to je právě ta vlastní cesta.A ano,za exkluzivní věci se platí trochu víc…ovšem jak píše kolega,za mořem to není tak vyšponovaný.
proste kundadondejl ;-)). ale tvuj se mi libi O:-). kvuli barve teda :-).
Nechci aby to vypadalo jako, že se fanaticky něčeho zastávám, tak to určitě není… Obecně asi všichni uznáme, že vlastní a originální věci mají. Přitom jde u Cannondale stále o poměrně malou firmu. Popravdě nechápu že se do toho vůbec pouštějí (finančně), to si zaslouží jenom určité uznání. S cenami, marketingem a reklamou to je potom na dlouhou diskuzi, protože to je trochu můj obor. Způsob výroby, náklady na pracovní sílu, umístění výrobních hal, vlastní vývoj, přeprava určitého množství výrobku přes oceán, to všechno je natolik zásadní, že otázky cen tady v Evropě jsou přinejmenším na dlouhou studii. To že Cannondale ve skutečnosti není až tak drahý, je potom další věc. A jak se tady píše, ono těch levnějších značek ve skutečnosti moc není. Když se podívám na Author, Merida, atd. nevidím výraznější rozdíly. U Cannondale vidím ale přístup k výrobě (u nás třeba RB, Duratec) a k vývoji, který se ruku na srdce moc nevidí a je znakem nejen marketingu, ale i toho, že tam dělají kola lidi, kteří na nich podle mého taky jezdí. Osobně bych těmto značkám dal vždy přednost i za cenu toho, že možná nemají ten nejvychytanější model na FR. A aby to nevyznělo jen na Cannondale, další jsou Ellsworth, Tomac. Rocky Mountain a jejich Slayer taky možná není úplná špička, co si budeme namlouvat, ale určitou tvář to má, že ano. Podle mého tedy cena jako taková není věc zásadní a v rovině souvislostí je to záležitost velice relativní. Ne ovšem u „malého“ čecha, alespoň zatím. S tím se musíme na čas smířit, stejně jako s vlastností házení špíny, stále trvajícího „divokého“ východu a všech těch vlastností, kvůli kterým na nás svět nevěřícně zírá (kdo zná trochu obchod, tak mi dá do jisté míry za pravdu). Pak už jenom člověk nevěřícně kouká na některé názory tady na BF, ale nechci kritizovat, to bych si nikdy nedovolil, skutečně, všechno v pohodě :))
hmm dobra srovnani 2 podobnych firem a podobnych kol: RB Monster AM … 45t. C-D Prophet 3 … 47t. Vybaveni nemuzu porovnat, protoze vokolek nema specifikace. Tady je pravda ze je rozdil jen 2t., ale napis mi proc bych se mel rozhodnout prave pro Propheta, kdyz RB nabizi vpodstate to same?
To je jako by se tě američan zeptal proč RB když cannondale nabízí to samý je to prostě jistá míra exkluzivity azáruka toho že to nemá každý…
Tohle je rok 2007 a ja merikal ze to nedokazu najit, ale proste vyhradni dovozce to tam nema 2 roud: no v americe by to bylo asi jiny, ale jsme v cechach, takze nakej argument pro C-D Jinak ja bych si z tehle 2 nekoupil ani jedno, radsi bych sel do nakyho „velkovyrobce“ treba do Reigna
To já bych zas vůbec neváhal a cannondale bych bral hned možná se ho jednou dočkám :O)
Treba proto, ze ramy C-D jsou jedny z nejlehcich na trhu a take jsou excelentne zpracovany a jeste jsem nevidel ani neslysel o nikom komu by Cannon prasknul, krome cloveka, kterej si na nem radne nabil hubu. Mam jak silnicniho Cannona tak i bikovy HT F800 a na obou ramech mam karbonovou sedlovku a ani jedna nezajizdi (a to bez jakychkoli uprav) a to mam na biku rychloupinak – coz mi spousta lidi tvrdila, ze s karbonovou sedlovkou nejde dohromady. Proste jsem zjistil, ze problem zajizdeni sedlovky je primarne dany nepresnosti ulozeni a kdyz je dira opravdu 27,2 a je kulata tak sedlovka sedi skvele aniz bys ji musel utahovat na krev.
Eh, s tim praskanim bych to tak nevidel. Mira Pek vozil Cannona a v kazdy sezone mu prasknul, nekdy i dvakrat a to nejezdi nijak brutalne.
Jo, já tě chápu, v pohodě. Jen jsem chtěl napsat, že podle mého není dobrý dívat se pořád jenom na peníze. Pro mne je důležitý, komu ty peníze dávám. Když kupuji rohlíky, vždycky půjdu ke kamarádovi, který má svůj obchod, než do řetězce, kterýmu jsem šumák. A to i s vědomím toho, že je rohlík od kamaráda dražší (logicky se na ceny marketu nikdy nemůže dostat). Když vybírám kolo, je to podobný, asi bych hodně váhal koupit Canyon, když jsme pro ně tady v česku nezajímavý trh. A to mám v německu dobré známe, takže nic proti nim, ale je fakt, že v německu jsou tendence přehlížení východu stále aktuální. U američanů to tak necítím. Ti jsou v pohodě, jim jde o byznys a tím o kvalitní služby a tak by to mělo být. Vybírat mezi RB a C je těžký, obě firmy se mi svým přístupem hodně líbí a dva tisíce při této ceně nejsou rozhodující. RB patriotismus, Cannondale velká tradice. Co se týká peněz, samozřejmě na to bude jinak koukat student a jinak chlap co vydělává dost peněz. Hodnota peněz je tedy velmi relativní.
kanon za poslední roky slevnit opravdu hodně, myslím že je na tom s cenama ± jako ostatní.
jednak zacal delat nizsi tridy a tim padem si to muze koupit daleko vic lidi. A to i taci, co se o kola nijak zvlast nezajimaji. No a pak taky kdyz uz kolama nemuseji financovat ten blbej napad s tema motorkama.
s nižšíma třídama máš pravdu. s motorkama taky. já obhlížím propheta a ten ve verzi MX šel za tři roky dolů o 100 000.-. neuvěřitelné.
stejne porad ale plati, ze pokud kanona, tak to chce bohuzel poradny prachy, teprv ty horni rady maj vsechno to, proc se kanon kupuje, teda Lefty, Si..Ale to buch uz opakoval, co bylo napsano vejs.
jo, to souhlas. kanon bude – aspoň doufám – dycky trochu dražší značka.
no nevim jestli si rozumime, protoze je teda rozhodne nedoufam, ze bude kanon porad tak drahej. Ja bych byl radsi, kdybych za to teda nemusel platit tolik :))) Od toho se odviji celej postoj k tomuhle tematu.
To záleží co myslíš tím ostatní. Třeba konkrétní příklad: www.bikesportchrudim.cz/index.php?…
Za ty prachy mi to přijde hodně špatný. Kola která bych koupil kvůli funkci raději pořídím levněji a to ještě současně s výrazně lepším osazením. A bude jich více, která by se našla. A tentokrát nemyslím Canyona (kde bych AM5ku pořídil za 40tis. a u AM5ku bych vzal raději než toho Propheta i v případě, že bych je měl na výběr za stejnou cenu).
Kdyby na tom Prophetu byl Talas místo Floatu a současně stál tak o 10–15tis. méně, tak by to začalo být trošku zajímavé kolo (pro mě by tedy zajímavý nebyl ani tak).
myslím tím tohle : Prophet MX (36 Float, DHX5.0, X9, LX …) za 85900.- a třeba Rb Monster EN (36 VAN (asi), X-Fusion, XT…) za 79990.- už mi příjde zhruba srovnatelné. jasně, nebavme se o detailech, ani o nějaké té tisícovce (u kola za 80kkč). chcu říct jen to že je to podstatně lepší než když to Rb stálo tolik kolik teď a prophet 186kkč.
Tak samozřejmě souhlas s tím, že to šlo výranzě dolů.
Teď už je to pouze stejně drahé jako RB :-)
jo, přesně tak :)
Hustý videjko :O) www.cannondale.com/…/onBike.html
Zda se ze C-D jde svou cestou i v IT, kvuli tomu si Quicktime instalovat nebudu
hehe, ta kudrnata manicka je Doug Dalton – parkrat jsem s nim byl v Park City na vyjizdce. Skvelej borec, kterej bikama opravdu žije. Do kopce uz mu to moc nejede, ale techniku ma peknou :-) Myslim, ze u Cannondalu pracuje jako inženýr.
tady je taky jeden inženýr od kanonu. www.cannondale.com/theyknow/ prý ho chtěli přetáhnout ke spešlu. mám tomu věřit ?
:))))))))) ty to máš dost sjetý ten jejich web :)))))
Což o to, jestli je to expert na vidle, tak bych tomu i věřil, ale jak je to pěkně naaranžované a vyfocené;o)
Ježišmarjá, schovejte to, ať to neuvidí Jonys, to by pak s ním nebylo k vydržení. (Stejně je to nějaký podvod)
:-D
A jajaj!Copak asi géniové 4 čepu mohou očekávat za přínos od inženýrka ze 100 let za primáty se pohybujícího C-D??? Za tím musí bejt jedině ta chalupa,jinak fakt nevim předsedo!!! :-))
Dyť říkám, že je to podvod…
modely 2009, pokud to tedy někoho zajímá